Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een verhaal om mee te doen!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Raspberryheart
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 18 nov 2013 - 17:00

-Glip topic in-
Probeer je post altijd wat langer te maken, hier is niets aan. Bijvoorbeeld:
De katten liepen naast elkaar. "Het is volgens mij al een beetje schemerig aan het worden," zei Pakku. De poes ging zitten en keek naar Climbclaw. "Waar slaap je eigenlijk?" Plots hoorde hij een krak, en keek om. "En hoor jij ook wat?"
-Glip topic uit-


"We don't have any kings in Neverland. Just me."
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 11ahoao
-  R  o  b  b  i  e     K  a  y  -
Terug naar boven Ga naar beneden
PAKKU
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Puck
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
PAKKU
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 18 nov 2013 - 17:08

^
| Dankje
Terug naar boven Ga naar beneden
sugarpaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
iris
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
sugarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 9 dec 2013 - 20:40

sugarpaw kwam de struiken uitgerend. uit haar haast om naar het kamp terug te komen botste ze tegen de twee katjes op. 'sorry...' miauwde sugarpaw. ze schaamde zich... hoe kon ze die twee niet geroken hebben?


PAS OP: Kleine Sugarpaw In Aantocht!  love        
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 12:41

" Maakt niet uit." zei Climbclaw een beetje geschrokken.


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
PAKKU
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Puck
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
PAKKU
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 17:50

"Maakt niet uit hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 20:39

@Puck, tipje! Probeer je posts iets langer te maken dan dit. Voeg meer dingen toe, bijvoorbeeld wie het zegt, wat er in haar gedachten om gaat, de omgeving, en nog meer. Wees creatief Wink


Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
sugarpaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
iris
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
sugarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 12:20

sugarpaw zuchtte. ook zij was geschrokken. ik heb een beetje haast. ik moet op tijd in het kamp terug zijn, maar ik heb vreselijke honger! mauwde ze. het bos rook heerlijk, maar ze kon geen prooi ruiken.


PAS OP: Kleine Sugarpaw In Aantocht!  love        
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 15:41

"ik heb een beetje haast. ik moet op tijd in het kamp terug zijn, maar ik heb vreselijke honger!" mauwde ze. " Rustig maar." Climbclaw wees met haar snuit naar een muis. " Eet die maar, daarna kan je naar het kamp."


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
sugarpaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
iris
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
sugarpaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 8:23

oh, bedankt! zei sugarpaw opgewonden. ze zakte in de sluiphouding. ze wachtte even en besprong de muis. die rende weg, maar sugarpaw sloeg op tijd haar nagel erin. ze at hem gulzig op. ik moet maar weer gaan zei ze. en ze liep weg


PAS OP: Kleine Sugarpaw In Aantocht!  love        
Terug naar boven Ga naar beneden
Climbclaw
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Noa
119
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Climbclaw
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 dec 2013 - 18:44

@sugerpaw wil je er voor zorgen dat wat je personage zegt dikgedrukt is?


Climbing is my passion,
Claws are my weapons.
Climbclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Newdawn
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Denise/Quinty
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons~
Gender:
Rank:
Newdawn
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 dec 2013 - 21:27

Newpaw liep rond en keek niet uit waar ze heen ging en bevond zich al gouw bij de andere katten.
Ze stopte bij een struik, verstopte zich en keek naar de andere katten die bezig waren.
"Ik denk dat ik iets te ver ben gelopen vrees ik... dacht ze.
Ze moest uitkijken want de andere katten leken best groot.

((ik hoop dat ik dit goed doe..))


Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 2pzyybt
Moi accounts: Stormypaw - Sandfur - Eilsha - Newpaw - Kirito - Flamesoul

things made for me:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mintfang
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Isa :3
296
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Mintfang
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 16:32

~ Tips
Het is inderdaad fijn om wat je zegt dikgedrukt of in een andere kleur te zetten, maar het is niet verplicht!
//Newpaw
Dingen die je kat denkt hoef je niet met aanhalingstekens neer te zetten ;D

Voor de rest erg goeie posts, sommige mogen wat langer maar wel erg goed! Carry on :3


Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 211rzm8
Aurorapaw ~ Aurypaw ~ Skunkkit ~ Mintfang ~ Jack D ~ Dawnflight
PM's naar Dawnstar please!

Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 MKN7vHE Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 LcrIgCQEen verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 W0qAlxR
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberleaf
Member
Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 DPKsfdL
Meomi
41
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I dont know, but i feel young.
Gender:
Rank:
Timberleaf
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaal om mee te doen!!!   Een verhaal om mee te doen!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 maa 2014 - 17:51

Timberleaf stak haar neus in de lucht. Wat rook ze toch? Er was ergens iets aan de hand. Ze sloop de geur achterna. "Verschillende katten" murmelde ze in zichzelf. Ze zag Newpaw in de struiken zitten. Clangenoot! dacht ze. Ze liep zachtjes naar Newpaw toe, om haar niet te laten schrikken. "Wat doe je?" vroeg ze nieuwsgierig. Ze zag opeens de andere katten zitten, en dook in dezelfde struik als Newpaw.


Ik ben/kan een hele tijd niet online zijn! Ik heb absurd veel projecten van school die ik allemaal nog moet afronden, sorry...
Nog 6 projecten...

:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een verhaal om mee te doen!!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: