ready?! go!! (lilith)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ready?! go!! (lilith)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zim
Member
ready?! go!! (lilith) DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: ready?! go!! (lilith)   ready?! go!! (lilith) Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 21:30

Zim kroop langs de pijnlijke struik gewassen heen de doorenen stoken in zijn teere huid. Zim keek met zijn prachtige groene ogen over het velt van de stinkende tweebenigen het gras wijde heen en weer. Zim nam het risico en schoot langs het velt naar de veilige bossjes en hij merkte vederop een mislukte kat poes op en hij dook tegen de grond en sloop voorzichtig weg met grote stappen. Zijn vacht wijden mee, hij tuurde even en merkte een knus plekje op en liep erheen. Zim ging er liggen het was koel en zacht een perfecte plaats om te slapen. Hij keek even in het rond en viel in slaap met zijn staart om zich heen gewikkelt en zijn kop op zijn poten en zijn oren stonden recht overeind om het geluit van elke beweging op te vangen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
ready?! go!! (lilith) DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: ready?! go!! (lilith)   ready?! go!! (lilith) Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 22:14

Stil en snel sloop Lilith het bloedclankamp uit. Jammer voor de katjes maar vandaag geen pleegarts spelen. Er verscheen een lach op haar gezicht toen ze een ekster voor zich zag. Snel dook ze in een sluiphouding en ontblote haar nageltjes. Ze waren nog niet zo groot maar wel lekker scherp, en daar waren zo ook voor nodig ook. Ze spande haar schouders en nam een boogsprong op de ekster. Ze drukte haar nagels in zijn nek en voelde hoe de ekster onder haar pootjes verzwakte. 'Go to the hel!' Sprak ze boos tegen het dier. Niet dat het een gewoonte was om dat te zeggen het was wel leuk om het woordje 'hel' te horen en uit te spreken. Ze pakte de vogel in haar bek en liet het bloed eruit stromen. Drinken kon zo en bloed is toch niet zo fijn op een lege maag. Ze zette een paar passen naar voren en bedacht zich toen. Beter als ze hem nu ging opeten. Ze ging liggen en joude moeizaam op het diertje. 'Gatver hij is niet te eten..' Mompelde ze zachtjes. Ze slikte het vieze vlees door en liet de ekster maar liggen voor die stomme mormels. Eerst jagen voor de clan en dan pas voor jezelf, echt onzin. Ze zwiepte met haar staart toen ze in de verte een knappe kater zag. Rouge.. Not clankat yes eindelijk! Ze sloop erheen en ging voor hem zitten. ['Hola, My name is Lilith. Let my think you are...' Een uitdagende blik verscheen bij Lilith. Dit kon leuk worden


~~ Flut D=


ready?! go!! (lilith) S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
ready?! go!! (lilith) DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: ready?! go!! (lilith)   ready?! go!! (lilith) Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 22:43

Zim schrok wakker van de poes en riep 'IK BEN ZIMmmmm!!! Kneel voor Zim Dwaas!!' Hij keek haar strak en fel aan. Zijn ogen fonkelde en riep woedend: 'wie waagt er om Zim wakker te maken wie!!!' Zim keek haar woedend aan ontblote zijn nagels en gromde en zetten zijn haaren op. Hij ging zitten omdat ze nog erg jong leek en sprak "wil je iets leeren want jij lijkt me jong en nog op een slechte gast..' Zim keek haar aandachtig aan. Zim merkte al in haar blik dat ze slim was maar bleef achterdochtig naar haar grommen niemand was te vetrouwen. Zim besnufelde haar en wist dat het een Blooclaner was maar hij bleef dapper zitten en hield zijn neus hoog. Zim voelde de wind strelen en wachte stil op haar antword...
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith
Member
ready?! go!! (lilith) DPKsfdL
Chris Styles ♥
292

CAT'S PROFILE
Age: xYou do not need to know ...x
Gender:
Rank:
Lilith
BerichtOnderwerp: Re: ready?! go!! (lilith)   ready?! go!! (lilith) Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 10:29

Ze keek de kater nog steeds aan. Had hij haar dan realy niet gehoord ofzoo.... 'IK BEN ZIMmmmm!!! Kneel voor Zim Dwaas!!' Hoorde ze de kater roepen. Deze reactie had ze wel verwacht maar die Zimmm niet echt. Ze zag hoe de kater zijn ogen woest fonkelden. 'wie waagt er om Zim wakker te maken wie!!!' De kater die Zim hete liet zijn haren omhoog staan en ontblote zijn nagels. "wil je iets leeren want jij lijkt me jong en nog op een slechte gast..' Wauw deze kater kletste aan een stuk door. Ókeey nu ben ik even aan de beurt he... Mijn naam Is Lilith en ik kom van de Bloedclan. En de enige dwaas die ik nuu zie ben jij hoor' Ze begon te lachen. 'Wat kun je mij nou weer leren Zim? Zeker alleen het woordje : Zimm! Toch?' De kater was niet echt in een goede bui dus oppassen moest ze zeker doen, maar waarom oppassen als Heartdestroyer misschien ook zo kwam. 'Keey.. Als je mij wat wil leren laat dan maar eerst zien wat je kan!' Ze ging staan in een dreigende houding en keek de kater aan. "Onthoud dit is een test en geen echt gevecht.' Ze trok haar nagels in en nam een boogsprong op de kat. Ze duwde hem om en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Nu loskomen en ik weet wat je kan..' Zei Lilith ongeïnteresseerd tegen Zim. Als hij los kwam mocht hij haar wel trainen zo niet dat zag je dat zo wel...


ready?! go!! (lilith) S5hg2f
Terug naar boven Ga naar beneden
Zim
Member
ready?! go!! (lilith) DPKsfdL
Zimmmm!!! nee toch niet laura :D
168
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 maanden
Gender:
Rank:
Zim
BerichtOnderwerp: Re: ready?! go!! (lilith)   ready?! go!! (lilith) Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 10:53

Zim keek naar de poes die hem omver duwde. Zim keek haar aan en dacht echt? Zim hapte in de poes haar poot en schopte haar van zich af. Zim zag hoe ze op haar buik belanden en Zim ging op haar voor en achter poten staan zodat ze niks kon doen. 'Haha Zim heeft gewonnen van de tessst..' Sprak hij en hielp haar overeind en keek haar vloeiend aan en sprak 'vals spel is mijn ding..' Hij zetten zijn poot in het gras en dieuwde zo hard als hij kon het had net geregend dus er begon op de plaats waar hij hard dieuwde een klein water poeltje ontstaan en hij begon te drinken. Zim keek haar aan en stopte met drinken en keek de poes aan recht in haar ogen. Hij voelde de winde en het natte gras wat zijn pootjes nat makte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ready?! go!! (lilith)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: