Kitten erbij



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kitten erbij

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkblood
Member
Kitten erbij DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 12:35

Hoi allemaal.
Ik heb met mijn ouders overlegd om er nog een kitten bij te nemen.
Maar we weten niet zeker of dat kan.
Dat komt omdat we al een volwassen kat hebben.
Ze heeft al twee kittens gehad, maar die zijn weg.
Dus als je weet of het kan om nog een kitten erbij te nemen als je al een kat hebt.
Zeg dat dan graag.

Xxx.tanya


Kitten erbij 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Kitten erbij Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 12:52

Ik had een volwasse kat van een jaar of 3/4 toen ik er twee kittens bij nam.
Toen we ze uit het hokje lieten om het huis door te kijken, was de oudere wel heel erg aan het blazen. Ze was echt niet blij met die kleintjes, maar ze deed ze niets. Dat blazen is misschien een weekje door gegaan. Daarna hield het op, en gingen ze steeds meer naar elkaar toe. In het begin nog wel spannend natuurlijk maar hé.
Als je ze nu ziet. Een van die kittens doet alsof de oudere haar moeder is. Zelfs nu ze zelf al volwassen is ligt ze nog altijd bij die kat. Echt een super cute gezicht. De andere kitten heeft af en toe nog wel eens ruzie, maar ze doen elkaar nooit wat aan. Dit komt voornamelijk omdat het een mannetje is en hij soms wel eens stoer wil doen xD

Je moet gewoon een beetje geduld hebben. Hoe is jouw kat die je nu hebt eigenlijk?

Ik heb ook een fototje. *klein voorbeeld, want Sietse kruipt vaak nog meer in Odette weg xD*. De oudste kat is Odette en de jongere is Sietse:
Kitten erbij 28ry1y


Kitten erbij RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Kitten erbij DPKsfdL
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 13:34

Nou Pien slaapt veel, maar is wel erg actief. Ze houd van eten, en word steeds dikker. Ze is biet echt een knuffelpoes, want ze komt uit een asiel. Ze is vroeger mishandeld. Zoiets xD?


Kitten erbij 2mmtfud
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Kitten erbij Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 13:35

Volgensmij is een kitten dan juist leuk voor haar. Zodra ze eraan gewend is, kan ze met m spelen :3


Kitten erbij RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Kitten erbij DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 13:40

Indeed.
Toen ik klein was hadden we ook twee katten, een wat oudere van 6/7 jaar, en ook zij was actief en een eter, mn moeder wou er een kitten bij, en dat deden we dus, in het begin was het wat nauw en twijfelen of het wel goed ging komen, maar al snel lagen ze samen in 1 mandje.
Na mijn weten doen volwassen katten kittens niks en komt t 9 van de 10 keer helemaal goed.

Intussen zijn beide katten overleden, Bully, de oudere kat is gestorven aan ouderdom, en die kitten is met 3 jaar overreden, ik weet nog dat Bully na dat die kitten dus overleden was zelf ook achter uit ging en gewoon niet veel meer voorstelde...

Die twee hadden echt een hechte band op gebouwd.

Maar beide zijn ze nu met Starclan.


Kitten erbij 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Kitten erbij Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 13:43

Hmm. Ik heb hier een gecastreerde kater, we hadden eerst 2 katten, broer en zus. Toen de poes een ziekte kreeg waardoor haar maag en lever afbrokkelde, hebben we haar laten inslapen. Nu hebben we een kat erbij, een poes, van 2 weken. Eerst blaasde onze kat naar haar, maar nu hebben we haar een maand en slapen ze zelfs tesamen. Dus ik denk dat het geen probleem moet zijn :3 In het begin mss wel, maar na lange tijd, zullen ze wel wenen. ;P
Just mijn mening, maar ik denk dat een poes nemen een goed idee zou zijn. Wij hebben een poes genomen, omdat we een kat hebben en hij vecht graag met katers XD Maar ik denk dat dat hetzelfde is als van Waz. XD


Kitten erbij RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren
Member
Kitten erbij DPKsfdL
Tanyaaa
159

CAT'S PROFILE
Age: /
Gender:
Rank:
Ren
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 14:01

heel erg bedankt allemaal<3 ook namens mijn ouders ;3 We zijn nu aan het kijken voor een kitten. Maar maakt dat dan uit of die kitten een boy or girl is?


Kitten erbij 102tp21 Kitten erbij 44331
Spoiler:
Spoiler:
Gast i look at you.. Al the time. When it's time... I will kill you!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smoketear
StarClan
Kitten erbij DPKsfdL
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ||"My life ended by 45 moons"||
Gender:
Rank:
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 14:27

Meisje is vaak wel t best, later wilt een kater denk ik wel eens bazig worden. Tenzij je m laat castreren, dat word 'i lui.
Tenminste, zo was t bij mijn nicht die had een kater en nam er een kater bij, dat liep dus minder goed af, uiteindelijk werd t wel goed, maar dat werd uiteindelijk wel vechten. (Was die kitten ook wel een half jaar)


Kitten erbij 2qw3qms
Save yourself from the thing that you have learned
Save yourself from all the trust you never earned
Smoketear
:~Click~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Kitten erbij Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 14:29

Hangt af van je kat. Girl is het beste, wij hadden geluk met onze katten. Onze kat is gecastreerd en is rustiger en liever, maar niet buiten of als hij speelt met de kitten. Andere worden lui en dik. ^^'


Kitten erbij RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurora
Member
Kitten erbij 2PtO9vk
Esmee
856
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 59 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aurora
BerichtOnderwerp: Re: Kitten erbij   Kitten erbij Icon_minitimevr 21 dec 2012 - 16:10

Mm, mijn oudste kat is 9 jaar, en woont al bijna vanaf het begin bij ons. Zo`n 5 maanden geleden heb ik Willy gekregen, ze hadden hem geschat op 1,5 jaar, maar waarschijnlijk was hij nog geen 1 jaar toen we hem kregen. In het begin was Karel totaal niet blij met Willy, maar later begon hij hem toch te accepteren omdat het toch eigenlijk best een lief beest was. Af en toe krijgt Willy nog eens een tik van Karel, maar alleen als het regent en hij toch perse naar buiten wil, want hij wil juist de hele dag naar buiten en als hij niet mag gaat hij heel druk miauwen x`D Maar ik denk dat het wel kan, want eerst dachten mijn ouders dat Karel een nieuw huisgenootje absoluut niet erbij zou willen, maar dat bleek toch niet zo te zijn Wink


Kitten erbij Av4sw0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kitten erbij
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: