eerste post met een kat xD (tips welkom)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 eerste post met een kat xD (tips welkom)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
*Dawnpaw
Member
eerste post met een kat xD (tips welkom) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: eerste post met een kat xD (tips welkom)   eerste post met een kat xD (tips welkom) Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 22:01

(Ik RPG al een tijdje, 7 maanden nu. Maar al die tijd was wel met wolven xd dus nu ga ik het proberen met katten c:, zoals de titel zegt tips zijn heel welkom^^
Iedereen nag ook mee doen =D ik ben van plan om dawnfrost in the thunderclan te doen ^^)

Met een schok opende de bruine met wat gemengde zijn blauw groene ogen. Hijgend en met een dikke opgezette vacht keek de kat wild om zich heen. In de angst om te zien wat hij had gezien in zijn droom. Maar toen hij keek naar de plek waar in zijn droom het monster had gezeten, zag hij alleen maar de vacht van een mede warrior. Dawnfrost zuchtte en ging zitten. het was maar een droom schoot er door zijn kop. Hij had wel vaker dromen, dromen die niet al te fijn waren. Zoals net, een monster van de mensen had achter hem aangezeten. Het leek hem te willen pletten. Een rilling trok over de rug van dawn'. Bijna hoorde hij nog het monster brullen in zijn oren. Hij besloot te gaan jagen om zijn droom wat te vergeten. Zo zacht hij kon sloop de kater de warrior den uit, het was vroeg en de meeste katten sliepen nog, en hij was niet van plan om ze wakker te maken. Aangezien hij liever geen chagrijnige katten tegen kwam, en dat hij niet zo'n zin had in katten die zouden vragen wat hij ging doen zo vroeg. Dawnfrost was best gesloten, al kon hij ook best wel lachen met anderen, maar vooral zijn emotionele gevoelens liet hij niet merken. De licht bruin gestreepte kater had inmiddels het bosje bereikt, en liep daar nu stil en op zijn hoede door heen. Zijn oren schoten alle kanten op, in de hoop een geluid te horen die aan gaf dat er prooi was. Maar tot zijn teleurstelling hoorde hij niks, en zijn neus pikte ook al geen geur op. Misschien , lag het er aan dat hij pas net een warrior was. Misschien was dat de rede dat hij geen prooi kon vinden. Dawnfrost wist het niet, misschien zat er daar wel een prooi, daar zo in dat bosje. De kater schudde zijn kop, hij moest niet zo over zichzelf denken, hij was immers niets voor niets warrior geworden, toch? Wacht! Dawn verstijfde, hij hoorde een zacht geluid, heel zacht. Maar het was er wel, en toen hij beter luisterde kwam hij erachter dat het het gekrabbel van een konijn was. Gelijk trilde zijn snorharen opgewonden, en zo stil als hij kon sloop hij naar de plaats waar het geluid afkomstig van was. En uiteindelijk toen hij zich verstopte in een bosje zag hij het beest zitten. Het was een jong beest, net volwassen. Een goede prooi, stelde Dawnfrost vast. De adrenaline stroomde al door zijn anderen, het bleef altijd iets speciaals, jagen. Plots leek het konijn half in slaap te sukkelen. Hij lette totaal niet meer op, een grote fout. Dawnfrost sprong en belande recht voor het konijn. Het dier probeerde te vluchten, maar het was al te laat. Dawnfrost zat boven op hem. Met een iets minder verre sprong sprong de kater op het beest, snel zette hij zijn tanden in de nek van het beest. Nog even klonk er een raar piepend geluid, en toen hing het beest levenloos in zijn bek. Vol vreugde begon de kater weer richting het kamp te lopen. Zelf had hij niet echt honger, dat had hij niet echt vaak. Hij ving de prooi voor zijnclan genoten, en misschien ergens voor zijn plezier. In het kamp aangekomen legde hij zijn prooi op de stapel. Plots verstijfde hij, hij hoorde iemand zijn naam roepen, en keek achterom. Een kat kwam op hem aflopen. Dawnfrost toverde een matige glimlachje op zijn gezicht. "hallo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
eerste post met een kat xD (tips welkom) DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: eerste post met een kat xD (tips welkom)   eerste post met een kat xD (tips welkom) Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 23:13

Wauw is dat je eerste post?!?! Dat is zooooo goed! (Cats are awesum)

En eh, katten zeggen geen 'mensen' maar 'tweebenen' weet je nog? (Volgens mij moet je twolegs schrijven maar ben er niet 1000000% zeker van..)


Ik heb geen tips je doet het al super goed. Ik vind dat je de echte Rpg in mag! (Trouwens alles dat in Rpg training gebeurt, gebeurt niet echt)


eerste post met een kat xD (tips welkom) 2lniil3
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
eerste post met een kat xD (tips welkom) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: eerste post met een kat xD (tips welkom)   eerste post met een kat xD (tips welkom) Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 9:31

Bedankt =D, en inderdaad , katten zijn awesome xD
En bedankt voor de tip ^^ ik denk wel dat ze het tweebenen noemen inderdaad x3

Maar in dit topic reageren geen mensen dus? Ik dacht dat het niet echt gebeurde in de RPG, maar dat he hier kon oefenen met anderen xD ik heb het vast fout gelezen xD

Ik ben ook Dawnfrost xd


eerste post met een kat xD (tips welkom) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightleaf
Member
eerste post met een kat xD (tips welkom) DPKsfdL
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 20 maand
Gender:
Rank:
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: eerste post met een kat xD (tips welkom)   eerste post met een kat xD (tips welkom) Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 16:10

Nee hoor, het is hier wel met reageren, kijk maarbij de andere topics, het gewoon, oke dit is moeilijk uit te leggen maar ik ga het proberen, als je naar de real rpg gaat, en je je kat heeft iemand ontmoet in de traing rpg, geld dat niet voor in de real rpg, laten we bv jouw post nemen, je gaat naar de echte rpg en begint een topic, kun je niet zeggen: de droom leek veel op die dat ze een paar dagen geleden had gehad. Want dat is zogezegt niet gebeurt. Snap je? Ik vind het anders en heeeeel goede post! Zoals kittypaw al zei, je mag de echte rpg in!


wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

eerste post met een kat xD (tips welkom) 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Terug naar boven Ga naar beneden
*Dawnpaw
Member
eerste post met een kat xD (tips welkom) DPKsfdL
kippiestein, but just Kip is fine
483
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10,5 moons
Gender:
Rank:
*Dawnpaw
BerichtOnderwerp: Re: eerste post met een kat xD (tips welkom)   eerste post met een kat xD (tips welkom) Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 16:24

oke ^^ ik begrijp het C:
en heel erg bedankt =D
Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste post met een kat xD (tips welkom)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: