Just went hunting || Open



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just went hunting || Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherryleaf
Member
Just went hunting || Open DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Just went hunting || Open   Just went hunting || Open Icon_minitimezo 28 okt 2012 - 17:01


Cherryleaf was net het kamp uitgegaan, ze stond bij de hooggras velden om te gaan jagen. De zon hing laag, het was bijna tijd voor de maan om de zon zijn plek in te nemen. De wind waaide en het hoge gras ging te keer. Geuren gingen alle kanten op, het was moeilijk om te bepalen waar de prooi zich bevond. Cherryleaf spitste haar oren. Vage geluiden ritselde om haar heen. Ze concentreerde zich, maar ze kon geen duidelijke bepaling geven. Ze sloop verder door het gras, de wind waaide frisjes door haar vacht. ''Brrr..!!''. Koude rillingen gingen door haren poten naar haar rug, ze verlangde naar het kamp en het gezelschap van haar clangenoten. Maar eerste moest ze wat vangen, er moest namelijk prooi gevangen worden. Ze concentreerde zich nog een keer diep. Ze hoorde een zwak geritsel in het gras.’’Eindelijk’’ dacht ze. Cherryleaf zakte door haar knieën en sloop tegen de grond aan. Haar staart hield ze rustig om geen beweging te verraden, ze sloeg haar nagels uit en sloop richting het geluid. Het geluid werd steeds duidelijker. Gespannen keek ze door het gras en zag een muisje aan een nootje peuzelen.Een geluid van opwinding kon ze nog net onderdrukken. Cherryleaf verzette haar poot en stapte onhandig op een takje. Het takje brak en gaf een krakend geluid, de muis keek op en zag haar. Cherryleaf schrok en dook meteen op muis, ze wilde hem niet laten ontsnappen. De muis rende weg maar Cherryleaf was net iets sneller. Ze stapte op de muis zijn staart en beet in zijn nek. Het muisje maakte nog een piepend geluid maar dat stierf al snel weg. Het muisje was dood en kon mee worden genomen. Cherryleaf pakte het muisje op en liep terug naar het kamp, ondertussen was het al schemerig geworden. Ze liep over de hoge velden waar het hard waaide. Ze kwam aan bij de ingang van het kamp. Het was een smalle ingang maar Cherryleaf kon er prima doorheen. Ze kwam het kamp binnen en zoals altijd voelde het weer fijn om thuis te zijn.

Iedereen mag meedoen, tips zijn ook welkom :3


Just went hunting || Open Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Just went hunting || Open DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Just went hunting || Open   Just went hunting || Open Icon_minitimevr 16 nov 2012 - 14:53

Twilightmoon was klaar om te gaan jagen. Hij had vandaag al wel wat gevangen, maar hij wilde indruk maken op de andere clankatten. Hij sloop het kamp uit en koos een plek om te gaan jagen. Hij ging naar de rand van de hooggras velden, daar kwam bijna nooit iemand om te jagen dus was er natuurlijk meer prooi. De meeste dieren die Twilightmoon in de hooggras velden had zien vluchten, kwamen steeds in die richting. Twilightmoon keek achterom, hij kon de zon zien wegzakken tussen de bladeren van de kittensDen. De maan was opkomst en dat merkte Twilightmoon maar al te goed! Het was ijskoud en de wind liet de grassprietjes tussen zijn poten waaien. Eén voor één kietelde ze Twilightmoons poten en lieten ze de wind door de haren van de grote, bruine kater blazen. Koude rillingen liepen over z'n rug. Opeens werd alles stil. Elke beweging van elk dier en van elke plant was te horen. Je kon bijna horen hoe een regenworm naar boven kwam gekropen. Plots hoorde Twilightmoon een geluid in een boom. Hij spitste zijn oren en hij probeerde aandachtig te horen in welke positie z'n prooi zich bevond. Hij hoorde meer geritsel, het kwam van alle kanten! Het leek wel alsof hij beslopen werd door een hele groep met dieren. De geluiden kwamen steeds dichter op hem af. Hij bepaalde de positie van de aanvallers en ging diep door z'n knieën. Hij deed zijn ogen wijd open zodat hij kon zien wie zijn aanvallers waren. Plots zag hij beweging, nog geen pootafdruk van hem verwijdert. Twilightmoon dacht snel na: 'Zou ik dat risico nemen? Als er meerdere dieren zijn kunnen ze mij met z'n alle aanvallen, maar als het kleine dieren zijn zal ik ze wel aankunnen...' Hij nam een beslissing en in één enkele beweging schoot hij in actie. Hij hief z'n poot op en liet die met al zijn gewicht op z'n tegenstander vallen. *BAM* Het dier was helemaal geplet. Tot Twilightmoons verbazing was er geen reactie van andere dieren dus hij nam het dier op. Net op het moment dat hij zich wilde omdraaien zette zijn tegenstanders een tegenaanval in. Tientallen dieren sprongen op Twilightmoon. Op z'n poten, op z'n rug, op z'n hoofd, op z'n staart,... Hij wist nog steeds niet welke dieren het waren want het was te donker, maar ze voerden een bloeddorstige strijd! Twilightmoon werd gebeten, gekrabt, noem maar op en besloot maatregelen te treffen. Hij zette z'n rug bol en schudde de beesten van zich af. Hij hief z'n poten hoog op en vertrappelde ze één voor één. Hij was gewonnen! Hij nam alle dieren op en liep terug naar het WindClan camp met zijn super groote vangst. Twilightmoon was nog nooit zo trots geweest, alleen wist hij niet juist wat hij had gevangen... Aangekomen in het camp gooide hij z'n prooi de grond op. Het was een dier dat hij nog nooit gezien had. Het was een mini eekhoorn die wat leek op een muisje. Hij zag net dat Cherryleaf het camp in was gekomen. "Cherryleaf, heb je even? Ik ben aangevallen in het bos door deze rare wezens" en Twilightmoon deed z'n hele uitleg... "Weet jij welke dieren dit zijn?"


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Just went hunting || Open Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherryleaf
Member
Just went hunting || Open DPKsfdL
348
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Cherryleaf
BerichtOnderwerp: Re: Just went hunting || Open   Just went hunting || Open Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 17:49


Ze wilde net het muisje dat ze had gevangen op de prooi stapel neer leggen toen Twilightmoon naar haar toe kwam lopen. "Cherryleaf, heb je even? Ik ben aangevallen in het bos door deze rare wezens" Twilightmoon legde zijn hele verhaal uit van hoe hij was aangevallen "Weet jij welke dieren dit zijn?".
Cherryleaf keek naar het vieze diertje met een grote harige staart. ''Dat zijn ratten…wat doen die nou weer hier?'' Ze horen helemaal niet thuis in het windclan gebied'' miauwde Cherryleaf. ''Je hebt geluk gehad, ratten kunnen in een groep namelijk erg gevaarlijk zijn''. Cherryleaf wist dat ratten, katten konden doden. Ze keek naar Twilightmoon's vacht, er waren hier en daar wat schrammen en plukjes haar weg. ''Als ik jou was zou ik even naar de medicine cat gaan, ratten brengen ziektes over''. Cherryleaf was bezorgd over wat de ratten hier deden, en zouden ze ook andere katten aanvallen?





Just went hunting || Open Hvpgrl
>>Cherryleaf;;Eaglewing;;Wretchedpaw;;Wolfgaze<<
♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twilightmoon
Member
Just went hunting || Open DPKsfdL
Liese
480

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Just went hunting || Open   Just went hunting || Open Icon_minitimeza 19 jan 2013 - 11:44

Cherryleaf antwoorde op zijn vraag: "Dat zijn ratten... Wat doen die nou weer hier? Ze horen helemaal niet thuis is het Windclan gebied." Twilightmoon hoorde een rilling van angst in de stem van de lapjeskat. Hij keek verbaasd naar de kleine, grijze diertjes die hem hadden aangevallen. "Je hebt geluk gehad, atten kunnen in een groep namelijk heel gevaarlijk zijn", vervolgde Cherryleaf. Ratten... Wat een rare naam zeg! Maar de naam is wel toepasselijk voor die wezentjes. Ze zijn zelf ook heel raar! dacht Twilightmoon in zich zelf. Twilightmoon zag hoe Cherryleaf met bezorgde ogen zin vacht bekeek. Twilightoon werd er een beetje ongerust van om haar zo te zien. Met in gehouden adem wachtte hij op een hopelijke goedkeuring van het tegenoverstaande katje. "Als ik jou was zou ik even naar de medicine cat gaan, ratten brengen ziektes over", vervolgde ze. Twilightmoon knikte zacht naar Cherryleaf. "Bedankt Cherryleaf! Ik ben misschien ouder en groter als jij, maar mijn wijsheid moet nog komen." Hij knipoogde even en hield zijn kop zachtjes tegen haar romp als afscheid. "Wees jij maar voorzichtig kind! Ik wil niet dat ze jou ook aanvallen hoor. Ze kwamen van in het bos, ginder achter", hij wees met zijn pluizige staart naar het bos dat wat verder op lag en vervolgde zijn zin: " Ze waren met best veel maar ik kon met mijn stamende poten en mijn rug truc ze allemaal verslaan!" Terwijl hij dat zei stampte hij met zijn gestrekte voorpoten op de grond alsof hij in een patrouille zat. Hij lachtte zachtjes naar het jonge katje dat nog steeds voor hem stond en draaide zich om, om naar het kamp te gaan. Terwijl hij verder liep riep hij nog: "Als ik weer in orde ben kom ik meteen terug! Ik wil zo veel mogelijk prooi vangen vandaag!"


Ik doe mee met de I Dare You, vandaar het setje (:
Just went hunting || Open Dhg6ch
Thanks... Jojo..--" :'D
Andere onderschriften:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just went hunting || Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: