Bramblekit vraagt om een clan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bramblekit vraagt om een clan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bramblekit*
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Marwan
10
Bramblekit*
BerichtOnderwerp: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:15

Dit is het vervolg op mijn eerste verhaaltje andere kunnen mijn verhaaltjes ook vervolgen in dit topic.



Bramblekit zat in moedermuil diep aan het nadenken over welke clan hij wilt. Hij momelt in zichzelf: De Thunderclan is loyaal aan elkaar en komen voor elkaar op. De Riverclan heeft genoeg aan eten en kan zwemmen. De schadowwclan is het sluwst en ik houd van het donker.
De bloodclan is bloedlustig en zijn erg sterk. Bramblekit zet alles op een rij:1. Thunderclan
2. Shadowclan
3. Riverclan
4. Bloodclan


De Thunderclan is mijn eerste keuze maar er kunnen geen kittens meer erbij dus wacht ik een 3 manen als er dan nog geen kittens worden toegestaan. Dan ga ik naar de Shadowclan.
Dan doemt er een schim uit het niets en Bramblekit zet zijn vacht overeid en klaar om te springen.......


Iemand maakt af.

Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:22

wauw! goed verhaal zeg! ik wil wel meedoen maar dan is het niet zo realistish meer he, een kitten die aanvalt...
sorry! maar ik vind het echt een goed verhaal!


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Showtime
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Marieke
273
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Showtime
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:31

Op dit forum zijn alle katten in een Clan geboren (Behalve met uitzondering (en dat gebeurd bijna niet)) Wink


Bramblekit vraagt om een clan RHhvi2
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 20:40

euhm, als het over mij gaat, ik kom uit een clan...


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 13:09

ik snap het niet hoe moet je erin geboren worden ? En super verhaal echt !


yes, it's me...

Bramblekit vraagt om een clan Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblekit*
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Marwan
10
Bramblekit*
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 13:40

spottedkit mag meedoen maar ik ben dus in de clan geboren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 14:09

Hooiii :3
Om te aanmelden om in een clan te gaan, klik op deze link: http://warriorcats.bigforumpro.com/f14-clans
Klik dan op de clan waar je in wilt, en je kan via het aanmeldtopic in de clan :3

En nu je post tips:
1. Je kan niet in de Moedermuil zijn, want de moedermuil is alleen voor Clanleaders en Medicine cats (En Medicine Apprentice's)
2. We schrijven niet in de ik - vorm, maar in de hij/zij vorm.
3. Als jij of iemand anders iets zegt, "Dan moet je aanhaaltekens gebruiken" En misschien is een ander soort lettertype of een kleurtje ook handig
4. Lijstjes maken in je post is niet zo handig :3
5. Om je post langer te maken, probeer meer om te omgeving en je gevoel, je gedachten enz. Te schrijven. Bijvoorbeelt: Regende het buiten, of scheen de zon. Was het misschien koud, of warm buiten? Floten de vogeltjes vrolijk, of hoorde je ze niet? Enz.
6. Schrijf in de verleden tijd :3
7. Je kan misschien postjes van andere lezen? Om te kijken hoe hun het doen?

xHopelijk heb je hier misschien wat aan, groetjes van mijx





Bramblekit vraagt om een clan Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblekit*
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Marwan
10
Bramblekit*
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:10

Ik heb er wel wat aan en ga verder.


Hij springt op zijn tegenstander en geeft hem eeen por. Maar zijn tegenstander is ook even goed als hij en duwen elkaar. Over een tijdje kreunt Bramblekit "Ik Zal winnen *kreun " Bramblekit klimt in een boom en springt op zijn tegenstander waardoor ze allebij behoorlijk pijn leiden. De tegenstander duwt Bramblekit tegen een boom aan.dan regnt het en schuilen ze allbij onder een boom. Bramblekit zegt " Wie ben jij en uit welke clan kom jij?" ......


Laatst aangepast door Bramblekit* op wo 10 okt 2012 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:19

goed, ik zal meespelen.

Spottedkit zat naar een vreemde kat te kijken vanaan de kant van de moedermuil. Ze kon eigenlijk niet zo veel zien maar ze spande zich genoeg in om het toch te kunnen. Ze was eigenlijk wel een beetje bang van die kat die daar zat dus besloot ze om erheen te sluipen. Toen ze daar aankwam zag ze wel dat de andere kat wat geschrokken keek. "Sorry!" miauwde ze snel, "Ik wou je niet laten schrikken, ik kwam alleen maar eens kijken." De andere kat veranderde zijn uitdrukking niet. "Ik ben Spottedkit, wie ben jij? Wat doe je hier eigenlijk op deze donkere plaats terwijl je evengoed in het zonlicht kunt zitten?" Ze had veel vragen voor deze vreemde kat, maar of ze ook antwoorden kon verwachten dat was een ander verhaal...


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Bramblekit vraagt om een clan Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:41

Dit board is er inderdaad niet voor om verhaaltjes te plannen, hier hebben wij een speciale plaats voor, namelijk de accountmarkt en deels prophecies.
Zoals voorgangers al zeiden, je kitten moet in een Clan geboren zijn wil hij in River, Thunder, Shadow, Sky of WindClan zitten. Als je geen bestaande ouders hebt moet je gewoon doen alsof die daar zijn of dat ze dood zijn gegaan. We maken namelijk geen uitzonderingen dat kittens van buitenaf in de Clan worden opgenomen.


Bramblekit vraagt om een clan RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:43

maar als het tegen mij is, ik heb aan de thunder en de Windclan gevraagt om erin te mogen maar ze hebben allebij nog niet geantwoord...


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:44

Je hoeft het niet te vragen, gewoon bij aanmeldingen zetten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:45

waar vind je dat?


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:48

http://warriorcats.bigforumpro.com/f14-clans

Klik op de clan waar je in wilt, en daar staat ergens een aanmeldtopic, waar je je in kan schrijven :3


Bramblekit vraagt om een clan Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:48

-Clans-Clan die je wilt, bijv. ShadowClan of RiverClan-Aanmeldingstopic-vul het lijstje in ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 20:01

dankje, maar om eerlijk te zijn, ik heb zondag het lijstje van de donderclan ingevult en ik zit er nog niet bij...


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Bramblekit vraagt om een clan Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 20:07

Je bent een kitten en er staat duidelijk bij dat ThunderClan gesloten is voor kittens. Daarbij is Sanne redelijk druk momenteel.


Bramblekit vraagt om een clan RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 20:14

oh, ok, sorry!


Spottedkit! happy
Bramblekit vraagt om een clan 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblekit*
Member
Bramblekit vraagt om een clan DPKsfdL
Marwan
10
Bramblekit*
BerichtOnderwerp: Re: Bramblekit vraagt om een clan   Bramblekit vraagt om een clan Icon_minitimema 15 okt 2012 - 9:56

De Thunderclan is nog steeds niet open voor Kittens.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bramblekit vraagt om een clan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: