Eenzaam



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eenzaam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowfur
Member
Eenzaam DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 11:59

Shadowfur rende zo snel als ze kon. Ze was verbannen uit het kamp, allemaal door Aqualight. Als die poes, of eerder die kater van een Brokenstar niet binnen was gekomen, had ze nu meer macht als Aqualight gekregen. Maar ze zou die poes ooit terugpakken. Ze zou wraak nemen, wraak! Ze zou Aqualight doden, zeker weten. Als die poes dacht dat ze hiermee wegkwam, had ze het mis. Tenslotte was bij het Moeras wel gebleken dat Shadowfur meer kracht in haar poten had dan Aqualight. Aqualight was de Clan trouwens niet een waard omdat ze wegrende toen Shadowfur langzaam de overheid kreeg. Shadowfur wou laten zien dat zij de sterkste was en dat zij Aqualight heus wel om het leven kon brengen. Desnoods Raindrop, Purplestorm of Scytheshade. Maar niet Blackclaw. Blackclaw had haar proberen te beschermen en ze kreeg ook een warm gevoel bij hem. Maar Blackclaw koos natuurlijk voor zijn Clan, dus dat zou nooit meer iets worden. Dat vond Shadowfur jammer, omdat ze hem meer dan leuk vond. Misschien zou ze wel een andere kater ontmoeten. Ze haatte Aqualight heel erg. Shadowfur had niet gedacht dat Brokenstar het eens zou zijn om haar uit het kamp te sturen. Vond hij Aqualight soms de moeite waard voor zijn Clan? Had Brokenstar zelf nog nooit iemand vermoord? Shadowfur wist het niet. Shadowfur doolde rond en dacht eenzaam aan Blackclaw. Wie zou ze hier tegenkomen?


Eenzaam 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Eenzaam DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 12:17

Night liep een beetje rond in de buurt van Vierboom. Het was net ochtend geworden en ze had zin om een beetje te jagen. Haar schouder voelde nog een beetje pijnlijk van het gevecht van de vorige dag in het ShadowClan territorium, en ze had hier in de buurt geslapen. Haar boerderij was te ver weg geweest. Eerst jagen, dan naar haar boerderij, was haar plan. Ze stond stil, staart recht naar achter, kop naar boven, een voorpoot van de grond, en snoof de frisse ochtendlucht op. Geuren vulden haar kop. Rechts van haar een muis en in de verte een eekhoorn, en... de geur van ShadowClan! Waren ze haar gevolgd? Om wraak te nemen omdat ze gister in hun territorium was gekomen? Zachtjes volgde Night de geur. Het was maar een kat, rook ze. En er zat een mengeling van angst en woede in. Ze sloop van bosje naar bosje, schaduwen gebruikend waarin haar zwarte vacht niet in te zien was. Daar! Een zwarte poes, met gele amberkleurige ogen. Afwachtend zat Night daar, verborgen in een bosje. Ze voelde de wind langs zich heen strijken. Jammer genoeg ging die naar de kant van de onbekende poes toe, waardoor ze Night zeker zou ruiken. Angst vertelde haar weg te rennen, maar nieuwsgierigheid won en ze bleef zitten waar ze zat.


Eenzaam Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Eenzaam NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Eenzaam DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 12:24

Shadowfur rook onder haar verwarrende gedachten dat er een poes was. Ze snoof en rook een geur. Haar kop ging automatisch de kant van de struiken op en ze staarde door de struiken heen. Daar zat een poes met felgele ogen, net zoals zij. Het was een donkere poes, net zoals zij. Ze leek een beetje op een SchaduwClanpoes en Shadowfur keek haar geneigd aan. Wat wouden ze nog van haar? Waren ze haar gevolgd tot Vierboom? Ze was toch uit SchaduwClanterritorium, of had ze dat verkeerd? Of was die poes van SchaduwClan nu zo dom? 'Wie je ook bent, ik ben gevlucht uit SchaduwClan en ik zit niet meer in het territorium van SchaduwClan. Dus waarom ben je me gevolgd? Kom tevoorschijn!', zei ze boos. De geur van SchaduwClan zat nog vers om zich heen, vermengd met haar geur, maar Shadowfur wou SchaduwClangeuren van haar lijf afwassen. Ze wou nooit meer iets met een Clan te maken krijgen. Ze staarde de poes aan en vroeg zich af of zij het wel gehoord had.


Eenzaam 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Eenzaam DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:05

"Wie je ook bent, ik ben gevlucht uit SchaduwClan en ik zit niet meer in het territorium van SchaduwClan. Dus waarom ben je me gevolgd? Kom tevoorschijn!" De kat had haar gezien! Langzaam kwam Night het bosje uit en ging zijdelings in een verdedigende houding voor de poes staan. Ze had net zo zwart haar als Night, en precies dezelfde diepe amberkleurige ogen. Behoedzaam keek ze de poes aan. "Ik ben niet van de ShadowClan," begon ze voorzichtig. De kat kon dat toch wel ruiken? Misschien rook ze naar ShadowClan, omdat ze in hun gebied was geweest? Maar dan zou ze ook naar WindClan en ThunderClan moeten ruiken, en naar haar boerderij. Zelf rook de poes heel sterk naar ShadowClan. "Maar jij wel, toch?" vroeg ze daarna. "Ik ben Night," zei ze na een korte aarzeling. "Vroeger was ik van ThunderClan, maar ze hebben me samen met mijn zus weggejaagd. Maar waarom ben je uit ShadowClan gezet?"


Eenzaam Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Eenzaam NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Eenzaam DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:13

"Maar jij wel, toch?", vroeg de poes toen en Shadowfur keek haar even diep aan. 'Nee, ik ben uit SchaduwClan gezet', zei Shadowfur boos. "Ik ben Night," zei de poes die dus blijkbaar Night heette. 'Mijn naam is Shadowfur', stelde Shadowfur zich voor toen ze de poes had zien aarzelen. Deze poes was niet vijandig. "Vroeger was ik van ThunderClan, maar ze hebben me samen met mijn zus weggejaagd. Maar waarom ben je uit ShadowClan gezet?", vroeg de poes en Shadowfur staarde even naar de grond. 'Ik was van plan moord te plegen op een Clangenoot. Ik kon haar deze avond bijna vermoorden toen Brokenstar de Den in kwam gelopen. Ik ben verbannen van SchaduwClan en mag vermoord worden als ik nog een poot op dat gebied zet. Waarom ben jij verbannen van DonderClan?', vroeg Shaduwfur na haar verhaal te verteld hebben.


Eenzaam 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Eenzaam DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 18:24

"Ik was van plan moord te plegen op een Clangenoot. Ik kon haar deze avond bijna vermoorden toen Brokenstar de Den in kwam gelopen. Ik ben verbannen van SchaduwClan en mag vermoord worden als ik nog een poot op dat gebied zet. Waarom ben jij verbannen van ThunderClan?" Night keek de poes -die blijkbaar Shadowfur heette- geschrokken aan. Deze kat had ECHT een Clangenoot willen vermoorden. Night moest aan haar broer, Rockheart denken. Hij was de schuld van dat ze nu een rogue was. "Ik ben samen met mijn zus -nu al bijna twaalf manen geleden- uit ThunderClan gezet omdat mijn zus, Greenheart en haar partner Ripred waren vermoord. Bluestar verdachtte ons, maar ik weet wie het echt gedaan heeft. Rockheart, mijn broer, heeft een vos in het kamp geleid die toen Greenheart en Ripred heeft gedood. Greenheart was de moeder van mijn neef Steelfang."


Eenzaam Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Eenzaam NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowfur
Member
Eenzaam DPKsfdL
112

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Shadowfur
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimeza 16 okt 2010 - 21:14

"Ik ben samen met mijn zus -nu al bijna twaalf manen geleden- uit ThunderClan gezet omdat mijn zus, Greenheart en haar partner Ripred waren vermoord. Bluestar verdachtte ons, maar ik weet wie het echt gedaan heeft. Rockheart, mijn broer, heeft een vos in het kamp geleid die toen Greenheart en Ripred heeft gedood. Greenheart was de moeder van mijn neef Steelfang'', vertelde Night haar verhaal en met dat Night haar verhaal vertelde besefte Shadowfur dat ze een grote fout had gemaakt. Deze poes had niemand vermoord. Night had ook met grote ogen gekeken naar haar toen ze vertelde over wat ze van plan was bij Aqualight. 'Je mag me best haten omdat ik moordlustig ben. Ik mag die poes, Aqualight, gewoon niet. Ze is op de Clanleider, dat weet ik zeker', vertelde Shadowfur en ze keek Night aan. Ze ging een paar stappen achteruit toen ze Night's blik zag. Night zou haar nu vast niet meer vertrouwen. 'Ik bekijk wel waar ik mijn plaats kan vinden, ik denk dat ik hier maar het snelste weg kan gaan', zei Shadowfur zuchtend.


Eenzaam 5c2IFNK8
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Eenzaam DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimema 25 okt 2010 - 12:05

"Je mag me best haten omdat ik moordlustig ben. Ik mag die poes, Aqualight, gewoon niet. Ze is op de Clanleider, dat weet ik zeker", Night was verbaasd dat Shadowfur dit zei. Met die woorden stapte de zwarte poes naar achter. Toen pas besefte Night dat ze met een geschokte uitdrukking op haar gezicht had moeten staan luisteren. "Ik bekijk wel waar ik mijn plaats kan vinden, ik denk dat ik hier maar het snelste weg kan gaan," zei Shadowfur zuchtend. "Nee nee, wacht even..." begon Night. "Eh... ik haat je niet om wat je gedaan hebt. Ik bedoel, je hebt het niet echt gedaan en ik ken die katten niet eens. In ThunderClan haatte ik altijd de ShadowClan. Ik vind dat je nu je een rogue bent, een nieuw leven kan opstarten. Ik heb dat ook gedaan. Mijn oude leven lijkt nu een uit een andere wereld. Kom mee naar mijn boerderij, misschien kunnen we een plek voor je vinden ergens in de buurt. Laat je verleden los, en begin opnieuw," miauwde Night met een bemoedigend knikje. Ze stond op en liep naar de richting van het ThunderClan gebied. "Hierheen, we moeten nog even door een stukje Clan-gebied voordat we bij mijn boerderij zijn," riep ze over haar schouder.


Eenzaam Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Eenzaam NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
Eenzaam DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: Eenzaam   Eenzaam Icon_minitimema 25 okt 2010 - 12:14

[Gaat verder bij "A life changing encounter" in ThunderClan territorium ^^]


Eenzaam Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

Eenzaam NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eenzaam
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: