the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 the dawnclan ~rpg topic~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kittytail
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 19:46

Sunsetstar ~ Leader ~ camp
''Hey sunsetstar, wat is er? Gaan we jagen? Gaan we trainen? Oh, ik kan echt niet wachten!'' miauwde de apprentice enhausiast wanneer hij bij sunsetstar aankwam. ''We gaan op jacht brindlepaw. Heb je al geleerd hoe je iets vangt of niet? Anders kan ik je het wel laten zien eerst.'' miauwde ze als antwoord naar de apprentice.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotusleaf
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Kallista
532

CAT'S PROFILE
Age: 22 manen
Gender:
Rank:
Lotusleaf
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 20:39

Brindlepaw - Apprentice - Camp

De kleine kater keek met grote ogen naar de poes. Ze vroeg of hij het jagen al kende, maar hij schudde zijn hoofd. "Eigenlijk nog niet.. Maar ik wil het graag leren!" Hij zwiepte vrolijk met zijn staart en spitste zijn oren. Waar wachten ze nog op?


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 14e2fkx
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 dec 2012 - 22:27

''Oke.'' miauwde sunsetstar naar haar apprentice. Ze liep een klein stukje het kamp uit.
''Kijk dit is de jachthouding.'' miauwde ze en deed de jacht houding voor. Met haar staart
wees ze naar een blad. ''Doe alsof dat een eekhoorn is. Ik laat zien hoe je het vangt en daarna mag jij het proberen.'' Ze sloop poot voor poot, met haar buik en lange haren tegen de grond op het blad af. Ze sprong waneer ze dichtbij genoeg was en sloeg het een soort van dood met haar poot. ''Oke nu jij.'' Ze sprong van het blad af en ging een staartlengte verderop zitten van het blad om te zien hoe haar apprentice het deed.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenheart
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Brokenheart
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 12:58

$hadowpaw-Apprentice-Camp
Twee ambere ogen keken spiedend om zich heen en bleven hangen bij een eekhoorn. Zijn staart bewoog langzaam heen en weer. Zonder geluid te maken sloop hij op de eekhoorn af. Het kleine beest zat gewoon midden in het kamp. Shadowpaw zag echter een andere apprentice die de eekhoorn ook wou pakken. Razendsnel rende hij op de eekhoorn af. Met een mep was het dier dood. Hij raapte het beest op en keek naar de andere kat. "Deze is van mij" Siste hij naar de andere apprentice. Met een gemene grijns draaide hij zich om. Hij liep naar een rustig plekje en at de eekhoorn vlug op. Toen deze opwas likte Shadow vlug het bloed van zijn nagels af. Hij kwam weer overeind. De apprentice zuchtte eens diep, er was hier niks te beleven. Hij liep maar op Shadowclaw af. "Ik verveel me dood." Miauwde hij op een klagerige toon, in de hoop dat Shadowclaw iets te doen wist.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Rksiveciet
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:36

Shadowclaw - Tom - Camp - Deputy
Inmiddels was de kater weer terug naar het camp gegaan. Verveel keek hij om zich heen. Iedereen was wel iets aan het doen maar zijn apprentice kon hij nergens vinden. Ineens zag hij Shadowpaw op hem af komen lopen. Zijn ijzige ogen keken hem aan. "Ik verveel me dood." mauwde de kat ope en klarige toon. 'Als je wilt kunnen we je vechtechnieken doornemen.' Mauwde hij beachtzaam terwijl hij zich uirekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crumblekit
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Stijn~
95
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender:
Rank:
Crumblekit
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 21:11

spottedsayer~camp~20 moons

rustig wandelde spottedsayer door het camp, nou ja echt rustig was het niet ze stoot overal tegen aan met haar bolle buik het begon haar behoorlijk te irriteren. spottedsayer liep naar de stapel verse prooi en pakte een woel muis en een lijster. de laatste tijd had ze super veel honger. spottedsayer keek rond iedereen was bezig met dingen, dus ze besloot maar bij de nursery te gaan liggen daar was een lekker zonnetje. spottedsayer ging liggen at haar eten op, toen ze klaar was gaf ze zich zelf een grondige was beurt, zo goed als dan door die stomme buik kon ze net bij haar tenen. toen spottedsayer klaar was ging ze liggen er liep een kat op haar af, spottedsayer zij: "goeie morge" en wachtte rustig op antwoord.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2lrsz4
Crumble's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 21:13

Iceheart - Camp

Iceheart werd wakker in de warrior den. Hij gaapte even en liep het hol uit. Het was een rustige dag en iedere kat in z'n clan was wel ergens mee bezig. Hij liep naar spottedsayer en zei. ''Goede morgen mooie poes.'' Hij likte de oor van spottedsayer en daarna een paar keer over haar kop. ''Ik moet zometeen helaas wel weg spottedsayer. Ik moet nog jagen voor de clan.'' Hij ging even naast haar liggen en begon haar wat te likken.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2yl4bif
Stamps
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 W0qAlxRthe dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 EjrsROFthe dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 MMAFZtmthe dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 PgKKyjMthe dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 MKN7vHEthe dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cornkit
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
tessa
61

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Cornkit
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 22:19

~spottedsayer~camp~20 moons~

spottedsayer zag dat Iceheart op haar af liep jij zij: ''Goede morgen mooie poes.''
spottedsayer spinde bij die lieve woorden iceheart likte haar oor en ging naast haar liggen hij zij: ''Ik moet zometeen helaas wel weg spottedsayer. Ik moet nog jagen voor de clan.'' spotted spind en zij "het maakt niet uit hoor ik moet de andere katten toch helpen in het kamp of anders ga ik even bij de elders liggen om naar hun verhalen te luisteren." spottedsayer likte iceheart ze was tot over haar oren verlieft op hem.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 212verq
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 22:22

- Iceheart - camp

Spottedsayer spinde lief, waar door iceheart ook ging spinnen. ''Het maakt niet uit hoor ik moet de andere katten toch helpen in het kamp of anders ga ik even bij de elders liggen om naar hun verhalen te luisteren.'' miauwde ze. ''Goed idee hoor.'' spinde iceheart. ''Ik hoop dat de kittens snel komen, heb je eigenlijk al namen bedacht?'' vroeg hij en gaf de poes nog een paar likken.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 23:51

$hadowpaw-Apprentice-Camp
Gelukkig gaf Shadowclaw gauw antwoord, anders had hij wat kunnen verwachten. Nee Shadowpaw was nou eenmaal geen lieverdje. Hij zag er dan wel schattig uit met zijn zwarte vacht, dat was hij beslist niet. Vele katten hadden al wel eens kennis gemaakt met zijn klauwen. En hij had zelfs bijna een kitten vermoord. Hij kwam het dier nog steeds bijna elke dag tegen. En elke keer wiep hij weer een dodelijke blik op het beest, die duidelijk maakte dat het beest niks mocht zeggen. Hij concentreerde zich weer op Shadowclaw. Hij dacht kort na over het idee van deputy. Hij kon zich er wel in vinden en stemde met een eenvoudig knikje toe. Zijn ogen begonnen te glansen bij het idee van een gevecht. Hij wiebelde met zijn zwarte oren en keek afwachtend naar Shadowclaw.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cornkit
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
tessa
61

CAT'S PROFILE
Age: 6 manen
Gender:
Rank:
Cornkit
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 10:06

~spottedsayer~camp~20 moons~

''Ik hoop dat de kittens snel komen, heb je eigenlijk al namen bedacht?'' zij iceheart. "nee ik ben druk bezig geweest ik heb geen tijd gehad. maar ik zal er vandaag aandenken" rustig ging spottedsayer liggen ze vouwden haar poten onder haar buik en gaf iceheart een laatste lik "ik ben een beetje moe ik ga denk ik een dutje doen." dat deed spottedsayer de laatste tijd heel veel ze was steeds uitgeput. "ga jij maar jagen ik zie je straks wel"

(zal ik een kitten zoek topic maken in de fanclan adoptions^^)


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 212verq
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorflight
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Terror
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Terrorflight
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 15:01

Shadowclaw - Tom - Training tree - Deputy
Zonder af te wachten wat de apprentice over zijn idee vond draaide hij zich om en trippelde met grote en snelle passen richting de training tree. Shadowpaw moest hem wel volgens hij was inmiddels zijn mentor en een mentor moest je nu eenmaal gehoorzamen. Charmant ging de kater in het zachte trainingszand zitten en wachten tot Shadowpaw kwam. Toen hij de paprentice aan zag komen stond hij op en schudde het zand uit zijn witte vacht. 'Val me aan, laat me maar eens zien wat je geleerd heb' Zei hij alsof het de normaalste zaak van de wereld was. 'Zie me maar als een vijandige warrior die je territorium binnengedrongen is.' Zei hij terwijl zijn vlijmascherpe nagels uit hun hulsjes vlogen.


“GENTLEMEN, IT'S BEEN A PLEASURE“

Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenheart
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Brokenheart
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 17:01

$hadowpaw-apprentice-training tree
Hij volgde de deputy met een zwiepende staart. Gevechtstrainingen waren altijd leuk. Hij klapte zijn klauwen alvast uit. Ze glansde een klein beetje in het zonlicht. Hij liep rustig verder. Hij zag Shadowclaw al in het zand zitten. Hij ging tegenover de kater staan die inmiddels overeind was gekomen. Zijn pikzwarte vacht stak duidelijk af tegen het lichte zand. Terwijl hij zijn ogen moest vernauwen om Shadowclaw duidelijk te kunnen zien. 'Val me aan, laat me maar eens zien wat je geleerd hebt.' Shadowpaw's mentor deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. De jonge apprentice haalde zijn schouders op, wat maakte het ook uit. Hij luisterde niet naar de volgende zin van de witte kater. Met uitgestrekte nagels vloog hij op de kater af. Hij vernauwde zijn ogen tot spleetjes en probeerde om zijn nagels in de kater te boren. Hij raakte iets, maar of het de grond was of de kater kon hij niet zeggen.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Rksiveciet
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorflight
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Terror
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Terrorflight
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimema 31 dec 2012 - 17:39

Shadowclaw - Tom - Training tree - Deputy
Zijn apprentice sprong op hem af. Snel zette Shadowclaw een stap opzij. 'Je valde van te ver aan als je dat doet kan je vijand het makkelijk ontwijken zoals je misschien wel ziet.' Zei de kater. Zijn pikzwarte poten draaide zich om waardoor hij Shadowpaw weer aankeek. ' Probeer het nog een keer. ' Zei hij terwijl hij klaar stond voor de volgende aanval.


“GENTLEMEN, IT'S BEEN A PLEASURE“

Terug naar boven Ga naar beneden
Sparklez
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
89

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Sparklez
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 17:16

Iceheart - camp

Hij nam afscheid van de mooie poes spottedsayer met een laatste lik. ''Ik ga nu echt jagen, ik neem iets voor jou mee hoor.'' miauwde hij en liep het kamp uit. Hij snoof even de lucht en rook een muis. Hij miste toen hij het wou vangen maar kwam uiteindelijk wel terug in het kamp met vier dikke vogels. Hij legde ze op de prooistapel en sleurde een grote vogel mee. Hij liep naar spottedsayer en zei ''Ik heb een vogel voor je. Deze delen?'' vroeg hij en ging zitten.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 F8qc7zpclf
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timberpaw
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
15
Actief
Timberpaw
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 19:40

Timberfang-warrior-the little bridge

Uitgerust liep Timberfang het kamp uit. De hele ochtend al had hij zitten luieren in het kamp, nu werd het toch wel eens tijd dat hij wat actief ging doen. Nadat hij op zijn gemak naar de stijger was gelopen, sprong hij het water in. Meestal bleef hij gewoon op de steiger, maar daar had hij vandaag geen zin in. Hij had al genoeg gerust. Al heel vlug kreeg hij een kleine, maar dikke vis in de gaten. Veel stelde het beestje niet voor, maar het was dit soort prooien of crowfood. En dan wist hij wel wat te kiezen...
Hij ontspande zijn spieren volledig, slechts af en toe zijn poten gebruikend om vooruit te gaan. Hij moest voortmaken, want veel lucht had hij niet meer. Nog twee meter... een... een halve. Bliksemsnel sloeg zijn klauw toe, maar de vis was sneller. Het beestje achtervolgen had geen zin, in het water was het veel sneller. Teleurgesteld zwom hij terug naar boven en kroop de steiger weer op. Dan maar weer op de oude manier...
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenheart
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Brokenheart
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 22:45

$hadowpaw-apprentice-training tree
Jammer genoeg was het mis. 'Je valde van te ver aan als je dat doet kan je vijand het makkelijk ontwijken zoals je misschien wel ziet' Hij knikte en maakte in zijn hoofd alvast een plan voor de volgende aanval. De kater draaide zich om, en Shadowpaw keek hem aan. Hij was vastbesloten om dit keer de kater te raken. Toen Shadowclaw zei dat hij het nog een moest rende hij onmiddellijk op de kater af. Dit keer sprong hij van veel dichterbij. Ook gebruikte hij een handig truukje. De apprentice deed alsof hij naar links zou springen, maar sprong toen gauw naar rechts. Opnieuw raakte hij iets.


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Rksiveciet
Terug naar boven Ga naar beneden
Cookie
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
Stijn~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons.
Gender:
Rank:
Cookie
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 23:00

~spottedsayer~camp~20 moons~

''Ik heb een vogel voor je. Deze delen?'' zij icehart toen hij net terug was van zijn jacht. "ja graag lekker!" spottedsayer at rustig haar eten op en likte har snor haren af. "ik moet gaan ik
ga even slapen ik ben moe, ik zie je straks wel" spottedsayer stond en gaf iceheart een liefde volle lik ze liep naar haar slaapplaats bij de andere qeeuns en ging rustig slapen.


Undertaker || Hardkit || Wildride || Badgerpaw||
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2hyfgut
Beau || Cookie || Falconpaw || Aquila || Snoopdog
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 1:32

- Iceheart - Camp - Warrior

Iceheart vond het jammer dat spottedsayer ging slapen. Hij begon maar eens schadowclaw te zoeken of hij ook nog een patrouille had.

------

Nouw niemand meld meer aan/post Sad
Dus het word inactief... sad sad sad


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: the dawnclan ~rpg topic~   the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 feb 2013 - 1:48

- sorry voor de dubblepost -


No body want's to rp anymore? :'(


the dawnclan ~rpg topic~ - Pagina 2 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
the dawnclan ~rpg topic~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: