Let me life!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let me life!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Let me life!   Let me life! Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 19:36


"Legolas! Nee, waar ga je heen?" Tranen hadden over zijn kop gelopen. Hij was weggegaan. Weg van hun. Van zijn familie. "Legolas..." Hij had omgekeken, recht in haar kwetsbare ogen. Hij had haar schuldbewust aangekeken en was doorgelopen. Zonder iets te zeggen. De leider van zijn oude clan had hem verjaagt. Nog altijd waren de littekens op zijn lichaam te zien. Natuurlijk had hij zich niet zomaar de clan uit laten zetten. Hij had standgehouden, maar tegen vijf katten kan je uiteindelijk niets meer. Dus hij was de clan uitgezet in zijn vorige woonplaats, was Warrior Cats ingevlucht. Nu leefde hij als Rogue.

Legolas schudde zijn kop. Hij wilde er niet aan denken. De clan had geweten dat zijn kleine zusje een vriendin had uit een andere clan. Ze was verbannen, en hij ook. Omdat hij haar verdedigde. Legolas schudde zich uit en sprong in een boom. Hij zuchtte en probeerde onder de takken te blijven, in de hoop dat de stromende regen hem niet te nat zou maken. Hij zou natuurlijk ook gewoon een hol kunnen graven. Maar daarin voelde hij zich opgesloten, en als er dan iemand kwam die kwade bedoelingen had zat hij in de val. En dat wilde hij niet.


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 20:07

Met gehaaste passen draafde een gevlekte, bleek grijze kater tussen wat bomen door. De regen kletterde zachtjes neer op zijn toch al doorweekte vacht terwijl hij een modderplas ontweek. Rainfoot zijn onderbuik en poten waren toch al gedrenkt in modder dus eigenlijk maakte het niet echt veel uit. Hij was op jacht gegaan om een poging te doen de clan te voeden en was veel te ver afgedwaald buiten WindClan territorium en op weg naar huis begon het ook nog te regenen tot overmaat van ramp. Hij zette er flink de pas in en deed een poging om niet uit te glijden in de modder onder zijn poten. De sneeuw van de dag er voor was op veel plekken compleet weggevaagd door de regen en maakte een vies geluid als je er met je poot doorheen zakte. Sikkeneurig door de vallende regen stopte hij bij een hoge boom. Hij wist dat hij onmogelijk zou kunnen klimmen maar hij kon zich mogelijk ergens onder de wortels scharren. Hij zou droog en beschermd zitten, het enige wat vermoedelijk hier langs kwam was wild. Hij wurmde zich tussen de wortels door maar stopte halverwege toen hij een verse geur oppikte die niet van hem of WindClan was. Het rook vervreemd en zeer anders dan alle andere geuren die hij geroken had. Gealarmeerd keek hij om zich heen en opende hij zijn kaken om de geur te proeven. Tussen de sterke geur van de modder en de regen door pikte hij hem op. Het rook naar een kater, waarschijnlijk clan loos en alleen. Dat ging in zijn voordeel. Rainfoot besefte dat dit niet zijn gebied was dus hij kon hem moeilijk wegjagen, niettemin ging hij op de geur af en stuitte hij op een gespierde, bruine kater. Hij nestelde zich tegen de rug van een boom aan en vouwde zijn dunne staart om zijn poten en kromp lichtjes in één voor de regen al wist hij dat hij zich beter groot kon maken wilde hij de kater afschrikken als hij mogelijk vijandig bleek. Hij koos er voor om het lot te verleiden en onthulde zich aan de kater. "Gegroet, vreemdeling. Op doorreis?" Hij hielt zijn toon zo neutraal mogelijk. Hij wilde onder geen beding de kater uitlokken. Mogelijk wist de kater niet dat hij bij een clan hoorde. WindClan territorium was niet heel ver hier vandaag dus misschien kon hij er voor zorgen dat de kater dacht dat hij op verboden terrein was. Rainfoot's ijs blauwe ogen vernauwde licht. Hij hield niet van liegen maar als het echt noodzakelijk was had hij geen andere keus. Een plotselinge, ijskoude windvlaag deed hem rillen en hij rechtte zijn rug. De kater recht in de ogen kijkend.


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimezo 16 dec 2012 - 20:18

Legolas zag een kater rennen door de regen. De sneeuw, die eerder was gevallen, was compleet weggevaagt door de regen. Modderplassen waren ervoor in de plaats gekomen. Legolas hield zich zo dicht mogelijk tegen de stam aan, en de meeste druppels vielen ook niet op hem. De kater klom ook in de boom. Hij rook naar een Clan, al wist Legolas niet welke. De kater had hem ook opgemerkt. "Gegroet, vreemdeling. Op doorreis?" de toon van de kater was neutraal. "Gegroet, mijn naam is Legolas. Dat betekend Groenblad, wat ik heel erg mis. Of ik op doorreis ben? Nee, volgensmij niet. Maar het lot kan veranderen!" zijn toon was ook neutraal, maar wel vriendelijk. Hij had niet echt iets tegen clankatten, maar hij hielt er meer van om zichzelf te leiden. Niet dat hij weer verjaagt kon worden door het een of het ander. Gerommel klonk in de verte. "Onweer..." mompelde hij. Hij keek naar de kat. "He, ik weet niet wat jij doet, maar ik ga naar beneden. Als het dichterbij komt raakt de bliksem het hoogste punt, de bomen dus, en daar wil ik niet in zitten! Als je wilt kunnen we ons gesprek beneden voortzetten." met die woorden klauterde Legolas weer omlaag, en voelde weer het natte sompige gras onder zijn poten. Er was een gure wind gaan staan, die waarschijnlijk de storm en het onweer hadden meegelokt. Legolas keek naar de kater. Hij wilde nu niet de eventuele dood van een kat op zijn geweten hebben, dus hij wachtte.

-flut.. geen zin op sheet xd-


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 12:49

'Gegroet, mijn naam is Legolas' Beantwoordde de kater Rainfoot zijn eerdere opmerking. Rainfoot knikte. Ongewone naam voor een kater, misschien was het een vroegere kittypet. Niet voor niets hadden twee benen de neiging om hun katten rare namen te geven. 'Dat betekend Groenblad, wat ik heel erg mis. Of ik op doorreis ben? Nee, volgensmij niet. Maar het lot kan veranderen!' Rainfoot wiebelde lichtjes met zijn oren. Doelde de kater op het feit dat hij dus de intentie had om WindClan territorium te betreden, of was hij op weg naar iets anders? Zijn toon sprak geheel vriendelijk waardoor Rainfoot hem nog scherper in de gaten hield. Toen een heel diep gerommel in de verte opdoemde wist hij al hoe laat het was. Onweer was niet gunstig. Op open veld zitten maakte je een gemakkelijk doelwit, zeker als je naast een boom zat die vrij hoog met zijn takken rees. Hij keek op zijn beurt even een tel omhoog toen Legolas weer sprak. 'He, ik weet niet wat jij doet, maar ik ga naar beneden. Als het dichterbij komt raakt de bliksem het hoogste punt, de bomen dus, en daar wil ik niet in zitten! Als je wilt kunnen we ons gesprek beneden voortzetten' Hij vond het niet geheel geruststellend dat hij boven zat, dus was hij lichtjes opgelucht dat hij naar beneden kwam. "Dat lijkt me een goed idee, Legolas" Beantwoordde Rainfoot koeltjes, peilend of de eenling kwaad in de zin had. Aangezien een eenling van alles kon zijn, van onschadelijke kittypet tot een ex-BloodClan kater wilde hij altijd voorbereid zijn. Het lag niet in zijn natuur om meteen onvriendelijk te zijn maar hij wilde ook niet als een allemansvriend overkomen bij types als dit. Terwijl hij zich dichter tegen de boom drukte maakte hij er zeker van dat hij eventueel nog genoeg ruimte had om een eventuele aanval te pareren. Toen hij sprak was zijn stem ontdaan van zijn emotionele beroering in zijn binnenste en klonk het weer neutraal. "Mijn naam is Rainfoot, WindClan warrior" Informeerde hij Legolas en hij knikte even. "Als ik vragen mag, wat brengt jou hier?" Vervolgde hij, zijn ijs blauwe ogen gericht op Legolas zijn gezicht in het algemeen hem niet direct in zijn ogen kijkend.


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 18:44

De kater tegenover hem had geknikt toen Legolas zijn naam had gezegt. De kater leek hem scherp in de gaten te houden. Het gaf Legolas een ongemakkelijk gevoel, want als de kater dacht dat hij iets kwaads in zin had zou hij ruzie hebben met een hele clan. Maar de kater volgde hem naar beneden. De regen leek nu een stroom aan water, in plaats van allemaal losse druppels. Legolas was hier vrij nieuw, wist niet waar ze nu konden schuilen voor de strom. "Mijn naam is Rainfoot, WindClan warrior" Informeerde de kater Legolas. "Als ik vragen mag, wat brengt jou hier?" Vervolgde Rainfoot. "Aangenaam. Ik was op doorreis, omdat ik verjaagt ben door mijn clan, reden is niet belangrijk. En nu ben ik hier. Als Loner. Opzoek naar mijn zusje." zei Legolas. Hij schudde zijn kop toen een druppel in zijn oog kwam. Hij vertelde deze kater veel te veel. Wat ging het Rainfoot eigenlijk aan? Ze kenden elkaar niet. "Maar goed, ik ben redelijk nieuw hier, weet je toevallig een plek om te schuilen hier niet te ver vandaan? En buiten jouw territorium? Tenzij je me niet wilt helpen, wat ik best snap." als clancat wilde hij ook niets met de eenlingen temaken hebben. Maar wie weet gaf de kater hem het voordeel van de twijfel.


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:00

'Aangenaam. Ik was op doorreis, omdat ik verjaagt ben door mijn clan, reden is niet belangrijk. En nu ben ik hier. Als Loner. Opzoek naar mijn zusje' Rainfoot knipperde even langzaam en liet de hernieuwde informatie inzinken. Dit klonk verkeerd, zeer verkeerd. Hoewel de kater noch naar ShadowClan noch RiverClan noch ThunderClan noch SkyClan rook begon hij te twijfelen aan die informatie. Loog de kater? Als dat zo was, waarom? Had hij een gegronde reden? Was hij al heel lang eenling? Voor zover hij wist had hij geen ene notie van enige clans buiten de vijf territoria dus zou hij uit één van deze clans moeten komen. 'Maar goed, ik ben redelijk nieuw hier, weet je toevallig een plek om te schuilen hier niet te ver vandaan? En buiten jouw territorium? Tenzij je me niet wilt helpen, wat ik best snap' Rainfoot werd uit zijn gedachte gerukt en keek op naar Legolas. "Je wilt me zeggen dat je uit je clan bent gegooid? Welke Clan als ik vragen mag?" Nu liet hij toch wel lichtelijk zijn twijfel doorklinken in zijn stem. Als deze kat een verrader of misschien een ex moordenaar was zou hij de clan moeten informeren dat hij hem gezien had rond de WindClan grens. Wie weet was het wel een spion. Rainfoot was niet trots op zijn eigen gedachten maar hij kon het niet verhelpen dat hij zeer op zijn hoede was. De laatste tijd rook hij iets te veel onbekende geuren rond de grenzen. Hij haalde diep adem en keek de kater nu wel recht aan. Hij ging recht op staan zodat hij er zeker van kon zijn dat hij niet geheel onbeschermd was mocht de stemming opeens zo drastisch omslaan dat een gevecht zeker niet te vermijden was. Hij had het nog niet vaak meegemaakt dat hij zo neutraal en koel tegen een eenling had gepraat, meestal was hij verslingerd in een gevecht de eerste tel dat hij het op zijn territorium rook en zijn clan leden bijviel nu was hij alleen en had hij kans dat hij een gevecht kon vermijden. Hij gaf zijn rug haren even een vluchtige lik en veegde ze plat en onderdrukte zijn steigende onrust. "Natuurlijk wil ik je nergens van beschuldigen, ik ben gewoon op mijn hoede voor mijn clan" Zorgvuldig zijn woorden kiezend miauwde hij ze hard op in een koele toon dat onthulde dat hij niet meteen vijandig achtte maar ook niet zeer kalm meer.


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:13

"Je wilt me zeggen dat je uit je clan bent gegooid? Welke Clan als ik vragen mag?" de stem van Rainfoot klonk nu toch wantrouwend. "Niet een van deze clans. Een clan buiten Warrior Cats. Nee, ik snap dat je op je hoede bent. Dat was ik ook. Ben ik nog steeds. Het enige wat ik hier zoek is een fijn leven en mijn zusje. Desnoods gooi je me op de grond en probeer je de waarheid uit me te krijgen met geweld, maar ik zal niet iets anders zeggen dan dit. Dus dan moet je maar geloven dat dat de waarheid is." of Rainfoot dit opvatte als geruststelling of juist totaal niet wist Legolas niet. Maar hij was nooit heel direct. Zette andere katten wel aan het denken als het kon. Anders waren ze binnen een jaar allemaal hardstikke dom. Toch klonk te kater meer richting vijandig, vond Legolas. Hij merkte dat hij ook waakzaam werd, maar als Rainfoot hem aanviel was hij de klos, want Legolas had de bouw om te rennen, niet om te vechten. Hij had wel spieren, maar hij was niet sterk. Hij was een renner. In zijn oude clan was er ook niemand geweest die sneller was dan hem. Hij had erop getraint. Waarschijnlijk waren daarom zijn spieren afgenomen en was hij ook dunner geworden wat hem ook sneller had gemaakt. Kortom; als er nu een gevecht kwam, was hij misschien wel dood.


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:23

Rainfoot keek Legolas recht aan terwijl hij zijn verklaring hoorde. Hoewel het duidelijk klonk wilde hij het graag geloven, maar zijn gevoel waarschuwde hem. Hij had nog nooit gehoord van clans buiten de territoria dus het zou een leugen kunnen zijn. Daar tegenover stond dat alleen maar in achterdocht met de kater een conversatie hebben tot ze beide huiswaarts keerde ook niet echt rationeel. Hij haalde uiteindelijk diep adem en zuchtte half geïrriteerd half vermoeid. "Nee, zo ben ik niet. Ik moet je dan maar op je woord geloven" Besloot hij en hij ging weer zitten, schuilend voor de regen dat af en toe tussen de kale takken door sijpelde en op hem neerdaalde. Hij schudde eventjes zijn vacht uit en begon zichzelf schoon te likken zijn ijs blauwe ogen niet afhalend van Legolas, gewoon voor de zekerheid. "Maar ik zou het op prijs stellen als je voortaan niet zo snel je meer zo dicht bij WindClan territorium laat zien. Veel van mijn clan genoten zouden niet zo rustig met je onder een boom gaan zitten om te schuilen en een rustige conversatie met je aangaan zoals ik" Miauwde hij misschien iets harder dan hij had bedoelt. Hoewel hij nu iets meer gerust was nam het niet weg dat Legolas van een clan kwam en waarschijnlijk niet graag vertrokken was. Althans die indruk kreeg Rainfoot niet. Terwijl hij zijn poten schoon likte met grote halen van zijn roze tong miauwde hij af en toe tussen wat likken door iets naar Legolas. "Dus, waar is je zusje nu?" Hij wist niet zeker of Legolas die vraag gepast vond of niet, maar hij wilde weten of hij niet zo meteen een aanval van achter kon verwachten.


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimema 17 dec 2012 - 20:34

"Nee, zo ben ik niet. Ik moet je dan maar op je woord geloven" zei Rainfoot. Legolas knikte. Rainfoot ging onder een boom zitten en schudde zijn vacht uit, maar bleef hem in de gaten houden. "Maar ik zou het op prijs stellen als je voortaan niet zo snel je meer zo dicht bij WindClan territorium laat zien. Veel van mijn clan genoten zouden niet zo rustig met je onder een boom gaan zitten om te schuilen en een rustige conversatie met je aangaan zoals ik" zei Rainfoot toen. "Dit is eigenlijk wel mijn terrein hoor. Maar ik zit inderdaad dicht op jullie grens, ik zal er rekening mee houden." zei hij. "Dus, waar is je zusje nu?" vroeg Rainfoot toen. Legolas was verrast door deze vraag, wist er ook geen antwoord op. "Ik... ik weet het niet. Ergens veilig, hoop ik. Maar zo slim is ze wel. Ze zal wel in een konijnen hol zitten. Klein als ze is." de laatste zinnen werden mompelend uitgesproken, hij werd weer half teruggetrokken naar de gedachtes over zijn oude clan, die hij bijna had geleid. Hij was Deputy geweest. Hij had gehoord dat de leader een maan na zijn vertrek was gestorven. Maar Legolas was gevlucht, maar was zijn zusje kwijt geraakt toen ze in een storm door een groep Rogue's werden aangevallen. Hij had er vast nu nog wonden van, maar door de regen was zijn vacht er over heen gevallen.


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 17:53

'Ik... ik weet het niet. Ergens veilig, hoop ik. Maar zo slim is ze wel. Ze zal wel in een konijnen hol zitten. Klein als ze is’ Informeerde Legolas hem. De aarzeling was Rainfoot niet ontgaan maar toen hij zijn verklaring hoorde gooide hij al zijn achterdochtigheid en wantrouwen overboord en ontspande zijn schouders. Het was nooit leuk om je familie kwijt te raken en als hij geluk had, zou Legolas zich gelukkig mogen stellen dat hij nog familie had. Rainfoot boog zijn hoofd even en miauwde berouwvol ”Het spijt me voor je” Zijn ijs blauwe ogen keken weer omhoog. Hij wist niet echt waarvoor hij zich verontschuldigde dus hij haalde zijn schouders even op en focuste zich weer op Legolas. ”Waar heb je haar voor het laatst gezien? Misschien kun je haar spoor vanaf daar oppikken” Suggereerde hij en hij dacht even na. Tenzij haar spoor te zwak was dan had hij geen schijn van kans meer en de regen waste alle zichtbare sporen ook nog weg waardoor haar opsporen wel eens heel moeilijk zou zijn. Rainfoot overwoog voor een tel om hem te helpen maar hij vond dat hij al te ver was gegaan door onder een boom op zijn dooie gemakje een gesprek met hem aan te gaan. Hij besloot om meteen te vertrekken zodra de regenbui over was. Hoe graag hij Legolas ook wel wilde helpen vond hij dat toch te ver gaan. Hij ging even verzitten en bewoog zijn dunne poten wat terwijl hij nogmaals vermoeid zuchtte. ”Zijn jullie close? Je zusje en jij?” Vroeg Rainfoot serieus. Hij vroeg zich af of Legolas nog meer familie had buiten zijn ‘kleine zusje’ maar dat was onbekend terrein voor hem en om nou zo brutaal hem te gaan uithoren was ook niet echt zijn ding.


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Member
Let me life! DPKsfdL
24

CAT'S PROFILE
Age: Old enough to can life alone
Gender:
Rank:
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 19:40

”Het spijt me voor je” zei Rainfoot. Legolas glimlachte met moeite. "Bedankt." hij zuchtte. ”Waar heb je haar voor het laatst gezien? Misschien kun je haar spoor vanaf daar oppikken” zei Rainfoot. Legolas hief zijn kop en keek Rainfoot aan. "Buiten Warrior Cats, maar ik kan er misschien wel terug naartoe gaan. Misschien vind ik haar wel terug..." Legolas zuchtte opgelucht. "Bedankt Rainfoot." zei hi jvriendelijk. ”Zijn jullie close? Je zusje en jij?” Vroeg Rainfoot serieus. Legolas knikte. "Ja, heel erg eigenlijk. In de Clan was ik Deputy, en mijn zusje was ook gelieft in de Clan. We waren close, waren nauwelijks te scheiden. Maar ik vind haar wel terug." Legolas zuchtte. "Moet je niet terug naar je Clan? Straks gaan ze je zoeken en dan vinden ze je met mij. Dan ben ik dood en wordt jij in quarantere gezet. Of erger." zei Legolas. Hij hief zijn kop omhoog. De wolken dreven verder, waarschijnlijk zou het zo droog zijn. Legolas schrok toen hij inderdaad pootstappen hoorde, en de geur van de windclan. Hij zakte door zijn poten in de bosjes. "Wees voorzichtig Rainfoot. Misschien zie ik je nog wel. En ik zal niet zo dicht meer bij jullie grenzen zijn. Tot ziens!" met die woorden rende hij snel weg, terug naar zijn eigen veilige terrein.

-topic uit-


Let me life! 2potd9h
Spoiler:
[/code]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rainkit'
Member
Let me life! DPKsfdL
Lianne
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 Moon
Gender:
Rank:
Rainkit'
BerichtOnderwerp: Re: Let me life!   Let me life! Icon_minitimedi 18 dec 2012 - 22:30

Rainfoot hief zijn kop ter hemel toen hij merkte dat de druppels geleidelijk aan minder werden, het werd tijd dat hij eens huiswaarts keerde maar niet voor hij er zeker van was dat Legolas oké was en ook de grenslijn ging verlaten. ‘Ja, heel erg eigenlijk. In de Clan was ik Deputy, en mijn zusje was ook gelieft in de Clan. We waren close, waren nauwelijks te scheiden. Maar ik vind haar wel terug." Legolas zuchtte waarbij Rainfoot hem met een steek van sympathie aankeek, de arme stakker had veel meegemaakt. "Moet je niet terug naar je Clan? Straks gaan ze je zoeken en dan vinden ze je met mij. Dan ben ik dood en wordt jij in quarantere gezet. Of erge’ Rainfoot merkte de WindClan geur op en sprong op lichtelijk ongerust dat hij misschien ontdekt zou worden. Rainfoot knikte instemmend en rees wat kalmer helemaal tot zijn volle lengte. Hij draaide zijn kop een kwartslag om naar de sterke geur van WindClan en voelde zich ergens heel erg opgelucht. ‘Wees voorzichtig Rainfoot. Misschien zie ik je nog wel. En ik zal niet zo dicht meer bij jullie grenzen zijn. Tot ziens!’ Hoorde hij Legolas zeggen waardoor hij zich omdraaide en hij de gestreepte staart van de eenling nog net achter wat bomen zag verdwijnen. Terwijl hij hem na keek voelde hij zich merkwaardig. Legolas was een aparte kater, dat was zeker. Misschien kwam hij hem nog eens tegen, het zou hem niet verbazen..

- Ook topic uit!


Let me life! 2nkt9he
Ripped gloves, raincoat
Tried to swim and stay afloat
Dry house, wet clothes
Loose change, bank notes
Weary-eyed, dry throat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me life!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: