Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sparklez
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimedo 1 nov 2012 - 0:42

Sparklez de kittypet, opende zijn ogen. Het was vroeg in de ochtend en sparklez wou deze zonhoog in de zon liggen, in zijn tuin. Maar ook wou hij andere katten ontmoeten. Hij had wel eens gehoord van ''Clankatten'' hij snapte er niet veel van. Natuurlijk was het leuk om te jagen, maar als iedereen bij tweebenen ging wonen, konden ze jagen voor de lol! Niet vechten voor je territorum, of luisteren naar je leider. Dan was je vrij, om te spelen, jagen, slapen, en te eten. Ook had zijn vader hem wel eens vertelt over rogue's voordat hij weghehaald werd van zijn broertjes en zusjes. Hij wist het nog goed; Hij werd in een monster vervoerd naar dit huis, een blauwe halsband om gekregen en de naam: Sparklez. Het monster was vreselijk en maakte veel lawaai. De halsband was ook irritant, alleen daar wende hij aan. Bovendien was het een vlooienband. Sparklez liep zijn mand uit de trap af. Snel at hij een paar happen van zijn net gevulde etensbakje. Daarna ging hij door het kattenluikje, de tuin in. Het was nog fris en best donker. Alleen dat zou snel veranderen. Hij sprong op het hek dat om zijn tuin heen zat. Hij snoof de lucht op, maar het enige wat hij rook was tweebenen. Hij keek hoe de zon opkwam. Zonsondergang bekijken was mooier, vond hij. Het werd langzaam lichter. Zou hij alleen slapen, en lui zijn deze dag, of zou hij een andere kat ontmoeten, en vrienden maken? Of vijanden. Vijanden...Die wou hij dus zeker weten niet. Hij was erg aardige kat, maar wel klaar omzich zelf te verdedigen. De zon scheen op zijn vacht, maar hij kreeg het nog niet echt warm. De wind bleef nog steets, en het was nog steets fris. Welke kat zou hij ontmoeten vandaag? Of welke dromen? Maar hij voelde zich vandaag niet lui. Hij snoof de lucht op. 'Nog geen kat..' dacht hij. Hij wou katten ontmoeten.


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimema 12 nov 2012 - 21:37

ok, als ik nog niet te laat ben, doe ik wel mee.

Spottedkit was voor de zoveelste keer weer eens uit het kamp ontsnapt. Ze wou wel eens andere katten ontmoeten, want iedereen uit het kamp kende ze al zo ongeveer. 'Vandaag wil ik eens andere katten gaan ontmoeten. Andere katten die niet in een clan leven, gewoon om te zien wat zij allemaal doen in hun leven en dat dan te kunnen vergelijken met mijn eigen leven.' Ze wandelde verder en verden door het Thunderclan territorium en uiteindelijk kwam ze op een plaats waar ze nog nooit was geweest. 'Wat is dit?' vroeg ze zich af. Ze stond voor een hoge muur en ze had echt geen idee wat die hier deed. 'Misschien is het wel een scheiding tussen het Thunderclan territorium en... een ander territorium.' dacht ze overpeinzend. Zoals gewoonlijk was ze weer eens te nieuwsgierig om aan haar kant van de muur te blijven, dus probeerde ze erop te springen. Ze sprong zo hoog ze kon, maar ze had nog lang de top van de muur niet berijkt. 'Misschien is het beter als ik eerst wat hoger ga staan, en dat op de muur probeer te springen.' dacht ze en ze liep wat verder langs de muur. Uiteindelijk kwam ze bij een boom met allemaal lage takken en ze besloot om op één van die takken te gaan staan en zo op de muur te komen. Ze stond op de tak en maakte een grote sprong. Nu stond ze op de muur, maar aan de andere kant van de muur stond niet wat ze verwacht had. Er stond een tweebeennest. En, wat zat daar in het gras? Een andere kat! Spottedkit sprong van de muur af naar de kant van de kat en miauwde toch wel een beetje bang: "Hallo, ik ben Spottedkit! Wie ben jij?"


Spottedkit! happy
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 13:43

Een poes kwam in de tuin van sparklez. Het was een kleine kitten met een clankat geur. ''Hallo, ik ben Spottedkit! Wie ben jij?'' ''Jij bent zeker een clankat he?'' mauwde hij ''Ik ben een kittypet, sparklez, of hoe jullie gewone huiskatten ook noemen. Het is simpel om te leven als kittypet, en je hebt niet veel gevaar. Maar is het niet de warrior code dat kittens het kamp in moeten blijven ofzo? Een vriend van me vertelde dat dus het kan net zo goed fout zijn hoor.'' Hij wachtte even op het antwoord van de kit


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 18:39

Spottedkit voelde zich meteen al schuldig. "Hallo Sparklez, ik ben inderdaad een clankat en nee, kittens mogen normaal gezien niet uit het kamp komen, maar ik kon het echt niet laten. Het was er zo saai!" Ze dacht terug aan hoe ze in de kraamkamer met haar moeder lag en dat ze toen iets bedacht om te doen, wat al even saai was als in de kraamkamer liggen. "Ik besloot om op ontdekkingsreis in het bos te gaan en toen kwam ik hier uit." miauwde ze blij. Ze was echt blij dat Sparklez een vriendelijke kittypet was die niet alle clankatten vreesden of wegstuurde. "Het is best leuk om een clankat te zijn, maar niet als je een kitten bent. Dan kun je niets doen en beteken je ook niets voor de clan, maar als je een warrior bent, dat is een heel ander verhaal. Dan mag je de clan beschermen ev vechten voor je leven.


Spottedkit! happy
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 23:16

Sparklez knikte. 'Maar je moet alles toch delen? En je moet naar een warrior code luisteren toch? En de leider, deputy, hogere rang dan jezelf...Het kan fout zijn hoor, mijn vriend heeft het verteld. Maar als kittypet heb je niet iedere keer de kans om te hoeven vechten en te sterven! Niet dat ik bang ben maar...' Hij stopte want het leek of spottedkit het begreep. Snel likte hij zijn poot en wreef die over zijn kop. Wachtend op de reactie van de veel kleinere kitten.

Sorry verkeerde account :s


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelwing
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 8:32

Angelwing liep door de tuinen om te achterhalen wat het geluid van kwam. Ze keek op en glimlachte even toen ze iemand zag, het was gewoon een kat en zie liep door het licht scheen op de grond. 'Maar je moet alles toch delen? En je moet naar een warrior code luisteren toch? En de leider, deputy, hogere rang dan jezelf...Het kan fout zijn hoor, mijn vriend heeft het verteld. Maar als kittypet heb je niet iedere keer de kans om te hoeven vechten en te sterven! Niet dat ik bang ben maar...' zei een kat die Angelwing op viel. Vrolijk en wel zag ze katten met elkaar praten en ze zei blij: 'hoi horen jullie dat geluid? het komt daar vandaan joh.' Ze keek de katten aan. Ze glimlacht geen boze bui het was leuk om bij dezen katten te zijn vond ze.


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 10:14

Spottedkit begreep wat Sparklez miauwde. Ze gaf haar eigenlijk ook wel een beetje gelijk, want je had inderdaad nooit de kans om te sterven. "Ik geef je gelijk Sparklez, maar is het dan niet wat saai als je nooit in gevaar verkeerd?" vroeg ze vriendelijk. Net toen ze een antwoord verwachtte kwam er een andere kat de tuin binnen wandelen. "hoi horen jullie dat geluid? het komt daar vandaan joh." miauwde de vreemde kat. Spottedkit trippelde naar haar toe. "Hallo, wie ben je?" vroeg ze, "en wat bedoel je met een geluid? Ik hoor helemaal niets." Spottedkit spitste haar oren om nog eens te checken of ze echt niets hoorde. Opeens hoorde ze wel iets en het kwam inderdaad van de richting van waar de vreemde kat naar wees. "Ik hoor het ook," miauwde ze, "wat is dat?" het geluid klonk pieperig en kraakerig en het werd als maar luider en luider. "Zou het onze kant op komen?" vroeg ze iets luider zodat Sparklez het ook goed zou kunnen horen.


Spottedkit! happy
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Monkeykit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
4

CAT'S PROFILE
Age: born
Gender:
Rank:
Monkeykit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 11:17

Angelwing keek naar de twee katten. Een van de katten sprak "Hallo, wie ben je?" vroeg ze, "en wat bedoel je met een geluid? Ik hoor helemaal niets." Angelwing ging zitten en begon 'Ik ben Angelwing een warrior van de Riverclan. En hoor jij niks? het word steets luider en luider weet jij wat het is? En hoe heet jij eigelijk?' Angelwing legde haar poten over haar oren. "Ik hoor het ook," miauwde de vreemde kat, "wat is dat?" het geluid klonk pieperig en kraakerig en het werd als maar luider en luider. "Zou het onze kant op komen?" vroeg de vreemde kat op een hogen toon. 'Ik denk het wel wat zie je het daar in de verte het komt sneller op ons af we moetten vluchten!' zei Angelwing luid en dook achter de bosjes.

sorry andere acc :[
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 15:55

''Dat klopt spottedkit, het is ook best saai. Maar ik weet zeker op een dag ontmoet ik een kittypet, of een andere kat waar ik avonturen mee beleef!'' Antwoorde sparklez. Een andere kat kwam op ze af. ''Hoi horen jullie dat geluid ook?'' mauwde de poes. ''Nee alleen jou stem.'' mauwde hij plagerig terug. Spottedkit stelde wat vragen en sparklez luisterde naar de antwoorden. ''Ik ben angelwing, een warrior van de riverclan. En hoorjij niks? Het word steets luider en luider weet jij wat het is?'' Sparklez antwoordde eerst en probeerde toen het geluid te horen. ''Ik ben sparklez, ik ken dat geluid! Dat is een monster! Vlucht!'' Snel vloog hij achter de poes aan. ''Spottedkit snel!'' mauwde hij snel naar spottedkit.


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pirouette
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pirouette
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 18 nov 2012 - 22:34

Spottedkit was er helemaal niet goed van om te horen te krijgen dat er een monster op hen afkwam. Ze begon de lichtgevende ogen al te zien. "Wat doet zo'n monster nu in een tweebeen tuin?" vroeg ze en na die vraag begon ze te rennen en te rennen. Alles om haar heen werd één grote waas, meer zag ze niet omdat ze zo snel ging. Opeens vroeg ze zich af waar Sparklez en Angelwing waren gebleven, ze kon ze nergens vinden. 'Oooh nee!' dacht ze, 'Ik ben ze toch niet ergens kwijt geraakt? Zou ik de verkeerde kant zijn opgelopen? Nee, dat kan niet.' Ze hoopte om de twee katten snel terug te zien. Ze stopte met lopen en keek om zich heen. Opeens ving ze een glimp op van een zwarte vacht. 'Dat moet Sparklez zijn!' dacht ze blij en ze ging op de vacht af. "Sparklez, Sparklez! Hier ben ik!" riep ze luid. Opeens schoot haar te binnen dat het monster dat misschien gehoord zou hebben.


Pirouette
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 245a7g1

When you feel my heat,
look into my eyes,
it's where my demons hide,
it's where my demons hide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimema 19 nov 2012 - 21:15

Sorry, verkeerde account.... (Hierboven he)


Spottedkit! happy
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 23:59

Sparklez zat nog steets verscholen in de bosjes. Angelwing kwam naast hem staan. ''Gelukkig hoorde het monster het niet door zijn eigen lawaai.'' mauwde hij zodra hij angelwing zijn naam had gemiauwd, en best hard ook, en misschien dacht ze er ook overna. Ten minste, zo leek het toch. ''Spottedkit kom dan! Het monster is al heel dichtbij!'' mauwde hij hard naar spottedkit boven het harde lawaai van het monster uit. Hopelijk zou zij ook komen.


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 21:17

Super mooie profielfoto Kittypaw!!

Spottedkit rende zo snel ze kon naar Sparklez toe en zag toen dat Angelwing daar ook al was. "Wat was dat voor een monster?" vroeg ze met rechtopstaande haren. "Wat doet dat ding hier nu in een twoleg tuin?! Dat is toch niet normaal?" Spottedkit voelde dat haar haren weer gingen liggen nu het monster weg was, maar ze voelde nog steeds haar hart in haar keel kloppen. 'Was ik maar in het bos gebleven!' dacht ze opeens redelijk wanhopig. Daar zou alles super veilig en rustig zijn. Wat zouden de andere nu denken? Ik ben niet in het kamp... Zou mijn moeder nu ongerust over me zijn?' vroeg ze zich af. Opeens hoorde ze terug het geluid van een monster. Het kwam hun kant op. "Kijk uit!" riep ze luid. "Er komt weer een monster aan, misschien wel hetzelfde als daarnet!" en ze rende zo snel mogelijk verder het bos in. Ze keek nog even om naar Sparklez en Angelwing. "Komaan, rennen!" riep ze.


Spottedkit! happy
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverpaw**
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Jutte
78
Actief
Silverpaw**
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 20:33

super mooi geschreven
jullie zijn goed voor de real rpg



I'm so silver....Silverpaw
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 2ladeet
Terug naar boven Ga naar beneden
nighteye
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Sammie
14

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
nighteye
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 8:41

Nighteye liep door het bos. Ze had zin om een avontuur te beleven, want in haar clan was het super saai. Ze rook een rare geur en rare geluiden. 'Ik klim maar even in een boom, dan kan ik zien wat het is' dacht ze. Toen ze de boom inklom rook ze het nog meer. Ze wist al wat het was, het was een monster. Zo snel als ze kon rende ze het bos in. Eigelijk rende ze nu door een ander territorium. Maarja het was voor haar leven. De stinkende rook van het monster hing nu in het bos. Door de waas van die stinkende rook kon ze steeds moelijker ademhalen. Opeen zag ze drie andere katten rennen. Nighteye voelde dat ze slap werd. 'Help!!' riep ze naar de katten. Opelijk hadden ze haar gehoord.


Mijn acc:
nighteye happy wink
snowleopard happy[img]Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Cdmh[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Pirouette
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Lauren
11
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
Pirouette
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimezo 25 nov 2012 - 21:03

Spottedkit rook opeens een vreemde geur. 'Wat is dat?' vroeg ze zich af. Ze besloot aan de anderen ook eens te vragen of ze de geur roken. Het leek wel, het leek wel de geur van een kat! 'Welke kat zou er nu op de geur van een monster afkomen?' dacht Spottedkit met een beetje een rare gedachte. "Hey, Sparklez en Angelwing, ruiken jullie ook de geur van een andere kat?" ze vroeg het niet te luid, zodat het monster haar zeker niet zou horen. Zonder op antwoord te wachten volgde ze de geur van de vreemde kat. "Help!!" hoorde ze de kat opeens roepen. "Ik kom eraan!" riep Spottedkit zo luid mogelijk terug. Ze was niet zeker van waar het geluid kwam, maar het lukte haar toch om de kat te vinden. Het was warm buiten en Spottedkit voelde de zon op haar vacht branden. 'Waarom is het nu zo warm hier?' vroeg ze zich af. Het begon haar te ergeren. 'Die stomme geur van monster neemt mijn zuurstof weg, sevens val ik nog flauw!' en op dat moment zag ze de vreemde kat. Op de een of andere manier kwam hij haar bekend voor. "Wie ben jij en wat is er gebeurd?" vroeg Spottedkit.


Pirouette
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. 245a7g1

When you feel my heat,
look into my eyes,
it's where my demons hide,
it's where my demons hide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimema 26 nov 2012 - 6:23

Het monster verdween alweer uit het zicht van de katten. 'Help!' hoorde sparklez een stem voordat het monster weg was. Zijn oren gingen naar achter. 'Hoorden jullie dat ook?'' vroeg hij. ''Ik hoorde een kattenstem help roepen, misschien komt het monster op hem of haar af!' Snel keek hij om zich heen. Geen kat te zien, en door de rook kon sparklez geen kat ruiken. Snel keek hij om zich heen, alweer. Hij zette zijn nagels in een boom en klom snel naar boven. ''Ziezo kittypets kunenn ook klimmen!'' miauwde hij naar beneden. Hij keek om zich heen en zag het stinkende monster op een kat afstormen. ''Kijk uit!'' mauwde hij naar beneden. Hij klom snel naar een wat lagere tak en sprong. Gelukkig, ging het monster een andere kant op, uiteindelijk. Sparklez liep op de kat af en zag dat het een poes was. Toen de rook weg was rook hij clankatten geur. Pfff, ben ik nou de enige kittypet hier? Dacht hij boos, ''Kittypets'' wat stom van die clankatten dat ze hem nou zo noemen. Het is juist slim één simpel leventje, met een tikkie monster gevaar, geen vechten en anders zijn die voor de lol. Eten, drinken, warmte, alles! Toen de rook helemaal verdwenen was zag sparklez de zwart-witte pels van de poes. ''Hallo, ik ben sparklez.'' begon hij. ''Je moet wel uitkijken he, voor monsters. Bij de tweebeenplaats, uhm, nou ik woon aan de rand van het donderpad en sommige monsters die iets kleiner zijn gaan er af en toe van af.'' waarschuwde hij en wachtte tot de rest van de katten, spottedkit, en angelwing, naar hem toe kwamen om de kat te ontmoeten, ze moesten hem toch hebben gevolgd?


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleckkit
Member
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. DPKsfdL
x
889

CAT'S PROFILE
Age: x נυѕт вσяη x
Gender:
Rank:
Fleckkit
BerichtOnderwerp: Re: Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.   Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Icon_minitimema 26 nov 2012 - 18:54

Jullie zijn vooruit gegaan!

Na mijn part nog een beetje oefenen (Realy nog een beetje)

En dan van start in real!


Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen. Fleck1sig
People say that love is just hate, but you fell later in love x
мαde ғor мe:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een verhaaltje, en iedereen mag meedoen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: