Namen verzinnen voor je real katten



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Namen verzinnen voor je real katten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Dawnheart
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:51

Je hebt vast wel katten in real of niet soms ^^

Nou als je hebt kun je natuurlijk ook warrior namen voor ze verzinnen!
Hier ik begin wel:

Dani is mijn kat real, ze is zwart-wit en heeft een scheurtje in haar oor.
Ik noem haar : Shinefur , want haar vacht glimt altijd zelfs als er geen zon is.
En als ze een character uit de boeken zou zijn was ze eh.. smudge.

En nu mijn andere:
Kitty ~ lapjes kat heel snel bang.
Kitty's naam word: Orangespot, want ze heeft een grote oranje, velle vlek op haar kop, is het velst van al haar kleuren.
Ze is taanpoot van de characters :3 maar niet goed voor de shacowclan want te bang >:3



Nu jullie >:3


Namen verzinnen voor je real katten W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crooked.
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Annemeike
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1/5 yęårs
Gender:
Rank:
Crooked.
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 19:55

Ah, mijn Bumper hij is zwart met donkere strepen en witte borst en pootjes en staartpunt
Zijn Warrior naam is Whitetip, omdat hij een stipje heeft op z'n staart
Hij is een echte Darkstripe (en vreetzak)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhymepaw
Member
Namen verzinnen voor je real katten 72ceg3
Esmee
565
Actief
You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.

CAT'S PROFILE
Age: 11 Months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rhymepaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 20:07

Mijn kat Karel zou net als mijn Character Kestrelwing heten, aangezien dat account ook hem moet voorstellen ;3

En mijn andere kat Willy zou denk ik Weathermint of Blackweather heten omdat hij in weer en wind buiten te vinden is =')


Namen verzinnen voor je real katten 2vFGKPx
Terug naar boven Ga naar beneden
Berrynose
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Bo~
326

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Berrynose
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 20:22

ehm Jayjay? hmm lastig xD qua Uiterlijk Tigerclaw/star Maar qua innerlijk een Elder ofzow XDD


Namen verzinnen voor je real katten Berryn10Namen verzinnen voor je real katten Vpu7plNamen verzinnen voor je real katten Berryn10
xThe secret side of me
I never let you see
I keep it caged but I can't control it
So stay away from me
The beast is ugly
I feel the rage and I just can't hold it

I must confess i feel like a monster x
Thanks iedereen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowpaw""
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Im Unique, like everybody else
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Snowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 20:34

Storm lijkt erg op fireheart op de bruine ogen na dus ik zou hem Facepalm noemen omdat het like de domste kat is die ik ooit gehad heb.

Flater zou ik Maggotbreath noemen omdat hij altijd in viezigheid rolt buiten en andere stinkzooi


Namen verzinnen voor je real katten 29lh6l5

Tekening<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotusblaze
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Lotusblaze
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 11:27

Fuzzy is oranje met wit en heeft een witte staart met oranje strepen =3

Zijn naam zou denk ik Tailstripe of Gingerstripe zijn..


Namen verzinnen voor je real katten Mv3io6


Laatst aangepast door Lotusblaze op wo 12 dec 2012 - 17:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Namen verzinnen voor je real katten 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Age: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 14:37

Noortje wordt denk ik Runningdaw, want ze rent best snel weg bij enge/geluidmakende/bijna alle dingen en ze is zwart als een kauw.
Ze lijkt denk ik het meest op Ravenpaw (terwijl Tigerclaw zijn mentor is) uit de boeken, want ze is best bangig, maar wel heel lief :3

Boris wordt Yellowbelly (held op sokken in het Engels. Hij lijkt zo stoer, maar bij één donderslag zit hij onder de trap) of Cuddlebear (omdat hij best groot is en altijd op schoot komt :3)
Hij is denk ik een goede versie van Darkstripe, want hij lijkt heel stoer, maar is dat uiteindelijk niet echt. Of Princess, want hij is een echte kittypet.

Spikkel wordt Nuzzlespots, omdat ze altijd hele harde kopjes geeft (echt, in sommige buien lijkt ze zowat in je hand te willen kruipen) en ze is een schildpadkat (dus vandaag spots)
Zij lijkt volgens mij op geen enkele kat uit doe boeken.


Namen verzinnen voor je real katten 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Boneface
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Aimée
312
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Boneface
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 14:53

Leuk!

Floris wordt Redstripe of Longleg. ( Hij is zo'n rode cyperse kater en heeft lange poten)

De Witte\Luuk wordt Littlesound (Vanwege zijn grootte en kleine mauwtje)

Toos wordt Weathermix (Ze is een grijze cyperse kat)

Noppes(van de buren), wordt Softbreast (Hij is wat kleinere donkere cyperse kater met een dikke vacht)'

Lotje(Buren) wordt Flightmind (Ze is een bruine lapjeskat, vanaf afstand lijkt ze bruin, maar als je dicherbij komt, zie je de lapjes. Ze is erg verlegen)


Namen verzinnen voor je real katten 2wd1z0k
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 17:08

"Mijn kat" Nikki is een kleine cyperse kat met groengelige ogen en een heel lief karakter.
Daarom, om haar karakter, vind ik haar een echte Petaldawn c:


Namen verzinnen voor je real katten 32znv9f
Namen verzinnen voor je real katten 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 12 dec 2012 - 21:37

Mijn kat Suki (= Japans voor liefje) is een een heel bange, schuwe bruingestreepte kater.

Daarom zou ik hem Fearstripe noemen.
Als karakter uit de boeken zou ik Ravenpaw nemen ^^


Flamestripe || Falconscreech
Namen verzinnen voor je real katten X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Namen verzinnen voor je real katten 7iLZ7FI Namen verzinnen voor je real katten MKN7vHE Namen verzinnen voor je real katten W0qAlxR Namen verzinnen voor je real katten PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 14:17

Mickey; Zwart witte poes. Haar karakter is erg knuffelig en een beetje schuw. Als het donker is kan je haar amper zien, daarom Crowshade.

Isa; Cyperse, stevige poes. Bijt snel van zich af en is naar mijn gevoel een echte leidster. Ik vind Shootingstar wel bij haar passen.

Chiquita; Een rode cyperse poes die jullie kennen van mijn avatar. She is pure evil. Bloodsplatter of Dreamshatter vind ik uitstekend bij haar passen.



Namen verzinnen voor je real katten 2gxnp75Namen verzinnen voor je real katten 10pvxmwNamen verzinnen voor je real katten 10pvxmw
Namen verzinnen voor je real katten 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Namen verzinnen voor je real katten 9Q4zHFx Namen verzinnen voor je real katten NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimedo 13 dec 2012 - 17:37

Blossompaw schreef:
"Mijn kat" Nikki is een kleine cyperse kat met groengelige ogen en een heel lief karakter.
Daarom, om haar karakter, vind ik haar een echte Petaldawn c:

Heb toch besloten dat dit Tigerlily wordt, aangezien het echt een soort klein tijgertje is, maar ze alles van gemeen is (:


Namen verzinnen voor je real katten 32znv9f
Namen verzinnen voor je real katten 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimeza 15 dec 2012 - 22:16

Haha, jammer dat ze zoek is Sad Ik hoop dat ze snel terugkomt... <3


Flamestripe || Falconscreech
Namen verzinnen voor je real katten X1HdxlY
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
Namen verzinnen voor je real katten 7iLZ7FI Namen verzinnen voor je real katten MKN7vHE Namen verzinnen voor je real katten W0qAlxR Namen verzinnen voor je real katten PS18GM0

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinnamonpaw
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Cato
324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Cinnamonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimema 24 dec 2012 - 20:19

Blossompaw schreef:
Blossompaw schreef:
"Mijn kat" Nikki is een kleine cyperse kat met groengelige ogen en een heel lief karakter.
Daarom, om haar karakter, vind ik haar een echte Petaldawn c:

Heb toch besloten dat dit Tigerlily wordt, aangezien het echt een soort klein tijgertje is, maar ze alles van gemeen is (:

Dankje Robin, hoop het ook <3
Ik ga het weer veranderen, op de site kwam het uit op Brightfire en dat past toch wel ontzettend bij haar =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Fileze
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Bo2
149
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {26 moons}
Gender:
Rank:
Fileze
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimema 24 dec 2012 - 22:54

Plusch: half raskat, erg schuw, maar hij is een echt plaatje en een hele lieve kater daarom Snowcrystal.
Tasch: ze is nu al een maand of 2 dood, de zus van m'n lieve katje, ze was gevlekt en had prachtige groene ogen, ze was erg sterk en snel boos, maar ook zorgde ze voor elke kat. Dus Spottedheart.
Kitty: een hyperactieve lapjes kitte, erg lief en avontuurlijk. Bravekit-paw-song/Voice. Want ze kan ook luid miauwen!
Bob: luie kater, die, als hij wilt, snel is. Nightwish omdat hij zwart is met witte snorharen, echt zo'n toepasselijke naam voor hem. ^^
Larie: is nu een paar maanden dood. Nightstorm. Ze was echt gevaarlijk en zo zwart als de nacht.


You could be the corpse and I could be the killer
If I could be the devil, you could be the sinner
Namen verzinnen voor je real katten 2u9obrt
You could be the catnip and I could be the dealer
Everything you say is like music to my ears
Terug naar boven Ga naar beneden
Bravesoul
StarClan
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Age: immortal
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 20:23

Mijn katje Skippy is een kleine zwarte kat met witte vlekken op zijn buik, witte pootjes en een vlek op zijn borst, ik zou hem denk ik Blackspot of Blackstar noemen, aangezijn hij er soms echt als een koning bijligt x'D


Namen verzinnen voor je real katten 124h6js
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimevr 18 okt 2013 - 14:26

Dipsy zou Blacktail of Blindeye, Blacktail omdat hij een zwarte staart heeft, maar Blindeye omdat hij helemaal blind is
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightspark
StarClan
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimevr 18 okt 2013 - 14:35

Marietje: Langharige zilveren Pers. Haar naam zou Polarbear zijn, omdat haar bijnaam ijsbeertje is vanwege dr pluizige vacht en poefige pootjes.
Lodewijk: Langharige gouden Pers. Zijn naam zou Lionheart worden, omdat hij er uit ziet als een leeuw en af en toe best moedig kan zijn x'D


And I know you have a heavy heart; I can feel it when we kiss
So many men stronger than me have thrown their backs out trying to lift it
Namen verzinnen voor je real katten ERajrCS
But me I'm not a gamble you can count on me to split
The love I sell you in the evening, by the morning won't exist.


Stuff &'nd stamps<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 18:03

ik heb al een acc naar mijn kat vernoemd :3
Brindlespots



Namen verzinnen voor je real katten Judefp

Gleampool things:
click, if you dare...
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Namen verzinnen voor je real katten DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Namen verzinnen voor je real katten   Namen verzinnen voor je real katten Icon_minitimeza 19 okt 2013 - 19:37

Mijn poes is wil met allemaal vlekjes.
Ik zou haar Spottedpoppy noemen ^^


 
Namen verzinnen voor je real katten Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Namen verzinnen voor je real katten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: