Trainen met Lightpaw.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Trainen met Lightpaw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mousefur
Member
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 16:46

Met geluidloze passen sloop Mousefur door het RiverClan territory. Ze keek achter haar. Daar liep haar Apprentice, Lightpaw. 'Je moet zorgvuldig door het gebied heen sluipen. Anders kunnen andere dieren of katten je horen..' Zei Mousefur zachtjes. Vlug trippelde ze naar de open plek in het kleine bos. Ze ging daar zitten. Dit was de perfecte dag om je Apprentice te trainen. Er waren ook meer Warrior's met hun leerlingen naar dit gebied gegaan. Maar die zaten een stukje verderop. Omdat het lente was, zaten er overal kleine diertjes en beestje die eten zochten. Dé perfecte plek dus! 'Oké Lightpaw, de eerste stap. Als je door het RiverClan territory, of een ander gebied heen loopt, zorg dan dat je heel stil en geluidloos bent. Doe je dat niet, dan kunnen dassen en andere vijandelijke dieren en katten je opmerken.' Zei Mousefur wijs. 'Als je een dassenhol ziet, kruip er dan niet in om het te onderzoeken. Sluip er juist met een grote boog omheen, en zet een geurspoor af. Dassen kunnen namelijk levensgevaarlijk zijn. Dassen zijn erg sterke dieren, die je zó kunnen openrijten.' Zei Mousefur nog eens serieus. Dit was een belangrijke uitleg. Vooral als leerlingen en kits daar gevaarlijk mee doen, kan dat namelijk je leven kosten. Ze keek de Apprentice aan. Mousefur verwachte wel een serieus antwoord. Van binnen vond ze dit wel leuk. Zo kan je je leerling al je wijsheid toespreken.


Trainen met Lightpaw. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimewo 3 nov 2010 - 19:18

'Je moet zorgvuldig door het gebied heen sluipen. Anders kunnen andere dieren of katten je horen..' Zei Mousefur. Lightpaw hat pas haar eerste les! En ze vond het vreselijk spannend, Lightpaw knikte gehoorzaam naar Mousefur. Ze waren in het kleine bos op weg naar een open plek. Lightpaw hat er helemaal zin in! Ze was helemaal op gewonden en hat moeite met zich rustig te houden.
Toen waren ze op de open plek en het bos

'Oké Lightpaw, de eerste stap. Als je door het RiverClan territory, of een ander gebied heen loopt, zorg dan dat je heel stil en geluidloos bent. Doe je dat niet, dan kunnen dassen en andere vijandelijke dieren en katten je opmerken.' Zei Mousefur wijs. 'Als je een dassenhol ziet, kruip er dan niet in om het te onderzoeken. Sluip er juist met een grote boog omheen, en zet een geurspoor af. Dassen kunnen namelijk levensgevaarlijk zijn. Dassen zijn erg sterke dieren, die je zó kunnen openrijten.'Zei Mousefur nog eens serieus. Lightpaw luisterde goed en beantwoorde: 'Ja Mousefur ik zal je wijsheid op volgen'. Wow wat een woorden dacht Lightpaw. Heb ik die ooit gebruikt? Dacht Lightpaw vervolgens. Lightpaw keek om zich heen, en wilde graag gaan jagen of zo, maar ze hielt zich in ze wouw goede in druk Mousefur.


Trainen met Lightpaw. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 14:13

'Ja Mousefur ik zal je wijsheid opvolgen,' Zei Lightpaw. Ze keek trots. Alsof ze nog nooit zulke woorden had gebruikt. 'Oké dan,' Zei Mousefur vrolijk. 'Dan gaan we nu proberen om wat basis jachttechnieken te leren, volg me,' Zei Mousefur. Ze liep naar een grote boom toen. Overal lagen blaadjes, en omgevallen boomstammen. Dit was dé perfecte plek om te kunnen jagen. Het krioelde hier van de beestjes. 'Let op Lightpaw, ik doe even wat voor,' Fluisterde Mousefur terwijl ze in een jacht houding dook. Sierlijk sloop Mousefur op een muis af. Ze hield haar adem in. Terwijl ze zich voortbeweegte, sloop ze ritmisch met kleine pasjes om het diertje af. Ongeveer een staart lengte afstand, werd ze helemaal stil. Ze stopte met lopen, en ging plat om de grond liggen. Haar pupillen werden steeds groter, en zachtjes zwiepte ze met haar staart. In één sierlijke sprong, belande ze op het muisje, die gelijk probeerde te ontsnappen. Mousefur pakte het diertje vast, en slingerde het met haar nagels in de lucht. Ze gooide de muis op de grond, en zette een paar nagels in zijn buik. Het diertje leefde nog, maar kon niet meer bewegen. Mousefur pakte hem op, en legde de muis voor Lightpaw. 'Probeer jij hem maar te doden,' Glimlachte Mousefur. 'Daarna kijk ik op je zelf ook zo kunt sluipen zoals ik net deed.' Snorde Mousefur. Ze vond dit écht leuk! Mousefur vond het ook een eer om een Apprentice te hebben. Dat betekende dat Lightpaw's toekomst van Mousefur af hing.


Trainen met Lightpaw. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimevr 5 nov 2010 - 20:32

'Oké dan,' Zei Mousefur vrolijk.'Dan gaan we nu proberen om wat basis jachttechnieken te leren, volg me,' Zei Mousefur. We liepen naar een groote boom toe. overal lagen bladeren en om gevallen bomen en takken. Zou dit de perfecte plaats zijn om te jagen? Lightpaw snoof en rook warme geuren, het kwam haar bekend voor maar ze wist het neit zeker, Was dit de lucht van prooi? Lightpaw vroeg maar nog niks. 'Let op Lightpaw, ik doe even wat voor,' Fluisterde Mousefur, terwijl ze in een jacht houding dook. Lightpaw glimlachde terwijl ze zag dat mousefur Sierlijk sloop op een muis af. mousefur hield haar adem in. Terwijl ze zich voortbeweegte, sloop ze ritmisch met kleine pasjes om het diertje af. Ongeveer een staart lengte afstand, werd ze helemaal stil. Ze stopte met lopen, en ging plat om de grond liggen. Haar pupillen werden steeds groter, en zachtjes zwiepte ze met haar staart. In één sierlijke sprong, belande ze op het muisje, die gelijk probeerde te ontsnappen. Mousefur pakte het diertje vast, en slingerde het met haar nagels in de lucht. Ze gooide de muis op de grond, en zette een paar nagels in zijn buik. Het diertje leefde nog, maar kon niet meer bewegen. Mousefur pakte hem op, en legde de muis voor Lightpaw. 'Probeer jij hem maar te doden,' Glimlachte Mousefur. 'Ja moudefur' Beantwoorde Lightpaw. Lightpaw pakte het beestje op met haar bek en gooide het toen op de grond, ze ging met haar nagels in het muisje drukken, Het muisje piepte van de pijn, Lightpaw pakte toen het muisje weer op en gooide het weer op de grond toen sloeg ze tegen het muisje aan, en toen bleek het beestje dood te zijn. 'T is dood, mousefur' Zei Lightpaw glimlachend. 'Deet ik het goed?' Vroeg ze met een trotse blik op haar gezicht uit gedrukt.


Trainen met Lightpaw. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:36

Lightpaw sprong op het muisje, en zette haar nagels erin. Het arme beestje piepte van de pij, maar zo ging dat nu eenmaal. Lightpaw pakte het diertje op, en gooide hem met een enorme kracht weer op de grond. Het muisje was dood. 'T' is dood Mousefur,' Zei Lightpaw glimlachend. 'Deed ik het goed?' Vroeg ze met een trotse blik. 'Ja Lightpaw, dat was geweldig,' Zei Mousefur vol trots. Ze gaf de Apprentice een eerbiedige lik, en liep verder. 'Oke, ik ga je nu laten zien hoe je bijvoorbeeld een eekhoorn vangt. Dat zijn erg snelle, moeilijke prooien,' Zei Mousefur. Even keek de poes rond, en ze merkte al gauw een jonge eekhoorn op. 'Let op...'Fluisterde Mousefur zachtjes. De eekhoorn had nog niets in de gaten, en knabbelde rustig verder. Mousefur hield haar adem weer in. Ze sloop steeds dichterbij. Sierlijk bewoog ze heen en weer, met kleine pasjes. Mousefur kwam steeds dichterbij. Haar vacht was zwart-wit. Niet bepaald een schutkleur. De meeste katten in dit bos waren bruin, of cypers... Maar Mousefur niet.. Toen zij nog Apprentice was, was Bluefrost haar Warrior. Helaas was die overleden. Die vertelde dat een slechte schutkleur niks uitmaakte, als je maar een goede techniek had.. Mousefur had dat goed in zichzelf opgenomen, en daardoor kon ze ondanks haar kleur tócht goede prooien vangen. Dit was ze ook van plan door te geven aan Lightpaw. Maar goed, Mousefur was nog steeds bezig met het besluipen van de eekhoorn. Voorzichtig kwam ze dichterbij. Rustig wachtte ze af, en sprong met een sierlijke boog op de eekhoorn. Het diertje spartelde als een gek, maar Mousefur kilde het al. 'Oke Lightpaw, zo vang je du een eekhoorn. Bijna het zelfde als een muis, maar met eekhoorns moet je veel concentratie hebben.. Anders horen ze je al. En ik heb nog iets te melden. Het is voor jou misschien niet zo belangrijk, maar als jij ooit een Apprentice krijgt, beloof je het mij het door te geven,' Sprak Mousefur rustig. 'Ik heb bijvoorbeeld een slechte schutkleur, maar dat maakt niets uit. Als je maar goed kan jagen,' Sprak ze wijs. Ze keek even serieus. Als Apprentice werd ze daardoor soms wel eens gepest. Ze was de enige met zo'n kleur..
Mousefur richtte zich weer op Lightpaw. 'Straks mag jij ook proberen een muis te vangen,' Zei Mousefur kalm. Ze keek de Apprentice glimlachend aan. Ze wist dat ze dat altijd heel leuk vonden. De poes wachtte op haar reactie.

-..Sorry, een beetje een flutpost vind ik xD..-


Trainen met Lightpaw. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 19:11

'Ja Lightpaw, dat was geweldig,' Zei Mousefur vol trots. Lightpaw hief haar kop op bij die woorden. 'Oke, ik ga je nu laten zien hoe je bijvoorbeeld een eekhoorn vangt. Dat zijn erg snelle, moeilijke prooien,' Zei Mousefur. Lightpaw knikte gehoorzaam. 'Let op...'Fluisterde Mousefur zachtjes. Lightpaw merkte de eekhoorn ook op, en keek toen bestudeerend naar Mousefur. De eekhoorn had nog niets in de gaten, en knabbelde rustig verder. het was te hooren dat mousefur haar adem in hield, Lightpaww vroeg zich af waarom. Ze sloop steeds dichterbij. Sierlijk bewoog ze heen en weer, met kleine pasjes. Mousefur kwam steeds dichterbij. Voorzichtig kwam ze dichterbij. Rustig wachtte ze af, en sprong met een sierlijke boog op de eekhoorn. Het diertje spartelde als een gek, maar Mousefur kilde het al. 'Oke Lightpaw, zo vang je du een eekhoorn. Bijna het zelfde als een muis, maar met eekhoorns moet je veel concentratie hebben.. Anders horen ze je al. En ik heb nog iets te melden. Het is voor jou misschien niet zo belangrijk, maar als jij ooit een Apprentice krijgt, beloof je het mij het door te geven,' Sprak Mousefur rustig. 'Ik heb bijvoorbeeld een slechte schutkleur, maar dat maakt niets uit. Als je maar goed kan jagen,' Lightpaw knikte en beantwoorde, 'Ik met mijn witte vacht en gele staart en oren heb ook geen goede schutkleur, maar ik denk in de winter wel!' Zei Lightpaw. 'Maar ik zal je atvies op volgen, al je atviesen!' Vervolgde Lightpaw. 'Straks mag jij ook proberen een muis te vangen,' Zei Mousefur kalm. Bij die woorden spitste Lightpaw haar oren. 'Muis vangen!' Lightpaw probeerde zich onder controle te houden, ze was zo blij en zeenuw achtig, zalde het haar lukken, toen ze nog een kitten was, zeiden ze dat eht haar nooit zalde lukken om dat ze eht kleinste van het nest was, en ook het lichtst, hoe dat kwam wist ze niet.

(let niet op mijn megagigantishesupper fouten)


Trainen met Lightpaw. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 20:24

'Ik met mijn witte vacht en gele staart en oren heb ook geen goede schutkleur, maar ik denk in de winter wel!' Zei Lightpaw op Mousefur's vraag. 'Maar ik zal je advies op volgen, al je adviesen!' Zei ze nog eens opgewekt. Mousefur knikte tevreden. De poes zei daarna nog dat ze een muis mocht vangen. De kleine Apprentice begon in zichzelf al helemaal te stuiteren. Ze zag er blij uit, en trappelde zachtjes met haar pootjes van opwinding. 'Ik zie dat je het leuk vindt! Dat is al een goed teken. Als je maar geconcentreerd blijft' Snorde Mousefur blij. Weer wenkte ze naar Lightpaw, die waarschijnlijk al hyper was. Rustig liep Mousefur naar een beschutte plek. Door de bomen schenen stralen licht, die met een mooi effect op de grond schenen. Tevreden keek Mousefur rond. dit was dé perfecte plek! Voorzichtig sloop Mousefur steeds meer naar de grond. Ze probeerde een makkelijke prooi te vinden voor Lightpaw. Je moet immers klein beginnen. Met grote pupillen keek ze de bodem van bladeren rond. De muizen hier hadden een waanzinnige schutkleur. Ze hadden bijna precies dezelfde kleur als de grond! 'Let op... Lightpaw, je moet altijd goed om je heen kijken. Muizen hebben een waanzinnig goede schutkleur. Kijk daarom altijd nauwkeurig of je iets ziet bewegen,' Fluisterde Mousefur nog net hoorbaar. Ze trok haar ogen weer tot spleetjes. Daar... Haar linker oor schoot naar links. Voorzichtig draaide Mousefur haar kop om. Met een aantal staart lengtes afstand, keek Mousefur naar een bosmuis. Ze stil mogelijk stond ze op, en liep zonder geluid naar Lightpaw toe. Ze wenkte even naar haar, en wees voorzichtig op de muis voor hen. De zwart witte poes krulde haar lippen voorzichtig. Dit werd waarschijnlijk de eerste vangst van haar enige echte leerling! Trots keek ze naar Lightpaw.

[Sorry voor de late reactie, ik had het nog al druk...]


Trainen met Lightpaw. J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Trainen met Lightpaw. DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Trainen met Lightpaw.   Trainen met Lightpaw. Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 22:01

'Ik zie dat je het leuk vindt! Dat is al een goed teken. Als je maar geconcentreerd blijft' Snorde Mousefur blij. 'Ja, Mousefur!' Zei Lightpaw blij. Ooo ik kan niet wachten tot ik kan laten zien wat ik al kan! Dar ze in zich zelf. Mousefur ging op zoek naar een makkelijke prooi voor Lightpaw, Lightpaw keek naar hoe Mousefur dat deet. 'Let op... Lightpaw, je moet altijd goed om je heen kijken. Muizen hebben een waanzinnig goede schutkleur. Kijk daarom altijd nauwkeurig of je iets ziet bewegen,' Fluisterde Mousefur nog net hoorbaar. Lightpaw knikte, want zacht beantwoorden was nu niet mogelijk! Mousefur wenkte naar een bosmuis, die mocht ze vangen! Lightpaw zakte in een onhandige jacht houding, ze wist niet zeker of dit goed was, maar ze deet wat ze kon, poot voor poot ontweek ze alle takjes, bijna stond ze op eén maar gellukig was ze net op tijd! Een ander halfe staart lengte van de muis af hoopte ze 'm van af hier te kunnen vangen, maar dat betwijfelde ze, zenuw achtig sloop ze nog wat veder, ze nam een sprongetje en sloeg de muis perongeluk weg, de muis was sneller dan Lightpaw en glipte de bosjes in. 'Sorry Mousefur...' Lightpaw trok een spijtige blik. 'Ik kon 'm bijna vangen, maar die stomme muis hat te veel hersens!' Zei ze boos. Ze dacht dat Mousefur totaal teleurgestelt was in ahar poging tot een muis vangen, Lightpaw deed nu ook een stuk verlegener. 'Het spijt me echt' Vervolgde Lightpaw.


Trainen met Lightpaw. 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trainen met Lightpaw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Small Forest-
Ga naar: