jacht bij de beek



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 jacht bij de beek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
camarovi
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimema 24 sep 2012 - 20:19

Camarovi werd wakker. Ze was nog een moe en wou het liefst verder slapen. Maar haar knorrende maag herrinnerde haar aan haar honger. Ze rekte zich uit en geeuwde. Als ze gegeten had kon ze misschien wel verder slapen. Ze stond op en liep het hol uit. Even verblindde de zon haar maar na een paar seconden kon ze alles weer duidelijk zien. Zou ik gaan jagen bij de beek of bij de twolegs? Ze besloot om bij de beek te gaan jagen. Snel stond ze op en rende door de struiken naar de rivier. Haar poten raakten de grond nauwelijks. Soepel sprong ze over planten en boomstronken. Toen zag ze tussen de varens het glimmende oppervlak van de rivier. Snel ging ze naast de oever zitten. Haar ogen vlogen over het glisterende oppervlak van de rivier. De zon weerkaatste er op en maakte het moeilijk de vissen te zien. Daar ! Een beweging in het water. Snel schoot haar poot uit met uitgetrokken klauwen. Haar nagels haakten achter de schubben en ze trok hem op de oever. De vis spartelde nog tegen maar Camarovi gaf hem een snelle beet. Dat word smullen! Dacht Camarovi. Het was best een grote vis. Camarovi pakte de vis in haar bek en ging onder een plant zitten.


 jacht bij de beek 33u2yc7
jacht bij de beek Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 20:35

hoi mag ik meedoen? zo ja hier is mijn tekstje

Stiekem had ze de geheimzinnige kat gevolgd. Waar kwam ze vandaan?
De kat die ze zag was mooi. Ze heeft niet alles gezien maar deze kat kan fantastich jagen dat was zeker. Plots schrok ze op had ze nu geritsel gehoord?


I'm so silver....Silverpaw
jacht bij de beek 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 20:42

@ Zilverpaw,

Wil je een van de admins eerst een pb sturen met je nieuwe naam erin? We werken op WarriorCats namelijk met de Engelse namen. Wink
En gelieve ook je post langer te maken, minstens 5 regels a. u. b.

Mvg,



Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 8:24

ok zal ik rekening mee houden
maar is silverpaw dan beter lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 9:21

mag ik ook meedoen ?
zoja: zonee: sorry !

Lichtpaw. maakte een wandeling door het bos de lucht was helder en de zonnestralen verwarmden haar vacht zodat de lichte hongingkleurige streepjes uitkwamen, ze hield van die dagen, de dagen waar alles zo perfect leek, de dagen waar je alles voorzichtig deed zodat je de magie niet zou breken, ja ze was een een perfect humeur vandaag. Langzaam drong er een bekende geur in haar neusgaten, ze snoof nog eens, nee dat kon niet waar zijn ! het was silverpaw ! Meteen wou ze er naartoe rennen, maar dan merkte ze op dat ze bezich was met iemand te bekijken, dat deed ze ook graag katten bekijken wat ze doen,niet stieken maar ook niet opvallend, ze wist veel van katten maar zij niet van haar, ze snorde en bleef op een afstandje zitten tot silverpaw en de andere kat haar zouden opmerken.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

jacht bij de beek 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 21:49

Camarovi was bezig de vis op te eten. Plots voelde ze zich nogal ongemakkelijk. Alsof iemand naar haar keek. Ze keek rond zich, maar zag niemand. Ze at weer verder. Toen haar vis op was, besloot ze een verkenningstocht te maken rond haar. Opeens rook ze iets, een sliertje maar. Maar duidelijk een kat. Ze volgde het en zag een kat tussen de struiken naar haar kijken. "Euh... Hoi. Ik ben Camarovi. En jij? Je hoeft niet bang van mij te zijn hoor!" Camarovi bad tot de StarClan dat deze kat niet erg van vechten hield. Dat kon ze niet goed; ze maakte liever een praatje.


 jacht bij de beek 33u2yc7
jacht bij de beek Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 19:24

( sorry voor laat antwoord )

toen ze hoorde dat camarovi sprak kwam ze vlug naar silverpaw toe. zullen we er naartoe gaan ? Vroeg ze aan haar vriendin. Ze bekeek de kat nogmaals, ze zag er niet veiandig uit. Hoi ! Zei ze dan maar inplaats van silverpaw. We zijn hier. voegde ze er nog maar aarzelend bij. Ze voelde de warme ademhaling van silverpaw op zich. Ze gaf haar vriendin een duwtje kom op fluisterde ze in haar oor.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

jacht bij de beek 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 19:57

@Lightpaw.,

Gelieve iets langere posts te maken met minimaal 5 regels, deze is te kort.
Ook erop letten om hoge komma's te gebruiken als je iets tegen iemand zegt. Dus bijvoorbeeld 'Hoi' en niet Hoi. Wink

Als je hierop wilt reageren, doe het dan niet in het topic maar via Pm.
~ Mousefur


jacht bij de beek J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
jacht bij de beek DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: jacht bij de beek   jacht bij de beek Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:08

Camarovi rook een andere kat. Daar, naast de andere kat, zat nog een andere kat te kijken. 'Hoi!' Riep die. 'We zijn hier!'Dat laatste was misschien wat overbodig, Camarovi zag ze duidelijk onder de struiken zitten. 'Willen jullie ervanonder komen? Dan kunnen we makkelijker praten. Als jullie dat tenminste willen! Camarovi schuifelde onzeker met haar pootjes. Het voelde niet zo fijn om bespied te worden. 'Zijn jullie Clankatten?' Vroeg ze. Waarschijnlijk waren het geen BloodClankatten. Die waren altijd zo vijandig. Als Camarovi die tegen kwam, ging ze er liever vandoor.


 jacht bij de beek 33u2yc7
jacht bij de beek Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
jacht bij de beek
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: