Hi [BEAUTYSOUL]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi [BEAUTYSOUL]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oddeye
Member
Hi [BEAUTYSOUL] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Hi [BEAUTYSOUL]   Hi [BEAUTYSOUL] Icon_minitimema 29 okt 2012 - 22:15

Met rustige passen liep een witte warrior doorheen het skyclan territorium. Hij was al een hele tijd op jacht en had al behoorlijk veel prooi gevangen voor de tijd van het jaar. De ondergrond van het woud was al bedekt met een laagje bladeren die een kraakten als je erover heen liep. Het was duidelijk dat bladval bijna was aangebroken. Zonder dat de kater er echt besef van had was hij aan het afwijkingen in de richting van de vierboom. Pas als hij die plek echt begon te naderen vulde de kater met twee verschillende ogen zijn neus met de geur van verschillende clans bij elkaar. Onmiddellijk dwaalden zijn gedachten af naar de riverclanwarrior Beautysoul. Allemaal goede gedachten kwamen bij hem op, snel zette hij nog een aantal passen dichter in de richting van de vierboom. De kans om de poes tegen te komen was klein, maar ergens was het wel mogelijk. Aan de kant van het Skyclan territorium bleef hij zitten en keek om zich heen ofdat er ergens een kat te bespeuren viel.


Inspi loos...
+Beautysoul



Hi [BEAUTYSOUL] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Hi [BEAUTYSOUL] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Hi [BEAUTYSOUL]   Hi [BEAUTYSOUL] Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 21:19

Hi [BEAUTYSOUL] 2pzw7d5
Beautysoul
So stand in the rain. Stand your ground. Stand up when it's all crashing down. You stand through the pain.
You won't drown. And one day, whats lost can be found. You stand in the rain
Al dagen verlangde de warrior naar rust. Ze had nu een apprentice, waardoor ze minder tijd had voor een vrije dag. Ze had de apprentice WAterpaw vandaag vrijgegeven. Nu had ze eindelijk een vrije dag. Ze was zo blij de laatste tijd. Maar het gevoel van Darksoul achtervolgde haar erg. Ze was nog erg bezorgd over dat Darksoul haar zou vermoorden of gevangen genomen zou worden. Maar ook de gedachten van de witte kater, Oddeye, waren angstig. Wat als ze ontdekt werden? Wat als ze dan verbannen worden of zelfs, gedood? Ze zou vandaag iniedergeval naar de Fourtrees gaan. Misschien zag ze hem daar nog wel. Ze begon langzamer sneller te rennen. Ze zwom ook door de rivier heen, en rende met een kletsnatte vacht door naar de Fourtrees. Ze ging even zitten om uittepuffen. En zag iets wits verderop. ''Misschien? Zou het zijn?'' murmelde ze onhoorbaar. Ze stond weer op, en sprintte verder richting de Fourtrees. Toen ze beter keek begon ze te roepen. ''Oddeye! Oddeye!'' schreeuwde ze en kwam met een slide voor hem neer. Ze kon door het rennen niks uitbrengen. Ze hijgde alleen maar. Met een dikke glimlach op haar gezicht.

>> Ugh dit is pas inspiloos Dx <<

Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Hi [BEAUTYSOUL] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Hi [BEAUTYSOUL]   Hi [BEAUTYSOUL] Icon_minitimedo 20 dec 2012 - 10:42

Rustig keek de Skyclan warrior rond hem heen. Ontspannen keek hij naar de kant het Skyclan territorium. 'Oddeye! Oddeye!' klonk het. De kortharige witte kater draaide zich met een ruk om bij het horen van de veel te bekende stem. Als snel had hij de grijze riverclan poes Beautysoul gezien. Zonder een moment van twijfelen ging de kater opstaan en liep hij naar haar toe. 'Oh Beautysoul' was het eerste wat hij tegen de prachtige kat kon zeggen. Zijn tweekleurige ogen keken rusten op de grijze kat. Als hij bij haar aangekomen was drukte hij zijn neus tegen de grijze vacht aan. Het was veel te lang geleden dat hij haar had gezien. Oddeye had haar zo gemist de afgelopen tijd. 'Ik heb je zo gemist' zei hij eerder fluisterend dat luidop. Hij wist helemaal niet zeker ofdat de poes het zou hebben gehoord, maar daar maakte hij zich geen zorgen om. Het belangrijkste was nu voor hem dat hij samen met haar kon zijn. De geur van Riverclan vulde zijn neus, maar in de plaats van ervan de walgen zoals de meeste Skyclankatten zouden doen, genoot de witte kortharige kater ervan.

Ik moet nog even inkomen met Oddeye omdat het lang geleden is dat ik met hem heb gepost.



Hi [BEAUTYSOUL] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
Hi [BEAUTYSOUL] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: Hi [BEAUTYSOUL]   Hi [BEAUTYSOUL] Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 18:09

Hi [BEAUTYSOUL] 2pzw7d5
Beautysoul
So stand in the rain. Stand your ground. Stand up when it's all crashing down. You stand through the pain.
You won't drown. And one day, whats lost can be found. You stand in the rain
'Oh Beautysoul' zei de prachtige witte kater. 'Ik heb je zo gemist' zei hij eerder fluisterend dat luidop. ''Ik jou ook.'' murmelde ze en gaf hem een kopje tegen zijn witte vacht. ''Waarom kunnen we gewoon niet voor altijd samen zijn.'' murmelde ze zacht met iets droevigs in haar stem. ''Het enige wat ik wil is bij jou zijn, maar tegelijkertijd ook bij mijn clan blijven!'' murmelde ze, terwijl er een druppel in de sneeuw viel.

she won't make a sound,
alone in this fight with herself,
And the fears, whispering, if she scared she'll falls down.


Wat niemand van haar wist, ze stond altijd in de regen. Ze werd niet nat aan de buitenkant, maar aan de binnenkant. Beautysoul keek naar de kater. Zelfs hij wist het niet. ''Nou..'' lachtte ze. De tranen stopte niet met naar beneden stromen. waarom wist ze niet.

Note; Oef Flutposts doen pijn xD
Words; 148
Status; Heartbreaking
Song topic; -
Voice; Le voice à la Beautysoul
Theme;Le theme à la Beautysoul

Terug naar boven Ga naar beneden
Oddeye
Member
Hi [BEAUTYSOUL] DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Hi [BEAUTYSOUL]   Hi [BEAUTYSOUL] Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 12:48

"Ik jou ook" murmelde de grijze poes terwijl ze een kopje gaf tegen zijn witte vacht. "Het enige dat ik wil is bij jou zijn, maar tegelijkertijd ook bij mijn clan blijven!" murmelde ze dan met iets dat verdrietiger klonk ik haar stem. Kleine, witte vlokjes vielen uit te lucht en bleven op de vachten van de katten liggen. Een rilling ging doorheen het lichaam van de Skyclan warrior bij de gedachte dat het niet lang meer zou gaan duren voordat hij terug verder moest gaan jagen voor zijn clan en de prachtige Beautysoul terug in de steek laten. Zijn rode en blauwe oog flitsten in het rond om zeker te weten dat er geen kat was die hen kon zien. Anders zou dat wel eens voor ernstige problemen kunnen zorgen. "Nou" lachte de Riverclan poes dan. Een glimlachje verscheen op de lippen van de witte warrior. "Ik wou dat we in een dezelfde clan konden zijn" zei Oddeye dan net luid genoeg zodat de grijze poes hem zou kunnen horen. Nog steeds, ook al was hij al tijden samen met de grijze poes, rook de geur van de Riverclan nog steeds een beetje on vertrouwd. Nog steeds vielen de witte vlokjes naar beneden. Ze kwamen al sneller en langzaam begon er een wit kleed op het gras te verschijnen. Hij sperde zijn ogen open toen dat hij rook dat er een Skyclanpatroulle op hen af kwam. Ze waren niet heel dichtbij, maar ze naderden wel. "We moeten naar een meer verscholen plek" miauwde hij. Snel keek hij nog eens achter zich en daarna terug naar Beautysoul. "Kom" zei hij dan, en ging rustig rechtop staan.



Hi [BEAUTYSOUL] Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi [BEAUTYSOUL]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: