Control



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Control

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Morningdew
Member
Control DPKsfdL
Juliaaatje~
38
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 16,4 Moons
Gender:
Rank:
Morningdew
BerichtOnderwerp: Control   Control Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:48

Mijn zachte poten prikten in het oude herfst-gras. Mijn ogen waren al een paar uur tijd opzoek naar een teken van leven. Ze waren opzoek naar prooi. Mijn staart zwiepte onrustig heen en weer, ik had honger, maar eerst moest de clan gevoed worden, The Warrior code. Ik streek ritselend langs een struik, ik viel op in dit licht. Het koude herfstlicht. Het toonde aan dat prooi schaarser en magerder werd en dat bladkaal eraan kwam. Fijn, weer prooi weg gejaagd, ik was ook nergens goed in. Nee, zo mocht ik niet denken. Ik was mooi, knap en slim, bedacht ik bij mezelf, niet Egoïstisch bedoeld maar gewoon om mijn zelfvertrouwen op te krikken. Ik zuchtte en likte even onschuldig aan mijn poot. jagen had waarschijnlijk geen zin meer, als het de hele dag zo bleef en ik thuis kwam met lege poten, werd dat niet getolereerd. ook niet door mezelf. Ik zuchtte, stond op. Ik was beland op een met stuk mos begroeide open plek waar het licht prachtig naar binnen scheen door het steeds kalend wordende bomen. Ik stond toch maar op, blijven zitten, daar kreeg ik het alleen maar koud van. Ik trippelde rustig terug, oude en nieuwe geuren van de Shadowclan kwamen mij te gemoed. Ik snorde, ik was blij hier, ik had een schat van een zus, fijne en goede relaties en had goede vrienden. Terwijl ik de kampingang inliep kwam ze me al te gemoed. 'Dag lieverd, hoe was het jagen?' Vroeg ik aan mijn zus, terwijl ik een snorrend kopje over haar kop gaf. Ik was weer rustig. Het kwam allemaal wel goed.

Tips?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yania
Member
Control DPKsfdL
11

CAT'S PROFILE
Age: Most stupid question ever heard
Gender:
Rank:
Yania
BerichtOnderwerp: Re: Control   Control Icon_minitimewo 10 okt 2012 - 19:51

Ik vind het zeer goed C:
Maar alleen typen we hier in de derde persoon, dus (bij jou) Hij C;
Bv niet: Mijn zachte poten prikten in het oude herfst-gras. Mijn ogen waren al een paar uur tijd opzoek naar een teken van leven. Ze waren opzoek naar prooi. Mijn staart zwiepte onrustig heen en weer, ik had honger, maar eerst moest de clan gevoed worden.

Maar: Zijn zachte poten prikten in het oude herfst-gras. Zijn ogen waren al een paar uur tijd opzoek naar een teken van leven. Ze waren opzoek naar prooi. Zijn staart zwiepte onrustig heen en weer, hij had honger, maar eerst moest de clan gevoed worden.

Snappie? ^^
Voor de rest heb ik niet echt tips x'D


Control 2eb5vfo
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Control
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: