&nd what are you do? [Whisperwind]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 &nd what are you do? [Whisperwind]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lilith
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 20:12

Met moeite kwam de bruine kitten vooruit. Al het zand was modder geworden door de regenbui van daarnet. Echt er was never niks te doen in dit stomme bos of hoe sommige katten het ook noemde. Alleen mensen die clankatten 'tweebenen' noemde hadden lol. Naar het kijken naar die bewegende plaatjes vonden zij lol. Maar wat er daar binnen ook gebeurde Lilith moest er niet aan denken dat ze een kittypet werd. Haar broer en haar moeder zouden haar dan een complete schande vinden. Heartdestroyer, Snatcher en de rest liet ze in de steek. Maar als ze zou moeten kiezen voor Bloedclan of Kittypet beter dan nog dit leventje. Ze zuchten en keek naar een wit hek die net geverfd was en nog niet droog was. Haha dit kon nog leuk worden. Ze klom het hek op en krapte met haar nagels al het verf van het hek af. Aan de pootafdrukken kon je zo zien dat het een kitten was , maar dat het een stoute was niet. Ze was zo erg in haar gedachten dat ze nier hoorde hoe er een grote tweebeen naar buiten kwam rennen. De tweebeen begon te vloeken terwijl Lilith met angstige ogen naar binnen keek. W...Was dat een hond dat ze hoorde? Snel sprong ze van het hekje af en belande in een andere tuin. Eindelijk rust. De warme zon nam plaats voor de regen terwijl de vogels heerlijk floten. Lilith legde haar kop op haar pootjes en ging liggen. Ze snoof de lucht in en rook een bekende geur.. Clankat again! Ze stond op en zwiepte boos met haar staart heen en weer. Waarom moesten die mormels altijd haar rust verpesten? ' Com on cat. Show you!' Ze rook Skyclan. Hmpff katten die goed in bomen konden kimmen. Misschien leuk om een grapje mee uit te halen...

~~ Flut sorry Gaby...


&nd what are you do? [Whisperwind] S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimedo 31 jan 2013 - 20:25

Stilletjes trippelde een gitzwarte poes weg van haar territoria, vreemd genoeg richting de twolegplace. Ze had gehoord dat daar het kruid was wat ze al een tijd niet had gehad. Ze was er wel blij mee, maar ze moest toch een risico nemen. Bloodclan heersde rond die plek, en hopelijk kon zij er vanaf komen zonder schrammen. Misschien kon ze zelfs zonder ontmoeting doorkomen, anders moest ze zich eruit bluffen. Ze had de bouw van een zware vechter en bluffen zou haar ook wel lukken. Maar ze hoopte dat dat niet nodig was. Met een korte zucht liep ze door en keek alert om zich heen. Elk kleine ritseltje deed haar omkijken en toch snoof ze even. ''Pff wees niet zo'n watje Whisper.'' Mopperde ze tegen zichzelf en schudde haar kop. Ze maakte zich nog zorgen om StarClan, ze hadden haar radeloos achter gelaten en ze had nog steeds geen antewoord gevonden. ' Com on cat. Show you!' Klonk een stem en ze bleef staan. Zonder twijfel was het een jonge kat, dus al een stuk minder gevaarlijk. Maar het rook naar Bloodclan dus ze moest echt oppassen. ''Or else?'' was haar dreigende antwoord. Ze hield niet van dreigen, het was niet deel van haar karakter. Maar ze had blijkbaar echt geen keus nu, dit was niet iets wat ze gepland had.

-kortjee
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 18:26

Langzaam begon Lilith toch maar te zakken naar een dreighouding. Nhee in clankatten had ze nu geen zin maar waarom kwamen die altijd opdagen als ze er geen zin in had, als ze wel zin had om ze te pesten kwamen ze nooit echt dit was balen. Ze vloekte zachtjes naar de bosjes en probeerde het niet uit het oog te verliezen. Dat was zo lastig wand dat vervloekte mens - 'tweebeen' zat nog steeds in haar tuin op een witte stoel. Jhaa dacht die nou echt werkelijk dat Lilith nu naar haar toe zal lopen en weer op het hek zal zitten. Wat the hel zo dom zijn katten ook weer niet hoor. Waar ze ook angst voor had was die hond. War nou als dat enge mens dat beest nou naar buiten liet wat dan? Teleurgesteld keek ze naar haar rode bandje waar een plaatje van een doodskopje op stond die op zijn voorhoofd een hond had. Dat was het teken van een dode hond echt gaaf. Ze had het ding een paar dagen geleden gejat van een kittypet die er zo trots op was. En de kat in leven laten had ze ook niet echt gedaan. Een valse grijns verscheen toen en bosje weer begon te ritselen. ''Or else?'' Ze zag hoe er een zwarte poes uit de bosjes verscheen. Maar... Maar dat was Whisperwind de Skyclan Medicine cat. Jhaa vragen hoe ze eraan kwam, ze zegde het tegen niemand. 'Whaha gaat de Skyclan Medicine cat Whisperwind mij dan uitdagen voor een potje vechten? Ohh wacht dat kun jij niet je weet alleen hoe je met kruide moet werken he!' Wat ze nu tegen de kat had ge zegt was nu meer gesis dan een normale toon. Als het een clankat was moest ze gelijk sissen wand normaal tegen ze praten was nogal moeilijk las ze irritant waren zoals die Medicine cat. Ze strekte zich uit zodat het leek of ze groter was. Ondertussen was Whisperwind ook al in een dreigende houding gaan staan. 'Ik waarschuw je. Als je ook maar een keer je poot naar mij uitsteekt ik zweer jij mag dan je kruiden op jezelf testen' Zei Lilith rustig tegen haar. Sommige dingen moest ze wel echt menen anders leek het net een grapje wat dan eigenlijk niet was. Haar staart tikte op de vloer terwijl ze naar het witte hekje keek. Het was wel gevaarlijk als dat mens haar zag en dan de hond los liet. But misschien was het toch niet zo een slecht idee. Wat nou als ze de hond lokte naar Whisperwind en dat Lilith dan vluchten. Ja vluchten klonk maf maar wat nou liever verslonden worden? Ze keek de kat aan en vervolgde toen rustig 'Hmpff wat een betere vraag is wat doe jij hier clanmormel? Ik ben hier dichter thuis dan jou hoor. En als je hier maar ok wat wil hebben zorg ik er wel voor dat je het niet krijgt. En or else laat me denken.' Een gemeen lachje verscheen op Lilith haar gezicht. Whaha dit katje deed alsof ze stoer was.

Het liefste zou ze de kat uitlachen recht in haar gezicht maar dat kwam zo wel. 'Waar waren we? Ohh jhaa Or else... Dan ruk ik je kop eraf en geef het als voer aan die hond daar' Ze wenkte met haar kopje naar het huis van dat enge mens en keek naar het best wat voor het raam zat te kijken. Ze was nog niet op het hek geklommen maar keek door een gaatje wat zij had gemaakt. 'Ohh wacht eens even!' Ze draaide zich weer terug naar Whisperwind. 'Ik heb me nog niet voorgesteld wat erg! Mijn naam is Lilith. Je ziet het goed ik ben een kitten but i say to you; Cute but do not look at the outside.. Dat is de enige tip die ik aan je geef' Clankatten waren zo saai. Kon ze nu echt niet weg van hier? Ze gaf een tik met haar staart op het hek en hoorde dat de stoel verschoof. Sh*t! Stokstijf bleef ze staan en zag hoe de tweebeen naar binnen ging Even later kwam ze buiten met een lijn haar hand een een grote bak met water. Snel rende de tweebeen op het hekje af en gooide de hele kan met water over het hekje heen. Het bealnde allemaal op Lilith. 'Fijn... F*cking mens' Murmelde ze zachtjes. Whisperwind zal haar gaan uitlachen maar dat was niet het ergste die hond was buiten. Zacht siste ze tegen Whisperwind 'Als je nu een woord zegt dan...' Verder kwam ze niet wand het beest kwam los aangerend! 'Run!' Gilde ze. Ze kende gelukkig deze buurt wel goed. Zo snel als ze kon klom ze op het hekje en keek naar Whisperwind. Ze was er nu alleen voor. De bruine hond kwam richting het hekje aanrennen en stond geleund op twee poten. Het beest gromde als een gestoorde hek tegen Lilith. 'Nene je krijgt me toch niet te pakken' Ze keek naar de hond die naar haar blafte. Whaha Lilith zat op de goede hoogte dat beest kon er toch niet bij. 'Pak me dan als je kan!' Spuugde ze blij naar het beest. Ze verzamelde wat slijm en spuugde het recht in de hond zijn gezicht. 'Nenene!' Zei ze lachend. Dit was de eerste keer dat ze tegenover een hond stond. Eigenlijk was het nu toch niet zo gevaarlijk? 'Kom je nog in beweging kat? Of wil je verslonden worden? Je hebt twee mogelijkheden. Een: Of het watje gaat vluchten. Of twee: Je komt naast me op het hek en dan lossen we dit samen op' Bij de tweede oplossing rilde Lilith helemaal. Waarom samen werken met een mormel als je zo via de tuin weg kunt komen. Voor die Skyclankat was het wel lastig maar voor haar..'[/b] Ze rolde even met haar blauwe ogen en zag hoe de hond het hek begon te kantelen. Lilith haar achterpoten gleden uit en ze voelde hoe de hond haar staart raakte. Snel hees ze har staart weer naar boven en klemde zich vast aan de zijkant. 'Sh*t!' Gilde ze uit. Ze probeerde omhoog te komen maar ze zijkant was te glad van het water. Fijn ze zat in de problemen. Ze spande haar voorpoten en nam een zetje met haar achterpoten. Het leek of ze vloog zo snel ging het. Ze pakte het hekje vast en keek naar beneden. 'Nene ik zij je toch je komt er niet bij!' Wat Whisperwind deed ....

~~ 1.000 words Yhea! Lilith post zo goed ;p


&nd what are you do? [Whisperwind] S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimeza 9 feb 2013 - 22:49

Ze had liever deze dag in haar eentje gespendeerd. Maar nee, nu stond ze tegenover een kitten van de BloodClan. Een kitten for Starclan's sake! 'Whaha gaat de Skyclan Medicine cat Whisperwind mij dan uitdagen voor een potje vechten? Ohh wacht dat kun jij niet je weet alleen hoe je met kruide moet werken he!' Nu siste de gitzwarte poes en zette haar lichaam op. Voor een Medicine Cat was ze zwaar gebouwd en zelfs in haar ogen was het beter geweest als ze een Warrior was geworden. ''Geloof me, een klein misbaksel als jouw kan zelfs een apprentice nog aan.'' Sneerde ze, iets wat totaal niet bij haar pastte. Maar gelukkig zouden alleen degene die haar kende dat weten van haar, agressie zat niet in haar bloed. Ze had al teveel meegemaakt in haar leven. Bloed, dood en verderf had in haar verleden geheerst, ze was niet van plan nu ook bloed in haar heden te brengen. 'Ik waarschuw je. Als je ook maar een keer je poot naar mij uitsteekt ik zweer jij mag dan je kruiden op jezelf testen' Nu snoof ze toch even, wat probeerde dit kitten te bereiken. Ze was ver van onder de indruk van dit katje. ''ik hoef niks te testen, ik weet precies hoe ik iets moet aanpakken. En ik betwijfel ten zeerste dat een jonge kitten zoals jij mij werkelijk wat aan kan doen.'' Antwoordde ze koeltjes en keek het jonge poesje aan. Ze was ook niet van plan zich weg te laten bluffen nu, dat zou haar eer niet toelaten. Ze was dan wel een medicine cat, maar waar dacht je dat ze haar vrije tijd had gespendeerd? Samen met haar zusje had ze geoefend voor haar trainingen dus ze wist ook wel wat van vechten af. 'Hmpff wat een betere vraag is wat doe jij hier clanmormel? Ik ben hier dichter thuis dan jou hoor. En als je hier maar ok wat wil hebben zorg ik er wel voor dat je het niet krijgt. En or else laat me denken.' Nu schudde de zwarte poes haar kop en zuchtte kort. Wat probeerde dit katje te bereiken, ze ging toch niet weg. Ze zou met een heel leger moeten komen om haar weg te jagen hier. ''Wat ik hier doe zijn toch echt niet de zaken van een kitten. en mij proberen te stoppen zal je niet helpen.'' Antwoordde ze nu weer zonder lang na te denken over haar woorden. 'Waar waren we? Ohh jhaa Or else... Dan ruk ik je kop eraf en geef het als voer aan die hond daar' Nu lachtte de zwarte poes even geamuseerd. ''Juist, en je verwacht nu zeker dat ik onder de indruk ben?'' Vroeg ze, langzaam aan toch boos wordend. Ze stond hier haar tijd te verdoen en daar hield ze niet helemaal van. 'Ohh wacht eens even!' Ze draaide zich weer terug naar Whisperwind. 'Ik heb me nog niet voorgesteld wat erg! Mijn naam is Lilith. Je ziet het goed ik ben een kitten but i say to you; Cute but do not look at the outside.. Dat is de enige tip die ik aan je geef' Opnieuw snoof de gitzwarte poes en legde haar oren naar achteren. ''I don't care.'' Siste ze kort. Zwijgend hield ze elke beweging van het jonge katje in de gaten en kon zich niet beheersen toen het poesje eindigde met een nat pak. Ze lachtte luid en gooide haar kop naar achteren. 'Fijn... F*cking mens' Dit deed de zwarte poes alleen maar meer lachen. 'Run!' Gilde het poesje opeens en Whisper hield op met lachen. Met een sarcastische blik keek ze het poesje aan, tot de geur van hond haar neusgaten binnendrong. Geweldig, dat kon er ook wel bij komen. Haar oren zakte weer af en de zwarte poes zakte iets door haar poten. 'Kom je nog in beweging kat? Of wil je verslonden worden? Je hebt twee mogelijkheden. Een: Of het watje gaat vluchten. Of twee: Je komt naast me op het hek en dan lossen we dit samen op' Argwanend keek de zwarte poes haar aan en siste. Ze vertrouwde dit kitten en het hekje niet. Het zag er veel te gammel uit naar haar zin. Ze bleef staan toekijken hoe het jonge poesje worstelde om weg te blijven van de hond. Beter maar ook, waarom zou ze iets doen om te helpen. Whisper! Je hebt gezworen dat je elke kat in problemen zou helpen. Zei een stem in haar hoofd en ze zuchtte. ''Call me crazy...'' Mopperde ze tegen zichzelf en zette zich met een grote sprong af op het hekje zodat ze naast het poesje terecht kwam. Zonder te twijfelen sloeg ze haar klauwen uit en haalde deze over de snuit van de hond. Meteen daarna boog ze zich over het BloodClankatje en greep deze in haar nekvel. Groot was ze gelukkig niet en Whisper wel. Ze tilde het katje op en begon half te rennen over het hekje, haar doel al in zicht. Zodra ze dichtbij genoeg was zette de zwarte poes zich af en deed wat haar Clan het beste deed, klimmen. Met haar klauwen bewoog ze omhoog in de boom en stopte pas toen ze hoog genoeg zat, weg van de hond. Ze liet het poesje los en keek deze strak aan. ''Voor het stoere katje dat je denkt dat je bent ben je niet zo slim.'' Sprak ze koeltjes en zwiepte met haar staart terwijl ze naar beneden keek. Stilletjes keek ze nu even naar haar klauwen die ze nog niet had ingetrokken. waarom moest ze nu geweld uitoefenen vanwege de stupiditeit van een ander, en van een BloodClan kitten nog wel. Kon het nog erger? Voor haar clangenoten zou ze gewoon tegen de hond gevochten hebben, zelfs als Medicine cat. Ze had de belofte gemaakt voor haar clangenoten te zorgen en als ze de kans had haar eigen leven op het spel te zetten om hen te redden. Die belofte was ze niet van plan om te breken. Maar toch had ze zichzelf gezworen nooit meer een ander te zien lijden omdat zij niks kon of wilde doen. Desondanks dat de pijn in haar leven gewoon uit haar eigen onmacht waren ontstaan.

1043 woorden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimeza 16 feb 2013 - 19:18


''Call me crazy...'' Hoorde ze de zwarte poes mompelen. 'Inderdaad you are Crayzy and Stupid!' Siste ze naar haar. Ze had hier geen zin in, samen te zitten met een clankat en dan ook nog dat misbaksel! Ze zag hoe de poes een een sprong op het hekje zette. De poes sloeg haar klauwen uit nar de hond die zijn snuit aanraakte. Helaas door het gewicht door de poes zakte Lilith weg. 'Sh*t!' Gilde ze. Net optijd voelde ze tanden in haar nekvel en zag hoe het hekje onder haar bewoog. Even alter veranderde het in hard hout en toen pas merkte ze dat ze in een boom zat. Een clankat had Lilith gered wat?! ''Voor het stoere katje dat je denkt dat je bent ben je niet zo slim.'' Sprak de zwarte poes plots koeltjes. 'Inderdaad katje...' Vervolge Lilith zuchtend. Een clankat dit moest ze zeker niet doorvertellen aan haar vrienden. Breeze, Shiva, Heartdestroyer en nog veel meer zullen haar dan zeker wel uitlachen. 'Thanxxx ......?' Ze wist de kat haar naam nog niet eens dat was erg... 'Misschien had ik me al voorgesteld maar jij heet?' Vervolgde ze rustig. Wauww waarom was ze ineens zo rustig geworden? 'Ik had echt niet verwacht dat jij Bloedclan ging redde zeg... Als jij er niet was geweest was ik nu voer hoowrr...' Ze lachte terwijl ze nar beneden in de boom keek. De hond zat er tegenaan geleund en te blaffen, maar wat hij ook deed hij kon er toch niet bij. 'Mpfhee verveling is nu al bij me aangekomen' Zuchten Lilith

Sowrry flutheid D=


&nd what are you do? [Whisperwind] S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
&nd what are you do? [Whisperwind] DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: &nd what are you do? [Whisperwind]   &nd what are you do? [Whisperwind] Icon_minitimedo 21 maa 2013 - 23:31

'Inderdaad you are Crayzy and Stupid!' Had ze het jonge poesje nog horen sissen maar ze besteedde er geen aandacht aan. Ze had een ander doel voor ogen, en dat was een doel waarvoor vele van haar clanleden haar niet om zouden eren. Maar toch was het haar belofte aan zichzelf. Ze kon geen ander meer zien sterven omdat ze niks deed, dat kon ze niet meer.
Terwijl ze daar zo zat trok ze haar gitzwarte staart weer op en staarde voor zich uit. Niet echt nog een vriendelijk woord verwachtend van het kleine poesje wiens leven ze net had gered. 'Inderdaad katje...' hoorde ze het poesje zeggen en ze keek haar doordringend aan. Gaf ze nu toe dat Whisper gelijk had? 'Thanxxx ......?' Hoorde ze het poesje nu zeggen en Whispers gele ogen vulde zich met verbazing. Werd ze nu serieus bedankt door haar? 'Misschien had ik me al voorgesteld maar jij heet?' Vervolgde het poesje rustig en Whisper ontspande wel ietsjes. ''Ik ben Whisperwind,'' Antwoordde ze kalm en keek weer voor zich uit, niet wetend wat ze van deze situatie moest vinden. 'Ik had echt niet verwacht dat jij Bloedclan ging redde zeg... Als jij er niet was geweest was ik nu voer hoowrr...' Het geblaf van de hond hoorde ze wel, maar ze wist dat ze hier veilig zat. Toch haalde ze haar schouders op en zuchtte. ''Ik ben een Medicine Cat, het is de bedoeling dat ik anderen in leven houdt. En ik heb mezelf eens een belofte gemaakt en daar hou ik me aan.'' Antwoordde ze afwezig en staarde een beetje in de verte. 'Mpfhee verveling is nu al bij me aangekomen' Langzaam draaide de gitzwarte poes haar kop naar haar en schudde ermee. Het poesje was nog jong, en dit was wel iets wat ze vaker had gehoord. Toch ging ze er niet op in, het had toch geen nut.

laatheiiid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
&nd what are you do? [Whisperwind]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: