Eerste verhaaltje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste verhaaltje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 14:46

Omdat ik niet word geaccepteerd ga ik eens oefenen. Kunnen jullie wat opmerkingen en tips geven en zeggen of het lang genoeg was ? Ik weet ook niet of ik krijgershol of warriors den moet schrijven aangezien het ook Vierboom is. Oke hier gaan we.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flamestripe werd wakker aan de rand van het krijgershol. Hij liep de open plek keek naar de lucht en zag een stralende blauwe lucht en een brandende zon. Een goede dag voor de jacht dacht hij , de warmte zal de prooi naar buiten lokken. Hij liep terug het krijgershol in en porde Redstorm wakker. Sta op , luie haarbal. Tegen dat jij wakker bent is alle prooi gestorven van ouderdom.
Redstorm stond op en ging met Flamestripe naar de open plek. Naar waar gaan we ? , zei Redstorm. De zonnerotsen , daar zal de zon al volop aan het branden zijn. Dat zal de prooi naar buiten lokken. Kom mee. Zij aan zij renden de twee broers door het woud. Ze waren samen krijger gemaakt en een maand later volgde hun zuster. Bij een jacht op een spitsmuis had ze zich te dicht bij het donderpad gewaagd en was geraakt aan haar poot. Zo moest ze even wachten voor ze verder kon trainen. Toen ze bij de zonnerotsen aankwamen kwam een doordringende RivierClangeur in zijn neusgaten. De RivierClan bij de zonnerotsen ! Dat moet ik Fireheart vertellen, dacht hij. De geur was al een beetje vervaagd. Muizendrek, we moeten ze net gemist hebben, zei Redstorm. Laten we teruggaan naar het kamp om Fireheart te waarschuwen. Niet zonder verse prooi. Laten we eerst tot zonsopgang jagen, zei Flamestripe. Ze bleven allebei bij de rotsen staan met hun oren gespitst. Toen hoorde Flamestripe iets rondscharrelen. Waterrat, dacht hij snel. Hij bepaalde de plaats van zijn prooi met zijn oren en toen zach hij een bruin diertje dat in het gras takjes rondscharrelde. Muisstil sloop hij er naar toe , hij sprong op pakte het beestje tussen zijn klauwen en doodde hem met een snelle beet. Met een tevreden uitdruk op zijn gezicht ging hij terug naar Redstorm.

Tegen zonsopgang hadden Flamestripe en Redstorm een hele boel prooi verzameld. Ze legden hun prooi bij de verse hoop , waar nog maar weinig van overbleef. Redstorm was al op weg naar Fireheart. Flamestripe zou sewwes een dutje doen maar eerst wou hij gaan eten. Hij pakte een vink van de hoop verse prooi. Hij zette zich naast de brandnetelstruik en begon te eten. Inneens herrinerde hij zich iets wat hij de vorige avond had gezien. Een bijna volle maan ! Dat betekent dat het bijna Grote Vergadering is , opwinding kwam in hem op met een uitkijk naar zijn eerste Grote Vergadering als krijger.


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Eerste verhaaltje Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 17:43

Wow, is dat je eerste verhaal? Dat is kei goed geschreven wink ! Enkele tips :als je iets denkt moet het in het cursief staan en met kleine aanhalingstekens (') en als je iets zegt dan tussen 2 aanhalingstekens (") happy wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Edd
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Marieke ;3
345

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Edd
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 18:17

Sagepaw schreef:
Wow, is dat je eerste verhaal? Dat is kei goed geschreven wink ! Enkele tips :als je iets denkt moet het in het cursief staan en met kleine aanhalingstekens (') en als je iets zegt dan tussen 2 aanhalingstekens (") happy wink

Ik heb nog wat aan te vullen voer het dikgedrukte stuk: Het moet niet,het maakt het alleen makkelijker om het te lezen Wink

Verder: goede post love


Eerste verhaaltje J6SdDdqEerste verhaaltje Ml6q1d
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:28

Bedankt Very Happy , zal er op letten enneeuh als ik geaccepteerd worden denken jullie dat ik dan meekan ?

@ Sage , ja eerste verhaal , gewoon wat opgepikt hier en daar en niets voorbereiding Razz , gewoon even uit mijn duim gezogen. Ik schreef het eerste woord en toen kwam het eruit gevlogen Wink


Zijn er nog wat mensen die mij wat tips kunnen geven of is het goed zo ?


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 17:55

-Sorry voor de dubbelpost--

Iemand nog wat tips of is het goed zo ? Ben ik klaar voor de echte rpg denk je ?


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedkit
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:24

Ik zit zelf wel nog niet in de echte rpg, maar ik denk wel dat jij er klaar voor bent, ik zal er ook maar eens naar vragen...


Spottedkit! happy
Eerste verhaaltje 2dig2f8

No one else is dealing with your demons
meaning maybe defeating them
could be the beginning of your meaning, friend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:00

Lang genoeg is het zeker, sinds het minstens vijf regels moet zijn ^^
Je post is echt goed, let er alleen wel op dat je in de echte RPG de andere kat niet bestuurd, maar ik snap dat je dat hier wel doet omdat het natuurlijk geen echt topic is ^^


Eerste verhaaltje 32znv9f
Eerste verhaaltje 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:08

Hoe bedoel je de andere kat niet bestuurd ?


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Whispersong
StarClan
Eerste verhaaltje E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Age: 3 years and 6 moons, forever now
Gender: She-cat ♀
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:14

dat je niet mag bepalen wat anderen zeggen Wink


Eerste verhaaltje BzEFdhO
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:14

Je schrijft nu wat Redstorm doet/zegt, dit mag in de RPG niet. Wat wel mag is een willekeurige kat die niet echt bestaat besturen.

Voorbeeld:

NIET GOED
Jantje: Jantje ging naar Pietje. Hij klopte aan bij Pietje. Pietje doet de deur open en zegt: "Hoi Jantje!"

WEL GOED
Jantje: Jantje ging naar Pietje. Onderweg kwam hij een vrouw tegen die de bloemen water gaf. Jantje liep weer verder en klopte aan bij Pietje.

Pietje: Pietje hoorde een gebonk op de deur. Hij stond op uit zijn stoel en deed de deur open. Daar stond Jantje. "Hoi Jantje!" zei Pietje.


Eerste verhaaltje 32znv9f
Eerste verhaaltje 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:16

En het bericht in thunderclan camp dan ? Time of Fighting.

Lees het laatste bericht van fireheart daar , of mag je wel beschrijven ? ...


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:21

De dingen die Waz daar van andere katten beschrijft zijn al eerder in het topic door die andere katten geschreven c:


Eerste verhaaltje 32znv9f
Eerste verhaaltje 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:28

Maar mag je dan zo schrijven :

Jantje zag Pietje in zijn ogen zag hij veel verdriet...

Ofzoiets ?


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:30

Als Pietje daarvoor heeft geschreven:

Pietje voelde zich verdrietig (eventueel ook nog: dat was te zien in zijn ogen) dan wel ^^


Eerste verhaaltje 32znv9f
Eerste verhaaltje 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:31

Aah zo , oke ik heb hem door , denk je dat ik klaar ben voor rpg ?


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 18:32

Ja hoor ^^


Eerste verhaaltje 32znv9f
Eerste verhaaltje 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Eerste verhaaltje DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Eerste verhaaltje   Eerste verhaaltje Icon_minitimema 12 nov 2012 - 19:04

Ok , dan zullen we maar beginnen zeker Smile


Flamestripe || Falconscreech
Eerste verhaaltje X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Eerste verhaaltje 7iLZ7FI Eerste verhaaltje MKN7vHE Eerste verhaaltje W0qAlxR Eerste verhaaltje PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste verhaaltje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: