Jacht! En angst!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Jacht! En angst!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lightheart
StarClan
Jacht! En angst! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Jacht! En angst!   Jacht! En angst! Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 21:55

Lightpaw word gewoon wakker zoals elke ochtend, of avond. Lightpaw loopt het hol uit en loopt naar de stapel verste prooi, na stapel, zo kan je eht ook niet noemen... 'Hmpff, weer geen prooi, het is bladval, dan behoort er toch een helehoop verse prooi te zijn?' murmeld ze tegen zig zelf. Lightpaw Kijkt nog even goed om, en zie ziet geen katten en ruikt alleen maar slapende katten. 'Hehehehe' Lightpaw haalt weer 's wat onduigends in haar kopje. Ze weet dat leerlingen niet hetkamp zonder mentor of oudere kat het kamp mag verlaten, maar zelw ilt haar clan trots maken, al weet ze dat ze er niet veel mee op zou schieten... Toch loopt ze haar kamp uit en gaat ze op jacht.
Na 2 uurjtes heeft ze 2 muizen gevangen en 3 water ratten. Ze loopt wat veder het bos in. Het begint een beetje donker te worden terwijl het nog niet eens zonhoog is. 'Huh' Lightpaw hoorde wat geritsel in de struiken maar eht klonk te duidelijk voor een prooi dier. Lighpaw snufelde even goed, maar het was geen vos. Het was een kat dat wist ze zeker...
'Wie is daar?!' Er kwam geen antwoord 'Hallo?' Nogsteeds niks. 'Dit is niet grappig' Lightpaw werd bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Jacht! En angst! Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Jacht! En angst!   Jacht! En angst! Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 22:17

Stormtail was die dag op jacht geweest.hij had een goeie vangst gehad want hij had een grote karper gevangen een paar andere visjes en een kleine baby otter. stormtail liep nog met een eendje naar zijn prooi kuil die hij zelf had gegraven en legde het diertje er in. Stormtail spitste zijn oren en hoorde iemand zeggen 'Wie is daar?!' hij keek op en in de richting van het geluid 'Hallo?' en stapte op het geluid af 'Dit is niet grappig' Stormtail kwam uit de struiken vandaan en zag Lightpaw staan hij keek verward naar de jonge leerling en zei ''Heb jij niet geleerd je neus te gebruiken? iedere kat had geweten dat het iemand van hem of haar clan was geweest Lightpaw, en als het iemand uit je eigen clan is hoef je niet bang te zijn, je moet zo te zien nog veel leren'' Stormtail slaakte een zucht en liep naar Lightpaw toe hij ging voor haar zitten en hij likte een van zijn grote klauwen.


Jacht! En angst! 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Jacht! En angst! DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Jacht! En angst!   Jacht! En angst! Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 22:35

Er kwam een warrior het struikgewas uit, en het was Stormtail. Stormtail zei: 'Heb jij wel geleerd je neus te gebruiken? Iedere kat hat geweten of het van hem of haar clan was geweest Lightpaw, Dn als het iemand uit je eigenclan is hoef je niet bang te zijn, je moet zo te zien nog veel leren' Stormtail slaakte een sucht en liep naar Lightpaw toe hij ging voor haar zitten en hij likte 1 van zijn groote klauwen. 'Hehehe euhmm, sorry stormtail, ik dacht alleen maar hihihi.. Dat het een indringer was ofzo..' Lightpaw glimlachte verlegen en dacht: grmmm ik moet mijn zagsel hersens leren grbruiken ... Hihihihi ik dacht zagsel hersens... Hoe kom ik daar op. er verscheen een onduigende glinstereing in de ogen van Lightpaw. 'Stormtail, hoe komt het dat het hier zo donker is hier? En ehmm ik gebruikte mijn neus wel hoor, ik wist dat het geen vos was.. Maar ik wist wel dat het een kat was' Lightpaw hief haar kop hoog in de lucht. 'Maar waneer kan ik jou leerling worden' Lightpaw was totaal op gewonden


Jacht! En angst! 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormwise
StarClan
Jacht! En angst! Moon_PNG35
Moonmoon~
1349
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I run trough the stars with Starclan now
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stormwise
BerichtOnderwerp: Re: Jacht! En angst!   Jacht! En angst! Icon_minitimedo 28 okt 2010 - 12:48

Stormtail keek de leerling aan en en sprak '' dat weet ik niet Lightpaw, het hangt er nog vanaf of ik jou mentor wel word, want dat beslist Crookedstar niet ik'' Stormtail likte zijn borst '' maar als je dat wil kan ik je natuurlijk wel wat jaag tips geven'' en Stormtail keek geamuseerd op de leerling neer ''Of om te vechten het maakt me niet zo veel uit'' Stormtail stond op en keek om zich heen en zei '' het is in iedergeval wel zo, dat we er niks mee opschieten als we hier blijven zitten, kom we gaan naar de rivier'' beval Stormtail de leerling en hij liep richting de rivier. hij hoorde de wind ruisen door de bomen alsof ze iets wilde vertellen.

(serieus geen inspiratie!!)


Jacht! En angst! 1zxb960
~Darkfire & Stormstar~
I believe in you Gast
PitaPata Cat tickers

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacht! En angst!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: