its tru (Strawpaw and leonardo)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 its tru (Strawpaw and leonardo)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 14:48

Shifu wachte in zijn boom vandaag zal hij Strawpaw weer is zien en zijn oude bekende leerling waarop hij nog een geheim had wat aleen leonardo en hij van wisten en wat hij tegen Strawpaw moest vertellen. Het is een geheim wat vast Strawpaw laat schrikken en natuurlijk waaren er twee geheimen en nog veel meer. Een vals glimlachje kwam op zijn gezicht en hij ging zijn warme hut uit en ging in de koude tocht wachten op hun vast was het wel lang duurig maar ze moetten komen dacht Shifu. Hij wachte al jaare op dit moment en nu was het rijp de tijd kwam er aan van waarheid en leugens. Shifu lachde duivels en hield zich stil en wachte nog steets op de twee leerlingen en voor Strawpaw had hij ook een verassing maar vast geen leuke. Shifu had geen geduld mestal had hij het al zijn hele leven mar nu moest het eruit de wraak die hij nog had op Leonardo en strawpaw zal het ook niet leuk vinden maar ze weeten van niks ze denken dat Strawpaw gaat trainen en leo gaat kijlen hoe dat gaat denken ze vast. Shifu sloot zijn ogen en ging zitten en wachte op hun het zal niet meer lang duuren.


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 21:32

Strawpaw stapte met Leonardo door de Rogue gebieden. Ze wist niet waarom, maar ze voelde dat er iets slachts op komst was. Wat wist ze niet, maar om een of andere reden had ze het gevoel dat er gevaar kwam. Maar ze wou er niet over denken. Waarshijnlijk was het nu onzin. In elk geval wou ze het beter niet. Ze wou niet dat er iets met iemand gebeurde... Ze schudde haar hoofd. Komaan Straw, dacht ze. Geen onzin babbelen. Toch kreeg ze het gevoel niet eraf, wat nog sterker werd toen ze een vreemde, maar bekende geur voelde. Ze richtte zich tot Leonardo:"Ruik je?" toen wist ze het weer. "Shifu!" ze wefrd bang. Wat zou hij daar doen? Met bevende stem vroeg ze:"Leo... Komt hij voor jou?"


its tru (Strawpaw and leonardo) 20jgrdd
its tru (Strawpaw and leonardo) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 21:43

Leonardo liep samen met Strawpaw en keek haar an. "Strawpaw we gingen toch naar je training kijken en je meezter?" zei hij. Leonardo liep nast haar en voelde dat er iets niet goed was net dat Strawpaw egens voor bang was vast niet voor haar leer meester toch? Hij ging wat dichter tegen Strawpaw aan lopen voor de veiligheid. Hij keek haar aan, "Ruik je dat ook?" vroeg Strawpaw Leo knikte. Strawpaw werd bang en vroeg "leo... Zal hij voor jouw komen?" Leonardo keek Strawpaw aan en zei "dit was toch jouw laatste training?" hij ging voor Shifu zitten en keek Strawpaw aan. Hij glimlachte kom Strawpaw ik was eeven boos op jouw leer meester maar nu toch niet meer dacht hij hard op. Een slecht gevoel kreeg hij ineens en hij rilde even.


its tru (Strawpaw and leonardo) 1349793788603 its tru (Strawpaw and leonardo) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 22:00

Shifu zag de twee katten aan lopen. Shifu ging naar ze toe en keek hun na en zei 'zit leerling!' Shifu klonk niet meer aardig en geduldig. Shifu keek even boos naar Leonardo, 'Strawpaw klaar voor je laatste Training?' vroeg hij. Shifu boog zijn kop voor haar om de vraag even duidelijk te maken. Shifu wachte niet op het antword en sprak: 'Strawpaw ga staan Zet je klauw naar voren en ontboot je nagels!' Hij was zich zelf nu niet en zei veder zonder iets te luisteren naar hun: 'Strawpaw Leo moet je nog wat vertellen en blijf in die states staat Strawpaw aleen als ik zeg dat jij moet stoppen maar nog in de states blijven staat wat er ook mag gebeuren Strawpaw.' Shifu begon een beetje zijn gedult op te raaken en zei 'Leo vertel het warom je geen kat meer dood!!' Shifu keek de leerlingen aan het klonk streng wat hij zei. Shifu ging zitten en zei zacht 'inerlijke rust.' Dit is mijn doel dacht hij, mijn doel om 1 leo te vermoorden 2 Strawpaw alle gheimen laten weten en nog meer na die doellen mag ik pas dood gaan.


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 15:57

Strawpaw's vacht ging naar boven staan. Ze wist het! Ze moest iets doen, nu! Anders kon Leo dood! Er was geen sprake van. Als Leo's leven er van af hing, kom Strawpaw een kat vermoorden. Zelfs haar eigen mentor. Mar ze was geen apprentice meer. Ze was al 9 moons, ze kon al bijna warrior worden. Dat zou ze wel in elkaar krijgen. Ze zette haar vacht op en ging voor Leonardo staan. "Poten af Leo!" gromde zij. "Het kan me niet schelen wat je me wilt vertellen! Poten af ons!" ze spande haar spieren en strekte haar lange klauwen uit. Er brandde blauw vuur in haar ogen, en nu voelde Strawpaw zich niet langer Strawpaw. Ze was Strawclaw.


its tru (Strawpaw and leonardo) 20jgrdd
its tru (Strawpaw and leonardo) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 16:29

Leonardo keek op en zei "wat is er aan de hand!?" Hij keek naar de poes en kat. Strawpaw ging voor leo staan en zei "blijf met je poten van ons af!" Leonardo begreep er niks van en begon "Strawpaw ik weet dat ik hem niet mogt maar moet je echt zo iets roeppen? En ik kan voor mezelf zorgen toch maar je bent wel lief Strawpaw en daar bedank ik je voor." leo boog zijn kop. Hij gaf Strawpaw een likje en keek haar aan. Maar het leek of dat er iets was met Shifu. "Strawpaw ik moet je wel iets vertellen waarom ik niet meer vermoord. Het was vroger ik was jong maar oud genoeg om naar buiten te gaan als ik de training haalde, dus ik liep naar mijn mmeester en moest twee keer van hem winnen. De erste keer won ik maar e tweeden keer werd ik boos en kreeg ik ruzi want hij vond dat ik het slecht deed dus ik brak zijn nagel en gooide hem op de grond...e...n. Vermorde hem hij had angst voor mij." Leonardo werd stil er viel en stilte.


its tru (Strawpaw and leonardo) 1349793788603 its tru (Strawpaw and leonardo) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 17:58

Shifu stond verbaast wat Strawpaw zei dat ze gewoon wist wat hij van plan was. " Strawpaw zet je een poot naar vooren en ontbloot je nagels toch een keertje!" riep hij. Shifu keek boos naar Strawpaw en Leonardo en dacht als leonardo weg is dan kan ze voor eeuwig bij mij trainen. Hij kreeg een booze glimlach. Shifu keek op van het lange geklets van leonardo. Hij zuchte even, Shifu keek boos naar hun bijden maar eigelijk was hij op Strawpaw verliefd. Er klonk een geluid van bliksem het bulderde langs hun boven en de koude regen gleed langs hun vacht. Shifu gromde even tijdens het gesprek van hun bijden. Saai dacht hij ik moet mijn doel haalen. Shifu keek naarr hun twee en ging liggen in het natte gras.


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormclaw
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
71

CAT'S PROFILE
Age: x~13~x
Gender:
Rank:
Stormclaw
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 19:24

Straw ging met een klauw naar vorzn staan. Strawpaw keek op naar het bliksem. Starclan! Dat was een teken van Starclan! Er was donder te horen en er gleed water langs hun vachten. Shifu kreeg een boosaardige glimlach. Strawpaw begon in paniek te raken. Shifu was een sterke tegenstander, maar tegen hun beiden kon hij het niet opnemen. Strawpaw was volledig overtuigd toen Shifu in het gras ging liggen. Strawpaw nam okk een vechthouding, en stak haar klauwen uit. "Heb je ons niks te vertellen?" gromde ze. "Ik weet wat je van plan bent! Dat mentor met een innerlijke rust was maar een valsstrik! Dat was jou schuld dat Leo gescheiden werd van zijn familie!" toen drong het tot haar door. Ze werd koud van verbazing. "En dat allemaal om Leonardo uiteindelijk te vermoorden!?" ze stond nog altijd met haar klauw naar voren....


its tru (Strawpaw and leonardo) 11trbba
Dankje Stormstar!
Stormclaw & Willowbliss <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 22:26

Leonardo zag hoe Strawpaw luisterde naar haar meester. Leo keek op en zag bliksem en dacht al meteen dit is geen goed teken het begon te rege nen waar het water van zijn vacht afliep. Er was iets aan Shifu te zien, een pijnlijke steek kreeg Leonardo in zijn zij. Hij zag Strawpaw in angst gaan die steets groter werd en groter en groter. Strawpaw klonk boos en gromde en was verbaast en boos. Leonardo keek op en zei "vermoorden?!" Leonardo keek boos en riep "warom?!" hij kreeg tranen in zijn ogen toen hij weer dacht aan zijn fammilie en zijn vorige meester. Het begon te stormen, maar leo bleef niet boos en ging zitten en ging een plan bedenken om dit optelossen. Hij begon zich even niet aan de andere te denken en letten op zijn vorge lessen van zijn meester wat eigelijk zijn vader was die dood ging door hem. Leo liet zijn gedachte los en lette op de rust langzaamer zeker stopte het met de bliksem maar het bleef regenen.


its tru (Strawpaw and leonardo) 1349793788603 its tru (Strawpaw and leonardo) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 23:04

Shifu ging klaar staan voor een gevecht en zei "innerlijke rust hoord en is niet nep niks is nep aleen de gedachte die jij verzind." Shifu zag hoe Strawpaw bot rageerde en hoe leonardo de rust op zocht. En Shifu sprak "ja ik heb zijn fammieli uit elkaar gedreven en ja ik wil hem vermoorden!" Shifu keek boos en sprak " hij vermoorden mijn beste vriend en dus een leven voor een leven en Strawpaw ik had je beloofd om hem niet te vermoorden." en shifu praate ineens zo zacht dat ze het niet konden hooren: "ik vermoorde hem niet maar jij." Shifu sprong nar leo en beet hem maar leonardo deed niks alof hij hier niet bestond. Shifu liet hem los en ontbloote zijn nagels en riep "vecht leonardo vecht tegen mij jij watje!" Sifu was boos en gromde naar Strawpaw. Ik heb mijn hele leven hier op gewacht dacht hij....


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 16:22

"Ik? Ik?!" Strawpaw begon te schreeuwen. Hoe durfde dat mormel? "En jij geeft toe?" Strawpaw kon geen poot meer zetten. Maar ze moest iets doen ze moest hem redden. Heel haar leven spoelde voor haar ogen door. Ze werd geboren, ze werd apprentice, hoe trots ze was toen ze apprentice werd en toen ze wegging, hoe hard ze haar Clan miste. Toen kreeg ze een mentor en toen werd Shifu haar mentor. Hij leerde haar veel en toen kwam een sterretje in de hemel branden: Leonardo. Hoe vaak ze bij elkaar waren en toen hij haar van een auto gered had. En ze snapte het. Ze snapte waarvoor ze had geleefd en op wat ze zolang had gewacht. Leonardo. Ze moest. Ze draaide zich naar Shifu en sloef met haar klauwen op zijn kop. "Laat leven voor leven zijn. Maar niet zijn leven. Jou leven!"


its tru (Strawpaw and leonardo) 20jgrdd
its tru (Strawpaw and leonardo) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimevr 23 nov 2012 - 19:14

Leonardo zag Strawpaw boos tegen hem. Leonardo zag dat Shifu iets van plan was iets gemeens met Strawpaw. Hij zag de klap die Strawpaw gaf aan Shifu maar Shifu wouw de klap uitdelen die Leonardo gaf aan zijn vader. Leonardo was een leider en wilde niet dat Strawpaw iets over kwam. Hij sprong op Shifu af en willde alles doen om Strawpaw te doen zelfs als het zijn leefde koste. Hij sprong op Shifu af en liet hem niet in Strawpaw klauwen. Het werd een gevecht tussen een krijger en leerling. Bloed was overal Shifu drukte hem tegen de grond terwel Leonardo lag pijn te leiden.. Shifu boorde hem in zijn lijf. De druk was verbazing Leo dacht dat hij zal winnen en hijgde hard en begon op te staan en viel inelkaar van de pijn maar bleef het probeeren en dacht wat voor een plan moet ik bedenken uue.... geen iedee? Leonardo keek op van verbazing warom vermoorde Shifu hem niet had hij iets beloofd aan zijn meester. Hij probeerde dicht bijer te komen.....


its tru (Strawpaw and leonardo) 1349793788603 its tru (Strawpaw and leonardo) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:


Laatst aangepast door Leonardo op za 1 dec 2012 - 14:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 13:57

Shifu begon booser te kijken. En gaf Strawpaw bijna een vermoord klap. Maar net optijd kwam Leonardo en dieuwde hem om ver tegen de grond Shifu sloeg hem eraf en wist zeker dat Leonardo sterk was maar als hij verliest aan niks kon denken en nikst wist over een plan en alees kon doen wat dom was. Shifu wist over dat Leo niet tegen zijn verlies kon, dus ze begonnen te vechten tot het bloed uit de vachten sprong het deed pijn maar Shifu drukte Leonardo tegen de grond en sloeg en boorde de leerling in zijn buik. Leonardo zag hij pijn leiden en van verbazing op kijken dat hij had verlooren zijn ogen werden kleine pipilen maar Shifu mocht hem niet vermoorden dus hij ging weer naar Strawpaw. Alsof het een makie was maar Leonardo had zijn oog eruit gekrapt Shifu's oog lag op de grond met een paar bloed vaten met een bloed padje. Je kon zien daat ze hard gevochten hadden zal ik gaan winnen of die leerlingen? dat dacht Shifu.


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawpaw
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Maria
307

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Strawpaw
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimezo 2 dec 2012 - 10:14

Shifu gaf Strawpaw bijna een klap maar Leonardo was net op tijd. Strawpaw keek met ogen vol angst toe hoe Leo ertussenin kwam. Hij sloeg Shifu en hij viel op de grond. Maar toen sprong Shifu erbovenop. Hij sloeg Leonardo en ze begonnen te vechten. Het was een gevecht op leven en dood. Overal was bloed te zien, Leonardo krabde Shifu's oog eruit maar daarna viel hij bewusteloos op de grond. Strawpaw zag hoe Shifu zich naar haar omdraaide en ze zag zijn ware aard. Ze keek naar Leo die op de grond lag. Pijn vulde haar hart en ze draaide zich woedend naar Shifu om. Bpauw vuur brandde in haar ogen en ze stan haar klauwen uit. Ze voelde dat het wazig werd in haar ogen alsof er een laagje bloed kwam. Ze kon zich niet meer beheersen en ze sprong op Shifu af. Met haar klauwen sloeg ze hem en ze voelde bloed aan haar poten. Ze vocht met haar eigen mentor, maar voor Leo kon ze alles doen...


its tru (Strawpaw and leonardo) 20jgrdd
its tru (Strawpaw and leonardo) 33dk3tf
Spoiler:

Strawie als MLP <3:
Thanx Jonny Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Shifu
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
Shifu
40

CAT'S PROFILE
Age: 18 monds
Gender:
Rank:
Shifu
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimema 3 dec 2012 - 21:37

Shifu vocht met Strawpaw en ze lag bijna op sterven zo leek het. Shifu was heel sterk en tegen een paar leerlingen kon hij wel op en hij mocht Leonardo niet vermoorden maar zij wel. Dus Shifu dacht niet meer na en riep " Strawpaw ik ben je mentor steek je klauw uit en word je zo een sterke en krachtege krijger of beter.... Maar aleen als je bij mij blijft Strawpaw en samen gaan veroveren van de clans." Shifu zag in Strawpaws ogen dat ze niet wilde. Shifu dieuwde haar tegen de grond en gaf haar een klap, maar wat hij niet zag aan komen de verwarde Leonardo die hem weg dieuwde en zijn klauw op zijn keel leggen maar wat raar was hij vermoorden hem niet en zei wat Shifu niet wilde hooren. Leonardo draaide terug en hij deed de geenen niks aan die hem alles heeft afgepakt niet eens een stoot maar liet Shifu met een oog achter zich. Maar Shifu's leven was gespaart. Shifu had geen ogenblik te verliezen en dieude hem tegen Strawpaw aan die haar klauw had uitgestoken en die Leonardo diep raakte in zijn borstkas. Shifu kreeg een grijns en hoopte dat hij dood was en zei "je bent te goed voor iedereen veel te goed." Shifu was klaar voor elke aanval.


its tru (Strawpaw and leonardo) 2mhwtbs
my songs its a Flute muzic: https://youtu.be/8GfeQr3hAK4
Terug naar boven Ga naar beneden
Leonardo
Member
its tru (Strawpaw and leonardo) DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
Age: 9 maanden
Gender:
Rank:
Leonardo
BerichtOnderwerp: Re: its tru (Strawpaw and leonardo)   its tru (Strawpaw and leonardo) Icon_minitimema 3 dec 2012 - 22:03

Leonardo lag op de grond door het gevecht van Shifu en hij. Hij zag wazig Strawpaw en Shifu vechten overal lag bloed zacht geluid kwam uit Shifu's mond het was raarig maar hij wilde Strawpaw pijn doen en stond op en riep "liefde verslaat jouw Shifu!" Leonardo dook op in het niets en dieuwde Shifu op de grond en hield zijn klauw bij Shifu's nek en wilde hem vermoorde hij liet hem los en draaide zich om en zei "jij bent het niet waart om dood te gaan wat je bij mijn moeder en vader deed ik was de einige die het zag en was woedend maar ik deed niks ik dacht dat je een soort van vader voor me was maar eigelijk ben jij een monster ik doode je niet omdat ik een hart van een leider heb en dat ik nooit zomaar iemand vermoord!" Leonardo kreeg een trap in zijn rug en Strawpaw had hij kunnen vermoorden om zijn ongeluk te verkomen maar hij zal haar nooit pijn doen want zij hoord bij mij dacht hij. Hij voelde de klauw van Strawpaw door zijn borstkas het bloed spate eruit maar het ergste was dat hij Strawpaw zag huilen en bijna hem vermoorden, Leonardo sloot zijn ogen en kreunden even van de pijn en viel van haar klauw af op de grond. Leonardo bleef stil liggen en hij deed niks meer aleen even ademen. Hij zag niks meer even en dacht dit is geen afscheid ik blijf bij je deze liefde pakt niemand van ons af zelfs als ik dood ga ik blijf bij je dezen tijd gaat nooit verloren dit was een mooie tijd zelfs als je een nieuwen pakner heb ik blijf bij je jij bent mijn ster ik ga je missen mijn plannen die ik vaak heb zijn nog beter met jouw mijn lieve Strawpaw dacht hij. Leonardo bleef liggen en zei supper zacht 'dit is geen afscheid want jij gaat niet weg' Leonardo viel bewustenloos neer en was stil aan het leven....


its tru (Strawpaw and leonardo) 1349793788603 its tru (Strawpaw and leonardo) 54Untitled
Leo:
Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
its tru (Strawpaw and leonardo)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: