"Vijandige katten in ons territorium!!!"



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 "Vijandige katten in ons territorium!!!"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 19:44

Dit is zegmaar een vervolg, lees dus eerst mijn verhaaltje De jacht

Greypaw liep naar het leerlingenhol met een watterrat in zijn bek, hij mocht gaan eten en dan was hij vrij. Hij nam een hap. Mmmmm, wat was het lekker... Hij schrokte de rest van zijn muis naar binnen en stormde het kamp uit. Wat zal ik eens gaan doen? Vroeg hij zichzelf af. Ik ga op mini-patrouille!!! Hij rende naar de trainingskuil en snuffelde wat rond. Niks vreemds te kerkennen, dacht hij. Hij rende verder naar de uilenboom. Daar snuffelde hij opnieuw rond. Bladeren, zand, katten, en... katten? Hij rook katten van een vijandige clan!!! Als een speer stormde hij terug naar het kamp en Riep: ''Er zijn vijandige katten in ons territorium!!!"

Kunnen jullie als in het verhaal reageren alsjeblieft?


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:18

ok, ik wil wel meespelen.
Spottedkit verschoot bij het horen van van het schokkende nieuws. "Wat?" vroeg ze angstig, "zijn er echt vijandelijke katten in ons territorium?" maar Greypaw hoorde haar niet. Ze liep snel het bos in, de zon scheen door de bladeren en brandde op haar huid, maar ze bleef maar doorrennen. Uiteindelijk kwam ze aan bij de zandkuil. Ze wandelde wat rond en probeerde de andere katten te ruiken maar aangezien ze nog geen training had gehad was het wel een beetje moeilijk. Na lang proberen lukte het haar toch, ze rook inderdaad ook vijandige katten. Ze had goed op de weg gelet bij het gaan dus ze vond hem ook weer terug. "Greypaw!" riep ze "Greypaw, je had gelijk, ik heb ze ook geroken en ze stinken verschrikkelijk, wat nu?"


Spottedkit! happy
"Vijandige katten in ons territorium!!!" 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:24

"Ik weet het niet, Spottedkit!" Riep Greypaw uit. ''De grote krijgskatten luisteren niet naar me. We moeten het zelf uitzoeken." Hij liep met Spottedkit het kamp uit. "Als we nu eerst naar de uilenboom gaan en daar kijken of we aanwijzingen kunnen vinden.'' Ze liepen nar de uilenboom en keken door de bosjes naar de grote stam van de boom. Maar daar zaten... Twee katten!!! Ze aten allebei een konijn. Onze prooi, dacht Greypaw. "We zullen moeten vechten, Spottedkit. Denk je dat je dat aankunt?"


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:37

"Ik heb misschien nog geen training gehad, maar mijn tanden en klauwen doen het prima!" miauwde ze. "We zullen die katten eens te grazen nemen, wat denken ze wel! Onze prooi opeten!" zei ze tegen Greypaw. Ze vroeg zich af van welke clan die katten kwamen en daarna begon ze eigenlijk ook wel te twijfelen aan haar vechttechniek. 'Ik moet het kunnen' dacht ze. 'ik kan onze clan niet in de steek laten, ook al ben ik nog maar een kitten.' "Goed" miauwde ze tegen Greypaw, "we gaan ervoor!" Ze wachtte tot dat Graypaw een teken zou geven om aan te vallen dus viel ze direct in aanvalshouding, of toch wat zij dacht over hoe een aanvalshouding was... Dit had ze nog nooit meegemaakt. Al haar spieren stonden gespannen, klaar om aan te vallen, het bloed gonsde in haar oren en ze voelde haar hart kloppen. 'Dit is het gevoel dat alle katten voor de strijd hebben.' dacht ze. Ze voelde zich sterker dan ooit tevoren, klaar voor de strijd.


Spottedkit! happy
"Vijandige katten in ons territorium!!!" 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 16:45

"Nu!" Riep Greypaw! Hij stortte zich op de zwarte kater. Aangezien die ons niet in de gaten had, was hij niet voorbereid. Spottedkit nam de grijze leerling. Greypaw hapte naar de staart van de zwarte kat. Hebbes! Met zijn voorpoter rolde hij de kater op zijn rug. Maar die beet in Greypaws achterpoot. Greypaw grimaste vande pijn, maar trapte in alle macht tegen de kop van de zwarte kater. Nu de kat op zijn rug lag, haalde greypaw zijn buik open. De kat gilde het uit van de pijn, rukte zich los en snelde weg. Hij keek hoe het met Spottedkit ging. Hij schrok. De leerling zat bovenop Spottedkit en Spottedkit vechtte niet terug!!!


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 17:57

De kat die op haar zat woog te veel, ze kon zich niet meer bewegen. Ze wou Greypaw net roepen, maar ze kon bijna niet meer ademen dus lukte het niet. 'Als ik dit maar haal.' dacht ze. Ze zach nog net dat Greypaw op haar afstormde om haar te helpen, maaar daarna werd alles zwart voor haar ogen.
Opeens verdween al het gewicht. Ze kon zich weer bewegen. Ze kreeg weer lucht en stond op. "Bedankt Greypaw." miauwde ze snel. Ze zag Greypaw met de leerling vechten en schoot hem te hulp. Ze wou niet zitten toekijken hoe haar vriend verwond geraakte. Ze stormde op hen af en sprong op de vreemde leerling. Ze sloeg ze hard ze kon haar nagels in zijn vacht en probeerde hem pijn te doen.


Spottedkit! happy
"Vijandige katten in ons territorium!!!" 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 7:51

Greypaw hoorde hoe de leerling schreeuwde van de pijn. Hij stopte met vechten en stopte spottedkit ook. ''Wat deed jij in ons territorium? geef antwoord of we halen andere krijgers erbij!'' Grauwde greypaw tegen de piepende leerling. "Nu!''



We hebben nu nog iemand nodig die voor de onbekende leerling speelt, want spottedkit en ik mogen alleen onszelf spelen. Pleassssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????? happy wink


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 14:30

Je bent nu een beetje aan het powerplayen. Als je echt wil vechten heb je iemand anders nodig om te reageren, je mag niet schrijven wat die doet.
(Is dit een beetje duidelijk? Neutral Wink )


 "Vijandige katten in ons territorium!!!" 33u2yc7
"Vijandige katten in ons territorium!!!" Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 16:29

ja hoor. zou je dan voor de vreemde kat kunnen speln


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
camarovi
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
✻Mart✻
364

CAT'S PROFILE
Age: 12 maand
Gender:
Rank:
camarovi
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 20:19

Nou, mijn kat is, ja, niet echt zo het 'type' dat in ander territorium gaat jagen. Dat bedoel ik dus met powerplayen. Als ik wil meedoen 'moet' ik op jullie territorium jagen.


 "Vijandige katten in ons territorium!!!" 33u2yc7
"Vijandige katten in ons territorium!!!" Hldt
Art:
Terug naar boven Ga naar beneden
Greypaw
Member
"Vijandige katten in ons territorium!!!" DPKsfdL
Tja, er zijn zoveel raadsels in de wereld, kan er best nog 1tje bij, niewaar?
29

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen
Gender:
Rank:
Greypaw
BerichtOnderwerp: Re: "Vijandige katten in ons territorium!!!"   "Vijandige katten in ons territorium!!!" Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:03

ooo ok maak nie uit


One day, you'll be mine...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Vijandige katten in ons territorium!!!"
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: