Mentor?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mentor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 22:08

Strawpaw wou 's ochtends eens een wandeling maken. Ze draafde door het vochtige gras en genot van de frisse ochtendlucht. Ze stopte en orienteerde zich. Ze besloot dat ze het best naar de rogue plaatsen wou gaan. Ze begon te lopen en ze voelde hoe haar spieren wakker werden. Er viel een blaadje uit de lucht en Syrawpaw begon ermee te spelen. Toen er bijna niks meer overbleef van dat blaadje, besloot ze eens goet te ontbijten. Ze snuifde de lucht in. Ze rook muis. Een paar tellen daarna zag ze ook het diertje. Ze zakte in een perfecte jachthouding en ineens hoorde ze een stem achter zich. " Goede jachthouding."


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 22:21

Shifu sliep in zijn boom en wert vroeg wakker, hij stond op en keek heen en weer als hij een vogel zag, hij zag een dikke vogel een tak onder hem zitten. Hij sprong naar achter achter de niet opletten de vogel, hij sprong op het dier die zich wilden verzetten maar hij at het net op tijd de kop eraf. Toen op volle blik merkte hij dat Shifu niet stil genoeg was een blaatje gleed naar beneden. En zag een poes spelen met een oud blaatje, hij besloot om goed naar haar te kijken. Hij sprong tak voor tak naar beneden, en zag een kleine poes in een jachthouding zitten. " Goede jachthouding." zei hij vol treffent, zijn stem klonk een beetje schor van de ochtent. "Maar jongling ging hij veder, "je moest een beetje meer bukken nu heeft je prooi kunnen ontsnappen." Shifu keek naar het muisje wat wiedden weer weg renden, maar hij liet dezen kans niet vallen hij bukkte diep door het diepe gras en flitste langs het hogen gras en had het muisje beet. Shifu liep terug naar de jongling en gaf het muisje aan haar, "kom je?" vroeg hij duidelijk met een knikje naar een boom.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 22:51

Strawpaw keek met groye ogen naar de kater. Hij wist zoveel! ZE nam de muisje aan: "Dankje, ik kom!", en blij sprong zij achter hem aan. "jij weet zoveel! Wie ben je? Een rogue? Wat is je naam?", "Geduld is een schone zaak," miauwde hij. "Ik ben een rogue, ja. Ik ben Shifu. En wat is jou naam?", vroeg hij.-" Ik ben Syrawpaw, een bloodclanapprentice", voegde ze met trots eraan toe. "Ik zie dat jij talent hebt. Ik heb vele clanleiders getraind. Ik zou van jou een hele goede krijger kunnen maken. Wat vind je?", Strawpaw geloofde haar oren niet. Deze gespierde sterke kater wou zelf haar treinen? " Ja! Natuurlijk! Ik beloof mijn best te doen!"


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 23:01

De poes nam het muisje aan en sprak "Dankje, ik kom!", en blij sprong zij achter hem aan. "jij weet zoveel! Wie ben je? Een rogue? Wat is je naam?", "Geduld is een schonen zaak," miauwde Shifu met een glimlach. "Ik ben een rogue, ja. Ik ben Shifu. En wat is jou naam?", vroeg hij met zijn glimlach" Ik ben Srawpaw, een bloodclanapprentice", voegde ze met trots eraan toe. "Ik zie dat jij talent hebt, ik heb vele clanleiders getraind. Ik zou van jou een hele goede krijger kunnen maken. Wat vind je?" De leerling keek hem aan en " Ja! Natuurlijk! Ik beloof mijn best te doen!" riep Strawpaw. Hij liep door het natte gras en sprak "Je best doen dat is ook het enige wat ik van je verwacht." Hij gaf een knikje en sprong de boom in met zijn kracht. "Kom je ook nog Strawpaw?" vroeg hij. Shifu keek naar beneden. Hij keek de leerling aan met zijn blauwen ogen, veele twijfels had hij maar vetrouwde dat ze een goeie leerling zal worden.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 23:06

Strawpaw keek naar hem terwijl hij in de boom zat. De boom was heel hoor voor een kitten. Maar zij kneep haar ogen tot speldjes en sprong. Ze zette haar scherpe klauwen ik de boom en trekte zich omhoor. Ze haf zichzelf een duwtje met haar achterpoten en soprong weer. Succesvol belandde ze naast Shifu. "Goed gedaan." miauwde hij met een glimlach. " Waarmee gaan we beginnen?", vroeg Straw nieuwsgierig. "Alles op zijn tijd."


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimevr 21 sep 2012 - 23:15

Shifu zad in de boom en zag hoe de leerling omhoog naast hem belanden. "Goed gedaan." miauwde hij met een glimlach. " Waarmee gaan we beginnen?", vroeg Straw nieuwsgierig. "Alles op zijn tijd Jongling." Sprak Shifu, met een knikje gaf hij aan dat Strawpaw mee moest komen. Shifu wees naar een paalts in de boom waar stro in lag en sprak "Hier slaap jij mijn leerling maar eerst je eerste training." Hij liep naar binnen de boom in en had een nep vogel daar aan touw en sprak "Probeer de vogel te vangen zelfs als hij zo hoog is." Shifu wees naar de vogel die 4 vosse lengte hoog zad, hij keek naar de leerling. Hij sprong langs de boomen en sprong via de laaste op de vogel en kwam terug met een besje die op de vogel zad. Langzaamlegde Shifu het besje terug. "Ik geloof dat je het kan Strawpaw." Shifu ging een beetje naar achter en keek naar de leerling.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 11:15

Strawpaw bewonderde nog altijd van haar nieuwe mentor. Ze keek naar boven. Dan keek ze naar links en rexhts. Als ik nu op de andere boom spring, dacht Straw na, en dan op deze tak, ze keek weer naar boven, dan pak ik deze vogel wel. Ze spande haar achterpoten en sprong. Het was vrij ver tot de andere boom dus makkelijk was het niet. Ze zette haar klauwen in de boom en duwde eraf met haar achterpoten. Dan slaagde ze erin om op een vrij dunna takje te belanden en duwde weer af. Ze sprong zelfs hoger dan de vogen en belandde juist in de nestje. Ze pakte de vogel vast met haar tanden en met een sprong verscheen ze beneden tegenover Shifu.


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 13:42

Shifu bewonderde haar snelheid en haar tegniek. Hij zag hoe ze belandde voor hem, Shifu bracht de vogel terug en hij knikte dat ze het goed deed. Hij liep uit de een en boom en sprong op de bovenste tak. Shifu liep over een tak en ging met een poot van hem op de tak staan en bespeelde zijn fluit die hij vast had. Hij bleef staan zonder geen een beweging hij bleef stil staan op de hoogste tak warop hij met maar een poot op stond, de muziek wat hij speelde klonk heel mooi daardoor dacht hij weer terug aan zijn herinnerringen. Hij stopte en sprak "Jij bent maar je hoeft geen fluit te spelen, je moet balans houden op die tak." Het was een heel dun takje waar Shifu kon opstaan. Hij keek zijn leerling aan vol met vetrouwen, "Je kan het jongling maar dit is heel moeilijk als je geen inerlijke rust vind je moet nergens aandenken dan lukt het." Sprak Shifu tegen zijn leerling. "Het lichte wind geruis zal je niet helpen maar tegen keeren" zei hij als een kleine tip.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 15:19

Strawpaw luisterde naar Shifu. Dat leek haar wel moeilijk. Ze sprong achter hem aan en hij gaf de fluit aan haar. Ze probeerde erin te blazen. Het geluid was heel mooi. Ze keek naar shifu wachtend op een teken dat ze mocht beginnen. Hij sprong naast haar en gaf een knikje. Daarna sprong ze op de bovenste tak en deed haar ogen dicht. Ze blies in de fluit en ze concentreerde zich volledig op het geluid. af en toe voelde ze de wind door haar vacht waaien...


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 15:41

Shifu keek naar de leerling, hij luisterde naar de muziek wat niet zo goed klonk maar hij moester vele jaren oefenen om dat te spelen elk deuntje en meer. Maar bij Strawpaw klonk het niet goed maar dat makte niet uit aleen als je inerlijke rust kon vinden, en alles kon los laten maar er was iets met Strawpaw. Shifu wist dat ze door en door aan iets dacht en dat ze geen inerlijke rust kon vinden. Hij keek naar zijn leerling die het probeerde, hij vond het goed maar ook wat minder goed. "Jongling" fluisterde hij, "je kan het, vind je inerlijke rust en in je leven." Shifu keek naar zijn leerling, "Waar denk je aan jongling?" Vroeg hij nauwkeurig. Shifu wachte op het antword, het begon langzamer en zeker nacht te worden, Shifu bleef kijken naar zijn leerling en was aan het voorbereiden om op reis te gaan.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 15:48

Strawpaw merkte dat ze zich niet kon consentreren. Ze dacht hele tijd aan Leonardo... Nee, ze wist het zeker: ze hield van hem. Hoe kon ze zich consentreren als ze alleen aan hem dacht? Ze deed echt haar best om zich te consentreren maar dat lukte niet... toen hoorde ze Shifu spreken: "Jongling" fluisterde hij, "je kan het, vind je inerlijke rust en in je leven." Shifu keek naar zijn leerling, "Waar denk je aan jongling?", Straw antwoorde: " aan leonardo..."


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 15:58

Shifu keek naar Strawpaw, " aan leonardo..." sprak ze. Shifu keek haar aan en sprak "Stop maar je bent verlieft, kom je mee dan gaan we op reis om meer te leren over de wereld." Hij pakte zijn fluit en spelde er kort op, en deed de fluit terug in zijn bandje om zijn rug. Shifu pakte zijn spulen [dus bladere en spinnen draat enzv.] Hij drog het in zijn mond, "Pak je ook je spullen in Jongling of wil je bij hem zijn?" vroeg hij, "anders breng ik je wel als we klaar zijn met de patroille als je echt terug wild." Hij keek met zijn ogen wijd open naar zijn leerling en hij gaf haar een saatje, "dit saadje groeit net zo als jij pas als dit saaitje groot is dan ben jij vol leerd, mischien maar denk maar alvast als je weg gaat dan mag je elk moment terug komen jongling." Sprak hij met blaatjes en meer in zijn mond.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 16:16

"Oké", sprak Strawpaw. "Wat gaan we doen? Naar waar gaan we? Komen we morgen terug?", vroeg Strawpaw nieuwsgierig. "Alles op zijn tijd,", sprak Shifu, " We gaan eerst de Bloodclan territoria onderzoeken. Morgen komen we terug. We vertrekken 's nachts omdat nu het bos helemaal anders is. Morgen als wij terug zijn kan je een dagje uitrusten en dan gaan we op reis naar een ander territoria, zo gaat het.", Strawpaw was meteen klaarwakker en Stormde achter Shifu aan.


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 16:22

Shifu keek zijn leerling aan met een glimlach. "Oké", sprak Strawpaw. "Wat gaan we doen? Naar waar gaan we? Komen we morgen terug?", vroeg Strawpaw nieuwsgierig. "Alles op zijn tijd,", sprak Shifu, " We gaan eerst de Bloodclan territoria onderzoeken. Morgen komen we terug. We vertrekken 's nachts omdat nu het bos helemaal anders is. Morgen als wij terug zijn kan je een dagje uitrusten en dan gaan we op reis naar een ander territoria, zo gaat het." De leerling was meteen klaar wakker. Shifu sprong zijn boom uit en wachte even tot Strawpaw eruit was, hij liep veder het was donker en koud maar Shifu had er geen last van. "Buk jongling zo diep als je kan zo kan je dat muisje vangen." Shifu bukte ook mee en rook de muis en zag de muis.


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
Mentor? DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 17:00

Ze snorde gelukkig. Jachthoudingen kon ze goed. Ze snoof de lucht in en ineens draaide ze naar de andere kant en zag het diertje zelf. Ze klaap haar ogen tot speldjes. Ze deed haar staart naar beneden en maakte zich klein. Stap voor stap sloop ze naar het diertje toe. Toen ze vond dat dat diertje dicht genoeg was, sprong ze en doodde hem met een beet. Ze bracht hem naar Shifu.


Mentor? 20jgrdd
Mentor? 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
Mentor? DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: Mentor?   Mentor? Icon_minitimeza 22 sep 2012 - 17:13

Shifu zag hoe het beestje gedood werd, en het naar hem gebracht werd. "Je leerd snel mijn leerling." Sprak hij vol zelf vetrouwen. Shifu keek naar zijn leerling en liep veder, "we gaan eerst naar de Bloodclan omdat je daar bij je liefje kan zijn jongling maar in tussen komen we langs veel wegen en straaten." Sprak Shifu dus dat kan wel lang duuren dacht hij in zijn hoofd. De kouw werd steets erger door de wind, Shifu zette zich vooruit stap voor stap gingen ze veder. "Hier kunnen we slapen jongling." Sprak Shifu wijzend naar een bosjes, daar hadden ze onderdak en bescherming tegen de kouw. Hij deed de bosje een klein beetje om hoog dan kon Strawpaw er eerst door heen, zelf sprong hij van de boven kant erin met een kurke trekker sprong. Shifu landen op zijn potjes en keek naar Strawpaw, "We gaan slapen." Sprak Shifu met een glimlach en hij pakte wat bladeren om het warmer te maken voor de leerling en legde het over haar heen.



ps: de volgende topic komt in tuinen


Mentor? 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mentor?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: