Right, You look is not good {Eriksen}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Right, You look is not good {Eriksen}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Guidetti
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 20:39

Right, You look is not good {Eriksen} John_g10

Talking; #06ff00
Normal; #00c0ff
Dreaming; #78205e + u
Thoughts; #fff600
Others talking 1; #000000
Others talking 2; #ffffff

De witte kater liep uit verveling uit de verlaten Twolegplace. Het was er knus en fijn, de Twolegs waren gevlucht dus er lagen dekens en banken en al om op te slapen. De kraan was kapot, waardoor het de gehele tijd stroomde als hij het botje in de kraan eruit haalde. Dus drinken had hij. Hij kreeg eten via de muizen die op het bedorven voedsel afkwamen die hij in een val had gezet. Dus eten, drinken en een slaapplaats, de perfecte plaats toch? Nou hij zat er al manen en hij wou weer een keer naar buiten, dus zo gezegd zo gedaan. Hij sproeide zijn plek, zodat andere rogues wisten dat dit zijn plek was. Hij trippelde weg, maar bleef in de buurt, waar hij het konijn los zag lopen in de tuin van een Twoleg. Hij sprong behendig over het hek, pakte het konijn en was alweer weg, met het konijn. Het spartelende konijn doodde hij en bracht het weer in het huis. Daarna volgde hij zijn weg en ging ergens zitten voor zijn huis. Hij ging niet verder, omdat hij een kat rook, hij ging gewoon zitten en wachten.

{ERIKSEN}







Right, You look is not good {Eriksen} Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 18:19


Met een kalme tred trippelde de Rogue langs een paar Twoleg hekken. De houten staven waren precies even groot. Geïnteresseerd bekeek hij de voorwerpen, hij snapte er niets van. Twolegs hadden soms de meest rare dingen in hun tuin staan. Dan waren het een paar rotsen en dan opeens allemaal kleurrijke bloemen. Je had er niets aan, alleen het beeld was mooi. Behendig sprong hij op een laag stenen muurtje en stak zijn staart in de lucht. Het was weer Newleaf en dus genoeg prooi. Zijn maag was niet meer zo akelig leeg, zoals een paar Moons geleden en de kou was weggetrokken. Gerustgesteld trippelde hij over het muurtje en bekeek zijn steeds weer veranderende omgeving, maar hij stopte toen zijn aandacht werd getrokken door een witte kater. Nieuwsgierig bekeek hij de kat. Er was geen halsbandje aan zijn nek bevestigd, dus hij was geen Kittypet, of een hele vreemde. BloodClan viel ook meteen af. Dus dan Rogue, want andere Clankatten kwamen hier niet zo vaak. Licht vriendelijk kwam hij op de kater af, sprong snel van het muurtje af en ging zitten op een gepaste afstand. Hij wist nog niet hoe deze Rogue was, aardig of juist het tegenovergestelde. Als eerste knikte hij naar de Rogue en keek deze toen nieuwsgierig aan. "Gegroet vreemdeling, kennen we elkaar al?" Vroeg hij neutraal en keek de langharige witte kater kalm aan.



Right, You look is not good {Eriksen} Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimema 18 feb 2013 - 12:45

Right, You look is not good {Eriksen} John_g10

Talking; #06ff00
Normal; #00c0ff
Dreaming; #78205e + u
Thoughts; #fff600
Others talking 1; #000000
Others talking 2; #ffffff

De aankomende rogue sprong van een hekje af, en ging zitten op een gepaste afstand. De kater knikte naar hem, en hij knikte maar terug. "Gegroet vreemdeling, kennen we elkaar al?" Vroeg de kater aan hem. ''I don't think so.'' zei hij kalm. ''Guidetti, John Guidetti.'' stelde hij zich maar voor. Misschien kon hij wel vriendschap met de kater sluiten, en samen die Clankatten trollen. ''En waar woon jij vreemdeling?'' Vroeg hij beleefd aan de kater terwijl hij rustig zijn gezicht waste met zijn poot. Hij was nog maar even beleefd, voor het geval dat. Beter een vriendschap dan vijanden worden. Op vrienden kun je terugvallen, en helpen je als je in de problemen zit. Zijn staart krulde hij over zijn poten. ''Tell me everything about yourself'' vroeg hij aan de kater.

--Mweh, hoezo laat en Flut x'D--








Right, You look is not good {Eriksen} Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimedi 19 feb 2013 - 22:28


De andere Rogue knikte terug en Eriksen liet de beginselen van een glimlach op z'n gezicht verschijnen, het was niet veel, maar een begin. ''I don't think so.'' Eriksen wiebelde eventjes met zijn neus, hij had de kater toch wel een keertje eerder gezien. Waarom kwam hij hem anders zo bekend voor? Snel schudde hij licht zijn kopje om zijn kop er weer bij te houden. ''Guidetti, John Guidetti.'' De kater had zich meteen al voorgesteld en Eriksen nam zich voor de kat Guidetti te noemen. Voor zijn gemak. ''En waar woon jij vreemdeling?'' Eriksen schrok een beetje van de plotselinge vraag, maar vermande zich weer. Het was niet moeilijk om uit te leggen dat hij niet echt perse ergens woonde. ''Tell me everything about yourself'' Achterdocht nam de plaats in van spontaanheid. Tja, misschien was Guidetti gewoon zeer nieuwsgierig over zijn leven. Eriksen nam een grote hap lucht. "Nou, ik verplaats me dagelijks, dus een echte woonplaats heb ik niet. In ieder geval, niet zoals die van jou. Verder weet ik niet wat mijn leventje zoveel verschilt van die van jou, dus zou jij eigenlijk eerst moeten gaan." Eriksen probeerde de denkbeeldige bal naar Guidetti te spelen, zodat hij zichzelf eerst kon blootstellen.



Right, You look is not good {Eriksen} Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimevr 1 maa 2013 - 20:22


Right, You look is not good {Eriksen} Eriksenenguidetti


"Nou, ik verplaats me dagelijks, dus een echte woonplaats heb ik niet. In ieder geval, niet zoals die van jou. Verder weet ik niet wat mijn leventje zoveel verschilt van die van jou, dus zou jij eigenlijk eerst moeten gaan." Eriksen speelde een denkbeeldige bal naar hem. En hij name hem aan, terwijl hij ging staan. ''Ik woon dus hier. Ik heb alles in de winter klaar, oude dekens voor de warmte, water dat uit een kraan stroomt als ik het omhoog duw met mijn rug en uit gaat als ik het met mijn voorpoten naar beneden duw, er lopen muizen in het huis, en de buren hebben konijnen wat voor mij als prooien gelden. Geen enkele kat heeft oit mijn huis ingepikt, en dat zal ook niet gebeuren als ik ooit een opvolger krijg, die alles zou gaan opvolgen.'' vertelde hij en paasde de bal terug naar de kater. Die nu als het goed is terug zou praten over zijn leven. Guidetti mocht de gozer wel. Tenminste, hij had dezelfde balvaardigheden als hij had.

--BAM! Daarom duurde het zo lang :'3 --





Right, You look is not good {Eriksen} Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:19


De kater ging staan, maar Eriksen voelde geen enkele slechte emotie door hem heen gaan. ''Ik woon dus hier. Ik heb alles in de winter klaar, oude dekens voor de warmte, water dat uit een kraan stroomt als ik het omhoog duw met mijn rug en uit gaat als ik het met mijn voorpoten naar beneden duw, er lopen muizen in het huis, en de buren hebben konijnen wat voor mij als prooien gelden. Geen enkele kat heeft ooit mijn huis ingepikt, en dat zal ook niet gebeuren als ik ooit een opvolger krijg, die alles zou gaan opvolgen.'' En toen werd de bal weer naar hem toe gepasst, maar hij zou deze mooi even voor zichzelf passen. "Nou, zoals ik al zei ik heb geen vaste woonplaats, maar dat hoef ik ook niet. Vijanden weten je dan te vinden en wat doe je als je woonplaats is omsingeld door vijf Rogues of BloodClan katten? Ze allemaal aankunnen is onmogelijk." En weer veranderde de bal van richting en misschien zat 'ie er wel in.



Right, You look is not good {Eriksen} Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Guidetti
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Bo
311
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Guidetti
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 17:23



Right, You look is not good {Eriksen} Eriksenenguidetti



De kater had de bal naar de kater gepasst. "Nou, zoals ik al zei ik heb geen vaste woonplaats, maar dat hoef ik ook niet. Vijanden weten je dan te vinden en wat doe je als je woonplaats is omsingeld door vijf Rogues of BloodClan katten? Ze allemaal aankunnen is onmogelijk." zei de kater tegen hem en passde weer de bal naar hem. Hij kopte de bal, en nam hem weer aan. ''Well, daarvoor heb ik een andere manier. Je ziet het niet nu, maar er liggen allerlei vallen rond mijn woonplaats. Daarbij, mag ik je naam weten? Die heb je nog steeds niet gezegd.'' zei hij tegen de kater en speelde de bal weer naar de kater toe.




Right, You look is not good {Eriksen} Os19
Me after a game when i'm like: YOLO:
Terug naar boven Ga naar beneden
Eriksen
Member
Right, You look is not good {Eriksen} DPKsfdL
Miss Eriksen [or called 'Soof']
328
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 Moons
Gender:
Rank:
Eriksen
BerichtOnderwerp: Re: Right, You look is not good {Eriksen}   Right, You look is not good {Eriksen} Icon_minitimezo 24 maa 2013 - 18:53


''Well, daarvoor heb ik een andere manier. Je ziet het niet nu, maar er liggen allerlei vallen rond mijn woonplaats. Daarbij, mag ik je naam weten? Die heb je nog steeds niet gezegd.'' Even wierp Eriksen een snelle blik om zich heen, als er echt vallen waren, dan had de Rogue een goede taak gedaan deze vervolgens te verbergen. "Dan spijt het me dat ik deze vergeten ben, mijn naam is Eriksen, en wie ben jij?" Vroeg hij vervolgens. Het was wel handig om katten te houden, vooral als deze een naam hadden waarmee hij deze kon bevestigen.



Right, You look is not good {Eriksen} Qnpr34
» The feels «
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Right, You look is not good {Eriksen}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: