my sister



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 my sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spiderclaw
Member
my sister DPKsfdL
7

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Spiderclaw
BerichtOnderwerp: my sister   my sister Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 20:44

Ik liep in het bos en hoorde op eens geritsel. Wat was dat?Ik keek achter me en er zat een lekker sappig konijn.Ik had al een tijd niet gegeten en had wel zin in een lekkere prooi.Ik liep er achter en ineens botste ik tegen iets.Ik keek om me heen maar zag niks.Ineens hoorde ik een kat miauwen.Ze was erg gewond."Sorry"zei ik.Ze keek om en zei:"Het geeft niks het kan iedereen overkomen.Ik stapte naar haar toe en begon haar vacht te likken.Het verachtte de pijn erg veel.We begonnen tegen elkaar te praten over ons leven.Ze was 10 manen oud ik was 7 manen oud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desertpaw
Member
my sister DPKsfdL
224
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Desertpaw
BerichtOnderwerp: Re: my sister   my sister Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 20:51

Het is op zich wel een goeie post, maar hier de tips:

1. Je schrijft je verhaal niet vanuit de ik persoon Wink
2. Je kan de kat die voor je staat niet zelf dingen laten zeggen als het die echt door een persoon gespeeld wordt. Anders is het powerplay.
3. Beschrijf je omgeving erg levendig, bijv: Spiderclaw liep in het bos. Het licht viel tussen de bomen door, en de blaadjes waren prachtig groen. Zo kan je een beetje inschatten hoe alles eruit ziet op een gave manier.

Voor de rest is het een goede post! :3


my sister 166i4c3
bedankt thornpaw, crowkit en zim! Smile:

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
my sister DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: my sister   my sister Icon_minitimezo 7 okt 2012 - 22:06

wow! wat een goed verhaal! ik wouw dat ik dat ook zo goed kon!


Spottedkit! happy
my sister 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
my sister DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: my sister   my sister Icon_minitimema 8 okt 2012 - 12:06

Het is een goede post, ja :3
Ik heb ook een paar andere tipjes voor je:

x Na een punt of een komma moet altijd een spatie
x Als jij iets zegt, dan kan je tekst bijvoorbeelt dikgedrukt, En als iemand anders iets zegt, dan kan het bijvoorbeeld Zo'n soort lettertype
x En wat Desertpaw ook al scheef. Meer details aan je post, Zodat je post langer word. Zoals: Was het lekker warm buiten, of sneeuwde het juist? Waren er veel dieren in het bos, of scholen ze allemaal in hun holletjes? Enz.

~Hoop dat je er wat aan hebt Very Happy


my sister Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyclaw
Member
my sister DPKsfdL
Bo guidetti >D
143

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Skyclaw
BerichtOnderwerp: Re: my sister   my sister Icon_minitimema 8 okt 2012 - 15:18

Wat Desertpaw al zei, we schrijven hier niet in de Ik persoon ;D
Dus niet;
Ik liep in het bos en hoorde op eens geritsel. Wat was dat?Ik keek achter me en er zat een lekker sappig konijn.

Maar;
De witte kater liep in het groene bos. Hij stopte even. Want dichtbij hoorde hij Geritsel. ''Wat is dat?'' Dacht hij. Spiderclaw keek achter zich. Hij rook in de lucht. Hij rook een konijntje.

Zie je? Dat maakt het al een stukje langer ;D
Daarbij, Als je in een clan zit en je bent 7 manen dan krijg je Spiderpaw, maar als je een Rogue of Bloodclanner bent mag je naam zo blijven ;D


my sister 1ifsjb
x You say, the sky is the limit, but that's not true. The sky is not the limit! x
Terug naar boven Ga naar beneden
 
my sister
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: