Give me tippies ^^



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give me tippies ^^

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eye*
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL
40

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons (Apprantice yeah!)
Gender:
Rank:
Eye*
BerichtOnderwerp: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimema 15 okt 2012 - 11:54

Ik RPG al wat langer, maar tips zijn altijd welkom ^^

Het beloofde een rustige nacht te worden. De wind speelde met de bomen, die wiegden zachtjes mee op de wind. Verderop stroomde een beekje, soms zag je het spartelen van een vis in het water. Een grijze schim dook voorbij, en twee nachtblauwe ogen staarden uit de bosjes. Voorzichtig kwam Eye de bosjes uit. Zijn hondentanden blonken in het maanlicht. De halsband knelde een beetje, wat voor een gewone kat een afschuwelijk gevoel zou zijn, maar BloodClanners vonden het een heerlijk gevoel. Zijn met hondentanden versterkte klauwen glinsterden rood van oud bloed wat er op is blijven zitten van gevechten. Eye keek met een ijskoude blik rond, of er nog iets was om te vermoorden. Oftewijl, iemand. Maar Eye was niet de enige jager hier... Klauwen boorden in zijn rug en voor hij het wist hing Eye in de lucht, bungelend in de klauwen van een havik. "Mama! Mama! Help me!" riep hij angstig. De havik loosde hem en hij viel met een grote snelheid naar beneden. "Mamaaa!"

Eye schrok wakker. Een zucht ontsnapte uit zijn bekje. Van opluchting, grotendeels. Maar ook omdat hij het jammer vond weer hier te zijn. Hier was hij weer de gewone kit die nooit echt bij de BloodClan kon horen, omdat hij blind was aan een oog. Hij klauwde woedend rond. Opeens stond hij op en zei:
"It doesn't matter I can't see with one eye. I'll show them. They'll all see"

Laat de tips maar komen xD

X
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberpaw'
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL

62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Emberpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimema 15 okt 2012 - 14:06

Speel jij niet dat hij pas geboren is?

Waauw! ik zat even helemaal in het verhaal ^^.

Sorry dat ik je geen tips kan even, want ik bak er volgens mij zelf nog niet heel veel van.



Give me tippies ^^ Fu9gnq

Be Safe,Be Happy, and believe in yourself..!!!





Laatst aangepast door Emberkit op ma 15 okt 2012 - 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimema 15 okt 2012 - 14:08

Het is een hij ^^
En ja, dit was een droom
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:33

woooooooooooooooooooooooowwwwwwwwww
dit is echt goed ! Sorry geen tips enkel complimentjes ! Super je ging er echt in zitten ! Very Happy


yes, it's me...

Give me tippies ^^ Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 20:55

wooooooowwww!!!!!!!!! meer heb ik echt niet te zeggen!!! dit is gewoon fantastisch!!!!


Spottedkit! happy
Give me tippies ^^ 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Give me tippies ^^ DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Give me tippies ^^   Give me tippies ^^ Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 20:57

Bedankt mensen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me tippies ^^
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: