Welcome to the N E W x A G E



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Welcome to the N E W x A G E

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightningkit
Member
Welcome to the N E W x A G E DPKsfdL
98

CAT'S PROFILE
Age: 5 Mσσηѕ
Gender:
Rank:
Lightningkit
BerichtOnderwerp: Welcome to the N E W x A G E   Welcome to the N E W x A G E Icon_minitimevr 12 okt 2012 - 19:26

Vanaf de nursery staarde twee, licht grijze ogen met een ondeugende twinkeling naar één van elders. Twee elders waren naar de prooi stapel aan het 'reizen' en hadden hun buit meegenomen. De iet wat gemene Lightningkit zat in een geïmproviseerde jacht houding te wachten tot de elders langs zouden komen. Ze had het gemunt op de lange, gevederde staart van een van de oudste. Haar ogen glommen en haar klauwen waren ontbloot. Ze was pas vijf manen maar gedroeg zich vaak al als een leerling. Ze had een hoog, piep stemmetje, een rode, cyperse vacht en licht grijze oogjes. Meestal kwam ze wat arrogant en zelfverzekerd over maar van binnen vaak was ze veel zwakker als ze op het oog zou lijken. Toen de elder de elders den in wilde gaan sloeg Lightningkit toe. Ze lanceerde zichzelf op de staart van de elder en beet er in. Met een verontwaardigde kreet draaide de kater zich om, verwachtend dat hij waarschijnlijk aangevallen werd. Behendig met haar kleine, slanke lijfje ontweek ze zijn klauwen en dartelde ze lachend weg om zich gauw te gaan verstoppen achter de prooi stapel. De elder riep een paar verwensingen en kwam haar achterna. Pijlsnel dook ze de langs hem heen de nursery in om tegen een klein ding te botsen. Lightingkit landde op haar rugetje met een zachte 'oef' en schudde haar kopje. Ze keek op en ontdekte dat Heatherkit, de dochter van Owlfrost en Silverpool, voor haar stond. Vluchtig stond ze op, zonder een verontschuldiging en dook langs haar. "Zeg niet tegen Ravenstreak dat ik hier zit!" Riep ze tegen Heatherkit en ze verstopte zich achter een kluit mos wat nog opgeruimd moest worden. Gelukkig staakte Ravenstreak de jacht en ging hij schoorvoetend weer terug naar de elders den. Lightningkit gluurde voorzichtig langs de kluit mos en glimlachte toen tegen Heatherkit. "Hahá! Hij had geen schijn van kans, die mousebrain" Miauwde ze schamper en haar ogen glommen vernijnig. Met een zelfvoldane slag van haar staart keek ze Heatherkit aan, alsof ze de hele Clan aan kon.

+ Heatherkit, later misschien meer c:


So don't blink if you wanna come cross the border. ♥️
Welcome to the N E W x A G E 1g6c12
Take a look around or come test the water, we won't stop 'till we see the morning.
So welcome to the quiet before the storm hits!

Like lightning she strikes
Terug naar boven Ga naar beneden
Heatherkit-
Member
Welcome to the N E W x A G E DPKsfdL
{Heartbreaker}
140

CAT'S PROFILE
Age: {тωσ ωєєкѕ σℓ∂}
Gender:
Rank:
Heatherkit-
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the N E W x A G E   Welcome to the N E W x A G E Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 20:02





De warme vacht van mijn moeder was zo heerlijk dat ik eigenlijk niet op wou staan. Ik wou bij haar blijven liggen, lekker knus tegen haar vacht aan. Lekker onschuldig en klein blijven. Maar ook ik werd groot, ook ik zou later volwassen worden. Waarom? Ik wou het liefst gewoon lekker hier blijven, in deze warme nursery waar de wereld geheel veilig voor mij was. Toen mijn moeder bewoog en ik de koude lucht weer voelde kreunde ik zachtjes. "Mhmm." Ik draaide me op mijn rug en opende mijn ogen. Ik staarde naar het plafond van de den en keek rustig ernaar. Hoe zou dit gemaakt zijn? Of hadden de clankatten dit nooit gemaakt, en stond het er al? Soms vroeg ik me teveel af, stelde ik vragen waar ik helemaal geen antwoorden op kon verzinnen. Rustig rolde ik me terug op mijn buik zodat ik op kon staan. Met mijn pootjes kneedde ik de grond onder mijn poten fijn en rekte ik me kalmpjes uit. Het leven van een kit was rustig, zonder veel problemen. Vooral dat van mij. Ik was wel vaker uit de nursery geweest, lekker praten met andere katten. Vragen naar hun werpen, soms nogal irritant doen. Het maakte me allemaal niets uit, ik hield ervan om even te dollen met de andere kits, om even te praten met de queens in deze den. Soms kon ik zelfs uren lang door ratelen.

Net op het moment dat ik de nursery uit wou lopen botste een andere kit, rond de vijf manen, tegen mij op. Ik viel achterover en kwam op mijn rugje terecht. Zachtjes piepte ik van de lichte schrik en krabbelde ik verbaasd omhoog. Net op het moment dat ik wou vragen wat er was, sprak de kit. "Zeg niet tegen Ravenstreak dat ik hier zit!" Ze schoot achter mij weg en met een verbaasde blik keek ik naar de uitgang. Ravenstreak? Wie was dat? Vast een of andere kat waar zij een grapje mee uit had gehaald. "Hahá! Hij had geen schijn van kans, die mousebrain" Ik keek naar haar met een verbaasde blik. Mousebrain? Ach, ik zou het wel leren wat dat betekende. "Uhm.. Sorry maar.." Mijn ogen gleden weg van de rode kit. "Wat betekent dat? Mousebrain?" Ik kuchte zachtjes. Soms voelde ik me dom hierdoor, maar het kwam gewoon dat ik pas mijn ogen had geopend, pas had leren lopen en voldoende spreken. Al die vreemde woorden.. ze waren gewoon raar.


Welcome to the N E W x A G E Ofq7a9
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you because
the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places.
Those who don't believe in magic will never find it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningkit
Member
Welcome to the N E W x A G E DPKsfdL
98

CAT'S PROFILE
Age: 5 Mσσηѕ
Gender:
Rank:
Lightningkit
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the N E W x A G E   Welcome to the N E W x A G E Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 18:24

Lightningkit spitste haar oren toen ze Heatherkit hoorde praten. Even stond ze met haar mond vol tanden. "Wat Mouse-" Ze barstte toen in lachen uit en grijnsde breed. Dit was haar kans, ze kon haar gewoon het totale tegenovergestelde leren en dan zou ze misschien wel elke kat gaan beledigen in de Clan! Lightningkit vermande zichzelf en glimlachte waarderend. "Dat betekend 'een hele slimme, aardige kat'" Begon ze met een duistere ondertoon. "Ravenstreak is ook heel slim en aardig" Verzon ze ter plekke. Haar dunne, gestreepte staart sloeg eventjes geamuseerd heen en weer. Liegen en bedriegen waren haar tweede namen, tegenwoordig wisten de oudere krijgers wel wanneer ze loog, dat was iets wat ze snel had ondervonden. Ze ging zitten en keek Heatherkit eens goed, helemaal recht aan. Ze was de dochter van Owlfrost en Silverpool, en had een bleke, rode vacht die een beetje dezelfde kleur had als die van Lightning. Lightningkit kuchte en krulde haar dunne staart om haar voorpootjes. Ze had haar eigen moeder nooit gekend, die was blijkbaar gestorven bij de geboorte of zo iets. Iedereen deed een beetje vaagjes er over, maar ze besloot ook om er niet op door te gaan. Subtiel trok ze een heel, nadenkend gezicht en miauwde toen tegen Heatherkit "Klopt het dat jouw vader ooit een BloodClan kater was?" Haar ogen verduisterde en een valse grijns trok over haar gelaat. Nu kon het zo zijn dat de kit woedend werd, vragend zou doorvragen of dat waar was, of een beetje verrast zou reageren. Of iets anders, wat het ook was, ze kon het niet laten om haar te gaan beledigen, of op zijn minst fabeltjes in te praten. Plots schoot haar iets te binnen en ze verborg heel geniepig haar opkomende grijns.


So don't blink if you wanna come cross the border. ♥️
Welcome to the N E W x A G E 1g6c12
Take a look around or come test the water, we won't stop 'till we see the morning.
So welcome to the quiet before the storm hits!

Like lightning she strikes
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to the N E W x A G E
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: