The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The last day for the small riverclan kitten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Dapplepaw.
Member
The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 DPKsfdL
122

CAT'S PROFILE
Age: 2 manen
Gender:
Rank:
Dapplepaw.
BerichtOnderwerp: Re: The last day for the small riverclan kitten.   The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 19:44

Dapplekit was dicht in de buurt van zijn zusje gebleven, al verdrongen de andere katten hem een beetje. Met treurige oogjes had hij haar gadegeslagen, had hij gebeden voor haar leven.. maar een kitten heeft geen invloed op het leven, net zo min als op het getij. De tranen kwamen langzaam in zijn ogen te staan, terwijl Nightpaw pogingen deed Willowkit te redden. Zijn kleine zusje, Willow, de kleine, opstandige familie.. Dapplekit hoorde vaag hoe de anderen praatten, maar haar stem drong wel tot hem door. 'Ik ga het niet redden.. Starclan roept me.. vaarwel..' De laatste adem verdween uit haar lichaam als het water dat de stroom verlaat, als de sterren die langzaam verdwijnen in het ochtendlicht. Little Warrior, it was too late.. how can all of you call this fate? Divestream riep wat uit, Nightpaw schreeuwde iets.. maar de woorden verdwenen met de waas die voor zijn ogen verscheen, de waas die de omgeving tot strepen liet vervagen terwijl hij zich een weg baande naar Willowkit. Hij ging dicht tegen het levenloze lichaampje aanliggen, al was het te laat. Al was er niets meer aan te doen. Hij kon het nog niet volledig begrijpen, noch kon hij het besef van het verlies aan.


The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 Dapplekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelos
Member
The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 DPKsfdL
100

CAT'S PROFILE
Age: 40 maan
Gender:
Rank:
Angelos
BerichtOnderwerp: Re: The last day for the small riverclan kitten.   The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 19:56

Angelos keek naar zijn dochter en was stil. Hij staarde naar het lijkje en zei "Het is mijn schuld, ik heb de clan veraden, ik heb de sterrenclan beledigd en daarvoor moest Willowkit gestrafd worden. Het is mijn schuld, op zoveel manieren mijn schuld, mijn verraad, mijn belediging. Mijn moord. Als ik was gebleven bij de clan had ik haar kunnen beschermen, als ik eerder had verteld dat ik haar vader was had ze dit misschien niet gedaan. HET IS MIJN SCHULD. STERRENCLAN WAAROM NEMEN JULLIE EEN ONSCHULDIG LEVEN! ROT IN DE SMERIGE ROTZOOI DIE JULLIE THUIS NOEMEN! BRAND IN JULLIE VREDIGE NALEVEN TERWIJL WIJ GESTRAFT WORDEN! JULLIE ZIJN ENKEL SMERIGE SADISTEN KIJKEND OP ONS EN NIET HELPEN TEGEN PIJN OF VERLIES! IK HEB ME CLAN VERADEN MAAR JULLIE DE WERELD!" Hij gaf Willowkit een likje en zei "Vaarwel dochter, ik zie je nooit meer." Hij draaide zich om en zei "Dapplekit vertel je broertje en zusjes over mij. Hun mogen weten wie hun vader is, Nightpaw je hebt je best gedaan, Divestream het was niet jouw schuld. Nu zeg ik een ding. Met mijn uitspraak van net ben ik getekend voor het leven. Dus dit was de laatste keer dat ik jullie zie." Hij keek nog een keer naar Dapplekit en zei "Let goed op je broertje en zusje. Ik hou van je zoon" Toen draaide Angelos nogmaals zijn rug naar de rivierclan en rende weg. Op naar zijn nieuwe oude thuis. Hij was getekend voor het leven en zou gestraft worden dat wist hij zeker. Hij zou blijven leven of sterven. Alleen hier was hij nu nooit meer welkom. Hij had een doel in zijn leven gekregen ´Opnieuw beginnen´ alleen zijn nieuwe vrienden en kittens zouden blijven bestaan voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Divestream
Member
The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 DPKsfdL
Gail
206

CAT'S PROFILE
Age: 13 manen
Gender:
Rank:
Divestream
BerichtOnderwerp: Re: The last day for the small riverclan kitten.   The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 Icon_minitimevr 22 okt 2010 - 20:06

Angelos en Nightpaw zeiden allebei dat het haar schuld niet was, maar Divestream wist wel beter. Ze had deze kleine kit niet in de gaten gehouden en dit was haar straf. De kleine was dood. Nightpaw rende weg en Angelos ook, terwijl Divestream gebroken bleef bij het kleintje. Toen staarde ze iedereen met een doffe blik aan en krulde haar lijf rond Willowkit. 'Iedereen blijft van Willowkit af! We houden haar hier! Ze mag niet weg! Ik moet gestraft worden! Ik blijf bij haar', schreeuwde Divestream en ze legde haar staart beschermend om het lijk van Willowkit heen. Niemand zou haar nu kunnen weghalen of Willowkit. En wie het toch probeerde, ook al was het Crookedstar, zou een haal in hun gezicht krijgen. Divestream huilde en blies naar iedereen die het waagde om Willowkit te ontnemen van haar.


The last day for the small riverclan kitten. - Pagina 3 Wlojzc
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The last day for the small riverclan kitten.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: