Freedom!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Freedom!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Indi
Member
Freedom!! DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 10:47

Deze nacht was donker. Anders. Dit zou het begin worden van een nieuw leven. Bloedsporen stonden in de grond gegrift. Een kat kwam een schuur uitgelopen. Ze keek naar de volle maan boven haar. Dit was absoluut niet het gemakkelijkste leventje. In een clan wildde ze niet, en bij haar thuis was ze weggejaagd geweest. Indi volgdde het pad, dat oneindig leek te zijn. Ze keek nog eens achter zich, en zag niets anders dan bomen verdroogde struiken, en heuvels. Indi zette een klein drafje in, zodanig dat ze eerder ergens zou komen. Dit was absoluut niet het leven dat Indi had gedacht. Dit is veel moeilijker. Eindelijk kwam Indi op een boerderij terecht. Ze liep de schuur in, maar daar lag de waakhond juist. De hond begon onmiddelijk Indi te verjagen, hij probeerde haar bij haar staart te grijpen, maar was te laat. Indi klom op het juiste moment nog in een boom. De hond cirkelde de hele tijd rond de boom, wachtend totdat Indi naar beneden zou komen. Maar Indi was slim, ze bleef de hele tijd in de boom, totdat de hond het beu werd, en terug naar de hooischuur liep. Indi sprong behendig uit de boom, en liep naar éen van de stallen. boven de koeien lag een soort kamertje, waar men het hooi op legdde. Door middel van enkele balken wist Indi bij het hooi te komen. Ze maaktte een soort slaapplaats, en begon eventjes te rusten. Vandaag was het een totaal andere, en spannende dag geweest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstripe
Member
Freedom!! DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Silverstripe
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 20:52

langzaam viel ze in slaap dromen over de avonturen die ze nog zou beleven. toen haarde ze geritsel. wie of wat was dat? dacht ze mischien de hond? nee die maakt vast mee lawaai. toen hoorde ze iets piepen. een muis? nee ook niet. wat was het dan? een vogel? vele vragen stelde ze zigzelf. maar toen ze achter een andere strobaal keek zag ze het, een klijn opgerold ding, wat kom het zijn? het was roze en tegroot voor en kat. wat was het nou? toen de wolken verder dreven kam er licht op de zolder. het had lange ooren, net als die hond. was het van hem? of haar? zou ik het eten, verzorgen of laten liggen? stelde ze aan zigzelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Freedom!! DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 14:05

De volgende ochtend
-------------------------

De zon stond al volop aan de hemel, en scheen zo fel ze maar kon. De vogeltjes uit de schuur vlogen naar buiten, op zoek naar eten, de koeien werden verwisseld van stal,...
Eindelijk kwam Indi wakker. Ze opende heel voorzichtig haar oogleden, en begon zich uit te rekken. Ze had best wel trek in iets, maar waar kon ze wat eten vinden, zonder opgemerkt te worden door de boer, boerin, hun kinderen en die enge waakhond van die nacht ervoor? Indi sprong op een hogere strobalk, en liep terug via lager gelegen strobalken naar beneden. Totdat ze halfverwege was. Ze kon door een soort deurtje lopen, waardoor ze in een andere kamer terecht kwam. Waar er hooi lag. Indi liep over het hooi heen, en zag een andere kat liggen. Indi liep er voorzichtig naartoe, en observeerde haar eventjes. Aan haar geur te ruiken, had Indi haar al eerder ontmoet. Zou het éen van die katten geweest zijn, dat ze in der tijd had tegengekomen op een soort kerkhof, met die enge mannen? Indi wist het niet, maar ze rook er toch allessinds naar." Hoi, heb ik jou niet eens eerder tegengekomen?" Vroeg Indi beleefd aan de kat. Ze wist ook niet of ze lag te slapen ofzo, maar ze zou straks wel wakker komen. Indi ging gaan liggen, en begon aan haar schoonmaakbeurt.


Freedom!! Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Braveheart
Member
Freedom!! DPKsfdL
22

CAT'S PROFILE
Age: 3 manen
Gender:
Rank:
Braveheart
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 18:00

Braveheart was er stiekem even snel vandoor gelopen. Hij wou zo graag de buitenwereld zien! Hij had een geheim gangetje gevonden achterin hun hol waardoor hij ongezien kon wegglippen als zijn moeder en vader heen jagen waren. Hij trippelde vrolijk door de hoge grassen en zag uiteindelijk een poes liggen. De poes had een beetje een tijgerpatroon maar dan oranje-wit. Nieuwsgierig sloop hij dichterbij. Hij bestudeerde de poes nog eens nader en vroeg zich af of dit ook een van de zoveelste familieleden zou zijn. Waarschijnlijk niet, maar in Braveheart's geval, wist je het maar nooit. Hij ging liggen in het gras maar onder hem knapte een takje. Zelf schrok hij zich wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Freedom!! DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 18:21

Terstonds keek Indi achter zich. Ze hoorde iemand schrikken, van iets dat gekraakt werd. Ze zag een blauwe kartuizer-kitten zitten. Indi draaide zich om, en liep er naar toe, maar gebukt, zodat hij niet zou schrikken van Indi. Indi probeerde zo weinig mogelijk op te vallen, zodat ze de kater in het begin eens kon observeren, zonder dat hij iets door had. Indi sloop gehurkt door de struiken, en observeerde de kater vanaf een goed afstandje. Lang genoeg gewacht. Indi sprong de struiken uit, en steldde zichzelf voor aan de kater." Aangenaam, ik ben Indi, en wie zou jij mogen zijn?" Vroeg ze hem vriendelijk. Indi keek schichtig achter zich, en zag de waakhond deze kant op komen." Kom volg me, voor je wilt sterven door die hond." Indi sprong terug behendig op de strobalken, en keek achter zich of de kater wel volgdde. De hond rendde de stal binnen. Hij zag Indi op de strobalken zitten, en blaftte. Maar ze zat hier veilig, hier kon de hond haar niet pakken. Opeens kwam de boer ook de stal terug binnen. Zo snel ze kon, verstoptte Indi zich, omdat ze wist dat ze zou weggejaagd worden door de boer. Ze probeerde zich zo min mogelijk te bewegen, wat niet erg gemakkelijk was. Indi sloop voorzichtig, en erg onopvallend van de strobalken, naar de hooizolder. Ze keek af en toe nog eens achter zich, of de kleine kater haar nog steeds volgdde.


Freedom!! Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstripe
Member
Freedom!! DPKsfdL
10

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Silverstripe
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 18:55

toen indi weer veilig op de hooizolder was gekropen zonder gezien te worden keek. ze nog even achterom. de boer had haar niet gezien, en stelde de hond gerust. ze herinnerde zig weer aan die kat zie ze vanochtend had gezien in het stro. ze liep er weer naartoe. maar toen ze er was wat de kat weg. ze keek rond. 'waar is ze nou?' dacht indi. ken 'ik jou?' hoorde ze van boven. het was die kat die ze op het kerkhof had gezien. die kat die zo snel wegrende. 'ik denk het wel zij indi' 'ben jij niet eeh.. silverstripe ofzo?' vroeg indi. 'ja dat ben ik' 'maar hoe ken jij mijn naam?' zij silverstripe. 'van het kerkhof weet je nog?'zei indi. 'oja ik zei alleen mijn naam en toen rende ik weg, sorry daarvoor.' 'geeft niks' zei indi. 'maar kom jij hier ook om te schuilen voor die hond?'vroeg silverstripe. ze begon rustig haar nagels schoon te likken. 'ja' zei indi kort. 'maar eigenlijk wilde in hier gewoon een nachtje slapen' .'oke' zij silverstripe. ík ben hier ook maar even, maare.. heb jij ook dat kleine piepende roze ding gezien?'vroeg silverstripe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Freedom!! DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 18:58

Madiebo ging wel eens naar de hooi kamer om te relaxen of als ze gewoon even weg wou. "Hoi, heb ik jou niet eens eerder tegengekomen?" Vroeg een kat die ineens achter haar stond en net ging liggen 'ehum hoi nee ik denk het niet' antwoorden ze. 'wat doe je eigelijk hier niet rot bedoeld maar deze boerderij was onbekend bij roque's' zei madiebo lief. Ze keek de kat aan. 'Ben jij een kittypet geweest' vroeg ze vriendelijk maar nieuwsgierig. Ze begon zich ook te wassen en wachten rustig op een antwoord. De poes die naast haar lag er lief uit. Haar gedachte zakte weg naar silvercoat. Ze dacht aan zijn mooie ogen die haar zo lief aan keken ze zag haar toekomst wel voor haar met deze kater.


Freedom!! Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty
Member
Freedom!! DPKsfdL
26

CAT'S PROFILE
Age: 3 Jaar (36 Manan)
Gender:
Rank:
Kitty
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 19:14

Kitty liep sneller en sneller. Haar ooren waar in een van die ene V vorm zat ving ze het geluid van een hond op. Haar gevoel zij dat het niet in de haak was. Als er een kat aangevallen wertd door een hond liep da meestal niet goed af. En dat wist de cyperse poes uit evaring. Vrienden van haar werden wel eens aangevallen door een hond, en zij ook één keer. Maar gelukkig liep dat goed af. Wel net op het nippertje, anders liep ze hier niet. Geblaf klonk nog steeds recht voor haar door de bomen en gras heen. Nu rende ze hard, maar zacht genoeg om niks te laten horen van haar. Ze naderde de boederijen, en inderdaad daar zaten honden. Sommige zagen er gevaarlijker uit dan andere, meestal zaten die aan de lijn. Maar zo te horen ééntje niet. Eindelijk zag ze de hond die hard blafde tegen een boom. Kitty volgde de blik van de wilde hond en zag daar twee katten op een strobalkon zitten, kijkend naar de hond. Maar nu verplaatste de twee katten van het strobalkon naar de hooizolder. Blijkbaar verstopte ze zich vor iets of iemand. Kitty dacht niet verder na en sprong uit de bosjes naar voren. De hond zag het meteen in zijn ooghoek en gromde. Naar een seconde rende hij op de poes of. Kitty rende meteen weg en sprong met haar scherpe nagels in de boom die het dichst bij handberijk was. Met sierlijke en vluche bewegingen sprong ze van tak naar tak. de hond kon haar niet meer bijhouden. Opeens klonk er een harde fluittoon. De hond reageerde meteen en rende weg. Kitty begreep het niet maar dat maakjte haar ook niet uit. heb belangrijkste is dat zij en de twee ombekende katten veilig waren. Weer sprong ze van tak naar tak en lande op de hooizolder. ze keek met een volwassen kop naar hun. Er zat een kitten bij en een poes die waarschijnlijk iets jinger was dan haar. Kitty verstopte zich ook ergens waar het kon. en nog een poes. Blijkbaar was er iest waarvoor ze moesten verstoppen. Maar na een tijdje begonnen ze te praten. Kitty bleef rustig zitten. Nadat ze de kans kreeg zij ze 'Hallo, Ik ben kitty.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Freedom!! DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 19:43

' Ken ik jou?' Indi keek naar boven, en zag die kat dat ze het eerst gezien had op het kerkhof." Ik denk het wel." Indi keek de kat aan, en keek toen terug naar beneden. De boer steldde de hond terug gerust. Indi noemde die hond eerder 'mormel' dan hond." Ben jij niet eeh...Silverstripe ofzo?"Vroeg Indi aan de kattin.' Ja dat ben ik, maar hoe weet jij mijn naam?" Vroeg Silverstripe aan Indi." Van het kerkhof, weet je nog?" Zei Indi terug.' Oja ik zei alleen mijn naam, en toen rendde ik weg. Sorry daarvoor.' Indi keek terug naar boven, naar Silverstripe." Heeft niets." Zei ze tegen Silverstripe.' Maar kom jij hier ook om te schuilen voor die hond?' Vroeg Silverstripe haar." Ja inderdaad." Zei Indi kort." Maar eigenlijk wilde in hier gewoon een nachtje slapen." Zei Indi terug.'Oke.' ' Maare...heb jij ook dat kleine piepende roze ding gezien?'vroeg silverstripe." Neen sorry." Indi keek terug naar beneden, en zag een andere kat. Indi sloop terug uit de hooizolder, op de strobalken, en sloop voorzichtig naar de kat toe. Toen kwam ze tevoorschijn." Hoi, heb ik jou niet eens eerder tegengekomen?" Vroeg Indi zachtaardig tegen de kat. Ze zag er nog jong uit, dus zou ze normaal geen gevaar voor Indi mogen worden. Indi schatte haar op anderhalf jaar ofzo iets.' ehum hoi nee ik denk het niet." Antwoorde de kat terug.' 'wat doe je eigelijk hier niet rot bedoeld maar deze boerderij was onbekend bij rogue's.' Zei de kat lief.' Ben jij een kittypet geweest?' Vroeg ze vriendelijk, maar nieuwsgierig aan Indi." Ik was inderdaad een kittypet, totdat ik weggejaagd werd uit mijn huis. Ik ben dan weggelopen van thuis, en nu ben ik dus Rogue geworden. Ik kwam hier toevallig langs op mijn doorreis, en ik had onderdak nodig om de nacht te kunnen doorbrengen." Zei Indi vriendelijk tegen de kattin." En jij, hoe heb jij deze boerderij hier gevonden, als ik vragen mag?" Vroeg Indi aan de kattin." Trouwens ik ben Indi." Voegde ze er dan maar aan toe. Indi keek goed om zich heen, zodat de waakhond niet elk moment hen kon verassen.' Hallo ik ben kitty' Nog een nieuwe kat kwam zich ook verstoppen voor de hond waarschijnlijk. Gelukkig was de hooizolder groot genoeg, er zou hier wel een hele clan kunnen huizen. Indi kniktte vriendelijk naar Kitty, en steldde zichzelf alvast al voor." Aangenaam Kitty, ik ben Indi." Zei ze vriendelijk tegen haar. Indi ging liggen, en begon haar schoonmaakbeurtje.


Freedom!! Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Freedom!! DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimedo 4 nov 2010 - 21:32

Ik was inderdaad een kittypet, totdat ik weggejaagd werd uit mijn huis. Ik ben dan weggelopen van thuis, en nu ben ik dus Rogue geworden. Ik kwam hier toevallig langs op mijn doorreis, en ik had onderdak nodig om de nacht te kunnen doorbrengen." Zei De kat vriendelijk tegen madiebo. Voor madiebo kon antwoorden ging de kat veder: "En jij, hoe heb jij deze boerderij hier gevonden, als ik vragen mag?" "ik verveelde me en ging lopen en lopen maar ik zag niks op bomen na tot ik een boerderij zag ik hou van ontdekken dus ik ging kijken en wala ik zit na 5manen hier nog aventoe. Maar als je wil kan je bij mij komen logeren in mijn reuze schuur een eintje hier van daan' stelde madiebo voor 'o ik heet indi' zei de kat die indi bleek te heten 'ik heet madiebo leuk je te ontmoeten' zei ze vriendelijk maar ze had niet gehoord dat de anderen katten ook wat gezegt hadden door haar gedachten aan silvercoat.


Freedom!! Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Freedom!! DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 8:08

' Ik verveelde me en ging lopen en lopen, maar ik zag niets op bomen na, tot ik een boerderij zag. Ik hou van ontdekken, dus ik ging eens kijken, ik zit hier na 5manen hier nog af en toe. Maar als je wilt kan je bij mij komen logeren in mijn reuze schuur een eindje hier vandaan.' Stelde de poes zelf voor.' Ik heet Madiebo, leuk je te ontmoeten.' Zei Madiebo vriendelijk." Als dat voor jou gaat, wil ik wel graag meekomen met je." Zei Indi een beetje onzeker. Ze had daar misschien minder kans ontdekt te worden door de boer(in) en de waakhond. Indi keek nog eens rond, en groette iedereen. Daarna sloop ze voorzichtig uit de hooizolder, terug de strobalken op, en sprong onopgemerkt in het hoge gras. Indi keek nog eens naar boven naar de strobalken, en keek of Madiebo haar gevolgd had. Ondertussen ging Indi languit in het hoge gras gaan liggen, en begon haar poten te wassen. Ze begon honger te krijgen, maar hier kon ze geen vis vangen of iets dergelijks om te eten. Wel stond de voederbak van de waakhond niet ver van haar, met wat korrels in, maar als die hond zou komen juits op dat moment. Indi nam dan maar de beslissing, en liep naar de etensbak toe. Ze had nog maar enkele korrels binnen of die hond kwam alweer de schuur in gelopen. Indi sprong zo snel ze kon op een soort platform van beton of zoiets. Die juist hoog genoeg lag, zodanig dat de hond niet aan Indi kon komen. Opeens begon zich iets op het platforum zich te verplaatsen. Een loopband. Die rechtstreeks naar de hond leidde. Indi had geen andere keus, of wel in het vijvertje springen, of wel opgegeten worden door de hond. Indi koos dan maar voor het eerste. Ze sprong in het vijvertje, en begon naar de overkant te zwemmen. Zo snel ze kon rendde ze van die hond weg, en liep terug de schuur in. Indi sprong terug op de strobalken, maar in plaats van naar de hooizolder te rennen, rendde ze de tegengestelde richting uit. Waardoor ze terechtkwam in de stal van de paarden. Eén van die paarden schrok zich rot, en begon te stijgeren. Onmiddelijk kwam de stal hulp aan gelopen, en sustte het paard. Indi had via de muur, weer een andere schuilplaats gevonden. Ze liep voorzichtig, snel en heel erg stil over de smalle muur, en sprongop het einde op een nieuwe soort hooizolder, maar dan met stro. Daar wachtte Indi op Madiebo, vanaf hier had ze indrukwekkend goed uitzich op de boerderij. Dus als Madiebo naar het hoge gras zou lopen, zou Indi ze opmerkken, en naar beneden lopen.


Freedom!! Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
Freedom!! DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: Freedom!!   Freedom!! Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 8:19

" Als dat voor jou gaat, wil ik wel graag meekomen met je." Zei Indi. 'tuurlijk komt het voor mij uit' antwoorden ze. indi klom terug. Madiebo volgde haar. Madiebo had alles gezien en liep naar indi. 'Dat is nier slim' zei ze. De hong kwam ook de balk op ge klimt madiebo pakte indi bij haar nekvel en kaatste tegen de wand en kwam zo door het hoge raampje buiten het hek van de boerderij dus nu waren ze uit het terretorium van de boerderij. Madiebo zette indi weer neer. 'sorry maar niet veel katten kunnen zo kaatsen dus ja ik wou ik niet op gegeten worden' lachte ze. 'kom we gaan' zei ze

(ik maak een nieuwe topic aan die heet: madiebo en indi's place (grote schuur) de zelfde als mijn andere topic maar hier ben jij er bij dus als je wil kan je daar dan veder reageeren ik maak hem nu)


Freedom!! Maranguwatervallen1
accounts:
Spoiler:

Spoiler:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Freedom!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: