Looking for Spirit...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Looking for Spirit...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimema 1 nov 2010 - 15:59

Met rustige passen liep een donkergrijze kater door het gras heen. Het was nét geen volle maan. Raven wist dat binnenkort alle Clan hierheen zouden komen voor een Clan vergadering. Daarom kwam hij ook nu hier heen. Raven had er geen zin in om gesnapt te worden door al die Clan katten... De donkere cyperse kater vond dit een fijne plek. Hier was voldoende beschutting, en de maan scheen hier recht en fel op de open plek. Er kwam een lichte windvlaag langs, die zich zachtjes door het gras heen ritselde. Raven's felle ogen richtte zich op 4 hoge stenen. Soepel liep hij er heen, en ging op één van de stenen zitten. Raven deed zijn ogen even dicht. Hij dacht aan Spirit. Die mooie cyperse poes. Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht. Hij had haar nu al 2 dagen niet gezien... Langzaam deed hij zijn ogen weer open, en keek naar het zilveren maanlicht. Raven hoopte haar morgen of zelf vandaag nog tegen te komen. Het zou wel een hele kleine kans zijn, om haar vanávond nog tegen te komen! Dat zou wel heel toevallig zijn.
Het was inmiddels een halfuurtje verder. Raven lag met zijn poot over de steen heen, en keek naar de maan. Hij genoot van dat heldere licht. Weer dacht hij even aan Spirit. Hij vond haar écht lief... En mooi... Raven begon zachtjes te spinnen. Maar dat spinnen hield op. Opeens zag hij een schaduw. Het was een schaduw van een kat. Raven stond in een ruk op, en zijn haren stonden overeind. De donkergrijze kater stond sierlijk in een gespannen houding. Zijn vacht glinsterde in het maanlicht, even als zijn blinkende nagels. Hij zag dat de poes steeds weer wat dichterbij kwam. Zijn ogen knepen zich tot spleetjes. Maar toen de poes in het maanlicht kwam, ontspande hij zich weer, en ging rustig zitten. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimema 1 nov 2010 - 16:08

Spirit vond het niet leuk. Ze miste Raven nu al! Ze wou hem weer terug ontmoeten. Misschien een gokje wagen bij Vierboom? Maar kon zij haar territorium wel in de steek laten? Spirit was blij met het plekje. Ach, ze had toch wel wat voor Raven over, zeker? Spirit keek nog een keer achterom, gaf toen een knikje en liep verder. Vol gesnor rook ze zijn geur. Of was dat omdat ze hem nu zo graag wou ontmoeten? Nou ja, maakt niet uit! Als ze hem maar tegen kwam. Het was bijna volle maan. Spirit's sierlijke stappen gingen snel. Spirit liep altijd sierlijk. Geheel onbewust. Het was gewoon haar manier van lopen. Een geur drong dichter in haar neus. DonderClan, RivierClan, SchaduwClan en WindClan, maar ook een andere geur, die boven alles uitging en wat haar hart sneller deed kloppen. Haar poten renden over het grind. Dit kon niet waar zijn. Hier. Nu. Op dezelfde plek! Als een schaduw, waarschijnlijk dat ze daarom en ook vanwege haar vacht Spirit noemde, liep ze door de struiken en zorgde ervoor dat de kat die daar op de stenen zat en Raven's geur bezat, zijn vacht overeind schoot en in het rond keek. Hij stond mooi sierlijk en Spirit droomde zo weer weg. Zijn blinkende nagels waren goed te zien in het maanlicht. Zelfs van Raven's nagels hield ze. Zijn goudkleurige ogen. Alles. Spirit stapte in het maanlicht en Raven ging rustig zitten. Er was een glimlach over zijn gezicht. Spirit had het zich nog zo voorgenomen om rustig aan te doen. Maar zodra ze Raven zag, nam de blijheid over haar en sprong ze tegen hem aan. Samen rolden ze van de grond. Vol gesnor likte Spirit over zijn snuit en spinde als een gek. 'Ik heb je gemist!', fluisterde ze en ze snorde harder.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimema 1 nov 2010 - 16:22

Rustig ging raven weer zitten, en keek de poes aan. Het was Spirit!! De cyperse poes rende op hem af, en sprong tegen hem aan. Samen rolde ze over het gras heen. Spirit gaf hem allemaal likjes, en snorde zo hard als ze kon. Bij Raven op zijn gezicht stond een blije lach. 'Ik heb je gemist!,' Fluisterde ze zachtjes, en snorde weer verder. 'Ik jou ook!,' Fluisterde hij blij. Raven gaf Spirit ook allemaal likjes. Samen lagen ze in het gras. De bijna volle maan scheen mooi zilver licht op ze. Overal rook het naar oude geuren van Clan katten, maar dat maakte Raven nu helemaal niets uit. Hij was heel blij. Bij Spirit voelde hij zich helemaal op zijn gemak! Raven snorde luid. Hij hield zó veel van deze lieve poes! Genietend deed hij even zijn ogen dicht. Mooier kon een avond haast niet zijn. Zijn staart zwiepte heen en weer, en raakte Spirit zachtjes aan. 'Met jou wil ik mijn leven verder delen,' Snorde hij zachtjes. Raven gaf Spirit een liefdevolle lik over haar kop, en drukte zijn snuit tegen die van haar.

-Sorry, korte post ;3-
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimema 1 nov 2010 - 16:36

Spirit keek vol liefde naar de kat naast haar. Nou ja... Kater, om het duidelijker te noemen. Spirit kon niet rustig doen en Raven leek gelukkig heel blij te zijn met haar terugkomst. Nou ja... Terugkomst? Ze was eigenlijk gewoon even van hem verwijderd, maar smachtte er toen weer naar om hem te zien. Ze keek Raven diep in zijn ogen. Zijn prachtige goudkleurige ogen keken in haar ijsblauwe ogen. Spirit zou niet harder kunnen snorren dan nu. Om hun heen drongen allemaal geuren van andere Clankatten. Spirit trok zich er niets van aan. Die katten zouden toch niet komen. En anders zou Raven haar wel beschermen. En zij hem natuurlijk. Ze zou niet weten wat ze zonder Raven moest. Nou ja... Niet nu ze hem had ontmoet, bedoelde ze. Nu ze hem eenmaal kende, kon ze niet meer zonder hem. Hopelijk kon Raven ook niet meer zonder haar. Dat zou het makkelijker maken om bij elkaar te blijven. Spirit vroeg zich eigenlijk af hoe oud Raven was. En nog een vraag drong opeens door haar heen, maar daar zou ze het later over hebben, als ze al vele tijden langer samen waren. 'Ik jou ook!', hoorde Spirit Raven fluisteren en ze snorde opgewonden. Spirit ontving allemaal likjes en Spirit spinde zo hard als nodig was. De maan scheen op hun pelzen en Spirit keek bewonderend naar de cyperse kater. Hun vachten waren bijna identiek. De strepen waren anders. Zij hoorden gewoon bij elkaar. Dat wist Spirit nu wel zeker. Spirit hoorde Raven luid snorren en Spirit deed vrolijk mee. Ze keek zijn kant uit en zag dat zijn ogen gesloten waren. 'Met jou wil ik mijn leven verder delen', zei Raven zachtjes en Spirit spinde. Zijn kopje ontving ze liefdevol. Zijn snuit ging tegen de hare. 'Ik voor altijd bij je blijven, Raven. Ik kan niet zonder jou', fluisterde Spirit, terwijl ze allemaal likken over Raven's snuit gaf. 'Raven... Ik vroeg me af, hoe oud ben je eigenlijk? Niet dat het uitmaakt, hoor, ik vroeg me gewoon is af', zei Spirit snel en ze gaf hem een lik over zijn wang.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 18:18

Rustig lagen ze met z'n tweeën in het zachte gras. Raven genoot van de aanwezigheid van Spirit. Het was een prachtige nacht. De maan scheen helder op zijn vacht. De witte delen daarvan straalden zilverachtig uit. Waardoor hij een bijzonder uit zag. Raven was zó blij dat hij Spirit ooit was tegen gekomen. Het was letterlijk liefde op het eerste gezicht. Bijna geen een kat had zoiets. Zachtjes snorde Raven. Hij was echt gelukkig. 'Ik wil voo altijd bij je blijven Raven. Ik kan niet zonder jou', Fluisterde Spirit, terwijl ze Raven's gezicht vol likte. 'Raven... Ik vroeg mij af, hoe oud ben jij eigelijk? Niet dat dat uit maakt hoor, ik vroeg me gewoon is af', Miauwde Spirit, en ze gaf Raven een lik over zijn wang. 'Ik kan ook niet zonder jou', Fluisterde hij terug. Toen vroeg Raven het zichzelf ook af. Hoe oud was hij?? Hij dacht even diep na. Toen de oude poes, Miyu stierf, was hij 8 Manen. Miyu was er altijd voor hem. Raven's moeder had hem verstoten, en Miyu had hem verder verzorgd. Helaas was deze poes al heel oud. Op een gegeven moment stierf ze. Raven had gelukkig al van haar leren jagen enzovoort. Daarna waren er nog heel veel Manen voobij gegaan. Raven rekende het even snel uit. 'Ik ben ongeveer 20 Manen, mijn liefste.' Snorde hij, en gaf Spirit een lik. Dat de tijd al zo snel ging. Het leek als de dag van gisteren dat Miyu stierf... Hij zou haar nóóit meer vergeten. Raven kwam weer met zijn gedachte terug naar Spirit. Gelukkig had hij deze poes nu. De liefste poes die er bestond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 10:57

Spirit keek in Raven's prachtige, goud gekleurde ogen, die fel afstaken door het maanlicht. Het was een prachtig zicht. Hun met hun tweeën in het gras, samen in de bijna volle maan dat fel afstak tegen het grasveld. Spirit vond het heerlijk om bij hem te zijn en voelde ook een soort veiligheid over zich heenkomen, als ze hem zag. 'Ik kan ook niet zonder jou', zei de kater, waardoor Spirit luid spinde. Ze zag dat hij het even aan het uitrekenen was voor haar andere vraag en Spirit wachtte rustig af. Zij wist haar leeftijd zonder uitrekenen. Maar die was dan ook zeer gemakkelijk. Een jaartje. 'Ik ben ongeveer 20 Manen, mijn liefste', snorde Raven toen en Spirit gaf hem liefdevol een lik over zijn neusje. 'Ik ben een jaartje, twaalf manen dus. Weet je... Ik heb deze dagen is zitten nadenken,' zei ze voorzichtig. Tenslotte was het een belangrijk onderwerp en Spirit vroeg zich af of Raven het misschien leuk vond. 'Hoe zou je het vinden om over een paar manen of zo, kittens te hebben?' vroeg Spirit voorzichtig. Ze rolde zich op haar zij en haar staart maakte sierlijke bochten in de lucht. 'Antwoord maar eerlijk hoor, als je het niets vindt. Het was gewoon een nieuwsgierig vraagje die in mijn hoofd rondspookte,' zei Spirit glimlachend.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 13:24

Raven wachtte af. Hoe zou ze hierop reageren? 'Ik ben een jaartje, twaalf Manen dus. Weet je... Ik heb deze dagen zitten nadenken,' Zei Spirit voorzichtig. Haar blauwe ogen keken Raven aan. 'Hoe zou je het vinden om over een paar Manen ofzo, kittens te hebben?' Vroeg Spirit voorzichtig. Ze rolde zich om, en zwiepte sierlijk met haar staart. 'Atwoord maar eerlijk hoor, als je het niets vindt. Het was gewoon een nieuwschierig vraagje die in mijn hoofd rond spookte,' Glimlachte Spirit. Raven was even stil. Dit was een belangrijke vraag. Hij zou het gewéldig vinden om vader te zijn... 'Mij lijkt het schitterend,' Glimlachte hij. Raven begon te spinnen en gaf Spirit allemaal likjes. Deze vraag paste wel bij dit moment. Allebei genoten ze van elkaar, en de avond. Raven zwiepte zijn staart met vreugde heen en weer. Het was de mooiste dag die hij kende.

-Sorry voor de korte post...-


Looking for Spirit... 2uz2v6t
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 13:32

Spirit keek Raven nu iets met angst aan. Misschien zou hij wel boos worden. Misschien ook niet. Spirit wachtte bang af. Eigenlijk wou ze dat ze het niet gevraagd had, maar anders wist ze het ook nooit. 'Mij lijkt het schitterend,' antwoordde Raven, wat Spirit erg gelukkig maakte. Spirit als moeder en Raven als vader. Het leek Spirit ook perfect. Toen ze Raven hoorde spinnen, spinde zijzelf ook en ze ontving allemaal likken. Spirit spinde hard. Het was een geweldige avond. De vraag was dus qua moment gelukkig niet ongepast geweest. Spirit genoot overduidelijk van Raven's aandacht naar haar toe. Spirit rolde tegen Raven en tenslotte kwam ze op hem liggen en zorgde dat ze samen over de grond rolden, terwijl zij lachte. Ze likte Raven overal en gaf hem kopjes. Dit was een geweldig moment. En het leukste was, dat Raven het moment met haar wilde delen.

- Ik kan er zelf ook weinig van -


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 14:34

Hewt was een prachtige nacht. Af en toe kwam er een vallende ster langs. Toen Raven het antwoord op haar vraag gaf, zag Spirit er dol gelukkig uit. Ze gaf Raven allemaal liefdevolle likjes, en rolde tegen hem aan. Daardoor gingen ze een heuveltje af. Spirit dook boven op hem, en samen rolde ze in het zachte gras. Raven was ook dolgelukkig. Spirit gaf hem likjes en kopjes. Raven gaf dat ook allemaal terug. Ze lagen daar weer samen in het gras, maar nu onderaan het heuveltje. Raven keek vol genot in de hemel, die bezaaid was met sterren. Raven dacht even weer aan de oude poes Miyu. Die vertelde hem vroeger dat hij ooit op een goede dag een poes zou vinden waar hij zijn hele leven van ging houden. En Miyu had gelijk! Dit was de meest geweldige poes op de meest geweldige dag. Raven glimlachte naar de sterren. Ergens daar, zat Miyu naar hem te kijken. Opeens lichte een ster fel op. Veller dan de andere, en hij werd weer gewoon. Raven wist het zeker. Dat was Miyu! De cyperse kater bracht zijn gedachten weer terug naar Spirit. Misschien dat hij over een paar manen wel vader werd!! Dat zou hij gewéldig vinden. Hij was altijd al dol geweest op kittens. Hij had alleen een slechte ervaring met zijn ouders. Raven hoopte dat hij een betere ouder zal zijn dan zijn ouders. Dan zou hij zijn leven opgeven voor zijn kittens. Hij gaf allemaal likjes aan Spirit, en spinde luid. 'Jij bent mijn liefste,' Snorde hij zachtjes, en Raven drukte zijn vacht tegen de haarre.


Looking for Spirit... 2uz2v6t
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 19:48

Spirit schok van haar eigen gedachten. Dit is misschien wel de perfecte nacht dacht ze, toen Raven had verteld dat hij het leuk vond om kittens te krijgen. Spirit keek hem even benauwd aan, maar ontspande weer. Zou Raven er boos over worden als zij hem het voorstelde? Of als ze hem zei wat er in haar gedachten rondging? Ze zou het wel durven. Ze daagde zichzelf uit om het te zeggen tegen Raven en een uitdaging kon zij moeilijk uit de weg gaan. Dit was nu typisch weer zo'n irritante manier om haar iets te laten doen waarvoor ze bang was. Maar ooit ging ze het hem toch moeten voorstellen en dit was toch al zo'n perfecte nacht, dus waarom niet meteen nu? Of zou ze hem beter moeten leren kennen? Tenslotte veranderden kittens hun hele leven. 'Jij bent mijn liefste,' hoorde ze Raven snorren en ze voelde zijn vacht tegen de hare. Nu werd ze weer wat zekerder van haar zaak en ze keek hem aan. 'Raven... Dit is toch al een perfecte nacht, wat zou je ervan vinden om...?' zei Spirit en ze maakte met haar gezicht hopelijk duidelijk waar zij op doelde. Ze keek hem toen even verliefd aan en drukte haar flank tegen de zijne aan.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 20:02

Raven drukte zijn vacht liefdevol tegen die van Spirit aan. Spirit keek hem aan. 'Raven... Dit is toch al een perfecte nacht, wat zou je ervan vinden om...?' Zei Spirit, en ze keek met een typische blik. Toen keek ze Raven even verliefd aan, en drukte haar vacht ook tegen de zijne. Raven stond versteld. Wat zou hij hier van zeggen? Hij vind het gewéldig om kittens te krijgen. 'Wat denk jij dan? Ik denk ehm, misschien?' Glimlachte hij zenuwachtig. Hij keek Spirit ook verliefd terug. Deze nacht kon inderdaad niet stuk. Hij keek naar de lucht. Naar de ster van Miyu. Die fonkelde weer zachtjes op. Alsof het een 'ja' was. 'Deze nacht kan inderdaad niet stuk gewoon, ik denk van wel,' Zei Raven tenslotte een beetje verlegen. Hij blooste zachtjes, en keek naar de grond. Daarna gaf hij Spirit een liefdevolle lik. Dit was best een belangrijk moment. Het hing namelijk ook af van hun toekomst, en die van de waarschijnlijk binnenkort komende kits. Hij keek Spirit aan met zijn goudachtige ogen, en gaf haar een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 20:58

Toen Raven zenuwachtig keek, grinnikte Spirit even. Ze wou het heel graag. Echt heel graag. 'Wat denk jij dan? Ik denk ehm, misschien?' zei hij en zijn stem klonk zenuwachtig. Spirit kon eruit opmaken dat hij wel wou. Ze wou het ook heel graag. Kittens krijgen. 'Deze nacht kan inderdaad niet stuk gewoon, ik denk van wel,' zei Raven en Spirit kreeg een liefdevolle lik. Spirit likte hem terug en ging toen steeds verder.

(Zip effe door XD)

Een tijd later lag Spirit hijgend in het gras. Ze keek de cyperse kater lief aan met haar blauwe ogen en ze gaf hem een likje over zijn snuit. Deze nacht was geweldig geweest. Hij zou nog lang duren. Vermoeid legde Spirit zich toen tegen Raven's buik neer en zuchtte verliefd. 'Dan ben ik nog het meest benieuwd wiens ogen de kits gaan krijgen, als we ze krijgen,' zei Spirit vrolijk, terwijl ze nog een lik over Raven's flank gaf.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 10:38

Een tijdje later lag Spirit vermoeid in het gras. Ze keek de kater lief aan met haar blauwe ogen. Vandaag was een gewéldige nacht geweest! Het werd over een aantal uur al ochtend, maar aan de lucht was dat nog niet te merken. De hemel stond nog steeds vol met sterren, en de glinsterende maan. De ster van Miyu lichtte op, en bleef fonkelen. Raven liet zachtjes een lichte miauw horen. Spirit legde zichzelf tegen Raven's buik aan, en zuchtte verliefd. 'Dan ben ik nog het meest benieuwd wiens ogen de kits gaan krijgen, als we ze krijgen,' Miauwde Spirit vrolijk. Ze gaf nog een liefdevolle lik aan Raven. 'Ik denk, dat ze de ogen van jou, en mij krijgen,' Snorde Raven. 'En ik weet ook zeker, dat we ze krijgen. Ik heb zelfs al een paar namen...' Zei Raven geamuseerd. 'Ik heb al namen bedacht die me doen denken aan deze nacht... Star... Miyu... Blue... Verder weet ik niks meer[xD]. Wat vind jij?' Fluisterde Raven in Spirit's oor. Hij gaf haar een kopje en een paar liefdevolle likjes.

-Serieus, wat vind je daar van x'DD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 18:16

Spirit luisterde naar de namen die Raven opsomde en dacht even na. 'Ik vind Miyu echt een prachtige naam. Hoe kom je daar toch aan?' vroeg ze Raven en ze snorde even. Hun kitten die Miyu zou heten. Als het een poes was. Ze zaten wel allemaal namen voor poezen te bedenken, maar het zou typisch weer iets voor hun zijn als het toch een katertje was. 'En voor als het een katertje is, zou ik Lightheart wel mooi vinden,' sprak Spirit en ze snorde even. Ze keek Raven verliefd aan en haar staart ging in sierlijke bochten heen en weer. Ze was dus misschien zwanger. Nee, ze wist nu zeker dat ze drachtig was. Ze vond het heerlijk om kleine kits van Raven te krijgen. Ze was benieuwd hoeveel het er zouden zijn. Spirit was hier dus echt geheel onervaren mee. Ze was ook tamelijk jong, dus Spirit zou er veel kracht voor moeten opbrengen. 'Raven... Misschien is het handiger als ik bij jou intrek of jij bij mij. Anders moet ik ver lopen naar je en ik wil dat ik wakker word naast jou als ik onze kits krijg,' glimlachte Spirit en ze snorde even luid hoorbaar.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
53

CAT'S PROFILE
Age: 29 Manen.
Gender:
Rank:
Raven
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimeza 6 nov 2010 - 18:56

'Ik vind Miyu echt een prachtige naam. Hoe kom je daar toch aan?' Vroeg Spirit, en ze snorde even. 'Miyu was een vreselijk belangrijke poes voor mij, maar ik vertel je niet het hele verhaal, want dan ben je uren bezig,' Zei Raven geamuseerd. Raven had dan net wel een hele poezen namen lijst opgenoemd, maar het kon net zo goed ook een kater komen! 'En voor als het een katertje is, zou ik Lightheart wel mooi vinden,' Zei Spirit toen. De cyperse poes keek Raven verliefd aan, en haar staart wrong zich in allerlij sierlijke bochten. Raven keek haar even lief aan, en drukte zijn kop in haar nek. Raven wist zeker dat ze zwanger was! Ze waren allebei nog heel jong, dus Spirit zou veel moeite moeten doen om de kits op aarde te krijgen. 'Raven... Misschien is het handiger als ik bij jou intrek of jij bij mij. Anders moet ik ver lopen naar je en ik wil dat ik wakker word naast jou als ik onze kits krijg,' Glimlachte Spirit naar Raven. Ze snorde luid. 'Ja, dat is een goed idee,' Snorde hij terug.

-Volgensmij ging Lightpaw binnenkort al Lightheart heten..-
Terug naar boven Ga naar beneden
Spirit
Member
Looking for Spirit... DPKsfdL
77

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: Looking for Spirit...   Looking for Spirit... Icon_minitimewo 10 nov 2010 - 15:35

Spirit was nu al helemaal gelukkig. Raven vond het gelukkig een goed idee dat zij bij hem introk! Spirit had er al zo'n zin in. Samen zouden ze hun kittens kunnen opvoeden en kunnen liefkozen. Ze zouden hun samen jachttechnieken aanleren. Tenslotte kende Spirit ook een beetje wat van medicijnen, alleen niet zo goed. Ze was natuurlijk geen medicijn kat, maar ze wist wel veel van medicijnen. Spirit spinde en likte toen over Raven's vacht. Het zou geweldig zijn om hem als vader te hebben. Spirit drukte haar flank tegen Raven's flank en spinde. Ze stond toen op en sprong sierlijk over hem heen, waarna ze zijn hele flank vol begon te likken. 'Ik bedacht me net dat Goldheart ook een hele mooie naam is voor het katertje. Het poesje wordt in ieder geval Miyu. Dan wordt ze vast net zo mooi als dat jouw vriendin Miyu was,' snorde ze en ze likte hem over zijn snuit. 'Oh, Raven, ze gaan zo lief zijn!' spinde Spirit nu opgewonden, terwijl ze hem nogmaals overal begon te likken.


R&S:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for Spirit...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: