I am free! (vervolg)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am free! (vervolg)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawpaw
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimeza 15 sep 2012 - 22:15



[sub]

Strawpaw stormde het camp uit. Ze moest in het camp blijven door haar verwonding, maar ze moest alleen zijn. Ze wou niemand zien. Ze moest even alleen zijn om na te denken. Toen ze een kitten was was alles veel makkelijker. Geen geheimen, geen zorgen... Nu was het anders. Het was gewoon TE moeilijk... Ze wist niet wat ze moest doen, hoe ze zich moest gedragen... Strawpaw liep richting rogue plaatsen. Haar wond was niet ernstig, maar wat haar dwars zat had er niet mee te maken. Ze kon die kater maar niet uit haar hoofd zetten. "Ik haat hem! Ik haat hem...", riep ze luidop. Nee, ze haatte hem niet. Het was iets nieuws...iets wat ze niet kende. Wat zij wel zeker wist, is dat ze hem wou zien. Ze klom in een boom en sloot haar ogen. Ze zonk zo diep in haar gedachten dat ze het niet eens merkte toen een zwarte kater het boom in klom en ze merkte ham alleen maar op toen hij zei: "Hey, ik ben blij dat alles oké is met jou..."


[/sub]


I am free! (vervolg) 20jgrdd
I am free! (vervolg) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 10:11

(Sorry ik ben geen zwarte kater.)

Firebone liep rustig naar haar lievelings boom. Ze hoorde onderweg vogeltjes fluiten. Het werd een mooie dag met misschien een beetje regen. Voor haar lievelings boom stopte ze. Hoorde ze nu een kat praten? Voorzichtig klom ze in de boom. Ze zag Leonard en Strawpaw zitten. Strawpaw leek zich maar weinig bewust van Leonard.
"Hee, daar. Is alles oké?", vroeg ze. Haar bruin-groene ogen twinkelde. Strawpaw zag er afgemat uit. "Moet jij niet naar het camp?", gromde ze. Soepel sprong ze uit de boom. Ze liep weg. Na een tijdje gehold te hebben zag ze hoog boven zich een spinnenweb hangen. Ze sprong en hapte. Het smaakte vies maar ze had nu spinrag om op het grijze poesje te deppen. Toen ze terug ging rook ze eventjes een oud spoor van muis. Maar daarna niets meer. Opgewonden depte Firebone de wonden van Strawpaw.


I am free! (vervolg) 2hx7j40
-Firebone-Oakclaw-
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 14:20

Leonardo liep langs het gebied om naar de bloodclan te gaan. Zijn gedachtes waren aleen oefenen met trainen. Hij merkte niks en liep rustig door, Leonardo ging zitten en medieteren dat was zijn doel om zig te trainen en in rust iets te kunnen doen. Hij hoorde ligt gekraak van een tak, hij sprong omhoog en brak een tak van de boom met zijn klauwen. Leonardo liep rustig door en raapte een apel op en at de deel van de appel. Maar hij keek achter zig en zag de poes die hij eerder had gezien en die hij gewond had geraakt en nu alweer dacht hij. Leonardo keek naar de poes en naar haar wonden die vast branden door de heten zon, hij keek naar het op gedrogte gras. Hij keek van verbazing op en ging zitten. Hij zag de poes weer en keek haar aan en zei "hoi wie is jouw mentor?" Vroeg hij. Leonardo keek de poes aan met zijn donker blauwen ogen.


I am free! (vervolg) 1349793788603 I am free! (vervolg) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimezo 16 sep 2012 - 21:20

"Mijn mentor?", vroeg Strawpaw dromerig. Ze had helemaal niet verwacht om hem hier en nu te zien, "Waarom?", waarom vraagt hij dat? Wat maakte het hem uit wie haar mentor was? Ze stond op. Zijn blauwe ogen keken in haar ogen. Een lange seconde bleef het stil... "Ik wil aansluiten bij de bloodclan.", Strawpaw staarde hem onbegrijpend aan. "Bloodclan? Maar... Maar ze nemen geen rogues of wie je ook bent aan! Het zijn bloodclanners!", mompelde ze wanhopoig. "Ik weet het," zuchtte hij. " Maar ik ben niet zo. Niks ot niemand zal me kunnen tegenhouden.", Strawpaw snapte dat het geen zin had om tegenwierpen. "Wat is jou naam dan?", vroeg zij en nu voelde ze zich vrolijker...


I am free! (vervolg) 20jgrdd
I am free! (vervolg) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 16:50

Leonardo keek naar de poes hij had er ruzie mee. Maar warom deed ze zo blij was er toch iets wat hij moest weten? dacht hij. "Wat is jou naam dan?", vroeg Strawpaw. "Mijn naam warom zal ik het vertellen ik ga naar de Bloodclan dus, dan hoor je het dan pas" Sprak Leonardo en zette zijn poot neer naar de kant naar de Bloodclan om er natoe te gaan van de rouger gebieden. Hij keek de poes aan met zijn donker blauwe ogen om te melden dat ze hier moest blijven. Hij voelde het gras tussen zijn poten en de kou over hem heen stromen.


I am free! (vervolg) 1349793788603 I am free! (vervolg) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 17:20

Strawpaw liet haar kop hangen. Waarom deed hij zo? Zij heeft toch niks misdaan! Ze wou gewoon weten wat zijn naam was! Als zij apprentice wordt zal hij zien dat ze geen domme poesje is! Zij krijgt een mentor en dan ziet hij het wel! Strawpaw hefte haar kopje zelfverzekerd op. Ze trippelde rustig richting bloodclan achter hem aan. Vandaag moest de ceremony gebeuren, dacht zij bij zichzelf. Wie zou ze als mentor krijgen? Ze grijnsde, en wie zou hij als mentor krijgen? Ze zou haar best doen, dacht ze. Ze gaat de beste Warrior van de bloodclan worden! Want de starclan was bij haar! Ze stormde blij het camp in.


I am free! (vervolg) 20jgrdd
I am free! (vervolg) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:06

Firebone keek geamuseerd toe hoe deze katjes ruzie maakten. Ze werd een beetje vrolijker van het ruzietje. Ze snorde gelukkig. Knikte naar de katjes en zei: [b]"Doe gerust verder. En Strawpaw ik wens je succes bij je mentor , als je een zin hebt kan ik hem/haar vervangen."[b] Ze murmelde in zichzelf en keek verder. Een konijnenstaartje flitste door het gras. Firebone stopte met spinnen. Ze bestudeerde het konijntje. Het liep te knabbelen aan een grassprietje. Liet hier en daar een paar keuteltje vallen. Haar snorren trilde geamuseerd. Toen hief het konijntje zijn kopje op en snuffelde in de lucht. Angst vulde zijn oogjes.


I am free! (vervolg) 2hx7j40
-Firebone-Oakclaw-
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:14

Het vervolg komt bij bloodclancamp


I am free! (vervolg) 20jgrdd
I am free! (vervolg) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Firebone
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Anke
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Firebone
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 20:43

warom altijd vervolgen ?


I am free! (vervolg) 2hx7j40
-Firebone-Oakclaw-
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
I am free! (vervolg) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: I am free! (vervolg)   I am free! (vervolg) Icon_minitimema 17 sep 2012 - 21:14

Kweenie Very Happy


I am free! (vervolg) 20jgrdd
I am free! (vervolg) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am free! (vervolg)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: