the devilclan



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 the devilclan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautypetal
Member
the devilclan  DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: the devilclan    the devilclan  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 21:07

als je bij deze clan wil lees dit dan goed door

de devilclan is een groep katten die eigenlijk gewoon rond zwerven. ze hebben alleen een bijzondere gave ze zijn onsterfelijk..alleen katten die ook onsterfelijk zijn kunnen hun vermoorden. s'nachts als ze in het maanlicht lopen zie je dat ze half skelet katten zijn dan hebben ze noch allen maar los hangende lappen huid en geen organen. je word zo'n kat als je door de leader word vermoord. maar de leader kan bebalen of hij je aanneemt of niet ook al vermoord hij je.

nu de rules van de clan:
-vermoord geen andere katten van de clan zonder toestemming
-je moet minstens twee katten vermoord hebben wil je een volwaardig lid zijn (als je dat niet doet moet je al de stomme klusjes doen)

de devilclan heeft geen echte clan namen zoals mudtail
maar meer namen zoals de bloedclan heeft

PS. ik moet noch een leader kiezen want die wil ik zelf niet zijn dus de genen die het eerst reageert en het graag wil mach zich zelf de leader van de devilclan noemen(maar ik ben wel de commandant dus je moet dingen met mij bespreken enzo...)


the devilclan  Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautypetal
Member
the devilclan  DPKsfdL
Kiana
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Beautypetal
BerichtOnderwerp: Re: the devilclan    the devilclan  Icon_minitimewo 31 okt 2012 - 21:12

Oja voor ik het vergeet ik heet in deze topic geen mudtail maar nightmare

XD


the devilclan  Bgv1qr
Terug naar boven Ga naar beneden
 
the devilclan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: