op de vlucht



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 op de vlucht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bondi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
lili
63

CAT'S PROFILE
Age: 1 month
Gender:
Rank:
Bondi
BerichtOnderwerp: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 16:57




Bondi vloog overeind, haar nagels diep in het tapijt . ze ontbloten haar tanden en een luit gegrom was te horen. haar moeder en zus stonden toe te kijken, toen een vreemd ding haar vats greep. met al haar macht vocht ze terug. 'waarom deed moeder niets'dacht ze. de vreemden ding hijst haar omhoog. '' ik wil niet'' miauwde ze.het ding had haar zo hard vast dat ze niets meer kon.eindelijk werd ze neer gezet, maar het was donker. waar was ze?. bondi werd door elkaar gehutseld. het stinken den ding ging open en bondi vloog er uit. in paniek keek ze om haar heen, '' waar ben ik'' miauwde ze. een benden geur ging door haar heen, een ander poes .uit het niets kwam een dikke poes tevoorschijn. ' kalm kleindje' zei de lappjes poes.bondi's haren gingen weer ligen bij het zien van de poes. een zacht gesnor was te horen bij de lappjes poes. de lappjes poes kwam naar haar toe, en begond te snuffellen. bondi dook ineen. de lappjes poes liep naar haar mand, en ging liggen. maar ze had haar oren en ogen en oren gespitst op bondi. de jongen kitten zagt nog steeds ingedoken. het zelfde ding als wat haar hier bracht kwam op haar aflopen, bondi spong overeid. ' mooi niet'' miauwden ze. ze spanden haar spieren aan en sprinten weg ze sprong op een grot houd ding, nog net op tijd greep ze zicht vast .ze douwden zicht om hoog en bleef stok stijf staan kijken. een frissen bos wind kwam door haar neus naar binnen. ze nam een aan loop en sprong door het gat waar de geur uit kwam naar buiten. zo vlug bondi's potjes gingen renden ze weg. bondi keek achterom , niemand volgden haar. ze stopten met rennen , en tippelden verder.



tips zijn altijd welkom!


op de vlucht  2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 19:36

Let op je hoofdletters en leestekens; na een komma een spatie en er voor niet. Hetzelfde voor punten, vraagtekens... Probeer ook spelfouten te negeren. Bv. Lappjes moet volgens mij lapjes worden. Ze stopten en trippelden enkelvoud dus zonder n.
Een goed tekstje, let alleen op spelfouten!


 op de vlucht  33u2yc7
op de vlucht  Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bondi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
lili
63

CAT'S PROFILE
Age: 1 month
Gender:
Rank:
Bondi
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 20:14

Dankje, camerovi! Ik probeer altijd hooft letters, Goed te doen. maar ik heb eigelijk nooit geleerd om na de > , < een hoofdletter te doen. maar dan weet ik dat voor nu.
en spelling foudjes zij heel weinig voor mijn doen ^^ kan namelijk niet goed NL type haha!


op de vlucht  2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Terug naar boven Ga naar beneden
Destinyscar
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Tazz
670

CAT'S PROFILE
Age: 3 years of terror.
Gender:
Rank:
Destinyscar
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 20:27

na een komma hoeft ook geen hoofdletter, wel na een punt Wink en ook namen, dus Bondi ook

Is dit je eerste keer, want dan is het echt goed!
Verder, zou ik letten op leestekens. Als je niet goed Nederlands kan typen, kun je het beter eerst in een word-bestandje doen, dan kopiëren en plakken. Verder, mag in een echt topic een andere niet bestuurd worden (powerplay)
En ook, zou ik bijvoorbeeld Gezegde tekst dikdrukken en de tekst van wat de ander zegt, schuin doen

Maar het is echt al heel goed!


op de vlucht  2q1rjur
{Cody}-{Destinyscar}-{Dangerdance}-{Jabberjay}-{Len}-{Linttail}-{Raddlefur}-{Passionkit}-{(Deel)Mintpaw}-{Silentpaw}
Voor een topic met bovenstaande accounts Pmmen naar Destinyscar! =)
[size=9]PM naar Destinyscar!
[/size]

You don't dare to click on this>D
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedi 2 okt 2012 - 21:19

Sorry als ik niet echt duidelijk was. Embarassed Wink


 op de vlucht  33u2yc7
op de vlucht  Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bondi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
lili
63

CAT'S PROFILE
Age: 1 month
Gender:
Rank:
Bondi
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 11:29

Ja zeker Destinyscar is dit mijn eerst keer!

Dus als ik voor bondi praat moet ik zeg maar schuin doen in plaats van '' '' ?
de 2 poes mag dus niets zeggen neem ik aan, ik wist niet heel goed hoe of wat =)


Camarovi - Je was wel duidelijk hoor Wink


op de vlucht  2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 13:22

ik vind het zeer mooi,alleen is hoofd zo geschreven ; )
anders vind ik het echt super !! ( ik kan ook niet super goed schrijven )

vgr lightmoon


yes, it's me...

op de vlucht  Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 13:23

ik bedoel Nl he ( sorry voor dubbelpost ) ik wou gewoon dat je het niet verkeerd oppakt.


yes, it's me...

op de vlucht  Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 14:01

Lightmoon, gelieve niet te dubbelposten hier hebben we een edit knopje voor!

Ik zou inderdaad beter op je spelling letten, en dan misschien in word? En nee, je mag de andere kat niet besturen Wink



Terug naar boven Ga naar beneden
Bondi
Member
op de vlucht  DPKsfdL
lili
63

CAT'S PROFILE
Age: 1 month
Gender:
Rank:
Bondi
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 19:59

Bij mij staan er ook spelling fouten hier gewoon als ik aant type ben=)
maar omdat ik het zo slecht kan, word het ik ook niet heel veel beter.

is dat erg dan ??


op de vlucht  2cxyzb

Bondi ♥️ The best! I love YOU!!!
[Reidy][Emberkit][Tailchaser][Twilightkit][Forestkit][Pinksong]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cristiano
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Tadić
574

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Cristiano
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimewo 3 okt 2012 - 20:37

Het is wel aan te raden om gesproken tekst tussen "" te zetten c;
Anders lees je de andere RPG Posts eens door?

En wat Zsa zegt, Word is soms je beste vriend xD


op de vlucht  Cristianosig
LIKE A BOSS c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimedo 4 okt 2012 - 20:32

hey
super leuk verhaal
missschien kun je nog wat meer over de gevoelens en omgeving beschrijven
maar het is echt al heel goed hoor


I'm so silver....Silverpaw
op de vlucht  2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
op de vlucht  DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: op de vlucht    op de vlucht  Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 9:40

wow! voor je eerste keer is dit echt suuuuper goed!!
en misschien val ik nu in herhaling maar ja, inderdaad wel op hoofdletters en leestekens letten he! Maar voor de rest echt super goed!


Spottedkit! happy
op de vlucht  2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
op de vlucht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: