Het complimenten topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Het complimenten topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blossompaw
Member
Het complimenten topic DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Het complimenten topic   Het complimenten topic Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 10:57

Iedereen heeft wel eens een oppeppertje nodig, nietwaar? Daar is dit topic voor bedoeld. Iemand waarvan je denkt dat die een compliment verdient, die geef je dat. Dit is níet bedoeld als degene boven je een compliment geven, gewoon iemand van de site die het verdient.

_________________________________________________

Laat ik dan maar beginnen :3

Nath,
Je bent een geweldige meid, om daar maar mee te beginnen. Je hebt het lastig afgelopen tijd, met je kat, oma en vader. En toch blijf je gezellig. Toch zet je door, toch ga je door met je leven. Dat je dan af en toe somber bent snapt iedereen. Maar jij bent dan ook somber en niet boos. Je gaat dan anderen niet uitschelden of vervelend doen. En dat vind ik zo knap van je. Echt Nath, ik ben trots op je en je gaat Cicely fantastisch spelen <'3


Het complimenten topic 32znv9f
Het complimenten topic 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightsky
Member
Het complimenten topic DPKsfdL
Annemeike
519

CAT'S PROFILE
Age: 29 moons
Gender:
Rank:
Nightsky
BerichtOnderwerp: Re: Het complimenten topic   Het complimenten topic Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 11:08

Cato, jij bent cool xD
Waz en Sanne, jullie zijn goede admins
Tanya, jij bent de beste!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Het complimenten topic O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het complimenten topic   Het complimenten topic Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 16:35

*Dunno what to say*
Ehh...
Wou, dacht even dat je zo'n naam code gebruikte, Cato... I am like, that's so sweet, en like, dankje...

Cato, ik vind het écht zo lief dat je dat zegt, ik vind jou ook heel fantastisch, ook jij bent echt een zonnetje in WC, ik weet niet of jij problemen hebt die je echt op sleuren, maar om met jouw te praten is altijd fijn, ik kan me geen moment herinneren dat je boos was, pissed, of wat dan ook. Ook vind ik het super dat je mij als Leader hebt gekozen op het forum van jouw en Juul <3

Tessa(Fallenpaw), You know, jij bent écht tof, jij bent echt een vriendin van mij geworden, en daar ben ik blij mee, je bent super sweet, en ik vind het altijd gezellig om met jouw te praten <3

Waz, jij bent echt awesome, ook als ik met jouw praat is het gewoon gezellig, ik vind het ook knap hoe je dat vol houd, admin zijn en dan met mensen die heel wat gezeik over je heen roepen, ik vind jouw echt een sterk persoon, en dat laat me tegen je op kijken.

Juul, ik weet dat je niet meer op dit forum zit, maar mocht je even langs komen en dit lezen, weet dat ik je echt tof vind, en dat ik blij ben dat jij mij samen met Cato gekozen hebben tot leader.

Tessa(Foxface) hier en daar wil je nog wel eens boos zijn op personen, maar toch mag ik je, en is het wel gezellig om met je te praten.

Gaby, ook met jouw praten is leuk, ik mag je, en je bent gewoon super stoer.

Babs, echt, I like you, jij bent zo gezellig, en gewoon fantastisch.

Mimi, ik mag jouw, en je bent gewoon super stoer en sterk, want ook jij hebt zo je problemen, en je houd maar vol, weet ik dat je nog wel eens wilt ontploffen, maar dat gebeurd iedereen.

Danii, ook jouw mag ik heel graag, je bent gezellig, en met jouw merk ik ook weinig gedoe op...

Quinty, jij bent echt een super goede vriendin, leuk om met je te praten, en je maakt gewoon prachtig setjes, je bent altijd gezellig en ik kan me kapot lachen bij gesprekken die wij voeren, je bent echt grappig!

Bo, zins kort praat ik ook regelmatig met jouw, en die gesprekken lopen ook heel gezellig, ook jij bent grappig en lief.

Zsa zsa, waar is onze contact? Maar toch, ik vind jou ook heel gezellig en vooral grappig =3

Eigenlijk kan ik bijna over heel WC zeggen dat jullie gewoon awesome zijn, gezellig, super grappig, en leuk.


::"Bright's::

Het complimenten topic SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonstripe
Member
Het complimenten topic DPKsfdL
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yrs
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Het complimenten topic   Het complimenten topic Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 18:17

Nath, I have no idea but you're a nice girl so thank you for being you. c: Door jouw ben ik begonnen met onze Moon & Bright shippin (as friends for sure), en hebben we veel plezier gehad. Ook met Rainpaw, had ik de eer om met Smoke te mogen rpg'n. En kijk nu eens waar we zijn. Een zeer groot verschil, en ik had het nooit zo ver geschopt zonder jouw eerste pb of we misschien een topic konden hebben.

Quintybrozz, we've been friends now for a while, and I hope we stay it for a long time. Ianto. =D <3 No really, I love our conversations, and in a small time we've become great friends! Ook op tng, je bent toch een goede admin, al laat je soms te snel los. Maar door jouw ken ik nu Doctor Who, ben ik op tumblr geregistreerd etc etc. Je bent geweldig meis, neem dat maar van me aan.

Jules, ur awesome. Thanks for that. Make me laugh. c: Begonnen als noobs, samen gegroeit. Dankje dat je toch een deel uitmaakte van een belangrijk deel. Ik heb heel veel fouten gemaakt de laatste tijd, vorig jaar staat er vol mee, maar toch was je altijd als ik het lef had om je aan te spreken, dankje besnerbje. c:

Cato, you're really cute and nice and omfg pretty. CHRISTMASUNICORN ;3 Ik kende je eigenlijk niet echt voor de meeting, although ik niet geweest ben, weet ik van de anderen dat je gewoon gezellig en aardig bent. Ik vind je echt zeer mooi, en ik snap hoe iedereen uit je klas dat niet kan zeggen? Ze liegen gewoon recht in je gezicht, elke keer als ik je berichten lees vind ik het weer raar. Maarja, mensen zijn nu eenmaal raar and stuff. Grootste voorbeeld is degene die dit getypt heeft. c:

Laura, BROFIST BRO OMFG I LOVE YOU c: c: You know what, from now on you'll be my tumblr bro. Like whoehoe. ;3 Ik vind onze gesprekken altijd gezellig, en het is ook altijd leuk. Hoop dat je once kan meeten, zou me echt leuk lijken! En dan geef je eindelijk je brohug, and whoe.

LIANNBRO OMFG YOU ARE AWESOME LIKE WOOW ;D Je bent geweldig meis, wat iemand ook mag zeggen. Zsa heeft een mening en voila. Pas d'arguments. Lianne, je bent eigenlijk gewoon te lief voor iedereen, en ik vind het rot dat je zo vaak problemen hebt, ook al zijn ze een stuk beter dat vorig jaar met school. But yeah, op een dag ben ik gelukkig eindelijk, en dan zal ik gelukkig zijn om je zo te zien! <3

Wazoula, mummy <3 c: You are great? (:

Sanne, lieverd, je bent amazayn. Al admin sinds ik op deze site kwam, en uiteindelijk mocht ikzelf mod zijn, iets wat ik nooit voor mogelijk had gehouden. Bovendien kende ik door jouw One Direction, waarvan ik nu nog verschillen merk in mijn leven, positief for sure. Door jouw ken ik quizlet, en we hebben samen op bevoorbeeld tng nog wel wat gerp't. Het is altijd hartstikke gezellig met jouw, en ik hoop dat we nog lang contact blijven houden, want je bent gewoon een lieve en aardige meid. <3

Chi, I always love our random conversations, I'd missed that part when i broke up my friendship with someone from rp. Maar je bent er altijd, helpt me met de meest rare dingen die alleen ik maar kan bedenken etc. <3

Tss, ik heb geen idee wie ik hier nog moet neerzetten? Anderen zullen dit toch niet lezen? :oo
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowstorm
Member
Het complimenten topic DPKsfdL
Chi
204

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Snowstorm
BerichtOnderwerp: Re: Het complimenten topic   Het complimenten topic Icon_minitimewo 31 jul 2013 - 22:36

Cees; Al vanaf ik hier een noob was kende ik je. <3 Onze Applepaw & Linepaw topics waren toen echt übergezellig en af en toe best wel awkward, maar telkens als ik met jou praat lijkt het alsof ik met m'n eigen zus praat. <3 Je bent er altijd voor me, zelfs wanneer ik je half sta uit te schelden, that's why, thank you<3 Je bent een geweldige vriendin, eentje die je maar zelden tegenkomt!^-^

Soof; Omg, onze Shrew & Wolf topics vergeet ik echt like never ;D Jij was degene die me uit een put trekte een tijdje geleden, en ook al hebben we al onze fights gehad, ik zou nog altijd niet weten wat ik zonder jou aanmoet. Je bent een geweldige, lieve meid <3

Babs; First of all, SLOW DOWN THE AWKWARDNESS OF OUR TOPICS D: Serious, telkens als ik onze topics doorlees spot ik wel iets dat gewoon het awkward boekje te buiten gaat x'D *Grins~* Maar goed. Ik vind het echt fijn om met jou te posten, onze topics schieten echt op, en daar houd ik zo van<3 Ook via Msn kan ik het goed met je vinden, en al heb ik je die ene keer beschuldigingen naar het hoofd liggen gooien, alsnog heb je het me vergeven. Daar ben ik je nog steeds dankbaar voor, serious <3 En wat tekenen betreft kijk ik echt naar je op. Vergeleken met jou ben ik echt een dummy.. :'D Maar stiekem ben je gewoon een geweldige, fantastische persoon! Je moet je niks aantrekken van al die haters op school, ze zijn je gewoon niet waard! <3


“Do you feel that coldness in my heart? Please don't touch it, I fear it will fall apart.
Can't you see the coldness in my soul? Please understand, I can never be whole.”


Het complimenten topic TR5zpUh
“Are you now seeing the coldness in my eyes? Please realize, I am programmed to tell you lies.
Do you feel the cold whip by when I'm shoved? Come on, comprehend that I can never be loved.”

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het complimenten topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: