The LionClan RPG topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The LionClan RPG topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Lionblaze
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimedo 11 okt 2012 - 21:10

High mountain: territorium van de LionClan waar het met de Tigerclan, hun aartsvijanden grijnst.
Lionplace: territorrium van the LionClan waar ze jagen, er is veel prooi.
Moonriver: een rivier waar de midicinelions en hun little lions komen om met de Starlionclan te spreken.
Starplace: een plaats waar een leider komt om zijn negen levens te krijgen.
The lionclankamp: ligt in een gesteente omsingelt met braambesstruiken. Het is daar lekker warm.
Rpg'en maar!


The LionClan RPG topic 15fkwb8
The LionClan RPG topic Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 15:42

Een poes met een zilveren vacht verscheen uit de warrior den. Lenig sprong ze op de High Rock. "Kom allemaal bij elkaar, ik moet iets mededelen!" Bluestream wachtte tot alle katten bij elkaar waren. Ze was pas een paar manen deputy, maar ze nam de taak serieus op zich. "Er wordt de laatste tijd wolf op ons territorium geroken, ik heb hem vandaag gezien. Dit is zeer belangrijk. Er mag niemand meer alleen naar buiten, minimaal 2 Warriors of een warrior en een Apprantice. Dit was de mededeling". Ze bleef nog even teleurgesteld luisteren naar het bezorgde gemurmel, en sprong de High rock af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 16:28

Een goudbruine kater kwam de open plek op. Hij zag Bluestream iets mededelen. Waarschijnlijk de wolf. Maar ondertussen was er nog een nieuwtje. Toen de blauwgrijze poes af de Lionrots sprong trippelde Lionstar naar haar toe. "Wacht maar even, er is nog nieuws.", hij trippelde naar de Lionrots en sprong erboven op. "Wacht, The LionClan!", riep hij met zijn luide stem. Er is niet alleen wolf op enze territoria gekomen. Er werd TigerClan geroken!", hij wachtte op antwoord van zijn deputylion en de reactie van de menigte, die verbaasd stil bleef.


The LionClan RPG topic 15fkwb8
The LionClan RPG topic Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 17:14

Bluestreams haren rezen op van woede. Die stomme katten konden ook geen poot uit hun territorium laten! Maar wacht... "Ze zijn de High Mountain opgeklommen.... Ze moeten nog hier zijn! Mouseclaw, jij gaat met Spiderfoot en Rosepaw gelijk het territorium patrouilleren! Als het goed is zijn ze nog niet. Als jullie ze vinden breng ze hierheen, levend!" Ze zag hoe de drie katten het kamp uit spurtten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 21:24

-Hailcloud-18 moons-Medicine cat-

De medicine cat was op haar hoede. Elk moment kon een Lionclankat haar betrappen. Ze zocht voor zeldzame planten die tegengif waren voor Doodsbessen. En die waren alleen in het lionclanterritorium te vinden. Opeens kwam een sterke lionclangeur haar tegemoet. Ze hoorde geritsel en gemurmel. ''Hallo?'' Miauwde ze bang.


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostkit~
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Frostkit~
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 21:29

bluestream was geschokt. Het was de Medicine Cat van de TigerClan! En zij had haar gevonden. Ze stapte de bosjes uit. Ze hief haar kop op en zei: ''Verzet je maar niet. Je hebt geen training gehad als een apprantice. Jij moet regelrecht mee naar het kamp!''


The LionClan RPG topic Nqxq1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionblaze
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Age: I am 12 moons
Gender:
Rank:
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 9:23

Lionstar riek dat er een TigerClangeur dichtbij het kamp te ruiken was. Wat later zag hij Bluestream met een poes het kamp binnengaan. Het was de MedicineTiger van de TigerClan! Hij liep naar hen toe en vroeg:"Wat is er gebeurd?"


The LionClan RPG topic 15fkwb8
The LionClan RPG topic Ci3Op2
My accounts <3:
i'm leader lion of the LionClan:

It's not being bitter.
It's just being fair enough to the next cat.
Who will try to be the one for you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 10:05

-Hailcloud-18 moons-Medicine cat-

De poes schrok toen er een kat naar haar toe kwam die zei: ''Verzet je maar niet. Je hebt geen training gehad als een apprantice. Jij moet regelrecht mee naar het kamp!'' De poes slikte maar wilde niet haar eigen clan in gevaar brengen door ze achter haar aan te lokken. Dus ze knikte en liep met tegenzin mee naar het Lionclankamp. Eenmaal toen ze er waren kwam een andere kat aangelopen. Hailcloud herkende Lionstar. Lionstar leek verrast en zei: "Wat is er gebeurd?" De medicine cat legde geirriteerd haar oren in haar nek. ''Wanneer mag ik terug?'' Miauwde ze zacht.


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 13:33

"Wanneer mag ik terug?" vroeg de poes. Bluestream keek haar aan en antwoordde: "Wat hebben we eraan jou te straffen? Medicine Cats' worden eenmaal vereerd door de StarClan. Daarom heb ik wel iets voor jou in gedachten. Een Apprantice of drie is ziek, en onze medicine cat heeft dagen voor ze gezorgd. Ze verdiend rust. Jij zal haar plaats innemen tot ze beter zijn. En laat het me niet merken dat je er een laat sterven!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 13:40

"Wat hebben we eraan jou te straffen? Medicine Cats' worden eenmaal vereerd door de StarClan. Daarom heb ik wel iets voor jou in gedachten. Een Apprantice of drie is ziek, en onze medicine cat heeft dagen voor ze gezorgd. Ze verdiend rust. Jij zal haar plaats innemen tot ze beter zijn. En laat het me niet merken dat je er een laat sterven!" Hailcloud ontblootte haar nagels. ''Niemand speelt mij de baas!'' Miauwde ze boos. ''Zorg voor je eigen clan!'' Ze gromde. ''Ik heb al genoeg aan mijn hoofd! En kitten in de Tigerclan heeft doodsbessen gegeten! En deze kruiden zijn het enige medicijn ertegen. En dit medicijn genaamt HeartsDesire is alleen maar hier te vinden!'' Ze keek boos naar de lionclanpoes.


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 13:46

"Het spijt me, maar de code zegt dat je altijd naar een leader of deputy moet luisteren. En trouwens, we laten je niet gaan voor ze beter zijn, dus je hebt geen keus. Jij bent één poes tegen vele katten, daar kun je nooit tegenop." Zei Bluestream. Deze kat mocht niet zonder straf weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 13:55

"Het spijt me, maar de code zegt dat je altijd naar een leader of deputy moet luisteren. En trouwens, we laten je niet gaan voor ze beter zijn, dus je hebt geen keus. Jij bent één poes tegen vele katten, daar kun je nooit tegenop." Hailcloud realiseerde dat Bluestream gelijk had. De medicine cat zei had nog één tegenspraak: ''Waarom doet jullie eigen Medicine cat het niet?'' Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord.


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostkit~
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
17

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Frostkit~
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 14:17

''Waarom doet jullie eigen Medicine cat het niet?'' vroeg ze nieuwschierig. Bluestream knikte. ''Goede vraag. Ze heeft dag en nacht voor de appantice's gezorgd. Ze is uitgemergeld.''


The LionClan RPG topic Nqxq1s
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 14:40

-Hailcloud-18moons-Medicine Cat-

''Goede vraag. Ze heeft dag en nacht voor de appantice's gezorgd. Ze is uitgemergeld.'' Een golf van medelijden stroomde door Hailcloud heen. ''Breng me maar naar ze toe dan... Maar beloof dat ik weg mag als ik klaar ben!'' Met tegenzin keek ze naar Bluestream. Ze wilde hier zo snel mogelijk weg!


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 20:50

Lionstar zat naar de hele schouwspel te kijken. Hij keek boos naar Bluestream. "Bluestream, jij bent een goede deputy, maar niemand heeft jou recht gegeven om dingen te beslissen zonder te overleggen met je Leader Lion. Dat moet je afleren!", gromde hij. Hij keek streng maar zijn blik was duidelijk geamuseerd. "Hailcloud, een van de TigerClan kittens zit in gevaar. Geen ene leader zou een kitten laten sterven. Ik geef je recht om de tegengif bij ons te pakken, ik geef het je zelfs. Maar jij hebt de LionCode overtreden, dus moet ik je straffen. Ik vind het idee van mijn deputy lion goed. Als het kitten beter is, zal je een tijdje de taak van onze Medicine Lion overnemen. Jij gaat terug naar je clan en zodra het kitten beter is, kom je hier naartoe."


The LionClan RPG topic Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkie Pie
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
natuurlijk heet ik tanya dombo!
149

CAT'S PROFILE
Age: ehm.. That's not intresting.
Gender:
Rank:
Pinkie Pie
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 21:16

Bluestream, jij bent een goede deputy, maar niemand heeft jou recht gegeven om dingen te beslissen zonder te overleggen met je Leader Lion. Dat moet je afleren!" Hailcloud zuchtte even. Ik geef je recht om de tegengif bij ons te pakken, ik geef het je zelfs. Maar jij hebt de LionCode overtreden, dus moet ik je straffen. Ik vind het idee van mijn deputy lion goed. Als het kitten beter is, zal je een tijdje de taak van onze Medicine Lion overnemen. Jij gaat terug naar je clan en zodra het kitten beter is, kom je hier naartoe." "Ik maak enkel de kitten beter en ga terug naar mijn eigen clan..." Opeens ontplofte de medicine cat. Wat dachten die katten wel? "Ik wil. U terug naar mijn clan. Zo snel mogelijk weg van je hoopje kittypet"s!"


The LionClan RPG topic 2n1g6zl
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimeza 13 okt 2012 - 21:26

Woede overspoelde Lionstar maar hij moest zich inhouden. "Wat ik nu het liefst zou willen, is je vacht van je aftreken! Je bent van plan om onze tegengif te stelen en nu nog mijn clan een hoopje kittypet's noemen!", gromde hij.


The LionClan RPG topic Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 8:50

"Wat ik nu het liefst zou willen, is je vacht van je aftreken! Je bent van plan om onze tegengif te stelen en nu nog mijn clan een hoopje kittypet's noemen!" Hier had Hailcloud op gehoopt. ''Als je mijn vacht eraf trekt, ben ik zelf dus gewond... En wat heb je dan aan mij?'' Een grijns versierde haar mond. ''Breng me nou maar naar die kitten!'' Ze zwiepte ongeduldig met haar staart.


The LionClan RPG topic 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
***Nightpaw
StarClan
The LionClan RPG topic DPKsfdL
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 21:37

Bleutear

De medicine lion keek rustig door het kamp. Kalm stapte hij naar de leider toe. 'De starclan heeft gesproken.' Formuleerde hij rustig. Hij ving een paar woorden op. "Zal je een tijdje de taak van onze Medicine Lion overnemen. Jij gaat terug naar je clan en zodra het kitten beter is, kom je hier naartoe." 'He, ik ben al de medicine lion!' Siste hij het kon hem niet shcelen wat ze van hem vonden, maar hij was al de medicine lion! En daar konden ze niks aan veranderen.


The LionClan RPG topic Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
The LionClan RPG topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: The LionClan RPG topic   The LionClan RPG topic Icon_minitimezo 14 okt 2012 - 21:38

Bluestream was geïrriteerd vanwege kritiek, daar kon ze nou niet bepaald tegen. Op een gegeven moment werd haar leader boos op de Medicine Cat, die vervolgens bot terugdeed. Ze stapte tussen beiden en zei: "Reageer hier niet op, Lionstar, ze lokt ons in de val. En wat jou betreft: toon meer respect. Onze Medicine Cat kan het best alleen af, maar we kunnen je daarin tegen ook vermoorden. Nu, hup, daar is het hol!" snauwde ze boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The LionClan RPG topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: