Dog Story {RPG}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Dog Story {RPG}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Linesong
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:20



Heel heel lang geleden leefden de honden allemaal samen in een pack tot die ene verdoemde dag in de geschiedenis. De kortste dag van het jaar, midden in de winter. Een sneeuwstorm woedde over de aarde en iedereen was al even pissig van de dagen voordien. Er was al een tijdje een hevige hongersnood aan de gang en de laatste beetjes eten begon op te raken. Al de hele dag was het pikkedonker en de sneeuwstorm bleef maar woeden. Honden zaten in groepjes bij elkaar om elkaar warm te houden tot vier honden besloten toch op zoek te gaan naar eten. Elk ging een andere kant op en had een kwart van de pack met zich mee. Dagen bleven ze weg, maanden duurde het en na een tijdje was iedereen de pack vergeten. Sommigen waren hard geworden, anderen weer heel erg aardig. Na vijf harde jaren zagen de nu vier totaal verschillende packs elkaar terug, zonder ook maar enig besef te hebben dat ze vroeger een waren. Ze zorgden dat ieder een territorium kreeg en enkel een Treurwilg bleef gespaard. Hier zouden ze elke New Moon samenkomen en even vrede hebben. Wat ze vergeten waren was dat dit precies het midden was van het oude kamp dat ze samen deelden.

Welcome Gast in de wereld van Dogstory,
Honden leven hier in 4 packs te samen in deze wijde wereld, allemaal met hun eigen karakter. Van alleraardigst tot wreed en vals. Stap in de huid van de viervoeters, waarvan ze zeggen dat ze de mens hun beste vriend zijn, en bepaal zelf of ze dit ook zijn. Je kan hier namelijk in een pack leven, maar ook als Homer. Zo goed als alles mag je zelf bepalen van je hond; Zijn karakter, zijn uiterlijk, zijn levensstijl... Bepaal hoe het leven van je hond er uit ziet en heb plezier!

Lijstje:



Dog Story {RPG} I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:


Laatst aangepast door Linepaw op wo 9 jan 2013 - 15:01; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokepaw
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
27
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Smokepaw
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 12:22

Mijn complimenten voor de lay-out. Het ziet er echt prachtig uit. Ik beloof dat ik me ga registreren.


Dog Story {RPG} 11855334

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Dog Story {RPG} R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:42

Awesome site! En bedankt dat ik daar Bethá mag zijn.
Echt leuke site, dus mensjes, meld je maar aan!

Voor de rest, ik ben daar Curse.


Dog Story {RPG} Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Breakingdawn
StarClan
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Age: RIP at 30 moons
Gender:
Rank:
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 18:42

Bedankt voor het verwijderen van mijn account he..


I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Dog Story {RPG} 1zdqxh

But now I can
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 19:21

@ Mimzel, sorry, maar we hebben even geheel opnieuw begonnen. Ook qua berichten etc. Sorry ^^"

@ Nath and Gaby, Thank you c:



Dog Story {RPG} I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 20:50

Ik wil me aanmelden, weet alleen geen goede naam x'D


Dog Story {RPG} V6ved3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:01

Aangemeld, echt hele mooie site ^^
Mijn naam daar is Zelda :')


Dog Story {RPG} J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 6 jan 2013 - 21:27

Ik ga me zeker aanmelden, alleen weet ik niet onmiddellijk een goede naam. Super mooi gemaakt verder =)



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Dog Story {RPG} 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimema 7 jan 2013 - 18:42

@ Maartje, ZELDA >3
@Daan en Vik, Thanks, maybe hebben jullie hier iets aan? x'D http://www.hondennamen.net/



Dog Story {RPG} I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Dog Story {RPG} O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 11:51

Wat je ook kan proberen voor namen is dit:: http://www.behindthename.com/names/usage/ancient-celtic
Hier bij heb je maar een paar namen, maar als je op de naam klikt, krijg je ook kortere versies, en dat is weer leuk voor je hond.

Btw, ik vind de site echt gezellig!


::"Bright's::

Dog Story {RPG} SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Dogkit
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Capt'n Jack Sparrow
243
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥~Kitty-RULES, Miauww.~♥
Gender:
Rank:
Dogkit
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 16:45

*Gaat registreren!*


Dog Story {RPG} 2mi251j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Dog Story {RPG} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimevr 11 jan 2013 - 16:48

Dit topic is e niet iom te melden dat je je gaat registreren en ook niet om advies qua namen te vragen. Gelieve dit niet meer te doen, anders sluit ik het topic.


Dog Story {RPG} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Peachpaw
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Daan
203

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peachpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimeza 12 jan 2013 - 22:28

Ik heb me geregistreerd en heet daar Dawn ;] Vedder is het echt een mooie site, mijn complimenten!


Dog Story {RPG} V6ved3T
Terug naar boven Ga naar beneden
Timefall
StarClan
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: Ageless :.
Gender:
Rank:
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimezo 13 jan 2013 - 10:41



Portal || Forum || Packs

.: UPDATE :.
- De site bestaat nog maar een weekje, maar heeft al een heleboel leden. We danken dan ook iedereen die zich heeft geregistreerd!
- We zoeken nog Healers en Healer Pupils, je kan je hier dan ook voor aanmelden.
- Cavepack en Meadowpack zijn duidelijk de minder geliefde packs, maar daar zouden we graag een klein beetje verandering in zien.
We hebben 44 geregistreerde gebruikers.
Bij elkaar hebben we 615 berichten geplaatst.
De nieuwste gebruiker is Valaina.

Mvg Het Team


Dog Story {RPG} T9gly0
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostkit.
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Age: σηє мσση
Gender:
Rank:
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimeza 23 feb 2013 - 20:43

Dogs Story is dodig D:
Ik ben daar btw Bètha, Nicki c:


Ghostkit. // Zayn // Summerkit // Chasmkit // Buzzingkit // Cloudwalker // Popkit
Dog Story {RPG} 351x0dv
:: gнσѕтѕнιηє ::
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimema 29 apr 2013 - 12:53

Melding~

We gaan proberen terug wat activiteit in DogStory te gieten! Onze excuses dat we het links hebben laten liggen.

~ Carlisle/Chi!


Dog Story {RPG} 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterfrost
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Moet jij dit weten???
50
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Winterfrost
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimema 29 apr 2013 - 12:58

Oe, leuk dat jullie er terug meer mee gaan doen. Ik ben ook gestopt omdat mijn account verwijderd was... Verder wel een mooie site!


Dog Story {RPG} 21ppw2
Terug naar boven Ga naar beneden
Firepaw,
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Melissa :D
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ღ αℓмσѕт 8 мσσηѕ ღ
Gender:
Rank:
Firepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimema 29 apr 2013 - 13:55

Ik wil wel weer actief worden, maar ik heb het druk en de inspiratie met Penny is een beetje verdwenen Neutral wel leuk dat jullie het weer actief proberen te maken. Misschien kom ik later nog even online Smile


Dog Story {RPG} 2ywif47
Deze, Deze, Deze en deze Ga ik waarschijnlijk voor Firepaw/flies gebruiken. De naam Fireflies is ook al bezet!
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Choppedpaw
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimedi 15 okt 2013 - 15:41

O ja.. Hier was ik vroeger Alfa..


 
Dog Story {RPG} Oswpro
Terug naar boven Ga naar beneden
Maybelline
Member
Dog Story {RPG} DPKsfdL
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3,5 jears old but still the same.
Gender:
Rank:
Maybelline
BerichtOnderwerp: Re: Dog Story {RPG}   Dog Story {RPG} Icon_minitimema 21 okt 2013 - 13:44

Supermooi!


Dog Story {RPG} 2mh7lzp
Belangrijkste accounts:
Littleface - Sunga - Clumb - Sour - Coca - Dustkit. - Maybelline
Made by me for Maybel ^^:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dog Story {RPG}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: