A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lostvoice
StarClan
A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] DPKsfdL
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons x
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]   A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] Icon_minitimewo 16 jan 2013 - 21:40

Hey mensen!

Ik ga sinds lange tijd weer eens een verhaal schrijven en niet zo maar een verhaal, nee, Lostvoice's geschiedenis. En dat is heel erg veel xD Deze kleine kattin heeft al aardig wat meegemaakt, haar vader als mentor, haar ouders verloren etc. etc.
En nu ga ik 't omzetten in verhaal vorm.

Maar nu zou ik graag willen weten welke mensen vernoemd willen worden in 't verhaal. Ik wil geen problemen met mensen krijgen door zomaar namen te gaan noemen, dus ik vraag 't hier gewoon xD

Clankatten die vernoemd willen worden;
-
-
-
-

Je moet gewoon eventjes zeggen of je het goed vind, als Riverclan kat, of je account wel of niet vernoemd wilt hebben in 't verhaal ^^'

Oh, en ik zoek nog een speciaal rangetje;

Lostvoice's aartsrivaal;
Wat niemand weet is dat Lostvoice een aartsrivale in Riverclan heeft De twee kattinnen waren al sinds kitten tijd beste maatjes, maar nadat Lostvoice d'r ouders verloor, liet haar beste vriendin haar als een baksteen vallen. Sindsdien spreken ze nooit meer met elkaar ondanks dat ze in dezelfde clan zitten :')

xQuinty (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Miu
Member
A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] DPKsfdL
29
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 Maanden
Gender:
Rank:
Miu
BerichtOnderwerp: Re: A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]   A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] Icon_minitimedo 17 jan 2013 - 15:14

Cinder mag je natuurlijk altijd vernoemen (:
Ik vind dat helemaal niet erg~


ミュウ

It's the quiet once you ought to look out for

A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] Miu1
We don't want to flirt with disaster. On your ass we'll pounce like a panther.
Cut the bullshit out with a dagger, with a dagger


PB's naar Honeyspots!
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterpaw
Member
A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] DPKsfdL
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Age: :. 6 moons of a hard life .:
Gender:
Rank:
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]   A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] Icon_minitimedi 22 jan 2013 - 9:37

Als je dat nodig vind mag je Lionclaw natuurlijk altijd vernoemen, gezien dat hele gedoe met Dreamheart en zo. :']



All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story] Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A lost voice in a stormy night [Lostvoice's story]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: