You're not my scent ~ Blacksoul



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're not my scent ~ Blacksoul

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rowan
Member
You're not my scent ~ Blacksoul DPKsfdL
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Rowan
BerichtOnderwerp: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimema 24 dec 2012 - 11:42

De rossige poes trippelde door het gebied waar ze hoorde. Hier was ze ergens geboren en hier zou ze blijven. Ze had uiteindelijk haar eigen territorium afgebakent en iedereen moest daar wegblijven. Soms mochten ze wel eens komen, maar alleen als de poes een goede dag had. Vandaag viel het wel mee. Ze had goed geslapen en had honger. Er was prooi genoeg dus de honger zou snel gestild zijn. De poes trippelde tussen de bomen door en zocht naar een prooi. Die was er al snel en meteen doodde ze een spitsmuis, at hem op en trok eropuit. Ze verliet haar territorium en zocht naar een andere plek. Ze was een hele slimme poes en ze wilde zelf niemand op haar gebied, dus zou ze ook niet op het gebied van anderen komen. Ze ging naar de neutrale kant waar niemand woonde. De poes liet haar felle gele ogen over het gebied glijden. Ze kwam aan een plek met een kleine poel. Ze stapte erheen en begon te drinken van het water. Het was fris en smaakte goed. Rowan draaide met haar oren en zwiepte heen en weer met haar staart. De poes was ros, maar had wat witte vlekken op haar lichaam. Ook op haar hoofd. Ze keek om haar heen terwijl ze rond de poel stapte. Verder het bos in. Ze liep langs een paar dikke grote bomen. Ze snoof de geuren op en liep steeds verder. Ze kwam dichterbij een andere geur die ze nog niet kende. Ze rook katten met dezelfde geur, maar ze was nog niet op het gebied. Ze zou aan de grens blijven staan. Haar gele ogen gleden over de grens, maar er was nog niemand te zien. Ze rook de katten wel. Rowan ging zitten vlak voor de grens en sloeg haar staart om haar poten. Ze was nieuwsgierig wat voor katten op deze plaats woonden. Het waren er meer dan één. Een hele groep kon je het noemen. Nieuwsgierig staarde ze naar voren terwijl een geur steeds dichterbij kwam. Het was niet de geur van het bos of van een territorium. Alle katten leken het te hebben. De poes snoof nog eens goed en een zwarte kat kwam in haar richting. Ze wist niet wat voor kat het was dus zou ze afwachten. Ze begroette niemand die ze niet kende. Ze wilde eerst het karakter weten van de kat. Ze had geen zin om deze vriendelijk of neutraal te begroeten terwijl het dan een gemenerik leek te zijn. Rowan grijnsde breed en zag de kat steeds dichterbij komen.

Blacksoul


You're not my scent ~ Blacksoul 2aahmzc
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
You're not my scent ~ Blacksoul FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimema 24 dec 2012 - 13:28

De schemering maakte plaats voor de vroege ochtend. Ongeveer alle bladeren waren van de bomen en lagen dor op de grond. Blacksoul hield van dit seizoen, afgezien dat de prooi schaars was en dat je je best moest doen om het te overleven. Bladval was net zou koud en kil als Blacksoul zelf, hier voelde ze zich in haar element. Ze snoof de koude geuren op en liep rustig en stil over de koude, harde grond. De zon scheen helder in haar ambere ogen. Haar staart zwiepte even op en neer van ongeduld. Ze was vroeg opgestaan om haar taken te doen. Dan had ze s' middags misschien nog wat tijd om uit te rusten. Jagen, dat was de eerste prioriteit in bladval. En dus was ze dat nu ook aan het doen. Terwijl de koude geuren haar neus in stroomden ving ze ondertussen de prooi geuren op. Muis, vogel en een oud spoor van een eekhoorn. Ze wist zeker dat ze op de laatste prooi niet ging jagen. Die beesten waren zo harig dat alle haren nog dagenlang in je mond bleven zitten. Al snel pikte ze het spoor van de muis eruit en langzaam kroop ze over de grond. Haar oren waren gespitst op ieder ander geluid dat onnatuurlijk was. Na een paar minuten sluipen vond ze de muis scharrelend onder een boom, bladeren wegduwend opzoek naar enig voedsel. Op Blacksouls gelaat kwam een grijns. Haar staart zwiepte nog een keer en ze sprong. De muis was te laat. Blacksoul greep hem bij zijn staart en met een snelle beet was de muis dood. Zo snel als ze kon trippelde ze terug naar het kamp. Ze gooide de muis op de kleine prooistapel en keek in het rond. Ongeveer alle katten waren nu bezig met hun taken. Zij zou ook verder moeten gaan. Ze snoof de geuren van haar kampleden op en trippelde vervolgens weer weg. Verder met jagen maar. later zou ze wel in de dageraadpatrouille inhaken. Die was toch nog niet weg. Terwijl ze zo opzoek was naar geuren kwam een andere geur haar neus binnen. Een onbekende kat, geen Bloodclan of andere clan. Het was een rogue. Stilletjes volgde ze het geurspoor en voor haar doemde uiteindelijk een rossige kat op, niet ver van het kamp vandaan. Blacksoul was niet vijandig, deze kat leek immers geen kwaad in zin te hebben, maar toch moest ze voorzichtig zijn. Met een staart zwiepend van lichte woede keek ze de kat aan. 'Je bevind je op Bloodclan territorium, mag ik vragen wat je hier doet?' Sprak Blacksoul met een stem van ijs. Ze taxeerde de poes. Misschien een goede vechter, maar ze onderschatte haar niet.


You're not my scent ~ Blacksoul Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan
Member
You're not my scent ~ Blacksoul DPKsfdL
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Rowan
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimema 24 dec 2012 - 13:53

De rosse poes keek rustig voor haar uit terwijl de zwarte kat steeds dichterbij was. Het was een poes met dezelfde geur die zijzelf zo raar vond. De poes had gele ogen die op de hare leken. Ze grijnsde breed en bleef rustig zitten. Haar gele ogen gleden over de poes. Ze leek best sterk en ze was ook redelijk groot. Al leken ze even groot dus echt iets speciaal aan de poes was er niet. Rowan zwiepte even begroetend met haar staart waarna ze deze weer rondom haar poten heensloeg. 'Je bevind je op Bloodclan territorium, mag ik vragen wat je hier doet?' De stem van de poes was ijzig en leek een kwade ondertoon te hebben. Rowan keek haar aan en bekeek de omgeving. Bloodclan? Wat was dat nou weer? Het was dus een territorium met een andere geur dan ze kende. "Wel, een bloodclan ken ik niet en ik dacht dat ik op de grens was. Is het dan zo verboden om op te grens te komen? Ik woon hier vlakbij en ik ga ook wel eens graag wandelen. Dat doe jij ook, niet? Of wat ben je aan het doen?" De rogue poes kende niets van clans. Ze had ook nog nergens iets over gehoord. Het was volledig vreemd voor haar. Ze liet haar felgele ogen over de omgeving glijden. Ze rook nog meer van die geur. Dat was dus van de Bloodclan, wat het ook mocht zijn. Rowan likte haar poten één voor één schoon en richtte haar weer naar de zwarte poes. "Ik ben Rowan, een rogue van de buurt. En jij bent? Moet ik je aanspreken als Bloodclan of wat is het? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval dus je mag me altijd wel informatie aanbieden." Haar stem was de kalmte zelf. Ze had nog geen probleem met de poes dus haar humeur was nog wel goed. Ze draaide haar oren naar voren en richtte haar blik ook helemaal op de poes. Ze was best nieuwsgierig over de informatie. Als ze die tenminste wilde aanbieden. Ze kon beter alles weten voor ze nog eens wat verkeerd deed. Niet dat het haar enorm veel kon schelen want in haar ogen kon ze staan waar ze wilde. Vechten kon ze ook nog dus dat was geen enkel probleem. Rowan snoof kort en wachtte nog steeds op een reactie van de zwarte Bloodclankat.


You're not my scent ~ Blacksoul 2aahmzc
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
You're not my scent ~ Blacksoul FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 14:07

Blacksouls oren bewogen even toen ze geluid op de achtergrond hoorde, maar het waren maar een paar murmelende katten die aan het jagen waren. Zolang ze niet op haar lette was alles goed. "Wel, een bloodclan ken ik niet en ik dacht dat ik op de grens was. Is het dan zo verboden om op te grens te komen? Ik woon hier vlakbij en ik ga ook wel eens graag wandelen. Dat doe jij ook, niet? Of wat ben je aan het doen?" Blacksoul kon er niets aan doen dan even een kort lachje te laten horen. Zij was trouw aan haar clan, ze ging wel eens 'wandelen' zoals de rosse kattin dat zei, maar ze bleef altijd in de buurt. Soms waagde zich even in het clanterritorium om wat muizen weg te snappen maar meer ook niet. "Ik ben Rowan, een rogue van de buurt. En jij bent? Moet ik je aanspreken als Bloodclan of wat is het? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval dus je mag me altijd wel informatie aanbieden." Haar stem was de kalmte zelf. Blacksouls mondhoeken trokken zich even op in een kleine zachte glimlach. Haar staart legde ze over haar poten. 'Well beste Rowan, de naam is Blacksoul. Je bevind je net over de grens dus technisch gezien mag ik je wegjagen of vermoorden. Maar voorlopig ben je nog niet vijandig dus dat laten we dan maar achterwege. En wat de bloodclan is, is makkelijk uit te leggen. Wij zijn gewoon moordende katten die alle clans uit het woud willen hebben. Meer zeg ik niet, dat moet je zelf maar uitzoeken.' Sprak Blacksoul met de eeuwige kilte in haar stem. Slechts weinigen hadden ooit warmte in haar stem gehoord. Ze stond op en rekte zich even uit, waarbij haar lange klauwen zich in de grond harkten. 'En nu moet je opschieten met weg gaan of ik en een paar van mijn vrienden gaan even op je jagen.' Zei ze en ze keek Rowan aan met een glimmende blik. Ze had wel weer even zin om haar poten te strekken. In een vriendelijke mood was ze duidelijk niet.


You're not my scent ~ Blacksoul Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan
Member
You're not my scent ~ Blacksoul DPKsfdL
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Rowan
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 14:18

De rosse poes keek haar kalm aan. Ze hoorde het lachje en geërgerd rolde ze met haar ogen. Haar gele ogen werden een stuk feller nu en dat betekende dat ze niet meer zo vriendelijk als eerst was. Ze zwiepte uitdagend met haar staart en hoorde verderop nog wat stemmen. Ze grijnsde breed naar de zwarte poes. Moest ze nu bang worden? Oh, Rowan was niet snel bang. 'Well beste Rowan, de naam is Blacksoul. Je bevind je net over de grens dus technisch gezien mag ik je wegjagen of vermoorden. Maar voorlopig ben je nog niet vijandig dus dat laten we dan maar achterwege. En wat de bloodclan is, is makkelijk uit te leggen. Wij zijn gewoon moordende katten die alle clans uit het woud willen hebben. Meer zeg ik niet, dat moet je zelf maar uitzoeken.' De poes spitste haar oren naar de zwarte kat toe en grijnsde nogmaals. "Nou nou aangemaan Blacksoul. Wat ben je toch een lieverd, hm? Ik ben op dit moment nu niet echt vijandig inderdaad, maar ik kan ook veranderen net als jij." De poes zwiepte nog wat harder met haar staart. Ze luisterde naar de laatste woorden en begon te lachen. 'En nu moet je opschieten met weg gaan of ik en een paar van mijn vrienden gaan even op je jagen.' Ze grijnsde en pretlichtjes verschenen in de gele ogen. Ze stond op en begon rondom de zwarte poes te lopen. "Nou nou. Ben je nou opeens een zielepoot? Kan je me niet alleen aan dan? Ga je meteen je vrienden erbij halen? Ik dacht dat jij wel een stukje stoerder was, Blacksoul." De rosse poes was niet meer dezelfde als eerst. De zwarte poes had haar duidelijk kwaad gemaakt en haar humeur werd slechter en slechter. Ze zwiepte met haar staart en drukte haar gele ogen in de ogen van de zwarte poes. Ze spande haar spieren op en wachtte uitdagend af op de reactie van haar. "Als je het vriendelijk en normaal had verteld, was er geen probleem geweest, maar Rowan haar humeurtje is een klein beetje aangetast nu." De poes spuwde de woorden naar haar uit. Haar stem was deze keer een stukje valser dan eerst. Ze zette haar haren overeind en haar nagels schraapten in de grond.

Ik kon het niet laten natuurlijk, zo is Rowan haha ;3
Maar liefst 1 tegen 1 als ze echt gaan vechten :'D


You're not my scent ~ Blacksoul 2aahmzc
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
You're not my scent ~ Blacksoul FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 10:33

Blacksoul volgde elke beweging van Rowan nauwkeurig. Er waren wel grotere katten waar ze mee had gevochten, maar ze moest nooit onderschatten. Ze had het eens gedaan met Fireheart, hij had haar verslagen. Ze was verslagen door een poesiepoes, ze gromde binnensmonds en haat vulde haar hart. Hij zou ooit nog wel eens verliezen van haar, en dan wel verschrikkelijk verliezen waarbij hij bijna niet meer kon opstaan. "Nou nou aangenaam Blacksoul. Wat ben je toch een lieverd, hm? Ik ben op dit moment nu niet echt vijandig inderdaad, maar ik kan ook veranderen net als jij." Blacksoul kneep haar ogen tot spleetjes en haar staart verschoof een beetje, haar oren bewogen. Dat zou iedereen kunnen, Blacksoul hechtte niet teveel waarde aan de woorden. Rowan stond op en begon om Blacksoul heen te lopen, de zwarte poes bleef zitten waar ze zat en staarde voor zich uit. "Nou nou. Ben je nou opeens een zielepoot? Kan je me niet alleen aan dan? Ga je meteen je vrienden erbij halen? Ik dacht dat jij wel een stukje stoerder was, Blacksoul." Het was duidelijk dat Blacksoul Rowan's humeur had geraakt dat nu steeds verder aan het dalen was. "Als je het vriendelijk en normaal had verteld, was er geen probleem geweest, maar Rowan haar humeurtje is een klein beetje aangetast nu." Blacksoul snoof. Nee alsof ze dat nog niet had gemerkt. 'Ik kan je makkelijk alleen aan.' Snoof Blacksoul spottend. 'Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken.' Ze draaide zich in een snelle beweging om en met een poot zonder klauwen duwde ze Rowan hard handig om. Deze had zich al duidelijk op een gevecht klaargemaakt en Blacksoul duwde haar klauwen uit de hulsjes. Ze waren lang en blikkerden in het vroege ochtendlicht. Een satanische grijns sierde de zwarte kat haar gezicht. 'Eens kijken hoe dik je vachtje wel niet is.' En ze legde de klauwen op Rowan's zij, die ze toen ging bewerken.


You're not my scent ~ Blacksoul Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rowan
Member
You're not my scent ~ Blacksoul DPKsfdL
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 manen
Gender:
Rank:
Rowan
BerichtOnderwerp: Re: You're not my scent ~ Blacksoul   You're not my scent ~ Blacksoul Icon_minitimewo 26 dec 2012 - 10:48

De rosse poes keek met een valse grijns naar Blacksoul. Haar staart zwiepte heen en weer terwijl ze wachtte tot de poes zou antwoorden. En dat deed ze meteen. 'Ik kan je makkelijk alleen aan.' 'Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken.' 'Eens kijken hoe dik je vachtje wel niet is.' Rowan keek kalm naar de poes en voelde meteen de nagels in haar zij. Ze sloeg haar poot uit met de nagels er helemaal uit en sloeg naar de poes haar snuit. Ze draaide haar zij van haar weg, maar doordat ze haar aan het bewerken was zaten de nagels er nog in. Ze voelde hoe deze over haar borst schaarden. Ze gromde even en al haar haren kwamen overeind te staan. Ze sprong naar de zwarte kat toe met alle nagels helemaal uitgezet. Ze klemde haar rond de rug van de poes en beet in haar nek. Jammer genoeg op de plaats waar je nekvel had dus dat was heel erg dik. Ze wist dat vroeger de moederpoes je hieraan meenam soms dus veel pijn kon het nu ook niet doen. Rowan begon met haar klauwen te slaan naar alles dat ze kon raken. Ze sprong van de poes af en keek haar aan. Haar gele ogen stonden fel en agressief. Zo was de echte Rowan, maar ze begon in andere dagen al meer te kalmeren en vechten deed ze niet meer zo snel. Al was ze nu de poes echt beu en wou dat laten zien. De poes had misschien wel een hele clan, Rowan was ook best sterk voor haar leeftijd. Ze snoof even en wachtte weer af op de poes.


You're not my scent ~ Blacksoul 2aahmzc
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're not my scent ~ Blacksoul
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: