My territory. [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My territory. [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 2:37

Phanter liep door het territorium van haar. Haar territorium, was niet zo groot. Maar toch groot genoeg voor 10 katten. Haar territorium lag in een bos. Er waren wat bomen omgewaaid, en die boomstammen lagen er nog. Dat waren de grenzen naar andere rogue's territorium. Ze merkte dat bladval begonnen was. Ze moest snel zijn met een nieuw hol voor haar te bouwen; anders was het niet stevig genoeg voor de wind, straks in bladkaal. Ze begon takken te verzamelen, en bladeren. Toen ze genoeg takken en bladeren had legde ze het voor haar hol. Nu moest ze alleen nog iets om op te slapen hebben.. iets zachts. Mos! Dacht ze. Ze deed altijd mos, en dan legde ze er een klein beetje bladeren omheen. Ze ging zoeken. Waar kon ze mos vinden? De wind waaide die zonhoog harder, maar haar hol was wel stevig, maar niet voor lang. Snel zocht ze verder. Tussen twee bomen in zag ze het zachtte groene spul liggen. Ze nam het in haar bek en rende richting de plek van haar hol. Maar ondertussen was de wind al veel harder geworden. Nee!Dacht ze toen ze aankwam bij haar hol. Het stond nog recht. Eén takje wiebelde heel erg door de wind, en het viel om. Al snel zou haar hele hol omvallen als ze niks deed. Ze pakte een berg takjes nadat ze het mos had laten vallen. Ze zette de takjes er stevig tegen aan. Ze deed het zelfde bij de andere kanten van haar hol. Toen de wind weg was, en ze klaar was met de takken, begon ze met de bladeren. Het dak van haar hol, was een dak van bladeren, en takken. Toen ze klaar was met alles, legde ze het zachtte mos nog neer. Ze ging er op liggen. Ze was moe geworden van haar gevecht tegen de wind. Schuin van haar nest, het mos dus, lag een kleine berg prooi. Ze wou niet opstaan dus ze maakte haar poot zo lang als mogelijk en trok een muisje naar haar toe. Ze begon eraan te knabbelen. De muis was heerlijk, en het nieuwe warme hol ook. Maar al snel moest ze weer opstaan, want de berg prooi; Er lag alleen twee muizen, een duif, en een eekhoorn op. Ze viel in slaap in haar nieuwe warme hol.

(Open, tips welkom)
(heb trouwens geoefent met me andere accounts)
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:05

WOW dat is echt super goed. En het is ook superlang en zo goed gesrcheven.
Maar ja, mischien heb je er niet veel aan dat ik dat zeg want ik ben nog maar een begineling
,maar ik vind het toch super goed gedaan. Ik zou heel graag willen meeschrijven maar daar heb eigenlijk geen tijd voor, maar mischien zal ik dat nog wel eens doen als ik dat mag.


My territory. [open] Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 23:19

dat mag hoor ^^

en bedankt, ik heb wel eens vaker geoefent ^^.

Iedereen mag trouwens meedoen.


My territory. [open] 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:53

Ik heb nog wel een vraagje, want eigenlijk weet ik niet zo goed waar je bent.
Als je dat zou kunnen zeggen kan ik morgen of overmorgen meedoen.
Want ik ben eigenlijk van de Donderclan dus is het nogal moeilijk om met jou te praten maar als je zegt waar je bent kan ik meeschrijven.


My territory. [open] Xdebrs
Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell
Klik:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:55

Droppaw, ik denk dat Phanter een eenling/rogue is, die is op haar eigen territorium. Het is alleen maar om wat te helpen hoor!
Is het juist, Phanter?


Spottedkit! happy
My territory. [open] 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
My territory. [open] Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 21:26

Volgens mij kun je al gewoon naar de rpg. Je post is ruim lang genoeg en de kwaliteit is ook goed ^^


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

My territory. [open] WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 23:54

Jup spottedkit, het is juist.

Doe maar mee.

My territory, dat is waar ik ben. Op me eigen


My territory. [open] 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:59

Droppaw mocht van haar mentor even alleen op jacht en Droppaw was zo blij toen ze dat zei. 'eindelijk eens alleen op jacht net als een echte krijger.' miaawde ze. Ze hoorde geritsel en snoof de lucht op 'muis' dacht ze zelfzeker. Ze sloop in de richting van het geritsel en sprong naar de muis maar de muis hoorde het en liep net weg 'Nee niet weg gaan' dacht ze terwijl ze haar spieren opspande en achter de muis aanliep. Ze wou het niet opgeven en bleef doorlopen maar toen verloor ze de muis uit het oog 'verdorie' dacht ze. Toen keek ze om zich heen en werd ze opeens bang. Ze kende het hier helemaal niet' Ooh nee waar ben ik' dacht ze paniekerig. Ze keek nog eens rond en zach toen een mooi hol. Ze sloop een beetje dichter en zag toen een staart in de opening van het hol. Ze sprong achter een struik en bleef zo stil zitten als een standbeeld. Wat moest ze nu doen, ze zat waarschijnlijk op het teretorium van een eenling en ze wist niet hoe ze terug naar het kamp zou komen. 'Zou ik het vragen aan die vreemde kat?' dacht ze bij zichzelf. Plots trapte ze met haar pootje op een klein takje en het maakte een krakent geluid.'Ooh nee ik hoop dat die vreemde kat het niet heeft gehoord' dacht ze en haar pootjes begonnen te beven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 22:17

Phanter werd wakker, en stond op. Ze snoof de lucht op toen ze uit haar hol kwam. Ze rook een onbekende kat. Ohnee! Straks valt ie me aan! Ik ben niet zo'n hele goeie vechter.. dacht ze. Eigenlijk had ze nog nooit gevochten, ze vluchhte gewoon. Tenzij het een kleine kitten was, die kon ze zo aan. Ze snoof nog eens, de kat was er nog. Ze zou toch maar proberen vrienden te maken ofzo. Ze rook Thunderclan. ''Hallo? Is er iemand op mijn territorium?'' ze zei het niet bang, maar ook niet boos. Ze wachtte op antwoord en als ze het niet zou krijgen zou ze gaan jagen, ze verhongerde! De koude wind raakte haar vacht. Ze miste de groenblad zon, en een blad viel voor haar snuit. Ook voelde ze een druppel regen op haar vacht en het begon licht te regen. 'Is er nou iemand?' mauwde ze nog eens.


My territory. [open] 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimevr 9 nov 2012 - 22:00

Droppaw hoorde dat de kat iets zei maar ze wist niet zeker wat ze moest doen. 'mischien kon de kat haar helpen om terug thuis te komen' dacht ze 'of mischien wou de kat vechten en dan zou ik het zeker niet halen.' Ze gluurde even door het struikgewas en ze zag een mooie poes en ze zag er zo sterk uit maar Droppaw zag in de blik van de kat ook ongerustheid en bezorgdheid. 'Mischien wil die poes me wel helpen' en met die gedachte sprong ze achter het struikgewas vandaan en miauwde ze "Hallo ik ben Droppaw, en ik euhm... ben verdwaald, weet jij soms hoe ik terug naar het Donderclankamp kom?" vroeg ze een beetje aarzelend. Maar nu ze er over nadacht was de poes vast een eenling en niet alle eenlingen wisten van de 4 clans. Maar het was al te laat, ze had het al aan de poes gevraagd. Ze bleef met beverige pootjes wachten op een antwoord van de poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimeza 10 nov 2012 - 17:35

''Hallo ik ben droppaw, en ik euhm ben verdwaald weet jij hoe ik terug naar het donderclankamp kom?'' mauwde een poes die uit een struik kwam. ''Ja dat weet ik wel hoor'' mauwde phanter en kwam dichterbij de poes. ''Ik ben phanter, een eenling, van mij mag je wel hier blijven hoor, ik vecht niet. Alleen als het echt moet.'' mauwde hij maar. Hij likte zijn mooie zilveren vacht, en keek weer naar droppaw. ''Ik kan je tot aan de grens brengen, en verder kan ik je vertellen hoe je daar komt.'' mauwde hij maar. 'En trouwens, je mag wel heel even één muisje jagen hier hoor. Ik heb genoeg, ik woon toch alleen in mijn territorium, dus er is genoeg.'' Mauwde hij. ''Alleen niet tijdens bladkaal.. maar op dit moment vind ik het niet erg als er iemand is. Het is best eenzaam..'' hij wachtte even op de antwoorden.


My territory. [open] 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimema 12 nov 2012 - 20:22

"Ooh dat zou echt lief zijn als je de weg zou tonen" zei Droppaw maar ze was zo geïntereseert in het leven van een eenling dat ze het liefst zou willen blijven en alle vragen stellen die ze maar kon verzinnen, maar ze wist dat als ze te lang weg zou blijven iedereen in het kamp ongerust zou worden. Toch kon ze het niet laten om een vraag te stellen. "Hoe is het eigenlijk om als eenling te leven" vroeg ze terwijl ze uitgeput neer ging zitten. Ze keek even naar Phanters hol. 'Wat is het mooi ' dacht Droppaw 'zou ze het zelf gemaakt hebben?' Er was maar 1 manier om daar achter te komen. "Heb jij dat mooie hol helemaal zelf gemaakt?" vroeg Droppaw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 19:29

Flamestripe liep door het woud. Hij had de opdracht gekregen heel de dag te jagen. Dus ging hij dat ook doen. Hij liep naar een tweebeenpad toe. Hij ademde diep in om te zien of het veilig was over te steken en stak dan snel over. Aan de andere kant van het tweebeenpad kwam hij op een plek waar hij nog nooit was geweest. Hij stapte rustig verder en als hij om een eikenboom heen wandelde zag hij een witte pluizige staart een hol in springen.
Snel ging Flamestripe kijken. Een kat hier ? Op deze plek ? Hij rook een geur die niet bij een clan hoorde en de geur van de ThunderClan. Toen hij dichterkwam wist hij direct wie het was. 'Droppaw!' dacht hij. Ze was weer uit het kamp geslopen. En dan nog een eenling of poesipoes tegen gekomen ook. Hij ging voor het hol staan en zij met een zware dreigende stem. "Droppaw , wat denk je dat je aan het doen bent ?"


Flamestripe || Falconscreech
My territory. [open] X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
My territory. [open] 7iLZ7FI My territory. [open] MKN7vHE My territory. [open] W0qAlxR My territory. [open] PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Phanter
Member
My territory. [open] DPKsfdL
marijn
142

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Phanter
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimedi 13 nov 2012 - 21:50

'Hoe is het eigenlijk om als eenling te leven?' vroeg droppaw. 'Niet slecht hoor. Als je alleen leeft wel een beetje eenzaam, maar als je vrienden hebt niet. Daarbij kun je zelf jagen en als je wilt het gelijk opeten, en je mag een privéhol maken, tenzij je het wilt delen.' mauwde hij als antwoord. Hij zag droppaw het hol bekijken. 'Heb je dat mooie hol zelf gemaakt?' vroeg droppaw. 'Ja. Ik had al een hol maar nu bladkaal komt zou het omwaaien. Dus ben ik begonnen aan het sterker en warmer te maken. Het is net af, en toen ontmoette ik jou.' Phanter rook een andere geur, de zelfde als droppaw's geur. Thunderclan! Phanter hoorde een zware stem mauwen ''Droppaw, wat denk je dat je aan het doen bent ?'' Phanter vroeg zich even af of dit de mentor van droppaw was. Phanter antwoorde als eerste ''Hij vertelde mij dat hij verdwaald was en op mijn territorium kwam.. maar ik val echt niet zomaar een verdwaalde kat aan..'' Hij hoopte een paar seconden dat deze kat hem niet zou aanvallen, en keek toen naar droppaw. Nu was het zijn beurt om te antwoorden. Tenslotte was dit zijn clangenoot.


My territory. [open] 314f8dy
Terug naar boven Ga naar beneden
Droppaw
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 19:00

"Ik mocht even alleen op jacht" miauwde Droppaw een beetje bang "maar ik ben verdwaald toen ik een muis aan het volgen was" voegde ze er aan toe. Ze was een beetje beschaamd omdat ze verloren was gelopen en ze wist dat ze de muis had moeten laten gaan maar dat had ze niet gedaan. 'Wat moet Flamestripe wel niet van me denken!' dacht Droppaw. Ze wist dat wat ze gedaan had het stomste was dat ze ooit kon doen. "Ik zal wel terug met jou naar het kamp gaan" zei ze terwijl ze haar oortjes naar beneden liet zakken en treurig naar de grond keek. Ze hoopte maar dat ze geen straf zou krijgen. Ze keek even terug naar Flamestripe maar hij zei niks. 'word niet boos. Plies, word niet boos' smeekt Droppaw in zichzelf.

(mischien kunnen ik en Flamestripe terugkeren naar het kamp zodat Phanter verder kan doen met haar verhaal want eigenlijk is het verhaal van haar en dan kunnen er mischien andere katten meedoen. Dan kun jij (Phanter) zo zeggen dat je ons tussen de struiken ziet verdwijnen. Maar het is maar een idee, zeg maar of het goed is of niet.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimewo 14 nov 2012 - 19:17

Doen we.

"Ik mocht even alleen op jacht" miauwde ze. Droppaw ging verder : "Maar ik ben verdwaald toen ik een muis aan het volgen was".
Flamestripe voelde zijn haren ten berge reizen. Voor een muizenstaartje was hij op Droppaw gesprongen en haar uiteengerukt. Maar meteen realiseerd hij zich dat hij dan de krijgscode zou overtreden. Een clanlid zou nooit een ander clanlid doden. "Ik zal wel terug met jou naar het kamp gaan". Flamestripe zei niks. "Word niet boos. Alsjeblief, word niet boos" , zei ze. Flamestripe kookte van frustratie en zei : " Bluestar zal wel over jou straf oordelen , dat doe ik niet. Maar je hebt de krijgscode overtreden dus zal ik haar dit wel moeten vertellen. We kunnen maar beter teruggaan." voegde hij eraan toe. " Wat jou betreft" , zei hij tegen de rogue. " Jij laat ons met rust begrepen ? Als ik jou nog 1 keer bij een van ons ziet dan scheur ik je aan flarden en strooi ik jouw ingewanden van hier tot aan Fourthrees." Flamestripe wist met zijn woede geen weg. Het moest eruit. Dan duwde hij Droppaw op en ging hij weg. Hij hoopte dat Droppaw hem volgde want het enigste wat hij hoorde en voelde was het geritsel van de bladeren aan zijn vacht.


Flamestripe || Falconscreech
My territory. [open] X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
My territory. [open] 7iLZ7FI My territory. [open] MKN7vHE My territory. [open] W0qAlxR My territory. [open] PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnheart
Member
My territory. [open] DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: My territory. [open]   My territory. [open] Icon_minitimeza 17 nov 2012 - 22:51

Phanter was een klein beetje bang voor deze kater, maar echt. Hij was geen poesiepoes! Hij besloot maar niks te zeggen en boos te knikken. Toen de twee weg waren was hij alleen. Hij deed zijn kop omlaag en liep zijn hol in. Hij ging op zijn nest liggen en murmelde 'Stomme clankatten ook.. Als je eenling bent hoef je niet te luisteren naar mentor's of deputy's of leider. én niet naar twolegs.'' Hij zuchte en besloot maar wat te gaan slapen. bovendien moest hij toch wel iemand anders ontmoeten.. Zeker weten! Dacht hij voordat hij zijn kop op zijn poten legde en ik slaap viel.

Okay.


My territory. [open] W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My territory. [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: