Horoscoop - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Horoscoop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Mousefur
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 17:21

YAY Leeuw xD
@Spottedwood, ben jij ook Leeuw??


Horoscoop - Pagina 3 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scytheshade
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
526

CAT'S PROFILE
Age: 36 manen
Gender:
Rank:
Scytheshade
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 17:27

Waterman


Horoscoop - Pagina 3 2lwmavn

.. Gast, I know where you live, I know where you are and I will hunt you ..

In his lair he pleasure's his thoughts
In his dreams he slays the hope
His eyes are blood red with 2 black spots
His disease he will cope
Stalking from the shadows
Hunting in the night
You may hope you have prayed
Because this demon is Scytheshade


Terug naar boven Ga naar beneden
Drust
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
Lynn
158
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender:
Rank:
Drust
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 17:33

Hmm, vaag. Nog geen sociale kring uitgebreid vandaag. Tenzij het poppetje dat Ellis op mijn hand heeft getekend meetelt.

Gelooft hier iemand in Horoscopen trouwens?


Horoscoop - Pagina 3 2qd0ryq

Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 18:35

Ik vind horoscopen wel grappig, maar ik ga er niet helemaal naar leven of wat dan ook. Maar soms denk ik wel; hé, dat is zo. Natuurlijk zijn horoscopen voor de grote massa herkenbaar, daar werken ze op. Maar ik vind het wel grappig.
Mag ik maagd? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimewo 17 nov 2010 - 20:19

Boogschutter. Mee eens Kittypaw!
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
Horoscoop - Pagina 3 DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: Horoscoop   Horoscoop - Pagina 3 Icon_minitimedo 18 nov 2010 - 17:00

(ik ga er niet naar toe leven maar ik wil hem wel weeten want mischien..... 18-11-2010)

Waterman:
Een foutje is zo gemaakt. Helaas kun je die niet eenvoudig weer oplossen. Het ligt er vandaag een beetje aan. Kun je nederig opstellen? Dan lijkt het je snel te worden vergeven. Maar een watermannen die zich nederig opstelt, daar moet wel wat voor gebeuren. Je houdt liever van wat meer uiterlijk vertoon en opzichtig gedrag. Mensen waarderen je daarom ook zo. Niet iedereen kan zo uitbundig zijn als jij. En jij vindt het leuk om je enigszins excentriek te gedragen. Dus als je een verkeerde inschatting maakt vandaag, of iemand onjuist beoordeeld, blaas dan geen rookgordijn. Verhul je fouten niet, en probeer trots te vinden door je fouten toe te geven.

Geld: 3 punten
Sociaal: 2 punten
Liefde: 3 punten
Gezondheid: 4 punten
school: 4 punten
Leven: 3 punten
stemming: zon met bewolkinig


maagd:
Je zal niet zomaar nee zeggen tegen een nieuwe kans of het ontdekken van een nieuw werkterrein of leefomgeving. Maar vandaag stel je je bescheiden op. Ook als je er toch op in gaat, doe je het liever stilletjes alleen. Je wilt niet graag gezien worden op het moment dat je onzeker bent. Toch lijkt de situatie zodanig, dat je eigenlijk gedwongen bent om het met anderen te delen. Of tenminste, dat anderen bewust zijn van jouw nieuwe kansen en veranderingen. Het enige wat je kunt doen, is met anderen te praten dat je zelf ook nog niet zeker weet wat je zult gaan kiezen. Misschien helpen ze je de juiste beslissing te nemen.

Geld: 3 punten
Sociaal: 3 punten
Liefde: 3 punten
Gezondheid: 3punten
school: 3 punten
Leven: 3 punten
stemming: zon met bewolkinig

Boogschutter:
Als je vandaag iets doet of gaat doen wat je precies van plan was, dan doe je iets verkeerd. De sterren wekken de suggestie dat een nieuwe onderneming, een activiteit buiten de planning om, de juiste keuze is. Het zijn vaak de onverwachte wendingen en gebeurtenissen in ons leven die uiteindelijk bepalen wie we zijn. Het is belangrijk om je af en toe los te rukken van de dagelijkse routine om te zien hoe mooi het leven kan zijn. Jupiter stimuleert vandaag afleiding en persoonlijke ontwikkeling. Mars schenkt je vandaag een dosis nieuwsgierigheid. De combinatie leent zich dus uitermate goed voor avontuur en nieuwe zaken. Ga je de uitdaging aan?

Geld: 5 punten
Sociaal: 5 punten
Liefde: 4 punten
Gezondheid: 4 punten
school: 4 punten
Leven: 5 punten
stemming: zon
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Horoscoop
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: