RPG Trainig lees het.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 RPG Trainig lees het.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bramblekit*
Member
RPG Trainig lees het. DPKsfdL
Marwan
10
Bramblekit*
BerichtOnderwerp: RPG Trainig lees het.   RPG Trainig lees het. Icon_minitimema 8 okt 2012 - 19:22

Ik wil mijn username veranderen in 1 van deze namen de hoogste wil ik het liefst:


Braamkit- Burrkit
Aspoot- Ashespaw
Donkerstreep- Darkstripe
Goudbloem -Goldbloem
Snelpoot- Speedpaw
Lichtpoot- Lightpaw
Loopneus- Coursenose
Mistvoet- Mistfoot
Steenvacht- Stonecoat



Ik gebruik nu de naam Marc zodat het niett verwarrend word als ik Geeltand kies. verder heb ik hier evaring mee we doen oojk een rpg spel op hyves en maak ik ook zulke soorten kleine verhaaltjes ook wel een Promo genoemd




Het regent op de hoogstenen een zwarte gestreepte cyperse kat schuilt in de grot moedermuil. Je ziet alleen zijn rode ogen. Hij springt uit moedermuil en vertrekt zo riching het territorium van de donderclan. De zwarte kat staat ook wel bekend als Marc hij rent en bid tot de sterrenclan ooit in de donderclan te komen. Dan springt hij in een boom en gebruikt zijn vacht om als schutkleur te gebruiken voor een muis in de boomholte. hij springt erin en dood de muis met een nagel. hij klimt uit de boom en hoort de struiken schudden hij ruikt de geur van een donderclankat. Hij weet niet wie het is en springt erop los hij grijpt de kat en trapt hem gelijk weg met zijn achterpoten. hij kan een dodelijke beet geven maar zijn ogen worden spleetjes.



Marc: Wat heb ik gedaan?
mysterieus kater: *kreun.






Marc draait zich om en rengt weg terug naar de grot moedermuil.









Wat vinden jullie ervan?





Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
RPG Trainig lees het. DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: RPG Trainig lees het.   RPG Trainig lees het. Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 19:52

te veel enters...


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
RPG Trainig lees het. DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: RPG Trainig lees het.   RPG Trainig lees het. Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:08

Ja Greypaw was me voor maar even nog wat.

We schrijven hier in de verleden tijd. Niet in de tegenwoordige tijd.


RPG Trainig lees het. S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG Trainig lees het.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: