The beginning [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The beginning [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
March
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Annemeike
65

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
March
BerichtOnderwerp: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimevr 28 sep 2012 - 16:37

Er liep een witte kat door de bosjes. Haar prachtige witte vacht scheen in de ochtendzon. Maar haar stralende blauwe ogen keken bedroefd. Ze had niemand. Ze had niet eens een naam. Haar moeder stierf bij haar geboorte, toen de vader er alleen voor stond namen te verzinnen, kregen ze een dassenaanval. Hij doodde haar vader en haar broertjes, zij had zich kunnen redden door in de modder te rollen die haar geur maskeerde. Ze was naamloos. Ze snoof en rook twolegs. Ach, die kunnen geen kwaad' dacht ze. Ineens sloten twee twoleg handen om haar heen. Ze spartelde in het rond als een hulpeloze kitten. Ze zag een bak verf staan, en haar oren en het puntje van haar staart werden erin geduwd. Daarna werden er dingen op haar rug geplakt. Als uitsteeksels. 'Hey, kijk!' Riep een jongens twoleg. 'We noemen haar Lugia, ze lijkt nu op de Pokémon van tv!'. Ze rukte zich los en rende weg. Ze bedacht iets: Lugia was nog niet zon slechte naam. Nu zou ze Lugia heten. Opeens werd haar staart dik toen ze kat rook. Wie was dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 8:56

Oakclaw strompelde vermoeid naar iets dat er niet was. De liefde met Fightsoul was vermoeiend. Ze kon hem maar niet uit haar hoofd zetten. Ze draaide haar oren. Had ze nu duidelijk twolegs horen schreeuwen? Ze trippelde er voorzichtig naartoe. Verschuild zag ze dat een witte poes in de verf werd geduwd. Ze wou wel helpen maar het was al te laat. De witte poes -ze rook naar Rogue- rukte zich los. Als Oakclaw niet zo veel medelijden had gehad had ze nu buikpijn van het lachen. De poes had blauwe oren en uitsteksels op haar rug. Ze hoorde dat de twolegs haar naam schreeuwde: "Luuuugiiaaa" Ze begreep het niet hellemaal maar het was iets van Lugia. Ze fluisterde voorzichtig de naam van de Rogue poes. "Lugia" Ze sprak zo zachtjes dat zelfs een konijn niet zou horen. Toen zag ze de staart van Lugia dik worden. "Verdomme!", fluisterde ze. Met een zucht legde ze haar oren plat en haar haar ging rechtop staan. Woedend gesis klonk uit haar mond. Een diepe grom begon in haar borst. Ze tikte met haar eikebruine klauwen op de grond. Haar strijdkreet galmde over de hele omtrek: "Mrauwgr!" Ze schoot met een dodelijke snelheid op de Rogue af. Ze haalde uit met haar poot en voelde een oor scheuren. Ze liet zich vallen en viel op haar zij op de grond. Zijwaarst kronkelde ze naar de witte zachte buik van Lugia. Ze krabbelde met dodelijke klauwen over Lugia' buik. Lugia' bloed stroomde in haar ogen. Oakclaw krijste en trapt hard zodat Lugia van haar afvloog. Ze liep naar Lugia toe en cirkelde met hoge snelheid rond haar, tot ze er zelf duizelig van werd. Ze sprong op Lugia af en kraste in Lugia' kaak met haar poot.
Met een soepele sprong belande ze op de rug van de Rogue. Ze sloeg haar scherpe klauwen in de brede schouders van de Rogue. Haar mond ging naar de keel van Lugia. Ze zette haar tanden vlak boven het strot. "Doden doe ik niet. Maar pijn doen, ooh reken daar maar op.", miauwde ze giftig. Ze beet door en voelde hoe het bot van de Rogue kraakte. Ze beet nog harder door en vies bloed stroomde in haar mond. Bot kraakte voordurend. Met haar achterpoten klauwde ze steeds weer in de met bloedbesmeurde vacht van Lugia. Ze liet los en sprong van haar af. Ze sprong naar Lugia' kop, maar miste. Ze verslapte opeens en liet een angstig gepiep horen. "Doe me geen pijn.", jammerde ze. Toen ze dacht dat de poes er zo wat in trapte. Sprong ze sissend naar boven. Sloeg haar nagels in de kop en klauwde in Lugia' ogen...

(ik hoop dat ik mocht meedoen XD ik heb dit geschreven: ...; omdat je dan het gevecht verder kunt schrijven. Nu ben jij zowat aan de verliezende kant) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 16:48


De witte poes trippelde door het bos. Ze was van Bloodclan, maar ze was op jacht. Ze had haar apprentice Runner een dagje vrij gegeven. Hij was al een paar dagen mentor en zo'n jonge kater vermoeide haar. Ze hoopte op wat gezelschap van een stel katten, misschien kon dat haar opvrolijken. En zo lang was ze helemaal niet uit haar "zombietijd", de tijd waarin ze extreem was afgevallen en helemaal gek was geworden. Dat kwam door Nibble, haar vroegere buurkat. Hij woonde langs haar en had Depthsoul, Destiny's eerste liefde, verteld dat Nibble en Destinyscar iets hadden. Wat niet zo was. Uit pure nijdigheid had ze toen hem vermoord.
Haar gedachten werden onderbroken door het geluid van Twolegs. Snel dook Destiny de bosjes in en keek naar de massale dieren die langsliepen. Ze waren aan het dollen. Een witte kat vie haar op, hij keek triest. De Twolegs, voormalige leiders van Destiny, pakte de kat op en doopte haar in een blauw water, en maakte dingen vast op de rug van de kat. 'Hey, kijk!' Riep een twoleg. 'We noemen haar Lugia, ze lijkt nu op de Pokémon van tv!'. Een zacht gegrom ontsnapte uit de bek van Destinyscar. Waarom dook die kat niet weg? In de bosjes? Een andere kat kwam in zicht, hij droeg de geur van Clan met zich mee. De geur van de grote vlaktes. Windclan. Nee, Destiny droeg een bittere geur, met een zachte tint, met haar mee. Ze was niet op zoek naar bloed. nee, ze wilde niet alleen leven, ze had gemoord. Ze had Dephtsoul verraden. Ze was een monster. En daarom horde ze thuis in Bloodclan. Ze had haar broertje Hope verraden. En ze had nooit Destinyscar geheten. Zo had ze zichzelf genoemd. Nee, eerst heette ze Destige. Zo had haar moeder haar genoemd. Daarna werd ze Destiny genoemd door de Twolegs, en na het gevecht, dat uiteindelijk tot Nibble's dood had geleid, had ze zichzelf Destinyscar genoemd, vernoemd naar haar litteken op haar linkerzijde. Maar ook deels naar Dephtsoul, een Clankat. Ook een samenvoegzel.
'Verdomme' fluisterde de windclankat. De staart van de kat, die dus Lugia heette, was dik en had duidelijk de Clankat door. De kat stond vijandig en een strijdkreet galmde uit haar mond, daarna viel ze de kat aan. Het was een heftige aanval. De poes zei ook nog dat ze niet doodde. Ze reikte naar haar ogen. Dat was de druppel. Met haar scherpe klauwen sprong Destinyscar uit de bosjes, recht op de poes. Haar nagels boorde in haar rug, en zacht en zoet fluisterde ze in de kat zijn oor. 'Jij zegt dat je niet moord. dat doe je wel, lieverd.'. Ze sprong van haar rug af en ging voor Lugia staan. Ze liet haar scherpe tanden zien aan de Clankat. 'En waarom zou je haar aanvallen? Jij bent hier niet in je territorium, Clanmormel!' blies ze naar de poes. Haar ambergroene ogen boorden in de hare. Diep, doordringend. Verwarrend.





The beginning [open] 2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimeza 29 sep 2012 - 20:20

'Jij zegt dat je niet moord. dat doe je wel, lieverd. En waarom zou je haar aanvallen? Jij bent hier niet in je territorium, Clanmormel!' blies een poes naar Oakclaw. Het was witte poes die naar verwarring, boosheid en Bloedclan rook. Oakclaw ging zitten en krulde haar staart rond haar poten. Ze likte haar zilvere vacht zorvuldig. "Ten eerste wie ben jij en waarom bemoei je je niet met je eigen zaken. Ten tweede ik moord niet ik vecht. Je ziet die kat toch nog zitten of niet?! En trouwens ze lokte het zelf uit. Ten derde ik ben trouw en heb een goed hart, en ik ben geen Clanmormel! Ik ben van de Windclan en die zijn tenminste trouw. Dat zou ik niet van jou zeggen BloedClanner!", blies ze naar de witte poes. Ze was totaal uit haar doen. Ze vecht voor haar leven beseft dan dat Lugia zich niet verweerd en word van de Rogue afgesleurd door een stomme poes die denkt dat ze de StarClan is. Ze legde haar oren plat en blies naar haar. Haar lange staart was dik maar haar haren waren niet opgezet. Ze wou niet nog een gevecht. "Ga weg en bemoei je met je eigen zaken, moordenaar!", miauwde ze beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
March
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Annemeike
65

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender:
Rank:
March
BerichtOnderwerp: Re: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 18:40

Pijn schoot door Lugia's oor heen. Ze keek om en zag een wilde kat staan. Weer knalde de kat haar poot tegen Lugia's kaak. Overal kreeg ze pijnscheuten. Opeens ging de kat liggen en zei piepend: "Doe me geen pijn". Zeg, dacht die kat soms dat ze gek was!? Ze was aan het winnen en nu gaf ze zich over?! Mooi, nu had ze tijd om zich voor te bereiden. Ze zag de wilde kat naar haar hoofd kijken. Oké, ze had het op Lugia's ogen gemunt. De kat sprong, met klauwen naar voren. Lugia stond allang klaar, op het punt deze kat een lesje te leren... Opeens scheerde een witte poes voor haar langs en knalde de zilvere poes opzij. Lugia keek op en ging naast de kat zitten. "Jij zegt dat je niet moord, maar dat doe je wel, lieverd. En waarom zou je haar aanvallen? Je bent hier niet op je territorium, clanmormel!" blies ze. De witte poes had gelijk, wat was er wel niet in die muizenhersens van die poes opgekomen?! Ten eerste wie ben jij en waarom bemoei jij je niet met je eigen zaken. Ten tweede ik moord niet ik vecht. Je ziet die kat toch nog zitten of niet?! En trouwens ze lokte het zelf uit. Ten derde ik ben trouw en heb een goed hart, en ik ben geen Clanmormel! Ik ben van de WindClan en die zijn tenminste trouw. Dat zou ik niet van jou zeggen BloedClanner! Een rode waas trok voor Lugia's ogen. Ze kookte van woede. De poes zei nog iets maar dat hoorde ze niet. Ze sprong op de poes af en krijste: "Verrader!". Ze gaf de kat een harde knal met haar nagels. Ze voelde haar klauwen in haar vlees boren. De poes verloor evenwicht en viel op de grond. Met een angstaanjagende snelheid sprong ze op de kat. Ze legde haar poten op de poten van de poes, een voorpoot op haar borst en zei: "En, als ik het uitlokte, sprong ik dan op jou af?". Ze liet haar nagels over het gezicht van de kat krassen. Ze zette een nagel naast de keel van de kat. Ze voelde zich heerlijk, oppermachtig. "Zo, Clanmormel, een verkeerde beweging, en deze klauw gaat een bocht maken"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakclaw
Member
The beginning [open] DPKsfdL
Lilith.
179
Actief

CAT'S PROFILE
Age: «21 moons
Gender:
Rank:
Oakclaw
BerichtOnderwerp: Re: The beginning [open]   The beginning [open] Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 19:53

Oakclaw zag dat Lugia kookte van woede. "Verrader!" krijste Lugia. Ze voelde een stekende pijn. Ze verloor haar evenwicht en viel met een harde smak op de grond. "En, als ik het uitlokte, sprong ik dan op jou af?". Lugia liet haar nagels over het gezicht van de kat krassen. De Rogue zette een nagel naast de keel van de kat. "Zo, Clanmormel, een verkeerde beweging, en deze klauw gaat een bocht maken" Oakclaw's adem kwam piepend uit haar mond. Die kat was haar aan het stikken. Ze kon zich niet bewegen of Lugia maakte haar af. Angst vulde haar ogen. Haar staart zwiepte heen en weer. Ze blies en spuugde naar de kat, maar het hielp niks. Haar mooie groene ogen glinsterde van angst en haat. Ze wist dat ze dom was geweest maar haar vechtlust was altijd groter dan vriendelijkheid. Ze probeerde te grommen maar er kwam alleen maar een piepend geluid uit: "Laat me los, dikzak! Je stikt me." Ze vond het niet leuk dat haar leven aan een zijde draadje hing. Haar oren schudde heen en weer, om de vreselijke gedachten af te zetten: ze ging 'sorry' zeggen. Ze zuchte: "Sorry" Ze voelde dat de poot harder ging drukken. Geërgerd zwiepte ze met haar staart. "Sorry! Laat je me nu los?!", piepte ze.


Laatst aangepast door Oakclaw op ma 1 okt 2012 - 8:34; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : vervolg)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The beginning [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: