welke clan?? welke kat??



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 welke clan?? welke kat??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 15:59

Silverpaw werd wakker en zoals je wel kon raden was er nog niemand wakker. De lucht was oranje. Silverpaw liep het kamp uit ze liep eerst richting het groepje bomen. Ze vond zichzelf dik dus deed ze dit iedere dag om af te vallen. Ze sprog van tak naar tak van boom naar boom en de hele weg weer terug. Toen ze alle bomen gehad had ging ze opweg naar de vier boom. Even later kwam ze daar aan. Ze zag het al voor zich dat ze hier later zou staan als warrior/mentor en dat haar leerling naast haar ston. Ondertussen was ze gaan zitten, Maar ze schrok op uit haa gedachten toen ze andere katten rook. Ze keek om zich heen. Het waren verschillende clan en verschillende katten. Ze rook ook iemand van haar eige clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:17

Oakheart kwam net het krijgers hol uit, en groette de dichtstbijzijnde kat. Daarna gaapte hij even, strekte zich uit, en liep naar de vierboom waar hij zich een was beurt gaf. De grond rond vierboom was warm door de zon van nieuwblad. Toen Oakheart klaar was , keerde hij zich om, om weer terug naar het kamp te lopen. Opeens stopte Oakheart...hij hoorde iets aan de andere kant, van de boom.
"Wie is daar ?"
"Laat je zien, dit is Rivierclan territorium!"
Er kwam geen reactie. alleen maar wat bloemen die van de bomen af vielen.
Tot dat er een zwarte poes uit de struiken kwam stappen...


welke clan?? welke kat?? Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:31

"Wie is daar ?" hoorde ze de stem van oakheart. yes die helpt mij vast wel met de andere katten , clans "Laat je zien, dit is Rivierclan territorium'. Silverpaw stond achter oakhart 'gelukig ben jij er oakhart er zitten hier katten van andere clans en er zitten ook roque's' zei ze. Ze keek rond en zag een kat ze rook in die richting en rook dat dat een roque was. 'daar zit een roque' zei ze. Ze was een beetje bang aan het begin maar in de gezeldschap met een warrior was ze niet bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 16:35

RiverClan territorium. Night was hier nog niet zo vaak geweest, zelfs niet als rogue. Ze vond meestal wel genoeg eten in de gebieden van de andere Clans of erbuiten, maar ze had nu niet zo veel honger en ze was hier nooit echt op onderzoek uitgegaan. Een beetje afgedwaald liep ze wat rond. Ze hoorde de rivier heel dichtbij. Nieuwsgierig, zonder eerst op te letten of er iemand anders was, liep ze naar de oever. "Wie is daar?" doorbrak een harde stem ineens haar gedachten. Geschrokken keek Night op. Oren recht naar boven, ogen groot en een poot naar boven. "Laat je zien, dit is RiverClan territorium!" riep de stem daarna. Night wou wegrennen, maar ze wist dat het al te laat was. De RiverClan warrior had haar al gezien. Voorzichtig kwam ze de bosjes uit. Ze probeerde een verdedigende houding aan te nemen, maar het zag er nogal mietig uit. Snel herstelde ze zich en ze keek de bruine RiverClan warrior kwaad aan, terwijl al haar haren opgezet waren van de schrik en ze een dikke staart had van de angst. De Warrior zag er sterk uit. Hij was slank, zoals de meeste RiverClan katten, had een bruine vacht en amberkleurige ogen. "Hello, good cat. How is prey running in RiverClan?" zei ze met een glimlach om haar angst te verbergen.

-Had ff zin in engels x3 lolz, de laatste tijd word Night geleidelijk evil, dat je t ff weet o3o komt vast goed uit als ze bij de elite gaat x'D-


welke clan?? welke kat?? Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

welke clan?? welke kat?? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:10

Rustig maar toch met groote stappen liep de witte kater door het bos. Het weer was heerlijk maar een koude wind blies door de bomen heen. Mara niet door zijn dikke witte vacht. Hij liep maar wat rond, niet wetend dat hij richting Vierboom liep. Hij was er nog nooit geweest maar spoedig zal hij de vier bomen aanschouwen. Maar Coldpaw was wel op zijn hoede, elk moment kon er een sappig diertje tevoorschijn komen. Dan kon hij dat lekker opeten. Coldpaw was namelijk niet aan het jagen, maar gewoon ron aan het trekken. opeens hoorde hij een blaatje kraken. Hij draaide zich met een ruk om en zag een spitsmuis snel wegrennen. Zonder na te denken sprinte hij erachterna. De witte kater rende sneller dan de wind. Bijna hat hij de muis te pakken, nog een kleind stukje....HAP! De muis ging wild heen en weer in de mond van Coldpaw, maar verzet was nutteloos. Coldpaw maakte er snel een einde aan. De muis leefde niet meer. Nu begroef hij de muis bij een groote steen en liep weer verder. Met verbaaste ogen kwam er een onbekende geur in zijn neus. Snel ging hij in een sluiphouding staan en liep langzaam door. Het was niet helemaal perfect, maat dat doet het er niet toe. Hij zag door een dunne struik zag hij drie katten. Coldpaw wachte even. Blijkbaar waren de katten geen vriendjes van elkaar. Coldpaw kon het niet laten om naar voren te springen. Maar hij wachte even op het goede moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:17

"Hello, good cat. How is prey running in RiverClan?" zei de roque met een glimlach. Silverpaw keek hem strak aan. 'wat moet je hier?' vroeg ze terwijl ze hem strak aan bleef kijken. Silverpaw snoof en keek in de richting van de onbekende kat. 'windclan kat kom tevoorschijn' sprak ze. Ze was nog steeds niet bang van de katten om haar heen. Dalijk waaren de schaduw clan en de donder clan er ook. Dat was nog niet zo erg maar straks kwamen er ook nog kittypets dan zou ze die kittypet direct aan vallen.

Dit is nu al je 2e waarschuwing.. Silverpaw 5 regels pleas..
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:39

Oakheart stopte even met het kijken naar de rogue, en fikste zijn ogen op Silverpaw die blazend zat te roepen naar een andere struik.
Opeens rook Oakheart het ook, Windclan . Oakheart ging naast Silverpaw staan en riep de Winclan kat om tevoorschijn te komen. " Laat je zien Windclan , we roken je al!" Oakheart's geduld was aan het opgaan, hij moest al iets afhandelen met een rogue, en hij had geen zin om ook nog de dingen van een Winclan kat aan te horen. Opeens zag hij een witte flits wegsprinten. "Hey, jij daar kom terug! Je kunt niet zomaar ons territorium in vluchten!" Oakheart blies, gaf een signaal aan Silverpaw met zijn staart, om de Windclan kat te stoppen. Oakheart en Silverpaw hadden niet door dat ze de rogue alleen lieten, daar bij Vierboom. Waar hij makkelijk Rivier territorium kon binnensluipen, nu er 2 krijgers weg waren.


welke clan?? welke kat?? Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coldstare
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
55

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender:
Rank:
Coldstare
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:49

'windclan kat kom tevoorschijn' Coldpaw verroerde zich niet. Doodstil bleef hij staan waar hij stond. Hij hield ze in de gaten. Maar toen merkte hij pas dat hij bij Vierboom was. De plek waar de territoriums elkaar kruiste. Dit kon Coldpaw niet aan, als hij erheen zou gaan kon het zijn dood worden. Met een flits sprong hij weg en rende met zijn rug naar Vierboom toe. "Hey, jij daar kom terug! Je kunt niet zomaar ons territorium in vluchten!" Hij wou niet stoppen maar zijn poten hielden hem tegen. Glijdend kwam hij tot stilstand en draaide zich om. Hoe kon die kater nou zeggen dat het zijn territorium is!? Het is Vierboom en die is voor iedereen!. Coldpaw rende terug met zijn nagels ontbloot. Toen hij er weer was keken de katten hem aan. Coldpaw liep nu wat rustiger richting de kater. Op een paar voslengtes van de kater af. De kater was veel groter en ouder dan hem, maar dat kon Coldpaw niks schelen. 'Hoe durf jij te zeggen dat het jou territorium is? Het is van alle Clans! Zelfs ik weet dat!' Blies hij. Coldpaw wou geen ruzie dus zegde hij niks meer en bleef stokstijf staan. Hij was niet bang, hij was moedig aan het doen, maar was dat wel slim?
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 17:58

'Hoe durf jij te zeggen dat het jou territorium is? Het is van alle Clans! Zelfs ik weet dat!' Blies de wind clan kat. 'sorry oakheart ik loop niet over ofzo maar daar heeft hij wel gelijk in' zei ze. Ze keek van de roque naar de wind clan leerling. ruzie zou niks op lossen dus besloot ze aardig tegen de windclan kat te doen want de roque was wel door een teretorium gegaan. 'windclan hoe heet je?' vroeg ze aardig aan de windclan kat. Ze wist niet wat ze met die roque aan moest maar ze besloot hem nu maar even met rust te laten en hem daar te laten staan. 'roque jij bent hier gekomen via een van de terretorium's maar mag ik je nu dan ook verzoeken om hier veder niet meer te komen' zei ze rustig. Silverpaw kon de situatie goed in schatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:24

Night keek kwaad naar de katten die toen allemaal ineens erbij kwamen. Een kat die sterk naar WindClan rook, en een andere RiverClan apprentice. Ze hoorde rustig alles aan wat ze tegen haar en elkaar zeiden. Toen ze de reactie van de RiverClan apprentice tegen haar hoorde, werd ze weer kwaad. "Ja zeg! Sorry hoor! Dat ik toevallig eventjes op VRIJ LAND rondloop. Of heeft RiverClan de Vierboom ook al voor zichzelf geclaimd?!" sneerde ze. Ze vond het niet erg dat ze Clan-namen of het Clan-woord voor de Vierboom gebruikte. Jammer dan. Ze was vroeger toch ThunderClan geweest. "Dit hier," ze trapte met haar poot op de grond. "Is vrij land. Ik mag hier best rondlopen als ik wil. Ik vroeg zelfs even aan die kater daar hoe het ging. Mag ik ook even. Ik blijf hier zolang ik wil," beet ze de RiverClan apprentice toe. "Trouwens wel eh... toevallig dat we hier ineens tegelijk met zijn allen zijn heh?" zei ze achteloos. Ze ging op een wat ontspannendere manier staan. Ze wilde niet vechten. Konden katten van andere Clans nooit is aardig tegen elkaar of tegen de rogues doen?


welke clan?? welke kat?? Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

welke clan?? welke kat?? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:32

"Ja zeg! Sorry hoor! Dat ik toevallig eventjes op VRIJ LAND rondloop. Of heeft RiverClan de Vierboom ook al voor zichzelf geclaimd?!" zei de roque dat heb ik niet gezecht dit is het teretorium van onze clan de windclan de donderclan en de schaduwclan dus dit is alsnog clan gebied dus wij hebben rechten hier' zei ze rustig. "Dit hier," ze trapte met haar poot op de grond. "Is vrij land. Ik mag hier best rondlopen als ik wil. Ik vroeg zelfs even aan die kater daar hoe het ging. Mag ik ook even. Ik blijf hier zolang ik wil," silverpaw herhaalde nog eens wat ze zei dat heb ik niet gezecht dit is het teretorium van onze clan de windclan de donderclan en de schaduwclan dus dit is alsnog clan gebied dus wij hebben rechten hier' haar stem was nog steeds rustig. "Trouwens wel eh... toevallig dat we hier ineens tegelijk met zijn allen zijn heh?" zei de roque. Daar had de roque een punt. 'ja dat is inderdaat wel erg toevalig maar hoe heet je eigelijk' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 18:50

Oakheart keek van kat naar kat, en toen naar Silverpaw. "Sorry Silverpaw je hebt gelijk...hier mogen alle clan katten komen, maar in de code staat niet dat rogue's dat wel kunnen. Oakheart keek naar de zwarte poes. "Je kunt nu gaan, of blijven wachten tot we aan de leider vragen wat we moeten doen met rogue's." Oakheart zei het rustig. Hij had geen bedoeling om katten te doden, vooral niet zonder rede. Oakheart keek van de Windclan kat, weer naar de rogue, dan weer naar Silverpaw. "Silverpaw, vraagt om je naam, dat je hier binnendringt weten we al, maar je kunt tenminste je naam vertellen"


welke clan?? welke kat?? Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimeza 13 nov 2010 - 19:02

"Sorry Silverpaw je hebt gelijk...hier mogen alle clan katten komen, maar in de code staat niet dat rogue's dat wel kunnen' Oakheart keek naar de zwarte poes. "Je kunt nu gaan, of blijven wachten tot we aan de leider vragen wat we moeten doen met rogue's." zei Oakheart. Ze voelde zig als een warrior en zo werd ze nu ook behanded terwijl ze nog maar een maan een leerling is. "Silverpaw, vraagt om je naam, dat je hier binnendringt weten we al, maar je kunt tenminste je naam vertellen" zei oakheart tegen de roque. silverpaw keek de roque strak aan. 'jij weet mijn naam nu wil ik die van jou weten en oakheart kalmeer een beetje' sprak ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:22

"Waarom zou ik mijn naam vertellen als jullie zo vijandig doen? Kunnen we nooit is rustig praten, gewoon, als katten onder elkaar? Ik heb nog nooit gehoord dat rogues hier niet mogen komen. Er is hier bijna nooit iemand. Er jagen hier ook geen Clans. Waarom zou ik hier niet mogen komen?" Ze ging rustig zitten, met haar staart om haar poten, niet van plan weg te gaan zonder dat ze het zelf wou of zonder een goede reden. Ze probeerde er niet vijandig uit te zien. Toen schoot haar ineens iets te binnen. "Clan-katten komen hier toch alleen om een speciale reden? De Gathering, of anders een speciale missie? Toch niet zomaar? En trouwens, dat ik hier zomaar rondloop, why would you care..." Ze keek om zich heen. Ze vond de Vierboom altijd een mooie plek om te komen. Ze keek naar de lucht. Er kwamen donkere wolken aan, en na een paar seconden vielen de eerste druppels. Night stond op terwijl ze haar staart geirriteerd rondzwaaide. "Ik ga maar is naar mijn boerderij. Veel te nat hier." Terwijl ze zich omdraaide keek ze nog een keer naar de RiverClan warriors. "Niet dat hun een beetje water erg vinden..." fluisterde ze nog.


welke clan?? welke kat?? Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

welke clan?? welke kat?? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakheart
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
189

CAT'S PROFILE
Age: 1,4 jaar
Gender:
Rank:
Oakheart
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:37

Oakheart's haren gingen weer plat liggen. Hij had gezien dat deze poes geen ruzie wilde. "Ik wil alleen het beste voor de clan" zei Oakheart, kijkend naar de rogue. " Mijn naam is Oakheart, van de Rivierclan" Oakheart wist nu dat de rogue haar persoonlijk heid niet wilde vertellen. Wat maakt het eigenlijk uit dacht Oakheart. Als deze rogue gewoon de Vierbomen verliet in vrede, hoefden Oakheart en Silverpaw ook geen verslag uit te brengen. Ze zouden kunnen zeggen dat ze de grens lijn aan het patrouilleren waren.
" Oke, goed Rogue. Je kunt terug gaan naar je "boerderij", maar wees hier liever niet te vaak, sommige leerlingen zijn nog niet veel bekend met de Krijgers code."


welke clan?? welke kat?? Oakheart

Oakheart
Leafdapple
Viper
Graystripe
Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Madiebo
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
580

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender:
Rank:
Madiebo
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 12:45

(ik ben silverpaw maar had geen zin om van account te verwisselen)

Waarom zou ik mijn naam vertellen als jullie zo vijandig doen? Kunnen we nooit is rustig praten, gewoon, als katten onder elkaar? Ik heb nog nooit gehoord dat rogues hier niet mogen komen. Er is hier bijna nooit iemand. Er jagen hier ook geen Clans. Waarom zou ik hier niet mogen komen?" de roque ging rustig zitten, met haar staart om haar poten, niet van plan weg te gaan zonder dat ze het zelf wou of zonder een goede reden. Ze probeerde er niet vijandig uit te zien. Toen schoot haar ineens iets te binnen. "Clan-katten komen hier toch alleen om een speciale reden? De Gathering, of anders een speciale missie? Toch niet zomaar? En trouwens, dat ik hier zomaar rondloop, why would you care..." Ze keek om zich heen. Ze vond de Vierboom altijd een mooie plek om te komen. Ze keek naar de lucht. Er kwamen donkere wolken aan, en na een paar seconden vielen de eerste druppels. Night stond op terwijl ze haar staart geirriteerd rondzwaaide. "Ik ga maar is naar mijn boerderij. Veel te nat hier." Terwijl ze zich omdraaide keek ze nog een keer naar de RiverClan warriors. "Niet dat hun een beetje water erg vinden..." fluisterde ze nog. Silverpaw had alles genegeert wat night zei maar bij de laatste worden wist ze wat om terug te zegen.
'wacht je hebt gelijk er is nooit gezegt dat roque's hier niet mogen komen en als je niet bang bent voor water kan je hier best blijven en ons je naam vertellen ik zal me netjes voor stelen ik ben silverpaw dit is oakheart en hoe de windclan kat heet dat weet ik niet zei ze beleeft. "Ik wil alleen het beste voor de clan" zei Oakheart, kijkend naar de rogue. " Mijn naam is Oakheart, van de Rivierclan" zei Oakheart. silverpaw negeerde oakheart. " Oke, goed Rogue. Je kunt terug gaan naar je "boerderij", maar wees hier liever niet te vaak, sommige leerlingen zijn nog niet veel bekend met de Krijgers code." zei oakheart. Bij die worden gaf silverpaw oakheart een por dat ie zijn mond moest dicht houden. 'oakheart moet ik herhalen wat ik net zei of heb je me verstaan' siste Silverpaw zodat de andere katten haar niet kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:37

Steelfang was aan het rusten de stress van het moorden hield hem wakker en nu was het al dag. Hij moest iets doen en ging dus maar patrouileren in zijn uppie. Steelfang voelde de wind door zijn vacht en over zijn huid. Vol met littekens was hij. Het litteken op zijn wang op zijn schouder in zijn zij en over zijn rug. Dan nog de verschroeide plekken op zijn staart en voorpoot met de 2 kleinere littekens. Hij was door stomiteiten en idioterie al vaak gewond geraakt. Langzaam ging hij langs de vierboom en rook hij geuren. Windclan, Rivierclan, oude schaduwclan en Night. Steelfang schrok op uit zijn gedachten "Night!" Zei hij hardop en hij rende naar de vierboom. Hij had haar al 2 keer eerder gezien zonder dat het goed ging nu moest hij haar een keer normaal kunnen spreken. Hij rende naar de vierboom en zag toen Night en 3 andere gestalte´s. Hij ving de laatste zin op van een kleinere poes. 'oakheart moet ik herhalen wat ik net zei of heb je me verstaan' vanuit zijn positie hoorde hij het wel. "Wat doen zoveel katten hier?!" zei Steelfang alsof hij verbaast was en liep vooruit. Het litteken op zijn schouder was weer eens voor de zoveelste keer opengegaan door het rennen.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

welke clan?? welke kat?? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
846

CAT'S PROFILE
Age: 2 jaar
Gender:
Rank:
Night
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:48

Night draaide zich weer om bij het horen van een nieuwe kat. Instinctief nam ze een verdedigende houding aan, maar toen ze zag dat het Steelfang was liet ze haar verdediging vallen. "Hey Steelfang..." zei ze, zonder dat ze echt wist wat ze moest zeggen. "Al die katjes hier," ze zwaaide met haar staart. "Zitten mij een beetje te vertellen dat ik hier niet mag komen." Ze draaide zich om naar de RiverClan katten. "Ik ben Night, rogue, voormalig ThunderClan krijger Nightfur. Leuk je te ontmoeten," miauwde ze met een knikje. Ze keek weer naar Steelfang. "Trouwens, wat doe jij hier?" vroeg ze nieuwsgierig. Het regende nog steeds, maar het maakte Night niet echt uit. Ze ging weer zitten, wachtend op een reactie.


welke clan?? welke kat?? Night-4


~Fights destroy and~
~broken hearts bleed.~
~Revenge keeps me going~
~blood is my need...~

welke clan?? welke kat?? NyanNightFinished
~ Nightcookies~
Als je ook een katje zoals deze gebaseerd op Nyan Cat in je onderschrift wil,
stuur dan een bericht naar mij ik help je graag verder ^^ ~


Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lollipops are extremely tasty ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverflower
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Gail
151

CAT'S PROFILE
Age: 24 manen
Gender:
Rank:
Silverflower
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 13:57

"Wat doen zoveel katten hier?!" zei een katten stem van de donderclan. 'hoi nu nog een schaduw clan kat en een kittypet en dan is alles hiet' zei Silverpaw oplettent. "Hey Steelfang..." zei de roque. 'ehu hoi steelfang' zei ze omdat ze nu de naam van de kat wist. "Zitten mij een beetje te vertellen dat ik hier niet mag komen." de roque draaide zich om naar oakheart. "Ik ben Night, rogue, voormalig ThunderClan krijger Nightfur. Leuk je te ontmoeten," miauwde night met een knikje naar silverpaw. night keek weer naar Steelfang. "Trouwens, wat doe jij hier?" vroeg night aan steelfang. Het regende een beetje maar een paar min later was het over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steelfang
Member
welke clan?? welke kat?? DPKsfdL
Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!?
818

CAT'S PROFILE
Age: 42 manen
Gender:
Rank:
Steelfang
BerichtOnderwerp: Re: welke clan?? welke kat??   welke clan?? welke kat?? Icon_minitimezo 14 nov 2010 - 14:06

Steelfang luisterde naar Night en zei tegen de Rivierclan apprentice "Ik ken jouw niet en dat hoef ik niet." Toen Night vroeg waarom hij hier was zei hij "Ik liep gewoon. Night ik weet wat je hebt gezien een tijd geleden alleen ik wil het je uitleggen. Als je dat toe staat Tante." Steelfang keek naar de andere clan katten en zei "Zoals jullie misschien gehoord hebben heet ik Steelfang en val ik jullie nu alleen niet aan omdat dit de vierboom is dus een heilige plek voor velen. Trouwens Rogue´s mogen hier ook komen. Dit behoort toe aan de Sterrenclan. Rogue´s geloven daar ook in, de meeste dan. Dus die hebben al het recht om hier te komen, ben je daar niet mee eens dan zal ik het je aanleren." Grauwde Steelfang. Hij had zijn klauwen uitgestoken. Hij zou zich geen familie laten ontnemen. Ookal zou Night niet veel aan hem hebben in deze situatie.


Duty, Courage, Honor, Power, Strength, Wisdom, Pride. These are the words i march for.

welke clan?? welke kat?? Steelfang
Terug naar boven Ga naar beneden
 
welke clan?? welke kat??
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: