Proberen super lange post te maken.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Proberen super lange post te maken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dawnheart
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 23:21

Langzaam opende dawnheart haar ogen en zag het krijgers hol. Het was nog vroeg en sommige sliepen nog. Langzaam stond ze op. Ze haatte ochtenden heel heel heel erg! Ze zuchtte, en stond op. S'avonds zonsondergang kijken leek nog zo ver weg. Ze stond op en liep naar de berg prooi. Er was nog genoeg prooi, maar al over een paar manen zou het moeilijker worden prooi te vinden. Bladval was aangebroken. Ze liep het kamp uit en zag dat het bos nog donker was. Ze liep er door heen en snoof de lucht op om prooi te ruiken. Eekhoorn! Ze dacht het tegerlijkertijd dat ze het rook. Ze keek snel om zich heen en zag het diertje in een lage boom zitten, op een tak. Ze sloop naar de boom, en klom er zo stil mogelijk in. Maar ze gleed weg en haar nagels maakten lawaai. Het diertje vluchte. ''Nee wacht!'' miauwde ze nog, maar ze wist wel dat de eekhoorn niet naar haar zou luisteren. Rustig klom ze uit de boom. Ze keek naar de lucht, het was nog donker. Het hoorde al veel lichter te zijn. Toen zag ze het, er kwamen donkere regenwolken boven het bos. Als het maar niet gaat regenen! Dan is prooi moeilijker te vinden, en het vlucht z'n hol in! En je kunt de geur niet goed meer ruiken.. Dacht ze. Snel snoof ze de lucht op om te ruiken of er nog wat te vangen was, voordat de regen viel. Ze rook een vogel, ze zag de duif bij een heel klein meertje zitten. Ze sloop er op af. Snel sprong ze op en beet het dood. De eerste regendruppel viel op dawnheart's neus. Al snel begon het licht te regenen, maar toch snel. Wat moet ik nu vangen? Ik kan nu niet snel ruiken wat er te vangen is en de prooi vlucht weg! Dacht ze. Ze wou absoluut niet dat de clan verhongerde. Vis! Natuurlijk! Dat kon ze vangen. Ze begroef de witte duif bij het mini meertje. Ze wachtte tot er een vis naar boven zwom. Dat duurde wel even. Opeens zag ze de staart van een vis en toen de finnen. Snel greep ze ernaar met haar poot. De vis dook dieper maar ze had de vis al vast met haar nagels. Haar poot was nu wel nat maar ze zou alleen maar natter worden door de regen. De vis beet ze dood en ze ging door met haar vis jacht. Een tijdje later was het zonhoog, maar dat kon ze niet zien. De regen ging nog door. Ze hoopte dat de regen in de avond weg was, want anders kon ze niet de mooie zonsondergang zien. Ze had al 3 vissen, en de duif. Ze bedacht dat het wel genoeg was voor vandaag en nam alles in haar bek. Ze kon nu onmogelijk iets miauwen, want alle prooi viel dan op de grond. Ze liep naar het kamp. De regen ging zachter, en zachter. Toen ze aankwam bij het kamp was het al gestopt. De bladeren en het hele bos was wel nat maar dat boeide haar niet. De mooie zonsondergang zou haar wel weer opdrogen. Tenminste dat dacht ze. Ze legde de drie vissen erbij en de witte duif. Ze ging zitten bij het warrior's hol en waste zich. De zon ging al bijna onder, dus ze liep het kamp uit. Altijd als ze zonsondergang ging bekijken, klom ze in een hoge boom en ging zitten op een tak, en vanaf daar bekeek ze altijd zonsondergangen. Ze liep het bos weer in en zocht een hoge boom uit. Toen ze erin was geklommen klom ze op een stevige tak zonder bladeren die in de weg zaten. Rustig bekeek ze de zonsondergang, het was mooi gekleurd, het leek op haar pels. Percies de zelfde kleuren. Ze keek er ongeveer een paar minuten naar, tot het onder was. Ze liep daarom weer naar het warrior den, in het kamp. Ze rolde zich op in haar nest en viel in een diepe slaap.



Ps: Is dit lang genoeg in voor in de real rpg te posten? Of nog wat meer trainen? - Tips welkom -


Proberen super lange post te maken. W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 23:56

Tuurlijk is dit lang genoeg ^.^ Je eerdere posts waren dit al (ongeveer) dus waarom zou deze het niet zijn? ^.^ Erg knap dat het je lukt zo'n lange post te maken Very Happy Maar het MOET niet. Het is een kwestie van smaak.

Ik vind dat je klaar bent voor de echte RPG, en als je wilt sta ik altijd open voor een topic Smile



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 0:03

Oke bedankt ^.^ ik wil wel een topic met je. Als je wilt dat het topic in riverclan territorium of kamp komt ik heb nog wel een riverclan account: Kittypaw ( alleen dan wel in riverclan kamp want ze is nog kit, ik wacht op zo'n ceremonie.)


Proberen super lange post te maken. W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 8:44

Is goed ^.^ Dat komt goed uit want Spot heeft ook kittens, dus heeft ie een goede reden om in de Nursery te komen ^.^



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 10:09

Zou ik ook met jullie mogen meedoen? in die andere topic he.


Spottedkit! happy
Proberen super lange post te maken. 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:26

welke want jij bent thunderclan? dat word moeilijk xD


spotlight wie maakt het topic?


Proberen super lange post te maken. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 12:55

Jij? Dan reageer ik vanaaf (laat :3) ^.^



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:07

Ben ik slecht in xD maak jij maar dan reageer ik veel eerder xD. :3


(ben ook dawnheart dus)


Proberen super lange post te maken. F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:08

Oke ^.^ Maar hij komt dus laat :3 Omdat ik onwijs veel Hw te doen heb <33



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:13

haha ;p oke is goed


Proberen super lange post te maken. F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:51

hij gaat staan bij de nursey in het riverclan kamp


Proberen super lange post te maken. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:52

oke ^.^



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 14:02



Proberen super lange post te maken. W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 14:03

Ik zal reageren zodra ik kan ^.^



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimema 5 nov 2012 - 23:51

kun je? Ik snap dat je bezig bent met je leven buite WC, maar toch het duurt al een dag.


Proberen super lange post te maken. 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 7:41

I know ^.^ sorry :3 Heb al een halve post maar heb er telkens geen tijd voor om hem af te maken :3 Ik probeer het zo snel mogelijk te doen, maar ik heb heel veel toetsen deze week en dat maakt het lastig :3



Proberen super lange post te maken. D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
Proberen super lange post te maken. DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: Proberen super lange post te maken.   Proberen super lange post te maken. Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 17:25

Ok. Is goed ^^ ben ook druk, ben de hele dag hier niet op geweest.
Ik vraag me af waarom ik dit s'avonds altijd doe... xD


Proberen super lange post te maken. F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Proberen super lange post te maken.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: