Are you the one to understand me? {OPEN}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you the one to understand me? {OPEN}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zack
Member
Are you the one to understand me? {OPEN} DPKsfdL
Haribo, you call me Haribo
219

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Zack
BerichtOnderwerp: Are you the one to understand me? {OPEN}   Are you the one to understand me? {OPEN} Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 20:21


Zijn poten liepen uit de tuin. Niemand begreep hem, behalve zijn tweelingbroer, Cody. Sjokkend liep hij verder. De meeste katten spronen op het hek, maar hij liep onder het hek door. Sjokkend liep hij gewoon het bos in. Cody zei altijd dat het niet slim was, maar dat boeide hem helemaal niets,
Can I trust you with all the things that we share
Tell me how, can I care
How, can I share my feelings
My feelings


Hij kon zijn gevoelens niet delen. Ach wat zou het ook. Hij zou hier wel wachten op een lekkere chikkie ofzo. Hij keek even rond, maar leek niks te zien.

{OPEN :3}


Are you the one to understand me? {OPEN} Onder10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
Are you the one to understand me? {OPEN} DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: Are you the one to understand me? {OPEN}   Are you the one to understand me? {OPEN} Icon_minitimedi 29 jan 2013 - 21:18

De lapjespoes liep traag rondjes door de woonkamer. Haar tweebeen was bezig in de tuin. Doordat newleaf naderde was ze bezig met het planten van bloemen. De poes had net gegeten en ze liep door de open deur de tuin in. Haar tweebeen zag haar nauwelijks toen ze dwars door de struiken liep en op de eik achterin de tuin klauterde. De lage tak aan deze boom was haar lievelingsplekje en hier kwam ze altijd als haar iets dwars zat. Ze keek toe hoe haar tweebeen ijverig bezig was met de bloembollen. Ze snorde vrolijk en sprong via de tak op het groen geverfde hekje. Daarachter lag een steegje en weer dáárachter een vrij grote bos, waar ze nooit eerder was geweest. Ze hield haar kop schuin en keek met een bewonderende blik in haar gele ogen naar het bos. Ze keek achterom, naar het veilige tuintje achter het tweebeennest en weer terug naar het bos. Ze wou dolgraag weten wat daar was, maar ze durfde er nooit in te gaan. Misschien was het te gevaarlijk voor een poes als zij. Ze wou net van het hek afspringen toen het belletje aan haar donkerroze halsband luid rinkelde. Met geschrokken ogen keek ze naar haar tweebeen, die gelukkig niks had gemerkt. Ze richtte haar blik weer op het bos. Plotseling zag ze daar beweging. Het was een kater, en hij was duidelijk te zien een huiskat, net als zij. Ze knipperde met haar felgele ogen en sprong het hek af. Ze liep op de kater af en toen ze hem bereikte begroette ze hem simpel: ‘Hallo’ Ze versmalde haar ogen en bekeek de kater, wat deed hij hier alleen in het bos?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
Member
Are you the one to understand me? {OPEN} DPKsfdL
Haribo, you call me Haribo
219

CAT'S PROFILE
Age: 23 Moons
Gender:
Rank:
Zack
BerichtOnderwerp: Re: Are you the one to understand me? {OPEN}   Are you the one to understand me? {OPEN} Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 19:50


Iets in de buurt trok zijn aandacht, een geur van een mede kat. ‘Hallo’ zei de poes. ''Hello, My name is Zack, Zack Martin, And who's this hot chick here?'' Zei hij tegen de poes en liep naar haar toe met zijn sexy halsbandje. ''Tell me, did it hurts when you fell out the sky?'' murmelde hij vleiend tegen haar, maar besefte al snel dat de poes waarschijnlijk geen engels sprak, aangezien hij uit Boston komt. Zijn slanke lijf was mooier dan die van zijn broertje, Cody, en de meeste poezen vielen daarvoor. Hij at normaal, hij dronk goed en hij was Engels, iets wat alleen hij en zijn broertje Cody was. De poezen verstonden hen niet, maar hun accent liet het vleiend klinken.






Are you the one to understand me? {OPEN} Onder10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cryara
Member
Are you the one to understand me? {OPEN} DPKsfdL
Birdy :3
45

CAT'S PROFILE
Age: 15 ᴍᴏɴᴛʜs
Gender:
Rank:
Cryara
BerichtOnderwerp: Re: Are you the one to understand me? {OPEN}   Are you the one to understand me? {OPEN} Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 14:41

''Hello, My name is Zack, Zack Martin, And who's this hot chick here?' hoorde ze de kater zeggen. Ze begreep deze taal wel, het was Engels. Zack Martin, dat was dus zijn naam. Ze hief haar kin op en grijnsde. 'Nice to meet you... Zack' zei ze vloeiend. 'I'm Cryara' Ze knipperde met haar ogen toen de kater dichterbij kwam. ''Tell me, did it hurts when you fell out the sky?'' Ze grijnsde. 'I can show you the scars' grinnikte ze. Ze mocht deze kater, en niet alleen omdat hij hartstikke knap was. Ze was best verbaasd dat ze Engels kon praten, al had ze alleen maar mensen of katten horen praten. Ze had die taal al zo vaak gehoord dat ze het verstond én sprak. Ze wachtte af op wat de kater nu weer zou zeggen en keek hem met een speelse grijns aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you the one to understand me? {OPEN}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: