.: It makes me feel like :.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 .: It makes me feel like :.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graystripe
Member
.: It makes me feel like :. DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: .: It makes me feel like :.   .: It makes me feel like :. Icon_minitimewo 12 sep 2012 - 14:25

Een zwak straaltje zonlicht vond een ingang door de den, waar de grijze kater nog rustig lag te slapen. Hij was maar een klein beetje bij bewustzijn, nog te lui om helemaal wakker te worden. Maar aangezien het kouder werd en de lange dagen korter en zwaarder werden zou 'ie meer zijn best moeten gaan doen. Zo wel binnen het kamp als er buiten. Er moest wat meer opgelet worden op het aantal prooi je ving. Zijn borstkas rees rustig op en neer, en uiteindelijk waagde Graystripe het om zijn ambere ogen te openen. Geeuwend zocht hij naar een sprankje vacht van katten die eventueel nog zouden slapen, maar helaas. Het bleek dat 'ie de enigste kat was die nog zo laat sliep. Hij trok zijn schouders op als teken dat het hem niet echt uitmaakte, en begon loom zijn vacht schoon te likken. Het moest al zonhoog zijn, en dus tijd om aan het werk te gaan. Nog steeds slaapdronken tilde hij zijn brede lichaam op en trippelde de den uit. Vanaf Graystripe zijn kop door de uitgang stak prikte het felle licht in zijn ogen. Hij had inderdaad nogal lang liggen slapen. En zoals de grijze kater al dacht was het zonhoog, en dus echt dringend tijd om zijn klussen te klaren. Zonder nog verder rond te zoeken naar enige opdrachten binnen in het kamp slenterde de warrior richting de kamp uitgang, en wierp af en toe een blik naar achter. Niemand die hem nodig had, fijn dus tijd om even tot rust te komen. De dagen werden drukker. Hij stak het gewoon op de koudere dagen. Naja... Zoekend naar prooi draafde de jonge grijze kater door het bos. De laatste tijd was hij inderdaad wel vaak alleen. Maar daar zorgde 'ie wel vaak zelf voor. Zuchtend zocht de brede kater een plaatsje onder de varens, en ging op uitkijk staan. Ook al verwachtte Graystripe momenteel geen bezoek.

{{ + Strawberry }}
Klein beetje flut, moet er weer inkomen met hem ^^''..


.: It makes me feel like :. 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
.: It makes me feel like :. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: .: It makes me feel like :.   .: It makes me feel like :. Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 14:12

You're out of control inside
You don't need x ray vision
To see all the desperate signs
You made your heart a prison

Een tweebeen monster raasde voorbij, zoals altijd gepaard met een bijna onmenselijk kabaal. Toch was Strawberry nauwelijks geschrokken van het geluid. Ze was het immers ondertussen wel gewend, ze kon niet meer zo schrikachtig worden van de geluiden die de tweebeenplaats haar te bieden had. Haar vacht was blinkend schoon gewassen, bijna opvallend erg. Alle geur en al het bewijs moest eruit. Al het bewijs dat ze iemand bezocht in de tweebeenplaats. Tot nu toe had ze het zichzelf kunnen permiteren, tot nu toe hard niemand haar betrapt. Het zou allemaal wel los lopen, dat liep het altijd. Als ze zich maar een beetje aan haar strategie hield. Ze moest er zeker weten niet te vaak langs, maar wel eens on de zoveel tijd. Ze moest alle geuren uit haar pels wassen en ze moest altijd nog wel snel wat vangen in het Thunderclan territorium, om het excuus te verkopen dat ze aan het jagen was geweest. Een lijn van bomen kwam al in haar zicht, een vluchtig glimlachje verscheen weer op haar lippen. Ze had het weer gered.

Met een vlugge, lenige sprong, sprong Strawberry de grens over naar het Thunderclan gebied. Jep, ze was veilig. Een zucht van opluchting liet haar lichaam sidderen en langzaam hief Strawberry haar hoofd. Ze verstarde echter van schrik toen haar heldere hemelblauw gekleurde ogen de amberkleurige ogen van Graystripe ontmoetten. "G-Graystripe? Wat doe jij hier?" Wist ze eruit te stamelen.


.: It makes me feel like :. T4W3e3N
Stamps
.: It makes me feel like :. PS18GM0.: It makes me feel like :. W0qAlxR.: It makes me feel like :. EjrsROF.: It makes me feel like :. FWu1gsf.: It makes me feel like :. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
.: It makes me feel like :. DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: .: It makes me feel like :.   .: It makes me feel like :. Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 14:30


Een gespikkeld figuur sloeg zijn richting in. Op het eerste zicht dacht hij dat het zeker een Rogue was, of een BloodClan kat. Maar de geur die ze meedroeg was niet afkomstig van beide opties. Het kwam hem té bekend voor. Zijn oren zijwaarts houdend luisterde hij naar de kattin die sprak. Hoe wist ze zijn naam? Graystripe nam het besluit en snoof de lucht nog eens op. Hoe kon 'ie toch zo lomp zijn? Het was niet de sterkste geur, maar hij kon wel gokken dat ze van de ThunderClan kwam. Een korte poos van stilte en ademhalingen werd onderbroken door Graystripe die even het woord nam. `Even op rust komen, weg van de drukte in het kamp.´ Sprak de grijze kater rustig. Geen enkel sprankje vijandigheid was te bekennen in zijn ogen. Waarom zou hij? Ze was tenslotte van de ThunderClan. Het zou wel niet de eerste keren zijn dat 'ie zich zou vergissen. Sinds dat hij Shadowrose niet meer sprak of zag voelde hij zich schuldig. De kater wou zelfs niet weten wat Shadowrose nu voelde. verraden, alleen achtergelaten, depressief. Het kon allemaal.. Een onhoorbare zucht rolde over zijn lippen, en hij richtte zijn ogen weer op de gevlekte poes. `Wat doe jij hier eigenlijk, als ik vragen mag.´ Zijn toon was een pak zelf zekerder, maar toonde af en toe vrolijkheid. Hij had geen geheimen die niemand mocht weten. Vaak als iemand er lang over deed een antwoord te vinden, hebben die dat juist wel. Maar Graystripe was niet het persoontje dat er dan nog eens iets ging achter zoeken. Als ze het niet willen vertellen, zou het ook niks zijn dat met hem te maken heeft. Of wel?
Zoekend naar de naam van de kat voor hem, plooide hij zijn dikke staart rond zijn voorpoten en gunde zijn vacht nog eens een wasbeurt. Als hij eerlijk moest toegeven zag zij er een stuk verzorgder uit dan hij zelf. Bij die geachte kon 'ie het niet laten zijn gezicht te sieren met een speelse lach. Daarbij hij ook de naam van de poes weer herinnerde. Als hij het goed had was dat normaal Strawberry. Maar zijn verstand bracht hem bij eerst te wachten, voordat hij maatregelen zou nemen en haar direct aan te spreken met die naam. Wie weet, wie was ze wel niet echt?


.: It makes me feel like :. 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
.: It makes me feel like :. DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: .: It makes me feel like :.   .: It makes me feel like :. Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 18:21

Haar staart was tweemaal zo dik als normaal en zwiepte ietwat nerveus heen en weer. Ze was nog nooit een kat tegen gekomen als ze terug kwam van haar tante. Niemand mocht dan ook weten dat ze haar verbannen tante Desolatecall, al stond ze erop nu Desolate genoemd te worden, nog steeds zo nu en dan bezocht. Je zou het immers verraad kunnen noemen. ,aar goed, Strawberry's familiegeschiedenis was dan ook apart en ging niet over rozen. Dat was haar al lang geleden geleerd. Haar vader Soilfall had haar haar hele leven niets gegund omdat ze op haar moeder leek. Nou, prima. Hij konnhet krijgen zoals hij het hebben wilde. Desolate was nu haar enige familie die ze nog overhad voor haar gevoel, ze mochten haar dat niet afnemen. Dus het was nu dan ook belangrijk dat ze het slim speelde. "Even tot rust komen, weg van de drukte van het kamp" Miauwde Graystripe op een rustige toon. Strawberry haalde haar schouders op. "Kan ik inkomen" Miauwde de poes op een zo rustig mogelijke toon als ze tevoorschijn kon toveren. "Het kan erg benauwd zijn in het kamp vind ik" Vervolgde ze, proberende een conversatie te starten die niet over haar plotselinge verschijning hier ging. Helaas ging die vlieger niet op voor de jonge poes. "Wat doe jij eigenlijk hier als ik vragen mag?" Vroeg Graystripe. Strawberry verstarde iets en lachte ietsjes nerveus. "Eh... Ja ik zag een rogue op het Thunderclan territorium," Vertelde Strawberry terwijl haar staartpunt nerveus heen en weer zwiepte. "Niets bijzonders, ik ben hem kwijt geraakt in de tweebeenplaats." Weer een nerveus lachje. Strawberry was nooit goed geweest in liegen en dit was geen uitzondering. Verder klopte het verhaal helemaal niet bij de jonge poes. Ze stond nooit te springen om te vechten.


.: It makes me feel like :. T4W3e3N
Stamps
.: It makes me feel like :. PS18GM0.: It makes me feel like :. W0qAlxR.: It makes me feel like :. EjrsROF.: It makes me feel like :. FWu1gsf.: It makes me feel like :. D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
.: It makes me feel like :. DPKsfdL
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Died at the age of 130 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: .: It makes me feel like :.   .: It makes me feel like :. Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 10:02

Eigenlijk was het best wel handig voor Graystripe. Hij had een dikke vacht om bladkaal mee door te komen. Alleen tijdens het warme weer viel dat niet echt denderend mee. Hij gaf er niet echt om, het was af en toe handig, maar ook weer niet. Zo ging het leven toch? De ene keer komen de goede dingen aangevlogen en de andere keer pleeg je nog liever zelfmoord. En volgens hem, zat hij nu in zijn slechte tijden. Waar was die vriendschap van hem Shadowrose en Fireheart? Waar waren die? Het was zijn schuld eigenlijk, hij had Shadowrose nooit in de steek moeten laten. Maar Graystripe was bang, angstig voor zijn gevoelens te uiten. En waarschijnlijk is er nu op dit moment iemand anders er van door met haar. Een onhoorbare zucht kwam op en rolde over zijn lippen. Zo ging het nou eenmaal, en er was helemaal niks wat hij er aan kon veranderen. Maar, misschien wou hij dat ook niet. Voor hem was het nu de tijd om door te gaan met het leven, en alle slechte dingen achter hem te houden. Ook al zaten daar vaak goede dingen tussen.. De brede langharige grijze kater focuste zich wee op Strawberry, maar keek haar niet aan. De poes leek al niet op d'r gemak, dus waarom zou hij dat nog moeten aan harden? Loom tilde hij zijn hoofd op om een goedkeurend knikje te geven. Het kwam niet echt gelovig aan, maar blijkbaar was er iets dat ze liever niet door vertelde. En het laatste wat Graystripe wel niet wou was d'r pushen om het toch te zeggen tegen hem. `Ik begrijp het heus als je iets niet wilt zeggen hoor.´ Mauwde 'ie dan toch maar. Het klonk niet boos, maar ook weer niet blij. Neutraal. Graystripe tilde zijn hoofd op om even naar de lucht te kijken toen de felle zon weerkaatste in zijn ogen als een ambere gloed. Een paar donkere wolken waren aan de hemel te bekennen. Voor de rest was alles nog open, dus het slechte weer was misschien nog niet voor vandaag..


.: It makes me feel like :. 8NQyAYo
My time~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
.: It makes me feel like :.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: