vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverpaw**
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 21:00

Het was stil in de verte rook het naar verse prooi. Het was volle maan en er scheen een gloed op de grote grijze steen. Daar zaten twee jonge poezen. Mooi. Hun vacht glanst in het het maan licht. Stil naast elkaar kijken ze naar de volle maan. Onder hun kabbelt er een riviertje met mooie glanzende stenen. Het is stil. De twee poezen zitten zwijgend naast elkaar. Ze hebben geen woorden nodig om te begrijpen wat ze allebei willen. Rust. Hun grijze vacht glanst mooi en de honingkleurige streepjes van de ene poes rimpelen mee met het zuchtje wind. De witte vlekjes op de puntjes van de oren van de andre poes steken fel af in de koude nacht. Hun helder blauwe en kastanje bruine ogen keken naar de maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 21:03

ik heb altijd geleerd dat je in de verleden tijd moest schrijven...
ik weet niet of ik tips mag geven of dat ik te jong ben maar ik wou dit gewoon zeggen...
voor de rest echt heel goed!!


Spottedkit! happy
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimedi 9 okt 2012 - 21:30

het is heel mooi

tip: en de verleden tijd schrijven.

tip:niet teveel puntjes zetten.
bij een moment mag het wel om het spannend te houden.

Voorbeeld wat je heb geschreeven:
zin: Daar zaten twee jonge poezen. Mooi. Hun vacht glanst in het het maan licht. Stil naast elkaar kijken ze naar de volle maan. Onder hun kabbelt er een riviertje met mooie glanzende stenen. Het is stil.

mijn voorbeeldje:
andere soort zin: Daar zaten de twee jonge poezen met hun mooi glanzende vacht in het maan licht. Ze zaden stil naast elkaar te kijken naar de volle maan. Onder hun krabbelt er een riviertje met mooie glanzende stenen, het was ineens heel stil...



de rest is goed geschreeven ps let niet op mijn speel fouten, en niet gemeen bedoeld dit.


vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 1349793788603 vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 12:49

super mega ! En goeie tips ! ( ik ben de vriendin )

Ze keek naar de maan het was zo mooi, je kon er verschillende dingen in zien, het mooiste vond ze net een gezicht op de maan. Het gezicht huilde geen tranen maar net als een wolf. Zo mooi dacht ze nogmaals. Ze voelde de flank van haar vriendin op en neer gaan. Zij vond dat ook, later zou ze het wel zeggen van de huilende vrouw. Nu geen woorden dacht ze. Dit is allemaal te mooi voor woorden. Dat had ze vaak dat ze eerst andere dingen zag dan het moest zijn, dat had ze vaak. Ze stoorde zicht er niet aan, ze vond het wel leuk. samen met haar vriendin tuurdend ze verder en verder naar de maan


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 20:37

De maan wat was er mooier dan de maan. Hun vriendschap die die was even mooi. Wat zou ze zonder haar vriendin kunnen doen niks. Toch had ze een raar voorgevoel. Uitgeput viel Silverpaw in slaap. Twee katten draven in het maanlicht. Miljoenen sterren schijnen boven hun. Zwarte gestalten slopen langs de bomen. Plots alsof het op dook uit het niets greep iets hun bij het nekvel. Ze keken elkaar in de ogen. Bang,doodsbang. Plots schrok Silverpaw wakker wat heb ik gedroomd.


I'm so silver....Silverpaw
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:29

Lightpaw wende met moeite haar blikveld van de maan, het was zo mooi, je kon blijven kijken naar die sterren, er kwamen er altijd maar meer bij. Toch keek ze met een schuin oog naar silverpaw. Ze schrok, sliep ze nou ? Een geamuzeerd gesnor liet ze uit haar keel ontsnappen, die opslag verstomde toen ze silverpaw zag woelen. Kort daarna schok haar vriendin wakker. Wat heb ik gedroomd stamelde de ze zowat onverstaanbaar. Sssst suste lightpaw haar vriendin. Waarschijnlijk heb je gewoon gedroomd ging ze verder. Al voelde ze dat er iets niet klopte. Kom we gaan naar de rivier zei ze. En zonder op antwoord te wachten sprong ze naar de rivier waar haar een verassing stond te wachten...


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:17

Nog half versuft van de droom volgde ze haar vriendin. Ze rende naar de rivier. Ze dacht na wat heb ik toch eigenlijk gedroomd? Maar haar gedachten gingen weg als sneeuw voor de zon wat wat ze daar zag was buiten al de werkelijkheid. De rivier stroomde over haar oevers. Maar wat het raarst was wat er te zien was in het water. Een ijskoude blik keek hun aan het was maar een seconde en toen verdween het mee in het water.


I'm so silver....Silverpaw
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal   vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal Icon_minitimema 22 okt 2012 - 20:23

lightpaw. keek naar haar vriendin, ze zag er versuft uit, er zat haar iets dwars, dat zag je. Lightpaw wendde haar hoofd af. Ze kijk in de rivier, het doorzichtig water stroomde soepel over de gladde keien heen. Ze zag haar eigen spiegelbeeld in het water. Haar spiegelbeeld werd wazig. Er kwam zwart in de plaats. ijskoude ogen keken haar aan. BOE vormden de lippen van het wezen. Lightpaw. deinsde verschrikt achteruit. Die blik onbegreipelijk. S...S... silverpaw. stotterde ze. Je raad nooit wat ik gezien heb.


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
 
vriendinnen(tips zijn welkom maar wij hebben liefst dat je niet mee schrijft aan het verhaal
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: