woede



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 woede

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
lightmoon
Member
woede DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: woede   woede Icon_minitimema 15 okt 2012 - 20:46

Lightmoon slofte door het bos aaaaaaaaaaaaarrrgggggghhh ze stote een woedekreet uit. Ze had weer een van die dagen waar ze gewoonweg alles kon aanvallen. Lightmoon bedaar ! Sprak ze zichzelf toe. Normaalgezien had ze een rustig karakter maar ja, je kon niet altijd rustig blijven. Haar bruine ogen gleden over het landschap,de zon scheen door de bladeren heen en verlichtte de dauwdruppels van op de bladeren. Daar zocht ze niet naar, ze keek verder,daar ! Die boom zou het worden. Ze liep er naartoe, raakte met haar neus de wortel van de boom aan en murmelde: sorry dat ik dit doe. Toen begon ze, ze boorde haar klauwen in de boom en klom tot het topje van de boom en weer terug. heen en weer,heen en weer. Ze bleef het doen tot ze uitgeput zich op het mos liet vallen, zo die woede was er wel uit. met vergeefse moeite hees ze haar overijnt en schudde de bladeren uit haar vacht. Het werd bladkaal. Ze merkte tussen het struikgewas iemand op. Niet staren sprak een stemmetje in haar hooft, ze liet haar blik langs de struiken dwalen. Gelukkig er was niemand meer dan die eene kat. Kom maar ik zie je zei ze kalm.

tips zijn welkom !
Terug naar boven Ga naar beneden
Firefly.
Member
woede DPKsfdL
Jojo
90

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Firefly.
BerichtOnderwerp: Re: woede   woede Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 12:59

wauw, dit is best wel goed! is het de 1e keer? =)
een tip: je kan misschien wanneer ze iets zegt deze: ' ' tekentjes erbij doen. Dus inplaats van:

Sorry dat ik dit doe. mompele ze.

dit:

'Sorry dat ik dit doe.' Mompelde ze.

maar voor de rest goed hoor! alleen wel wat meer hoofdletters. (niet erg vergat ik in het begin ook Wink )


woede Warrl


you can see the firefly's
but if there is one, who looks like a cat
you see me
woede 53910

acc: Firefly, Brick

klik!!!:

woede Signature




Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaisa
Member
woede DPKsfdL
310
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Yaisa
BerichtOnderwerp: Re: woede   woede Icon_minitimedi 16 okt 2012 - 13:41

Ik zie wel een aantal spellngsfoutjes zoals Slofte moet: slofde zijn en stote: stootte
Ik zal je adviseren om je posten in het begin in word te typen daar krijg je auto hoofletters als je een punt zet.


woede 1zdwykh


voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
lightmoon
Member
woede DPKsfdL
Eva
79
Actief
avatar
BerichtOnderwerp: Re: woede   woede Icon_minitimewo 17 okt 2012 - 15:11

bedankt voor de tips, en dit is inderdaat een van mijn eerste keren. En ja, ik ben niet zo goed in spelling. : )
bedankt voor de tips !


yes, it's me...

woede Lightmoonos

mijn andere accjes:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
woede
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: