Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimema 24 sep 2012 - 18:07

Okii there i go.....

''Ik ga iedereen laten zien dat ik wel kan jagen!'' Dacht Tsurugi bij zichzelf, hij werd er gek van dat iedereen hem uitlachde om zijn jaagstijl.
''Iedereen zal wel opkijken als ik met iets terug kom!'' Dacht Tsurugi. Hij liep naar het bos om een muis te zoeken.
Hij zag een muis en kroop zachtjes omlaag, sloop naar de muis, en spong op de muis af! SPLASH! Hij viel in het water. ''HELP MEEE~ HELP MEEE~'' Schreeuwde Tsurugi, omdat hij niet kon zwemmen. ''AAAAAAAH HELP!'' Riep hij nog een keer.

Uhm.... dat was het dan >,< wat vond je Juul >.< hier me huiswerk is klaar *Schaam Schaam*


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 19:27


---> Probeer meer dingen te beschrijven. Bijvoorbeeld de omgeving, het weer, de gevoelens van je kat. Je kan het zo gek niet bedenken! Ik zal even kort reageren op je post, omdat je me dwong ;P

Met kalme passen slenterde de jonge poes over de verharde aarde. Honderde verse geuren kropen langs haar snorharen haar neus in. Vele gedachttes dwaalde rond in haar hoofd. Vele moorden, maar ook vele zorgen. Nu had ze een leerling, Miracle. Ze moest deze nog trainen. Icy verwachtte misschien meer van haar dan ze aankon..
Haar gedachtte's werden verstoord tot een plotselinge bries uit het noorden. Haar vacht trilde, toen deze ijzige lucht stroom door haar vacht streelde. Dit deed haar zintuigen metteen alert staan. Haar kop draaide met een ruk opzij, kijkend of niets haar besloop. Niets te zien. Toch vertrouwde ze dit niet. 'Strange..' Fluisterde ze. Haar pas versnelde stukje bij beetje, steeds iets sneller. Haar amber kleurige ogen schoten van boom naar boom, van schaduw naar schaduw, en zo verder. Haar lange, fluffy staart zwiepte heen en weer. Even bleef ze stilstaan. Ze snoof diep in, en rook de geur van een muis. Metteen stond ze rechtop. Ze volgde de geur, en kwam uit bij een kleine stroom. Het spoor vervaagte hier. 'Aah, help!' Hoorde ze iemand schreeuwen. Haar kop draaide er naartoe. Al snel zag ze een bruine, cyperse kater. Deze was half aan 't verzuipen. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Deze kater was wel van BloodClan, maar dat zou juist betekenen dat hij wel een stootje zou kunnen hebben. 'Hey, you!' Ze ging zitten, en krulde haar staart om haar poten. 'Ik denk niet dat Icy blij is met een versopen katje, niet?' Ze zal deze kater wel helpen, als hij zichzelf niet kon redden. Maar dat zal ze eerst eens bekijken...




Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2gxnp75Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 10pvxmwAlleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 10pvxmw
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 9Q4zHFx Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 19:59

@w@ Ben te moe om die dinges te lezen, heb alleen eerste gedeelte gelezen x]


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 20:14

Haha, eigenlijk hoort dit hier niet, maarja. Als ik jou was zal ik de hele post even lezen, en dan proberen terug te schrijven met de gegeven tips ^^.



Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2gxnp75Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 10pvxmwAlleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 10pvxmw
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 9Q4zHFx Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 18:33

Nu... Nu voel ik me pas écht een mislukkeling. ._____.


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimevr 5 okt 2012 - 18:53

Oké TRY AGAIN

Tsurugi spartelde in het water, en keek om zich heen. Het water spatte omhoog. Hij hapte naar lucht, en probeerde dichterbij de kant te komen. Maar hij dreef alleen maar verder. ''Help me! help!!'' riep Tsurugi en hij keek de poes die hem aanstaarde aan. Tsurugi kon het niet meer houden en kwam onderwater, hij probeerde weer boven te komen. Hij dacht dat het lukte, maar zijn staart bleek ergens vast te zitten. Hij hield zijn adem in en probeerde zo snel mogelijk los te komen, wat niet makkelijk was. Zijn kop kwam alweer half boven water maar hij zat nog steeds vast. hij hapte naar lucht en dook weer onderwater om te kijken waar zijn staart vast zat. Met veel moeite kwam hij bij de plek waar zijn staart vast zat. Zijn staar zat vast in een plant, Hij probeerde die plant kapot te krabben, en krabde daarbij een stukje van zijn staart open. Uiteindelijk kwam zijn staart los, en spartelde hij zo snel mogelijk naar boven. Toen zijn kop weer boven water was keek hij om zich heen om te kijken waar de kant was. Gelukkig was hij niet ver van de kant weg gedreven. Hij spartelde zo snel mogelijk naar de kant, hij probeerde zijn klauwen in de kant te zetten en zich op te trekken, Maar hij gleed weg. de poes die eerst aan de kant zat toe te kijken was al weg, '' Ik heb echt hulp nodig, anders verdrink ik nog!'' dacht Tsurugi en hij riep om hulp. Hij probeerde weer op de kant te klimmen. Met al zijn kracht probeerde hij op de kant te bliven en niet weg te glijden. Hij hield zo stevig mogelijk vast aan de kant en duwde zichzelf met zijn achter poten omhoog. Hij gleed weer bijna weg maar een onbekend ekat greep hem vast, en trok hem het water uit. Tsurugi lag hijgend op de grond, en had enorme hoofdpijn. Tsurugi stond op en wou de kat bedanken, maar de kat was al weggelopen. Tsurugi staarde voor zich uit en dacht bij zichzelf ''Ik dacht dat ik zou verdrinken'' En ging vermoeid were op de grond liggen.

Oke, ik heb het verbeter juffie!
Ben je nu blij Very Happy


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 16:08

Dit is echt goed hoor! C:
Je kan nu wel in de echte RPG gaan posten. ^^



Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Nyg0h1

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 M9EKCDX  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 MKN7vHE  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 PgKKyjM  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 16:09

Ik denk dat ik nog even blijf oefenen...
voordat ik met me Noobieness in de echte RPG verschijn.


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 18:00

Whouw, Rosa je gaat met sprongen vooruit, goed gedaan Very Happy

ik zei het toch XD


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:24

hey
sorry dat ik je tekstje heb gelezen maar ik was zo nieuwschierig
je schrijft goed hoor
maar beschrijf iets meer van de omgeving of het dag of nacht is enzo
veel succes
Silverpaw**


I'm so silver....Silverpaw
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsurugi Kyousuke
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Rosa Kagamine.
38

CAT'S PROFILE
Age: 3 years.
Gender:
Rank:
Tsurugi Kyousuke
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:38

*Schaam* NIET LEZZUUUUHHHHHHHHH Nu schaam ik me kapot D:
*huil huil*


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Dddesn
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly.
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:42

ik vind dat je goed genoeg bent voor de rpg, maar beschrijf ietsje meer waar je bent enzo, dus wat silverkit** zei. sorry dat ik reageer maar ik was zo nieuwsgierig


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Warrl


you can see the firefly's
but if there is one, who looks like a cat
you see me
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 53910

acc: Firefly, Brick

klik!!!:

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Signature




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:47

OMG!!! dit verhaal is zooo goed! Je hoeft je echt nergens voor te schamen!!!!!


Spottedkit! happy
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 19:49

Rosa, ik ben het helemaal eens met Spottedkit. ^^ Schaam je niet, en duik gewoon lekker de RPG in met Tsurugi en Swiftcircle. C:



Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Nyg0h1

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 M9EKCDX  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 MKN7vHE  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 PgKKyjM  Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 15:54

héhéhé wat valt er te schamen ? Als je eeuwig op je eilandje blijft zitten ontdek je nooit de wereld he ! En het is echt mooi, dus kom op !


yes, it's me...

Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 16:09

Rosa je bent goed wij gaan een topic nemen õ3o


Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 32znv9f
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3   Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3 Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 16:43

Mensen, even de pret onderbreken.

Dit topic is bedoelt om te leren rpg'n, en tips te krijgen. Als je niks anders te zeggen hebt, kan je dit best op een andere plaats doen. (:

- Moonstripe



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen voor Juul bestemd! niet lezen als je nii Juul bent ander ga ik me schamen en dan word ik sad D: En ga ik je opeten!!! >:3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: