Training met Cherryleaf :3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Training met Cherryleaf :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherryleaf
Member
Training met Cherryleaf :3 DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Training met Cherryleaf :3   Training met Cherryleaf :3 Icon_minitimezo 30 sep 2012 - 21:59


Cherryleaf was in het bos, op weg naar de zonnerotsen. Ze was erop uitgegaan om te jagen, maar voordat ze dat ging doen wou ze zich eerst opwarmen. Het bos om haar heen begon wakker te worden, de zonnestralen schenen door de bossen en de vogels begonnen te fluiten. Cherryleaf opende haar bek en rook leven in het bos. Hier was ze toch echt het liefst. Ze liep verder het bos uit en kwam bij de zonnerotsen.” Aah, heerlijk die ochtend zon”. Ze ging op een van de rotsen zitten en spinde luid. Na een tijdje was ze opgewarmd en ging ze weer het bos in om te jagen. Ze rook allemaal diertjes maar zag ze niet. Ze zakt door haar poten en luisterde naar het bos. Opeens hoorde ze een geluid vanuit de bosjes, haar haren gingen meteen recht overeind staan, ze rook een andere kat. Ze kon de geur niet goed ruiken want de wind stond de andere kant op. Het geluid werd luider en Cherryleaf staarde in de richting van waar het geluid vandaan kwam. Helemaal verstijfd bleef ze kijken. De kat kwam uit de bosjes. Cherryleaf ontspande. “Jij bent het maar…”

Had geen inspiratie om te schrijven :3.
Tips zijn altijd welkom Very Happy !




Training met Cherryleaf :3 Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:


Laatst aangepast door Cherryleaf op za 27 okt 2012 - 22:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Training met Cherryleaf :3 DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Training met Cherryleaf :3   Training met Cherryleaf :3 Icon_minitimema 1 okt 2012 - 8:14

Dit is zeker heel goed! is dit echt je eerste keer? alleen wel een opmerking. bij: van de rotsen zitten en spinnende luid. je hoeft geen spatie erachter te doen. en volgens mij is je ava al bezet Wink

~maar het is zeker een hele goede post~


Training met Cherryleaf :3 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
Training met Cherryleaf :3 DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Training met Cherryleaf :3   Training met Cherryleaf :3 Icon_minitimema 1 okt 2012 - 17:34

Het is niet mijn eerste post maar wel de derde dus ik ben nog een beginneling, en mijn avatar had Dotpaw eerst maar toen ik mijn account aanmaakte had ze al een ander :3

Bedankt voor de tips Smile ik zal er aan denken bij mijn volgende post.


Training met Cherryleaf :3 Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Training met Cherryleaf :3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: