This place makes me bored..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This place makes me bored..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Liam
Member
This place makes me bored.. DPKsfdL
Lyan Payne |
74

CAT'S PROFILE
Age: x 18 Moons x
Gender:
Rank:
Liam
BerichtOnderwerp: This place makes me bored..   This place makes me bored.. Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:39


This place makes me bored.. 347we0z
Zijn poot schraapte over de droge grond. De kou nam toe, en zo ook de droogheid van de grond. De kater gaapte, hij had die nacht slecht geslapen, het had flink gehageld. Hij had weinig onderdak kunnen vinden. Liam strompelde voort, zonder zijn vrienden was het niks aan om ergens te lopen. Hij mocht dan wel blij zijn dat het nu niet hagelde, anders zou hij de hele dag stil moeten hebben gezeten. De kater zuchtte en ging zitten, hij gaf zijn witte poot een lik en keek omhoog naar de blauwe lucht. Enkele donswolkjes zweefden voorbij. Ookal werd de zon niet tegengehouden door de wolken, hij bracht niet veel warms. Liam huiverde, een kat was aankomen lopen en had een briesje meegebracht. De kater hoopte er eigenlijk op dat het Niall was, dan was er tenminste nog iets leuks aan die ochtend... Hij stond op en draaide zich om, er stond inderdaad een kat.

-Ghehe, het liefst een 1D kitty, maar iemand anders mag ook =3 [1 iemand]

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This place makes me bored..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: