Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swallowdance
Member
Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Swallowdance
BerichtOnderwerp: Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!   Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 16:02

Swallowdance, een zwart-witte poes van 14 manen oud, was aan het wandelen langs de river. Ze was onderweg naar de plaats waar ze de lekkerste vissen kon gaan vangen. Hier was ze heen gestuurd door de deputy, de anderen waren naar de waterfalls gestuurd. Swallowdance vond zalm het lekkerst, maar de deputy wilde liever baars, dus ging ze baars vissen. De zon scheen op haar lange vacht en het glinsterde in het licht. Ze droomde weg en had niet door hoe vlug ze liep. Toen kwam ze er achter dat ze de visplaats allang voorbij was gelopen! Ze zuchtte en keerde om. Ze ging zitten op een steen, aan de rivier. Ze zag een mooie grote zalm zwemmen, maar besefte dat de deputy liever een baars wilde. Ze liet de zalm voorbij zwemmen, en wachtte. Even later zag ze eindelijk een grote, dikke baars zwemmen. Ze zwiepte met haar staart en nam een grote sprong, bovenop de baard. Hebbes! Met een voldaan gevoel ging ze terug naar de deputy, om vol trots de grote baars te laten zien! De deputy was trots.


Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! 1oomtd
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnleaf
StarClan
Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! DPKsfdL
Aimee
359

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons for always
Gender:
Rank:
Autumnleaf
BerichtOnderwerp: Re: Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!   Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 16:16



Twee koperen keken het Camp rond en een lange bruine staart werd op twee voorpoten geslagen. Rechtop en trots zat de nog jonge Warrior naast de Warrior Den. Op zijn lippen zat een glimlach, terwijl de wind zachtjes met zijn vacht speelde. Autumnleaf moest toegeven dat hij zich veel beter voelde dan eerst. Maar zolang hij niet wist wat hij van Appleblossom vond, bleef hij steken in zijn gevoelens. Zijn vader had altijd al problemen gehad met de liefde, Rainfall, Lotusleaf en Lastbreathe. Autumnleaf was een zoon van Lotusleaf, maar hij had halfsiblings bij Lastbreathe. Nu was zijn vader weer met Lotusleaf. Het was soms zo raar en Autumnleaf hoopte dat het bij hem ook niet zo ging verlopen. Opeens besefte hij dat het misschien beter was om even te gaan jagen ofzo. De kater stond op en merkte dat zijn spieren stram waren geworden. Hij moest echt eens wat meer bewegen... Autumnleaf stond op en merkte op dat er een zwarte witte poes het Camp inkwam. Hij herkende Swallowdance, een vrolijke poes die graag met de kittens speelde. In haar bek had ze een grote vis die ze aan de Deputy gaf. Autumnleaf liep naar haar toe en knikte, "Hoe is het? Swallowdance?'' vroeg hij aan haar.



WORDS:-

STATUS: whatever

COMPANY: Swallowdance



Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! 2e1ufza
Crack,can you hear me breaking?

Can I take it all?:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yarrowpaw
Member
Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! DPKsfdL
» Chi «3
65
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 10 Moons
Gender:
Rank:
Yarrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!   Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! Icon_minitimewo 30 jan 2013 - 17:08

#Swallowdance; Je post is al bangelijk goed, vind ik zelf! Alleen moet je erop letten dat je geen andere katten bespeeld, dat noemt Powerplayen. Want dat deed je. In je post staat dat de Deputy trots was, en dat ze liever baars wou. Maar dan powerplay je de deputy, iets wat niet mag. (:
Je mag wel een ghost cat gebruiken, dat is een kat die je beschrijft in je post, maar niet is geregistreerd op het forum.

Voor de rest, voel je vrij om in de echte Rpg te posten! (:


Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom! 2uzv7zm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste in mijn leven ooit. [Place:River. Metgezel: Autumnleaf] tips welkom!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: